aplesa Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Frunzele din copac ajung pe jos apoi pe cilindru si chiulasa. Combinat cu viteza mica rezulta motor neracit cum se cuvine. Radiatorul "lucreaza" numai la "viteza" daca m-am exprimat bine. La mers incet, nu da randament la racire. Eu am fost anul trecut prin padure, innamolit si am tras de el sa iasa afara dar nu am "reusit" sa calez motorul, desi afara erau peste 30 grade. Mie mi se pare un motor foarte bine dimensionat, pe care tare greu poti sa il omori. Decat sa te chinui sa faci modificarile (cu furtunele e mai greu) mai bine gaseste drumul cel mai usor. Sau schimba motorul cu unul racit cu apa dar care are electroventilator. Asa cum sunt ele, fara imbunatatiri, eu sunt de parere ca sunt cele mai rezistente motoare, care necesita minim de intretinere si te duc unde vrei, bineinteles fara abuzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 eu m-am gandit ca nu este o mare modificare, avand in vedere ca dr 350 a avut in lista de optionale acest radiator. sau adaptarea unuia de pe un dr 650, nu stiu cat de greu se face!! vreu sa folosesc motocicleta destul de mult timp in oras (supermoto) si de aceea as vrea o racire suplimentara. am gasit un topic cu o solutie destul de scumpa: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=528784&page=21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Asculta la cineva care si-a pus radiator... nu faci nimic cu el sub 40 la ora. La enduro si in oras nu e eficient DECAT daca ii pui si ventilator. Revenind. Daca vrei ...si vrei musai ...si nu asculti de ai' mai patzitzi ca tine, eu te ajut. La Brasov iti faci radiator: http://www.ipeximradiatoare.ro/; iti trebuie o schema tehnica - gasesti pe net (asta de exemplu e pentru NX650: https://lh6.googleusercontent.com/-2E_YTIbf0Xg/Te-FCtpwmeI/AAAAAAAABZ8/c0nc04vU8F8/s800/domicooler.jpg ). Ce iti iese? Uite: https://lh3.googleusercontent.com/-Gl9KIHiUE5w/TLL_4NfwfUI/AAAAAAAABM8/jXdvHs0hR04/s800/IMG_3535_ioi.JPG Mai departe. Kit-ul de pridnere ti-l faci singur din platbanda, pufere de cauciuc si bucsi. Ia exemplu de la modu de prindere al plasticelor, ca sa nu ai surprize. Si acum prinderea. In principiu vezi cum se prinde el la origine. Daca nu gasesti, cauti returul de ulei, tai vreo 5-6cm din el si intercalezi acolo radiatorul. Cum? Furtun de ulei special. Nu prea stiu de unde se cumpara, dar am inteles ca nu ar fi imposibil de gasit. Pentru fixare, cate doua coliere la imbinarea cu capetele returului de ulei si cate un colier la radiator. Editat August 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 multumesc mult pentru indicatii! ma incapatanez in legatura cu radiatorul, pentru ca stiu ce inseamna sa mergi cu motorul prin bucuresti!! intr-adevar am sa pun si doua ventilatoare pe el(cu comutator, sa le pornesc cand vreau eu)!! despre sertizarea furtunelor de presiune pentru ulei, am inteles ca este un tip prin valcea care face asa ceva pentru buldo, am sa incerc la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Vand dr'ul,an fab 1997,pret 1000 euro.Pt mai multe inf 0748514373 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha woman Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Buna, am si eu o rugaminte pentru posesorii de SUZUKI DR 350 din Bucuresti.Un prieten vrea sa-si cumpere un DR, anul viitor si vrea sa vada cum arata LIVE, ca nu l-a vazut decat in foto. Plus ca este incepator si ar dori sa stie daca i se potriveste, daca sta ok, daca..daca...daca..chestii d-astea. E cineva care poate pune la bataie motorul pentru 15 min? Fara testari, fara nimic de genul acesta..doar "test de imagine". Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salutare, Exista vreo diferenta la cadru/sarcina maxima intre modelele DR350 si DR350S? Din cate vad modelul DR350 simplu (versiunea non road-legal) nu are din fabrica nici macar scarite de pasager ceea ce ma face sa cred ca ar putea diferi sarcina maxima permisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salutare, Exista vreo diferenta la cadru/sarcina maxima intre modelele DR350 si DR350S? Din cate vad modelul DR350 simplu (versiunea non road-legal) nu are din fabrica nici macar scarite de pasager ceea ce ma face sa cred ca ar putea diferi sarcina maxima permisa. Nu este nici o diferenta la cadru. Gasesti aici diferentele majore intre modele: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Nu este nici o diferenta la cadru. Gasesti aici diferentele majore intre modele: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml exista diferente de cadru!!!! nu stiu exact intre S si non-S dar SHC (cu suspensia schimbata pe S) este mai greu decat S. pentru curiosi facem si probe - am in garaj un SHC si un S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Ma intereseaza asta mai mult dpdv al rezistentei cadrului... oricum oricare dintre ele (dr350-uri) este muuuuuuuult mai usor decat Transalpul acum in dotare De ceva vreme ma bantuie un gand sa iau un dr350 pt coclauri/noroaie, acolo unde greutatea Transalpului imi face cele mai mari probleme. Intrebam de diferenta intre cele 2 modele in ideea ca am gasit un DR350 non-S. Insa eu din Bucuresti fiind, am minim 100km de mers pe asfalt pana la orice destinatie interesanta. Apare nevoia de a duce ceva bagaje, eventual echipament de camping, si stiam ca nu e bine sa faci adaptari de genul asta pe motorete care nu au fost gandite/proiectate sa duca acea greutate in plus. De asta ma intrebam daca lipsa scaritelor de pasager la non-S are doar rolul de a mai reduce greutatea mobrei (prezenta lor, din fabrica, la modelul DR350S, clar indica un cadru care poate duce "ceva" greutate in plus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 postare comerciala in afara bursei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=230695&page=701 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salutare, sunt pe punctul de a imi cumpara un dr350. Inainte sa fac asta, am cateva intrebari pentru posesori, daca sunt amabili sa raspunda. Din ce mi-a descris vanzatorul, zice ca nu ii scoate fum, dar cu toate astea ii consuma ulei ( cam 200-300 ml la doua saptamani, nu stiu cati km face in timpul asta ), e ok atat de mult ? Alta nelamurire pe care o am, el spune ca nu foloseste decompresorul ca sa porneasca motorul, ca merge usor si fara ....asta nu ar putea sa fie o problema cu compresia ? adica nu trebuia sa fie oarecum mai greu sa dai la pedala fara decompresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Salutare, sunt pe punctul de a imi cumpara un dr350. Inainte sa fac asta, am cateva intrebari pentru posesori, daca sunt amabili sa raspunda. Din ce mi-a descris vanzatorul, zice ca nu ii scoate fum, dar cu toate astea ii consuma ulei ( cam 200-300 ml la doua saptamani, nu stiu cati km face in timpul asta ), e ok atat de mult ? Alta nelamurire pe care o am, el spune ca nu foloseste decompresorul ca sa porneasca motorul, ca merge usor si fara ....asta nu ar putea sa fie o problema cu compresia ? adica nu trebuia sa fie oarecum mai greu sa dai la pedala fara decompresor? Avand in vedere ca nu-i tocmai un motor de touring, alea 2-300 ml insemna la cateva sute de km. Este enorm. Tenere-ul meu consuma 100-150ml la 100km si s-a lasat cu cilindru alezat, piston nou si chiulasa rectificata. Mai bine cauta un mecanic sa-l vada inainte sa-l iei. Daca pretul ii suficient de mic incat sa merite sa-i refaci motorul dupa sau nu te deranjeaza sa mergi cu sticla de ulei dupa tine, treci peste asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ciudat este ca vanzatorul sustine ca nu scoate fum, acum nu stiu nici cat merge el in alea doua saptamani...pretul este ok, 800 eur si motorul arata binisor. De fapt, uite linkul cu anuntul : /index.php?/topic/682336-se-vinde-una-bucata-dr-350-din-94/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Ciudat este ca vanzatorul sustine ca nu scoate fum, acum nu stiu nici cat merge el in alea doua saptamani...pretul este ok, 800 eur si motorul arata binisor. De fapt, uite linkul cu anuntul : http://www.motocicli...-dr-350-din-94/ Tenere-ul meu scotea fum doar la accelerari bruste si in frana de motor. In rest puteai sa mirosi noxele in spatele lui, dar nu se vedea fum. Sfatul meu ii sa cauti un mecanic cu care sa vezi motorul sau macar pe cineva care cunoaste modelul. Oricum, la un motor de 800e nu prea poti avea cine stie ce pretentii, daca nu bate motorul, schimba vitezele ok si nu sare din viteza. Restul este reparabil in cateva sute de euro maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Dap, asa ma gandeam si eu, la banii astia e ok si orice reparatie nu o sa fie prea mult. Oricum o sa ma duc cu cineva care se pricepe la motoare. Multumesc pentru raspunsurile prompte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Dap, asa ma gandeam si eu, la banii astia e ok si orice reparatie nu o sa fie prea mult. Oricum o sa ma duc cu cineva care se pricepe la motoare. Multumesc pentru raspunsurile prompte. am un manual listat de DR 350 ... ti-l dau gratis. Bun motor insa sa te pregatesti sa bagi bani in el si in secunda doi dupa ce l-ai luat sa schimbi ulei + filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Bun, chiar vreau manualul si cat mai multe sfaturi de la cei care au motorul, sau care l-au avut. Ca majoritatea dintre noi, nu o duc prea stralucit cu banii, si vreau sa fiu sigur ca daca tot fac o investitie, sa stiu ce o sa primesc si la ce sa ma astept. Gata, am cumparat-o acum sa ma apuc de "bibilit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Sa fie cu noroc( bani oricum o sa bagi )! Doi ani am avut si eu unul. Deci: ulei intr-adevar consuma, vorbesc de enduro serios, la 3-4 iesiri completam 100 ml aprox. Te asigur ca nu avea probleme, fara fum, fara miros. Un prieten al meu inca are unul; din prima zi a consumat ulei, 150-200 ml la iesire, scotea fum la accelerari si nu prea voiai sa stai in spatele lui, boala curata. Fa cum spunea cineva mai sus: ulei si filtru imediat, iar pe viitor nu te zgarci la ele, e cel mai important lucru la un DR. Am indoieli ca la banii astia o sa scapi fara probleme, dar cum am spus mai sus...sa ai noroc de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Multumesc frumos, deja am facut comanda de filtre, maine ar trebui sa vina. Filtru de aer era praf, putred as putea spune, cand am pus mana pe el s-a rupt instant. Filtru de ulei ramane de vazut cand schimb uleiul, sper sa nu fie in aceeasi stare. Oricum m-ai linistit daca zici ca asta e boala lor, eu incepusem sa ma gandesc la o segmentare, cu toate ca nu as vrea sa umblu in motor ( nu eu, mecanicul). Abia astept sa il inmatriculez si sa pot iesii linistit din oras , imi place maxim motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 am luat bani buni pe DR-ul meu, ca altfel nu-l dadeam, aveam si eu chef de bibilit la el. Ce m-a pus pe ganduri e racirea pe aer ... la o zona ceva mai hard cred ca e imposibil sa nu se incinga la maxim. Pentru forestiere e motorul perfect. Sa ai bafta de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Multumesc, hard enduro nu prea am eu unde sa fac si oricum e cale lunga pana acolo. Deocamdata vreau sa fac plimbari de placere pe drumuri de tara, am si cateva dealuri pe aici prin prejur. Vreau sa ii schimb si rulmentii de la roti, pe fata am un joc lateral cam maricel. Mai e ceva la care ar trebui sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 eu as servisa suspensiile si as verifica la un electrician partea electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akun2500 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 M-am uitat astazi la furca, pare ok, nu are ulei scurs pe nicaieri si nici jocuri. Chiar arata surprinzator de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.