Sari la conținut

SUZUKI DR 350


6speed
 Share

Postări Recomandate

Frunzele din copac ajung pe jos apoi pe cilindru si chiulasa. Combinat cu viteza mica rezulta motor neracit cum se cuvine.

 

Radiatorul "lucreaza" numai la "viteza" daca m-am exprimat bine. La mers incet, nu da randament la racire. Eu am fost anul trecut prin padure, innamolit si am tras de el sa iasa afara dar nu am "reusit" sa calez motorul, desi afara erau peste 30 grade. Mie mi se pare un motor foarte bine dimensionat, pe care tare greu poti sa il omori. Decat sa te chinui sa faci modificarile (cu furtunele e mai greu) mai bine gaseste drumul cel mai usor. Sau schimba motorul cu unul racit cu apa dar care are electroventilator.

Asa cum sunt ele, fara imbunatatiri, eu sunt de parere ca sunt cele mai rezistente motoare, care necesita minim de intretinere si te duc unde vrei, bineinteles fara abuzuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 146
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu m-am gandit ca nu este o mare modificare, avand in vedere ca dr 350 a avut in lista de optionale acest radiator. sau adaptarea unuia de pe un dr 650, nu stiu cat de greu se face!!

vreu sa folosesc motocicleta destul de mult timp in oras (supermoto) si de aceea as vrea o racire suplimentara.

am gasit un topic cu o solutie destul de scumpa: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=528784&page=21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta la cineva care si-a pus radiator... nu faci nimic cu el sub 40 la ora. La enduro si in oras nu e eficient DECAT daca ii pui si ventilator.

 

Revenind. Daca vrei ...si vrei musai ...si nu asculti de ai' mai patzitzi ca tine, eu te ajut.

 

La Brasov iti faci radiator: http://www.ipeximradiatoare.ro/; iti trebuie o schema tehnica - gasesti pe net (asta de exemplu e pentru NX650: https://lh6.googleusercontent.com/-2E_YTIbf0Xg/Te-FCtpwmeI/AAAAAAAABZ8/c0nc04vU8F8/s800/domicooler.jpg ). Ce iti iese? Uite: https://lh3.googleusercontent.com/-Gl9KIHiUE5w/TLL_4NfwfUI/AAAAAAAABM8/jXdvHs0hR04/s800/IMG_3535_ioi.JPG

 

Mai departe. Kit-ul de pridnere ti-l faci singur din platbanda, pufere de cauciuc si bucsi. Ia exemplu de la modu de prindere al plasticelor, ca sa nu ai surprize.

 

Si acum prinderea. In principiu vezi cum se prinde el la origine. Daca nu gasesti, cauti returul de ulei, tai vreo 5-6cm din el si intercalezi acolo radiatorul. Cum? Furtun de ulei special. Nu prea stiu de unde se cumpara, dar am inteles ca nu ar fi imposibil de gasit. Pentru fixare, cate doua coliere la imbinarea cu capetele returului de ulei si cate un colier la radiator.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru indicatii!

ma incapatanez in legatura cu radiatorul, pentru ca stiu ce inseamna sa mergi cu motorul prin bucuresti!!

intr-adevar am sa pun si doua ventilatoare pe el(cu comutator, sa le pornesc cand vreau eu)!! despre sertizarea furtunelor de presiune pentru ulei, am inteles ca este un tip prin valcea care face asa ceva pentru buldo, am sa incerc la el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Buna, am si eu o rugaminte pentru posesorii de SUZUKI DR 350 din Bucuresti.Un prieten vrea sa-si cumpere un DR, anul viitor si vrea sa vada cum arata LIVE, ca nu l-a vazut decat in foto. Plus ca este incepator si ar dori sa stie daca i se potriveste, daca sta ok, daca..daca...daca..chestii d-astea. E cineva care poate pune la bataie motorul pentru 15 min? Fara testari, fara nimic de genul acesta..doar "test de imagine".

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Exista vreo diferenta la cadru/sarcina maxima intre modelele DR350 si DR350S? Din cate vad modelul DR350 simplu (versiunea non road-legal) nu are din fabrica nici macar scarite de pasager ceea ce ma face sa cred ca ar putea diferi sarcina maxima permisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Exista vreo diferenta la cadru/sarcina maxima intre modelele DR350 si DR350S? Din cate vad modelul DR350 simplu (versiunea non road-legal) nu are din fabrica nici macar scarite de pasager ceea ce ma face sa cred ca ar putea diferi sarcina maxima permisa.

 

 

Nu este nici o diferenta la cadru.

Gasesti aici diferentele majore intre modele: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o diferenta la cadru.

Gasesti aici diferentele majore intre modele: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml

 

exista diferente de cadru!!!!

 

nu stiu exact intre S si non-S dar SHC (cu suspensia schimbata pe S) este mai greu decat S.

 

pentru curiosi facem si probe - am in garaj un SHC si un S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza asta mai mult dpdv al rezistentei cadrului... oricum oricare dintre ele (dr350-uri) este muuuuuuuult mai usor decat Transalpul acum in dotare

De ceva vreme ma bantuie un gand sa iau un dr350 pt coclauri/noroaie, acolo unde greutatea Transalpului imi face cele mai mari probleme.

 

Intrebam de diferenta intre cele 2 modele in ideea ca am gasit un DR350 non-S. Insa eu din Bucuresti fiind, am minim 100km de mers pe asfalt pana la orice destinatie interesanta. Apare nevoia de a duce ceva bagaje, eventual echipament de camping, si stiam ca nu e bine sa faci adaptari de genul asta pe motorete care nu au fost gandite/proiectate sa duca acea greutate in plus. De asta ma intrebam daca lipsa scaritelor de pasager la non-S are doar rolul de a mai reduce greutatea mobrei (prezenta lor, din fabrica, la modelul DR350S, clar indica un cadru care poate duce "ceva" greutate in plus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Salutare, sunt pe punctul de a imi cumpara un dr350. Inainte sa fac asta, am cateva intrebari pentru posesori, daca sunt amabili sa raspunda. Din ce mi-a descris vanzatorul, zice ca nu ii scoate fum, dar cu toate astea ii consuma ulei ( cam 200-300 ml la doua saptamani, nu stiu cati km face in timpul asta ), e ok atat de mult ? Alta nelamurire pe care o am, el spune ca nu foloseste decompresorul ca sa porneasca motorul, ca merge usor si fara ....asta nu ar putea sa fie o problema cu compresia ? adica nu trebuia sa fie oarecum mai greu sa dai la pedala fara decompresor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt pe punctul de a imi cumpara un dr350. Inainte sa fac asta, am cateva intrebari pentru posesori, daca sunt amabili sa raspunda. Din ce mi-a descris vanzatorul, zice ca nu ii scoate fum, dar cu toate astea ii consuma ulei ( cam 200-300 ml la doua saptamani, nu stiu cati km face in timpul asta ), e ok atat de mult ? Alta nelamurire pe care o am, el spune ca nu foloseste decompresorul ca sa porneasca motorul, ca merge usor si fara ....asta nu ar putea sa fie o problema cu compresia ? adica nu trebuia sa fie oarecum mai greu sa dai la pedala fara decompresor?

 

Avand in vedere ca nu-i tocmai un motor de touring, alea 2-300 ml insemna la cateva sute de km. Este enorm. Tenere-ul meu consuma 100-150ml la 100km si s-a lasat cu cilindru alezat, piston nou si chiulasa rectificata. Mai bine cauta un mecanic sa-l vada inainte sa-l iei. Daca pretul ii suficient de mic incat sa merite sa-i refaci motorul dupa sau nu te deranjeaza sa mergi cu sticla de ulei dupa tine, treci peste asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat este ca vanzatorul sustine ca nu scoate fum, acum nu stiu nici cat merge el in alea doua saptamani...pretul este ok, 800 eur si motorul arata binisor. De fapt, uite linkul cu anuntul :

 

/index.php?/topic/682336-se-vinde-una-bucata-dr-350-din-94/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat este ca vanzatorul sustine ca nu scoate fum, acum nu stiu nici cat merge el in alea doua saptamani...pretul este ok, 800 eur si motorul arata binisor. De fapt, uite linkul cu anuntul :

 

http://www.motocicli...-dr-350-din-94/

 

Tenere-ul meu scotea fum doar la accelerari bruste si in frana de motor. In rest puteai sa mirosi noxele in spatele lui, dar nu se vedea fum.

Sfatul meu ii sa cauti un mecanic cu care sa vezi motorul sau macar pe cineva care cunoaste modelul.

 

Oricum, la un motor de 800e nu prea poti avea cine stie ce pretentii, daca nu bate motorul, schimba vitezele ok si nu sare din viteza. Restul este reparabil in cateva sute de euro maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, asa ma gandeam si eu, la banii astia e ok si orice reparatie nu o sa fie prea mult. Oricum o sa ma duc cu cineva care se pricepe la motoare. Multumesc pentru raspunsurile prompte.

 

am un manual listat de DR 350 ... ti-l dau gratis. Bun motor insa sa te pregatesti sa bagi bani in el si in secunda doi dupa ce l-ai luat sa schimbi ulei + filtru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, chiar vreau manualul si cat mai multe sfaturi de la cei care au motorul, sau care l-au avut. Ca majoritatea dintre noi, nu o duc prea stralucit cu banii, si vreau sa fiu sigur ca daca tot fac o investitie, sa stiu ce o sa primesc si la ce sa ma astept.

 

Gata, am cumparat-o :D acum sa ma apuc de "bibilit"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie cu noroc( bani oricum o sa bagi :) )! Doi ani am avut si eu unul. Deci: ulei intr-adevar consuma, vorbesc de enduro serios, la 3-4 iesiri completam 100 ml aprox. Te asigur ca nu avea probleme, fara fum, fara miros. Un prieten al meu inca are unul; din prima zi a consumat ulei, 150-200 ml la iesire, scotea fum la accelerari si nu prea voiai sa stai in spatele lui, boala curata. Fa cum spunea cineva mai sus: ulei si filtru imediat, iar pe viitor nu te zgarci la ele, e cel mai important lucru la un DR. Am indoieli ca la banii astia o sa scapi fara probleme, dar cum am spus mai sus...sa ai noroc de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos, deja am facut comanda de filtre, maine ar trebui sa vina. Filtru de aer era praf, putred as putea spune, cand am pus mana pe el s-a rupt instant. Filtru de ulei ramane de vazut cand schimb uleiul, sper sa nu fie in aceeasi stare. Oricum m-ai linistit daca zici ca asta e boala lor, eu incepusem sa ma gandesc la o segmentare, cu toate ca nu as vrea sa umblu in motor ( nu eu, mecanicul). Abia astept sa il inmatriculez si sa pot iesii linistit din oras :D , imi place maxim motoreta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat bani buni pe DR-ul meu, ca altfel nu-l dadeam, aveam si eu chef de bibilit la el. Ce m-a pus pe ganduri e racirea pe aer ... la o zona ceva mai hard cred ca e imposibil sa nu se incinga la maxim. Pentru forestiere e motorul perfect. Sa ai bafta de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, hard enduro nu prea am eu unde sa fac si oricum e cale lunga pana acolo. Deocamdata vreau sa fac plimbari de placere pe drumuri de tara, am si cateva dealuri pe aici prin prejur. Vreau sa ii schimb si rulmentii de la roti, pe fata am un joc lateral cam maricel. Mai e ceva la care ar trebui sa fiu atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...