caponord Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Meritam si noi un topic doar pentru organizarea de plimbari Enduro/touring sau adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Meritam si noi un topic doar pentru organizarea de plimbari Enduro/touring sau adventure. Da, acum te-ai gasit? Ai vazut ce-i afara...? Bineinteles ca meritam un topic! Ma inscriu si eu la o plimbare scurta, sunt incepator... Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salut, Desi vad ca nu a avut cautare topicul asta, sper sa reinvie daca tot e sezon. Imi e destul de greu sa gasesc pe cineva care face ture si deaceea ar fi util sa postati aici pe unde intentionati sa faceti ture pentru a ne gasi mai usor. Ca sa incep eu, in weekendul asta sunt liber la propuneri in judetul Sibiu. Deasemenea voi fi in weekendul 14-15 August in zona Lacului Belis si voi face niste incursiuni in si in jurul muntilor Apuseni.(vreau sa vizitez Scarisoara, pestera ursilor, cetatile ponorului, cu intoarcere la lac). Asadar daca vrea cineva din cluj de exemplu putem merge impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Ar fi interesant sa se anunte aici turele touring-adventure, asfalt+macadam. Si eu caut parteneri pentru asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...