Sari la conținut

Triumph


mihai.mo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutari, mobra care se strecoara incet incet in mintea mea este Triumph Tiger 1050. Deocamdata este doar la stadiu de "studiu de fezabilitate". Poate cineva sa-mi dea cateva detalii cat se poate de obiective despre acest model? Informatii "oficiale" se gasesc pe net cu gramada dar repet, vreau ceva obiectiv de la un posesor.

Multumesc.

 

 

Ma regasesc un pic in fraza de mai sus si ma gandeam sa-ti las un link catre un blog/jurnal interesant al unui fost posesor:

 

O alternativa mai ieftina la Tiger ar fi Benelli TRE-K doar ca e cam riscant cu italiana...

 

http://tiger1050.adrianmolloy.com/index.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Multumesc pentru link, o sa-l citesc cu atentie. Povestea mea e un pic mai complicata, intrucat nu am nimic impotriva actualului motor. Il am de 8 ani, l-am luat cand avea 9000 de km (adica aproape nou) si merge bine inca. Ceea ce vreau de la un eventual motor "nou" este foarte simplu:

-confort la acelasi nivel cu ce am acum

-ABS obligatoriu (ma simt un pic mai in siguranta)

-poate ceva caluti in plus insa nu e obligatoriu

-un an de fabricatie mai sus de 2003.

Zilele trecute am vazut "live" ca sa zic asa doua exemplare de Tiger 1050. Varianta sport mai noua si varianta simpla mai veche. Am ramas un pic dezamagit. Arata bine, pare un motor de calitate, dar am impresia ca e un motor mic pt statura mea. Adica distanta dintre sa si scarite este mica. Poate ma insel insa eu asa am vazut. Nu am avut ocazia

sa conduc unul sau sa stau pe el. Voi vedea in viitor.

» Post actualizat in 04 Jul 2014 10:38

P.S. am uitat sa precizez cel mai important aspect. Pretul maxim de 5500 euro. Asa ca nu ma pot atinge de Explorer 1200, Caponord 1200, KTM 1190.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecand dupa datele teoretice nu ar tre sa fie mare diferenta de unghiuri intre cele doua, dar pozitia pe Tiger pare putin mai "agresiva/erecta", mai merge un trackday cu Tiger-ul pacar ca nu avem piste prin zona...

 

Eu ma orientez spre struto-camile de genul deoarece vreau sa imbin putina sportivitate cu ceva confort si o statura ceva mai inalta a mobrei din cauza dimensiunilor mele...dar pana la urma s-ar putea sa ma rezum la Dorsoduro750 deoarece nu sunt fanul calatoriilor lungi si pretul SH e ceva mai aproape de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am bagat un test ride cu un Triumph Bonneville. Bucuresti - Cheia si retur. Foarte faina jucaria, trage frumos, liniar si de jos. Frane ferme, suspensii care absorb bine denivelarile asfaltului, pe curbele largi sta frumos, pe curbele ac de par nu prea ii place.

 

Colegul meu a fost cu Tiger 1050. Interesant si agregatul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate Street Triple-uri sunt in Romania, nu stiu daca are rost sa pun anunt pe un site in Romania.

Am eu una si sunt la doar 80km de tine, Zalau.... cand pot :P . Din pacate filtrul nu imi potriveste.

post-29419-0-45036800-1404677565_thumb.jpg

Editat de GPauL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Poti sa ma pui in legatura cu el? Asa cum am spus mai sus, vreau cateva informatii de la un posesor despre Tiger 1050.

Multumesc.

Ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut,

 

Am facut acum vreo luna un ride test cu Tiger Sport (2014) la U.M. Pipera, dupa ce am vazut anuntul ca e disponibil la test, pe site-ul Motobikes.ro :) .

Vroiam de anu trecut sa vad ce inseamna un Triple, cand n-am mai prins Tiger 800-le care a fost tot la ei.

 

Mi-a placut mult motorul, si desi era deja echipat cu toba Arrow din fabrica, cel putin pana in 6-6500rpm nu riscai sa declansezi toate alarmele masinilor din jur.

Un motor elastic, cuplu cat cuprinde, se tureaza usor, si suna foarte bine :D .

Exemplarul de ride-test avea doar ~500km la bord, asa ca m-am abtinut sa trec de 6500rpm; dar nu cere foarte multe ture ca sa traga bine.

Cuplu maxim de 104Nm e la 4600rpm .

 

Problema mea cu Tiger 1050, pe langa o greutate relativ mare, a fost saua, la 830mm eram pe varfuri cu ambele picioare. Chiar i-am rugat in service

sa mai regleze furca si amortizoru, dar nu am castigat prea multi mm. Exista si o sa joasa, ca optional, la 810mm, dar nu o aveau.

 

Dupa ce am reusit sa plec de acolo, fara s-o scap pe-o parte ;) (n-avea nici un fel de crash-bar), prima impresie puternica a fost ciclistica, se inclina foarte usor, si e o placere sa te joci cu ea, toate cele 235kg parca dispar imediat ce te-ai pus in miscare - merg pe un Fazer S2 de 4 ani, si comparatia o fac cu el, pe langa ciclistica, suspensiile Showa full reglabile sunt alta mare diferenta.

 

Saua e moale, bine profilata, comfortabila, cu o textura aderenta, si frumos lucrata.

Schimbatoru mi s-a parut foarte jos pozitionat, mi-a fost greu la inceput sa tin varful piciorului aplecat atat de mult, dar schimbarile se fac ok. Frana fata e puternica si dozabila, spatele insa nu prea se simte.

 

Am mers si putin pe A3, si parbrizul stock imi cam da turbulente, la statura mea (1,7); daca ma aplec pe rezervor e ok.

 

Consumul mediu general (0-560km) a fost de 7%, ceea ce pt. un motor inca in rodaj, si folosit la test, mi se pare f. ok.

 

Mai am un termen de comparatie totusi, am facut dupa SMAEB un drive-test si cu Yamaha MT-09 (3L de 850cm3, 115CP, 88Nm, 183kg plin), dar este in alta categorie/target.


» Post actualizat in 06 Aug 2014 14:17

Acuma, dupa mai mult studiu si documentare, incepe sa-mi placa si sa devin foarte interesat de un Sprint ST (2008+).

Motorul e ~cam acelasi, greutatea e doar cu 5kg peste, dar saua e mai rezonabila, la 805mm.

Pare un sport-touring complet, numai bun pt. drumuri lungi, dar se pare ca si cat se poate de agil pt. drumuri virajate.

 

Din ce-am citit pe aici, se pare ca sunt vreo 3 ST-uri pe la noi si ceva mai multe Triumph-uri, si daca va mai intalniti pe undeva, sau ati vrea sa va mai intalniti curand, as fi recunoscator sa ma lasati unu dintre voi, macar sa vad cum stau pe saua unui ST.

Editat de Angrenaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat e de inalt Sprint ST, dar despre Street Triple pot sa-ti spun ca pozitia e foarte comoda si destul de joasa. Eu la 1,81 m nu trebuie sa intind piciorul ca sa il sprijin in pamant. Deci cred ca si daca esti ceva mai mic nu vei avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Street Triple m-am urcat la un salon. Eu am 1.70. Am ajuns foarte bine jos, motocicleta se manevreaza foarte bine pe loc, nu ai senzatia ca o scapi. Saua mi s-a parut destul de ingusta astfel incat sa nu puna probleme deloc delor scunzi. Practic, mi s-a parut ca pe Street Triple stai ca pe... SV650. In schimb, Speed Triple e o idee mai inalt, saua un pic mai lata, in adidasi si pe mocheta il manevram bine, probabil ca pe sosea, cu cizmele in picioare va trebui ceva mai multa atentie. Si distributia maselor e un pic altfel fata de Street Triple.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Angrenaj intamplarea face ca eu am un ST 2008 cu ABS si o gramada de alte delicatese de acre as vrea sa ma despart. Anuntul e si pe bikeshop.ro

 

Daca te intereseaza da mi un semn si ne vedem il probezi si mai vedem dupa.

 

Pana atunci asfalt uscat

Editat de mihai.mo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor si doamnelor imi anunt intentia de a ma desparti cu inima grea de al meu Triumph Sprint ST 1050 abs din 2008. Ca unic si prim proprietar ma leaga multe amintiri placute de ea si simt sa o ofer cuiva care crede ca ar putea sa o aprecieze la fel pentru inca multi ani.

Este plina de bunatati si imbunatatiri si o las la un pret de mi se rupe inima.

 

Doritorii sau curiosii pot sa ma contacteze in privat si sa vada detalii suplimentare pe bikeshop.ro

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mihai,

 

am avut niste zile foarte pline, nici macar n-am apucat sa te sun. si eu mi-am pus fazeru la vanzare de vreo luna, si mai am ceva de migalit/schimbat si la el.

 

Vorbim pe PM sau mai bine te sun, cand putem sa ne vedem, imediat ce ma eliberez si stiu cand o sa am o fereastra mai mare pt. vizionare :).

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi am bagat un test ride cu un Triumph Bonneville. Bucuresti - Cheia si retur. Foarte faina jucaria, trage frumos, liniar si de jos. Frane ferme, suspensii care absorb bine denivelarile asfaltului, pe curbele largi sta frumos, pe curbele ac de par nu prea ii place.

 

Colegul meu a fost cu Tiger 1050. Interesant si agregatul ala.

 

Cred ca vorbesti de Bonnie-ul din poza? Eu sunt noul proprietar si chiar daca ai calarit-o tu mai intai, o indragesc tare mult. Ha, ha. Bafta multa si poate facem odata intalnirea Triumph-istilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! Cat despre intalnire, de ce nu? Dar ar trebui repede, ca se strica vremea.

Din ce stii, cam cati Triumph-isti cunosti sau crezi ca ar venii? Asta ca sa-mi fac o idee asupra locului/ localului de intalnire.

Ca sa serbam si noi intr-un fel Oktoberfest!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Nu stiu cat e de inalt Sprint ST, dar despre Street Triple pot sa-ti spun ca pozitia e foarte comoda si destul de joasa. Eu la 1,81 m nu trebuie sa intind piciorul ca sa il sprijin in pamant. Deci cred ca si daca esti ceva mai mic nu vei avea probleme.

 

Primul meu drum pe un Speed Triple 1050 din 2006 (nu stiu cat difera de street)... dupa 3-5 km ma dureau antebratele de parca toata aceasta distanta as fi stat in maini. Superba motocicleta, supermanevrabila, o frumusete... dar foarte comoda?

 

Abia la primul drum in afara, unde la peste 70/h aerul imi mai lua greutatea corpului de pe antebrate... devenea ok

Editat de navix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Are vreun posesor de Triumph din Bucuresti o interfata de diagnoza DealerTool? E singura (pe langa cea oficiala Triumph) care are functia ABS Bleeding necesara la schimbarea lichidului de frana la "utilajele" cu ABS.


» Post actualizat in 27 Jan 2016 10:40

Anyone? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...