Sari la conținut

Benzina De Kko!


alias
 Share

Postări Recomandate

Am avut in ultimele zile o problema, de simteam cum creste morcovelul... Scuterul meu nu mai tragea deloc, iar la pornire de nu scotea un fum alb, de mama-mama. Disperat, ma gandeam la toate posibilitatiile, dar m-am ingrozit cel mai tare cand mi-am pus problema de segmenti... Dupa 2000 de km sa se duca segmentii, ce naiba!? Aseara, am trecut din intamplare pe la Agip (Muncii), sa imi iau Lichid de frana DOT 4, si pentru ca eram pe drojdie, am facut si plinul (mentionez ca de regula, in ultimul timp am alimentat cu Fara Pb de la benzinaria Lukoil Ilioara). Era sa cad de pe scuter cand am dat sa plec, pe bune, inainte cu benzina veche, nu stiu ce naiba, cred ca avea 2-3% H2O pentru ca ii dadeam la max si de-abia pleca de pe loc. Obisnuit asa era sa ma vars ditamai animalul aseara la Agip cand i-am dat max sa se miste de pe loc. Nici nu banuiam ca poate sa conteze atat de mult o benzina buna, sau mai bine zis, nu credeam ca poate sa conteze atat de mult o benzina proasta, sau si mai bine spus nu ma asteptam sa aiba atat de multa apa in benzina Fara Pb cei de la Lukoil Ilioara. Asa se explica si fumul alb (vaporii de apa formau o ceata) care iesea la pornire, pana se incalzea motorul si toba, asa se explica si lipsa de putere.

 

Concluzia - O sa mai alimentez de la Lukoil, cand mi-oi face scuterul hybrid sa mearga cu Hidrogen :ok:

 

PS - daca patiti probleme asemanatoare cu benzina proasta, bagati aici in topik sa stie si altii, macar sa nu-si ia si ei teapa!

 

Asfalt uscat va doresc tuturor si daca va prind va salut cum pot :)

 

" Off-topik: PPS - Ieri mi-a intors un bou cu o dacie alba, veche, 1310 cred, in fata (venea din sens-opus si a virat brusc stanga), fara sa semnalizeze, fara sa se asigure, apoi a disparut intre blocuri, in timp ce eu ma strangeam de jos. Aveam doar vreo 20-25 km/h, dar eram inclinat (nu mult dar suficient) in curba si cand am vazut ca papagalul nu se opreste, si doar cu spatele (a se citi frana spate) nu ma opream in timp util, am tras de fata (a se citi frana fata) la inceput incet si apoi suficient cat pentru un mic stoppie, dar fiind inclinat in curba inchipuitiva ce-a urmat... , asa am reusit sa ma opresc la jumatate de metru de laterala conservei condusa de papagal, din pacate avea numar doar pe fata si pe care, norocul lui, n-am apucat sa-l vad :blink: , iar dupa o cazatura usoara, nu m-am lipit de asfalt, aveam oglinzile strambe si n-am putut sa fug dupa el, pentru ca daca-l prindeam nu stiu ce iesea :moto: Macar sa scape el asa de ieftin si dupa un tir, care nu cred ca oprea asa cum am oprit eu! Mare atentie MARE!!! CONCLUZIE - Trebuie neaparat sa-mi iau macar casca!"

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut in ultimele zile o problema, de simteam cum creste morcovelul... Scuterul meu nu mai tragea deloc, iar la pornire de nu scotea un fum alb, de mama-mama. Disperat, ma gandeam la toate posibilitatiile, dar m-am ingrozit cel mai tare cand mi-am pus problema de segmenti... Dupa 2000 de km sa se duca segmentii, ce naiba!? Aseara, am trecut din intamplare pe la Agip (Muncii), sa imi iau Lichid de frana DOT 4, si pentru ca eram pe drojdie, am facut si plinul (mentionez ca de regula, in ultimul timp am alimentat cu Fara Pb de la benzinaria Lukoil Ilioara). Era sa cad de pe scuter cand am dat sa plec, pe bune, inainte cu benzina veche, nu stiu ce naiba, cred ca avea 2-3% H2O pentru ca ii dadeam la max si de-abia pleca de pe loc. Obisnuit asa era sa ma vars ditamai animalul aseara la Agip cand i-am dat max sa se miste de pe loc. Nici nu banuiam ca poate sa conteze atat de mult o benzina buna, sau mai bine zis, nu credeam ca poate sa conteze atat de mult o benzina proasta, sau si mai bine spus nu ma asteptam sa aiba atat de multa apa in benzina Fara Pb cei de la Lukoil Ilioara. Asa se explica si fumul alb (vaporii de apa formau o ceata) care iesea la pornire, pana se incalzea motorul si toba, asa se explica si lipsa de putere.

 

Concluzia - O sa mai alimentez de la Lukoil, cand mi-oi face scuterul hybrid sa mearga cu Hidrogen :ok:

 

PS - daca patiti probleme asemanatoare cu benzina proasta, bagati aici in topik sa stie si altii, macar sa nu-si ia si ei teapa!

 

Asfalt uscat va doresc tuturor si daca va prind va salut cum pot :)

 

" Off-topik: PPS - Ieri mi-a intors un bou cu o dacie alba, veche, 1310 cred, in fata (venea din sens-opus si a virat brusc stanga), fara sa semnalizeze, fara sa se asigure, apoi a disparut intre blocuri, in timp ce eu ma strangeam de jos. Aveam doar vreo 20-25 km/h, dar eram inclinat (nu mult dar suficient) in curba si cand am vazut ca papagalul nu se opreste, si doar cu spatele (a se citi frana spate) nu ma opream in timp util, am tras de fata (a se citi frana fata) la inceput incet si apoi suficient cat pentru un mic stoppie, dar fiind inclinat in curba inchipuitiva ce-a urmat... , asa am reusit sa ma opresc la jumatate de metru de laterala conservei condusa de papagal, din pacate avea numar doar pe fata si pe care, norocul lui, n-am apucat sa-l vad :blink: , iar dupa o cazatura usoara, nu m-am lipit de asfalt, aveam oglinzile strambe si n-am putut sa fug dupa el, pentru ca daca-l prindeam nu stiu ce iesea :moto: Macar sa scape el asa de ieftin si dupa un tir, care nu cred ca oprea asa cum am oprit eu! Mare atentie MARE!!! CONCLUZIE - Trebuie neaparat sa-mi iau macar casca!"

 

 

 

de la omv baga careva benzina k eu bag numai de acolo si n-a facut probleme(daca atunci cand pornesc motorul si dau sa plec de pe loc se aude super ciudat-un huruit de motor care zici k e de drujba si merge cu intreruperi si fara forta primii 20 m e de la benzina sau de la faptul k daca sta mai mult timp se separa in carb uleiul de benzina si il arde p-ala mai intai? o fi uleiul prost k nu l-am pus eu)

hai sa spunem fiecare cam de unde ar merita sa bagi benzina k vorba ta si-o mai iau si altii

 

p.s. mare grija cu (cuvant jignitor) de pe sosele si ia-ti casca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut in ultimele zile o problema, de simteam cum creste morcovelul... Scuterul meu nu mai tragea deloc, iar la pornire de nu scotea un fum alb, de mama-mama. Disperat, ma gandeam la toate posibilitatiile, dar m-am ingrozit cel mai tare cand mi-am pus problema de segmenti...

Segmentii costa cateva sute de mii.

Era sa cad de pe scuter cand am dat sa plec, pe bune

Probabil ca in carburator aveai tot benzina veche...ciudat nu?

Asa se explica si fumul alb (vaporii de apa formau o ceata) care iesea la pornire
:moto:

 

Trebuie neaparat sa-mi iau macar casca!"

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu pana acum numai de la Lukoil am pus benzina ...si.. mereu cand il pornesc si e motorul rece, scote un fum alb(doar cand il pornesc)..pana se incalzeste nu are putere deloc, uneori abia pleaca de pe loc..si eu tot asa, am crezut ca sunt segmentii, am vreo 7000km fara sa-i fac setu(oare segmentii or fi?)

 

ma duc mai incolo sa pun benzina de la MOL sau OMV,(de Petrom stiti ceva?) sa vad maine daca tot asa se intampla...

Editat de Sima7x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mol si Omv rulz.

Cu tenerica am avut o intamplare asemanatoare cu Lukoil si de atunci never ever . - eu am remediat problema atunci cu niste zeama de curatat carburile care a mers de minune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina e buna peste tot, modul in care benzinariile isi supravegheaza angajatii este diferenta. toti zic ca omv e cea mai buna, dar am auzit de persoane care bagau numai la omv si la service le-a zis ca benzina e proasta. bag numai de la mol si nu am probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lukoil au cea mai proasta benzina nuj ce dracu puneti toti de acolo ...la 2t merge cel mai bine cu petrom top99 ,mol daia de 98 si agip cea mai scumpa nu stiu exact cum se numeste..cu omv super 100 trage aiurea...restu puneti ce vreti,pe barba voastra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentii costa cateva sute de mii.

 

Probabil ca in carburator aveai tot benzina veche...ciudat nu?

:moto:

 

:ok:

 

Am stat cam 1 min pana sa plec si poate era de-aia noua intr-o proportie mai mare :)

 

si eu pana acum numai de la Lukoil am pus benzina ...si.. mereu cand il pornesc si e motorul rece, scote un fum alb(doar cand il pornesc)..pana se incalzeste nu are putere deloc, uneori abia pleaca de pe loc..si eu tot asa, am crezut ca sunt segmentii, am vreo 7000km fara sa-i fac setu(oare segmentii or fi?)

 

ma duc mai incolo sa pun benzina de la MOL sau OMV,(de Petrom stiti ceva?) sa vad maine daca tot asa se intampla...

 

Tot ce pot sa-ti zic este ca eu in viata mea nu voi mai baga benzina de la Lukoil, nu am sa mai recomand asta nimanui, asta asa ca sa fiu baiat de treaba si sa nu ma duc cu OPC-ul peste ei, nu ca le-ar face ceva, iar daca le-ar face, nu ca i-ar interesa pe ei, sau ca s-ar vedea pe viitor in calitatea benzinei. Am bagat de la Agip si sunt super-multumit. Nu sunt segmentii, sigur este de la benzina, tu ai zis ca ai 7000 de km, eu am doar vreo 2000. Schimba benzina, baga una buna, nu-i nevoie de 98 sau mai mult ca se supra-incalzeste motorul in timp, baga una buna de 95 si o sa fi uimit de rezultate, bupa ce alimentezi, mai stai pe loc un minut si lasa-l la ralantee dupa care pleci de pe loc, sa se arda benzina veche. La mine mai aveam o cana cred in rez de benzina proasta, din cauza asta s-a simtit rezultatul imediat, iti recomand sa scoti benzina proasta sau sa o consumi, iar cand ai rez gol sau mai ai foarte putina sa bagi benzina buna, sa vezi atunci, bafta!

 

Asfalt uscat si salutari cu farul!

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io bagam de la OMV iar acu numai de la MOL...si la conserva si la mobra ... numai EVO ... E venita de afara si nu se compara cu nimik...:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alias ce zicei tu ca ai bagat din alta parte si cand sa pleci te-a dat pe spate... gandeste-te ca trebuie sa arda intai aia din carburator si de pe furtun... care ar dura ceva... la un motor de 50 care consuma destul de putin.... eu am facut 500m numai cu aia fara sa il turez... de e drept ca dupa un interval de timp in cazul tau benzina s-a amestecat in carburator...

de exemplu eu bagam de la o benzinarie petrom si aveam filtru de benzina pus de mine dala pe carton si daca ramaneam fara benzina era belea.... ca ultima data imi tragea apa din rezervor si imi infunda filtru cu apa :moto:... mi-a luat mult sa imi dau seama... si de mai multe ori am luat benzina in sticla de la acelasi peco care imi este destul de apropiat si de fiecare data s-a deantat pe fund o cantitate insemnata de apa cu rugina.... circa 1ml/sticla de 2 litri

oricum benzina face mult.... eu cand shimb pecoul de la care alimentez trebuie sa imi schimb si reglajele la carburaor... asa de mult difera la noi in oras de la un peco la altu.... uneori sunt obligat sa umblu chiar la bujie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alias ce zicei tu ca ai bagat din alta parte si cand sa pleci te-a dat pe spate... gandeste-te ca trebuie sa arda intai aia din carburator si de pe furtun... care ar dura ceva... la un motor de 50 care consuma destul de putin.... eu am facut 500m numai cu aia fara sa il turez... de e drept ca dupa un interval de timp in cazul tau benzina s-a amestecat in carburator...

de exemplu eu bagam de la o benzinarie petrom si aveam filtru de benzina pus de mine dala pe carton si daca ramaneam fara benzina era belea.... ca ultima data imi tragea apa din rezervor si imi infunda filtru cu apa :ok:... mi-a luat mult sa imi dau seama... si de mai multe ori am luat benzina in sticla de la acelasi peco care imi este destul de apropiat si de fiecare data s-a deantat pe fund o cantitate insemnata de apa cu rugina.... circa 1ml/sticla de 2 litri

oricum benzina face mult.... eu cand shimb pecoul de la care alimentez trebuie sa imi schimb si reglajele la carburaor... asa de mult difera la noi in oras de la un peco la altu.... uneori sunt obligat sa umblu chiar la bujie...

 

Eu cred ca incepuse sa traga deja amestec, pentru ca a reactionat aproape "violent", sau pote din cauza ca ma obisnuisem cu putoarea din ultimele zile, ca-i dadeam max si de-abia se urnea, de-mi faceam probleme de cablu de acceleratie sa nu fie slabit, de ambreaj tocit, ba chiar ma gandeam si ca se blokase frana pe spate, de segmenti, deh numa la benzina nu m-am gandit. Acum e ok la pornit, nu mai scoate fum, inainte era generator de ceata pe bune, dar tot mai vad o picatura sau 2 la toba de esapament, mare belea acum sa scap de apa din rezervor :)

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :moto:

 

PS - O sa-mi iau intr-o sticla de 0.5l benzina buna si o sa merg cu ce am pana se termina de tot, dupa care torn ce am in sticla in rezervor si umplu sticla iar. O sa repet chestia asta de vreo 3-4 ori dupa care fac un plin cu benzina buna, sa vedem picatura, mama ei de picatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pun numai omv top100...nu am avut nici o problema pana acum.

 

nu pun de la Agip pt ca am un preten sofer de cisterna care alimenteaza benzinariile Agip.Mi-a recomandat sa nu pun Agip ca are apa la greu.

 

Lukoil nu-mi inspira deloc incredere.

 

Petromu nu'l prefer pt serviciile proaste(servire de kko, lipsa plata card la unele benzinarii).

 

o sa incerc si Mol-ul si Rompetrolul sa vad daca sunt diferente fata de OMV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alias fa ca mine.... mai gaseste cativa baietzi zdraveni.... ia un litru de benzina in sticla.... intoarceti scuterul cu poponeata in sus sa se scurga tota benzina(mare atentie la rezervorul de ulei la uleiul de la reductorul de de spate si alte chestii.... il mai clatesti odata cu jumate de litru de benzina.... o golesti la fel eventual ca sa nu mai ai picaturi de apa ca alea se lipesc de rezervor cand e gol golutz bagi uscatorul de par pe la busonul de benzina :blink: vezi sa nu iei foc B)

 

cat despre benzinarii va recomand sa gasiti una buna si sa va faceti clienti fideli :lol:

sau la noi mai fac angajatzii cate o chestie... opresc ei de la cisterna cate 20 de litrii si ii dau cu 50ron... care de cate ori am luat... o puneam in bidoane de apa minerala de 5 l transparente si nu se vedea nici un gunoi nici pic de apa.

Editat de nvidia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un sfat ..... evitati Lukoil

 

Good advice (bun sfat), urmati-l!!!

 

...mare atentie la rezervorul de ulei la uleiul de la reductorul de de spate si alte chestii... :lol: - nu prea am chef de scamatorii, mai ales ca am o gaurica in capacelul de la rez de ulei (e normal si stiu la ce foloseste), iar uleiul din reductor, ma gandesc la faptul ca nu a fost proiectat pentru a fi tinut cu invers (scuterul) :crack:

 

...bagi uscatorul de par pe la busonul de benzina :lol: vezi sa nu iei foc :what: :blink:

 

cat despre benzinarii va recomand sa gasiti una buna si sa va faceti clienti fideli :lol: B) intr-adevar o chestie foarte buna si pe care o recomand si eu cu caldura, numai sa nu fie benzina de calitate proasta sau sa varieze calitatea ei in timp, in functie de cisterna :lol:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :lol:

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo am pus acu vreo 2 zile benzina de la mol(fara Pb) si am mers vreo 8-9 km si mi sa oprit motoru!A pornit el mai greu si cam scoatea fum, dar am zis k nu mai pun in viata mea benzina de la mol.Pana acu am bagat numai de la petrom si vad k mere excelent.Asa k PETROMUL sa traiasca!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu am făcut pipi în rezervor Âşi a mers mai tare. Concluzia? Hai Steaua!

 

Discuția de mai sus e din ce în ce mai interesantă, dar fără sens. Fiecare scrie cât de bine sau cât de prost i-a mers scuterul, maÂşina de tuns iarba sau proteza olfactivă în combinație cu diverse tipuri de benzină, iar concluziile sunt trase pe loc: X rulz, Y sucks. x Âşi y nici măcar nu sunt aceleaÂşi companii, ca să folosească la ceva.

 

Pentru scuteristul semi-analfabet: benzina de la Mol ce tip era? Ce cifră octanică, mai exact? ÂŞi de la care stație Mol, măcar să Âştim ce să evităm. Mai aveai Âşi alt tip de benzină în rezervor? Nu cumva ai pus cam mult ulei în amestec? Că eÂşti singurul nemulțumit de Mol până acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vorbim de MOL, observ ca mi-a crescut consumul:

la aprilia, bagand benzina aia scumpa

la golf 1,9 tdi, bagand motorina aia scumpa

 

am mai auzit fenomenul dar nu l-am crezut pana nu l-am patit. Nu stiu ce pun aia in combustibili, dar e clar ca a crescut consumul, fara explicatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat te la Agip de la Muncii, Fara Pb de 98 si vreau sa zic, ca e "Laser frate!" fuge bine, benzina e f. buna. Totusi ma asteptam la o diferenta mai mare intre 95 si 98. Nu am mai pus 98 pana acum si cred ca scot o autonomie mai mare si implicit un consum mai mic cu 98 fata de 95.

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :blink: B)

 

PS - Ce-am mai observat este faptul ca se incinge ceva mai tare si timpul de preincalzire a scazut simtitor. De la 8-10 min (vara) la 3-4 minute (vara), daca benzina este buna (inclusiv 95). Daca benzina contine exagerat de multa apa, asa cum am patit eu, se incalzeste groaznic de greu...

Editat de alias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...