Sari la conținut

Are Dreptul Un Politist Sa Iti Ia Talonul Dac Pe Ai O Toba De Carbon I


emylyo
 Share

Postări Recomandate

:ok: @EMYLYO UITE CUM AM SCAPAT EU : POLITISTUL MI-A LUAT TALONUL K TOBA MEA NU AVEA SITE SI M-A AUZIT EL CAM IN 9000 DE TURE :crack: SI MIROSIND K CEVA NU E IN REGULA M-A TRIMIS LA RAR.........EI BINE LA RAR M-AM DUS CU TOBA DE FABRICA MONTATA LA LOC....CU SITE SI TOT CE TREBUIE .....MI-AM LUAT TALONUL PANA SA EXPIRE DOVADA ......E UN FEL DE sex oral BIROLEGISLATIVA :) :crack: :cheers: Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In urma mai multor persoane care au facut sesizari pe la noi prin zona un militean sef a zis ca sa aduca taloanele la militie si sa se vina cu motorul si daca urechea cea fina a domnului sef este avariata va retine taloanele la moto.Noi am sunat la R.A.R. si domnul director de acolo a spus ca nu au nici un aparat special de masurat decibeli(la mine scrie ca la 5500 de ture sa am 90 db CU TOBA ORIGINALA),DAR DACA TOBA ESTE SCHIMBATA SI ESTE SPORT ,DAR NU ESTE MODIFICATA NE PUNE STAMPILA CA ESTE OK SI NE PUTEM LUA TALOANELE INAPOI.Eu sunt constient ca tobele sport sunt mult mai galagioase si mai ales in turatii mari,dar dau motoarelor un sound mult mai placut si ceva cai in plus,ca sa nu mai spun ca o toba zgomotoasa este si un semnal de atentionare pt pietoni si soferii ce folosesc oglinzile masinilor ca frane aerodinamice.Spuneti-mi si mie cei catre a-ti trecut prin astfel de probleme cum s-au rezolvat?Mai nou militenii au inceput sa ne streseze-a se citi agaseze.

treaba e simpla... fireblade'u tau e omologat la 90 Db la 5000 ture. daca vine mosu cu aparatu si vede ca la 5000 de ture depasesti aceasta limita (fie si cu toba standard, daca e stricata) are tot dreptul sa-ti ridice talonul ... pana la remedierea motivului. adica te duci mata frumusel cu ea acolo si le arati ca nu mai urla in asa hal.

 

si eu am toba sport, si pot spune ca da, imi place cum suna, dar nu turez motorul doar de dragu de a-l tura...

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un politist poate sa te opreasca daca aude el ca se aude toba foarte tare DAR el nu poate decat sa TE trimita la R.A.R si acolo iti masoara cu un aparat special,el personal nu poate sa iti ia talonu pentru zgomot ;) eventual o amenda

Mai este varianta sa te opreasca R.A.R mobil care eu sunt dotati cu aparat special de masurat decibeli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

salut... si eu am toba .. sport,practic e de masina sport. dar suna demential( mie imi place)

Am fost oprit la miezul noptii de catre politist pentru un control de rutina.Adevarul e ca atunci cand l-am vazut am bagat in a 4-a ca sa nu se auda tare.Si asa am oprit.Cand am pornit s-a auzit tare :) .. si am pornit frumos.. am bagata rapid ni a 2 si mers frumos apoi 1 km sa nu ma mai auda:P

Eu zic ca daca vrea sa se lege de tine se leaga.O toba sport se aude de la o posta... si asta chiar daca mergi cu 50km/h in treapta 1, se aude zici ca bati suta.. :what:

 

in ungaria am patit tot asa.. am vazut politia in fata cam la 1 km si am incetinit si am bagat in treapta superioara... si cand m-am apropiat imi face semn politaiu sa ambalez... :hug: ...

am dat frumos asa si apoi mi-am continuat drumul in ritm legal.

Deci nu stii peste cine dai

Ochii in 4 si bulanu gros.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele sport (nu race) sunt omologate cu DB Killer, fara dbkilleru bagat "n-ai voie" pe strada cu ea, Tobele originale sunt toate omologate.

 

Omologarea e stantata pe toba e un cod care incepe cu E, ideea e ca la tobele sport omologarea e pe toba nu pe dbkiller si fac pariu ca habar n-au militienii ca omologarea e valabila doar cu db killer-ul bagat asa ca poti f linistit sa le arati omologarea de pe toba.

 

Daca ai toba race sau neomologata cand te trimite la RAR pui o toba standard pe ea si gata (ca nu vine militianu cu tine sa zica baiii da aveai alta cand te-am prins).

 

Eu unu deabea astept sa ma opreasca sa imi spuna ca nu e omologata toba, deabea astept..... sa vezi taraboi.

 

E abuz avand in vedere ca el nu are absolut nici un argument ca toba nu e omologata asta numai in caz ca nu cumva urechea organului are omologare metrologica verificata la zi :))))))))))

 

In germania unde legile sunt mult mai stricte si politia mult mai informata si in cunostinta de cauza, merg baietii cu tobe race pe strada si nu are nimeni treaba lor si s-a trezit organu roman cu urechea fina (instrument metrologic se pare) sa faca gargara.....

 

Ii astept cu inima deschisa si cu legea in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele sport (nu race) sunt omologate cu DB Killer, fara dbkilleru bagat "n-ai voie" pe strada cu ea, Tobele originale sunt toate omologate.

 

Omologarea e stantata pe toba e un cod care incepe cu E, ideea e ca la tobele sport omologarea e pe toba nu pe dbkiller si fac pariu ca habar n-au militienii ca omologarea e valabila doar cu db killer-ul bagat asa ca poti f linistit sa le arati omologarea de pe toba.

 

Daca ai toba race sau neomologata cand te trimite la RAR pui o toba standard pe ea si gata (ca nu vine militianu cu tine sa zica baiii da aveai alta cand te-am prins).

 

Eu unu deabea astept sa ma opreasca sa imi spuna ca nu e omologata toba, deabea astept..... sa vezi taraboi.

 

E abuz avand in vedere ca el nu are absolut nici un argument ca toba nu e omologata asta numai in caz ca nu cumva urechea organului are omologare metrologica verificata la zi :hug:)))))))))

 

In germania unde legile sunt mult mai stricte si politia mult mai informata si in cunostinta de cauza, merg baietii cu tobe race pe strada si nu are nimeni treaba lor si s-a trezit organu roman cu urechea fina (instrument metrologic se pare) sa faca gargara.....

 

Ii astept cu inima deschisa si cu legea in mana.

da iti dau dreptate... dar aici stii cum fac romanii, te fu7 numa asa ca are nenea cu organu chef :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine ramane un mister cu poate un politist sa constate ca toba sau orice accesoriu de pe motocicleta nu este original (cu exceptia celor "home made"). Adica daca vede un final de carbon sau inox etc. care suna mai deosebit, eu pot sustine ca piesa respectiva este originala, ca asa iese din fabrica nu ?

Daca se ajunge la RAR, si asta este o prostie majora; la mine in talon scrie de exemplu ca viteza maxima este 38km/h (scuterul merge 80); scrie ca este de 1 persoana, dar el vine din fabrica cu scarite pentru pasager.

Eu sunt de parere ca un politist, de capul lui nu are dreptul de a retine talonul dupa ochi sau dupa ureche, doar daca este insotit de inspectie RAR, care sa masoare nivelul de zgomot sau alti parametri. Doar in cazul in care acestia nu corespund, se retine talonul pana la remedierea "problemelor".

Prin lege (ma refer la aia rutiera) se pomeneste de niste aparate de masura omologate si verificate metrologic, si pe de alta parte se face trimitere catre niste legi sau hotarari ale ministerului mediului care stabilesc maximele admise respective si care evident nu sunt publicate acolo (adica in legislatia rutiera) referitor la cat ai voie sa emiti bioxid de carbon sau cat zgomot poti sa produci. Ce retin eu din legislatia rutiera e ca pentru abateri ca asta (zgomot prea mare, poluezi atmosfera, etc.) se precizeaza ca poti fii controlat pentru asa ceva de echipaje mixte compuse din politisti de la rutiera si cei de la RAR care trebuie sa demonstreze ca ai calcat pe bec demonstrand cu dispozitive omologate si calibrate si etc.. ca ai calcat pe bec.

Pe de alta parte eu merg cu tobele de fabrica si ma enervaza enorm cand sunt trezit din somn pentru ca un idiot a trecut pe langa scuterul meu cu sitele scoase - cu motocicleta sau masina - (pentru ca pe motocicleta am o alarma mai scumpa si mai putin sensibila la fite ca aia de pe scuter) si ma trezeste alarma ca a trecut inca unul care vrea sa demonstreze ca are motor mai mare decat are de fapt...

De fapt reteta e simpla, daca vrei sa baraie motorul tare fara sa modifici nimic si sa fie legal, ia-ti un chopper de la 700cc in sus...

 

 

--- Mesaj completat în 14 Nov 2007 23:21 -------------

:hug: @EMYLYO UITE CUM AM SCAPAT EU : POLITISTUL MI-A LUAT TALONUL K TOBA MEA NU AVEA SITE SI M-A AUZIT EL CAM IN 9000 DE TURE :moto: SI MIROSIND K CEVA NU E IN REGULA M-A TRIMIS LA RAR.........EI BINE LA RAR M-AM DUS CU TOBA DE FABRICA MONTATA LA LOC....CU SITE SI TOT CE TREBUIE .....MI-AM LUAT TALONUL PANA SA EXPIRE DOVADA ......E UN FEL DE sex oral BIROLEGISLATIVA :D :what: :)

Ce e asta, forum de fosti parnaiasi? Pai deschideti dracului un tread separat de "Cum sa fentam legea" (sau cum sa o f.t.m in c.r), ca mi-am pierdut cam 20 de minute din viata ca sa citesc un thread care parea serioas si pana la urma in rezumat se reduce la "Cum ne ferim de calul verde"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e asta, forum de fosti parnaiasi? Pai deschideti dracului un tread separat de "Cum sa fentam legea" (sau cum sa o f.t.m in c.r), ca mi-am pierdut cam 20 de minute din viata ca sa citesc un thread care parea serioas si pana la urma in rezumat se reduce la "Cum ne ferim de calul verde"?

 

numai putin, vad ca esti tare frustrat

 

spune-mi si mie te rog in baza a ce iti confisca agentul constatator talonul?

 

si nu imi spune ca din cauza ca i s-a parut lui ca e prea zgomotoasa toba, daca nu are aparat omologat si verificat metrologic de masurat decibelii si invoca ca e prea zgomotoasa si totusi iti ia talonul se numeste ABUZ.

 

Nu suntem in papua noua guinee, trebuie sa se respecte legea nu ca asa i se pare lui ca eu cred ca eu zic...LEGEA, desprea asta e vorba.

 

+ ca si daca ar avea aparat de masurat decibelii politia nu are dreptul legal sa faca astfel de masuratori doar daca sunt insotiti de cei de la RAR.

 

Nu stiu ce ai inteles tu dar aici e vorba de legile aplicate dupa ureche. si mi se pare mai mult decat normal sa ne luptam cu ei cu propiile lor arme daca ei procedeaza asa.

 

Sa respecte legea in litera ei nu fiecare cum il rupe capu :) ca nu suntem marionetele lor (Protect & Serve....remember)

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-o face pt ca are legea in mana si functioneaza in felul urmator-te duci si iti pui o toba cum trebuie si RAR si apoi iti iei talonul sau contestisti si te judeci cu politia care isi trimite un reprezentatnt sau nu se prezinta nimeni la proces.Acolo este un fel de ruleta ruseasca.In urma procesului ai vine o hartie agentului care il va enerva mai rau daca a pierdut procesul si va lua mai multe taloane dupa cheful sau de a scrie in ziua respectiva.Si prietene cu intrebarea daca este acesta un site de fosti puscariasi iti adresez un raspuns pe masura intrabarii-te-ai uitat in oglinda sau te-ai gandit la situatia ta cand ai pus intrebarea asta?Noi nu suntem,poate tu-Zic aia de la Mafia intr-o melodie de-a lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ca va ia taloanele politia pentru zgomot. Orice smecheras care isi cumpara o partzaitoare de enduro monteaza un esapament ilegal care produce un zgomot infernal si tulbura linistea publica a unor oameni care de exemplu pot dormi. Pentru 0,05 CP in plus castigati trebuie sa suportam o gramada de esapamente care trosnesc si pocnesc. Sper ca aceste controale pe care le face politia sa fie din ce in ce mai serioase si sa se retina toate taloanele motocicletelor care au esapamente neomologate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ca va ia taloanele politia pentru zgomot. Orice smecheras care isi cumpara o partzaitoare de enduro monteaza un esapament ilegal care produce un zgomot infernal si tulbura linistea publica a unor oameni care de exemplu pot dormi. Pentru 0,05 CP in plus castigati trebuie sa suportam o gramada de esapamente care trosnesc si pocnesc. Sper ca aceste controale pe care le face politia sa fie din ce in ce mai serioase si sa se retina toate taloanele motocicletelor care au esapamente neomologate.

 

 

Ma intreb oare asa deranjant este faptul ca pretz de 30 de secunde pana trece o motocicleta se aude un zgomot putin mai puternic?Cred ca exagerati cei care spuneti asta...si nu cred eu ca se trezeste nimeni din somn ca a auzit toba 'neomologata' si zgomotoasa a lui X-ulescu.Si mai apoi enduristii au in general treaba pe teren accidental decat prin oras.No offence (doar mi-am exprimat parerea) :D :hug: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ca va ia taloanele politia pentru zgomot. Orice smecheras care isi cumpara o partzaitoare de enduro monteaza un esapament ilegal care produce un zgomot infernal si tulbura linistea publica a unor oameni care de exemplu pot dormi. Pentru 0,05 CP in plus castigati trebuie sa suportam o gramada de esapamente care trosnesc si pocnesc. Sper ca aceste controale pe care le face politia sa fie din ce in ce mai serioase si sa se retina toate taloanele motocicletelor care au esapamente neomologate.

 

se pare ca cu cat se face mai frig afara numarul frustratilor creste. :what:

 

cu atat mai mult ca si-a facut cont (inca un cont) doar ca sa spuna asta :hug: deci inta deja la categoria MEGA frustrati :D

 

Hai noroc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt motociclist de ieri de azi asa ca STIU ca adevaratul motiv al acestei practici nu este nici cresterea puterii (de multe ori chiar contrariul), nici "siguranta sporita" prin avertizarea sonora a celorlalti participanti la trafic sau al altor "laitmotive" invocate de obicei ci spiritul MACHO al unora.

 

E bine, e rau?... nu stiu, fiecare cu judecata si caracterul lui, unii asculta muzica clasica, altii manele...

 

Si mie imi place un sunet plin, baritonal, de motor "viril" pe care unele tobe aftermarket o ofera in varianta "road", insa cand aud horcaiala sparcaita a asa ziselor tobe de "carbon" facute pe genunchi sau si mai rau, a celor standard golite de site... zau ca mi se face rusine!

 

Nici nu ma obosesc sa iau in calcul subiectul initial - daca garcea are sau nu dreptul sa'ti ia talonul pentru o toba neomologata - oricum la noi legea se aplica dupa ureche, consider mai degraba ca e o chestiune de civilizatie, un adevarat gentleman va folosi intotdeauna o forma sau alta de "silencer"...

 

Ride Safe!

 

P.S. Un banc in ton cu topicul nostru:

 

Intrebare: Stiti ce face diferenta ca sa'ti placa sau nu "blowjob'ul"?

Raspuns: "Capatul" la care te afli...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca cu cat se face mai frig afara numarul frustratilor creste. :)

Nu taica, frustrati sunt aia care o au mica si compenseaza prin 10 ture pe Magheru cu toba fara site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei,da vezi tu,nu numai cei fara site sunt opriti...depinde...poate organul a fost certat mai devreme de nevasta si nu mai aude bine...asa ca scapa unii de control...sau preventiv,sunt opriti toti...fosti puscariasi sau nu,cu site sau nu,daca vrea organu sa-ti faca ziua de ciocolata,ca sa ma exprim mai dulce,ti-o face...pori sa stai in cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt motociclist de ieri de azi asa ca STIU ca adevaratul motiv al acestei practici nu este nici cresterea puterii (de multe ori chiar contrariul), nici "siguranta sporita" prin avertizarea sonora a celorlalti participanti la trafic sau al altor "laitmotive" invocate de obicei ci spiritul MACHO al unora.

 

E bine, e rau?... nu stiu, fiecare cu judecata si caracterul lui, unii asculta muzica clasica, altii manele...

 

Si mie imi place un sunet plin, baritonal, de motor "viril" pe care unele tobe aftermarket o ofera in varianta "road", insa cand aud horcaiala sparcaita a asa ziselor tobe de "carbon" facute pe genunchi sau si mai rau, a celor standard golite de site... zau ca mi se face rusine!

 

Nici nu ma obosesc sa iau in calcul subiectul initial - daca garcea are sau nu dreptul sa'ti ia talonul pentru o toba neomologata - oricum la noi legea se aplica dupa ureche, consider mai degraba ca e o chestiune de civilizatie, un adevarat gentleman va folosi intotdeauna o forma sau alta de "silencer"...

 

Ride Safe!

 

P.S. Un banc in ton cu topicul nostru:

 

Intrebare: Stiti ce face diferenta ca sa'ti placa sau nu "blowjob'ul"?

Raspuns: "Capatul" la care te afli...

 

:)

subscriu

Acolo e deja vorba de bun simt pe care unii il au in cantitati mai mari sau mai mici.

Din pacate nii au impresia ca a fi motociclist inseamna sa fi vazut sa fi observat, sa te vada lumea cat esti tu de important si de Zorro :hug: . Si deobicei cei cu gandirea asta mor si repede.

 

@Silenti pe pagina anterioara o sa vezi ca de fapt subiectul era: are voie dpdv legal organul sa iti ia talonul sau nu.

Povestea cu toba sport/racing pe strada e total alta polemica.

Nici eu nu sunt deacord cu toti zorro incordati, dar discutam despre lege, cu se aplica ea asa dupa ureche si abuzurile aferente.

 

Numai Bine :D

Editat de Infinity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb oare asa deranjant este faptul ca pretz de 30 de secunde pana trece o motocicleta se aude un zgomot putin mai puternic?Cred ca exagerati cei care spuneti asta...si nu cred eu ca se trezeste nimeni din somn ca a auzit toba 'neomologata' si zgomotoasa a lui X-ulescu.Si mai apoi enduristii au in general treaba pe teren accidental decat prin oras.No offence (doar mi-am exprimat parerea) :what: :hug: :)

 

Este. Eu cand m-am mutat unde stau acum (pe langa Cismigiu) ma trezeam noaptea cand mai treceau baietii pe regina Elisabeta pe la 3 noaptea. Acum nici nu-i mai aud :D

 

Am gasit un articol interesant pe net: http://www.virginiawind.com/byways/loud_pipes_save_lives.asp

Si eu vreau o toba after-market, insa nu pt. siguranta, ci pentru ca imi place cum suna.

 

Acum vine si intrebarea: tobele care se pot cumpara la noi sunt cumva omologate de catre RAR? Nu ma intereseaza sa merg fara muffler-ul care o face sa fie street-legal. Nu putem cumva sa ne dea RAR-ul ceva la mana cu care sa-i descurajam pe eventualii politisti pusi pe abuz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vine si intrebarea: tobele care se pot cumpara la noi sunt cumva omologate de catre RAR? Nu ma intereseaza sa merg fara muffler-ul care o face sa fie street-legal. Nu putem cumva sa ne dea RAR-ul ceva la mana cu care sa-i descurajam pe eventualii politisti pusi pe abuz?

 

Nu cred ca a omologat RAR-ul vreo toba in in romania (in sensu de ai face omologare generala, poate doar individuala) dar pe tobele sport care sunt street legal exista codul de omologare europeana care in mod normal si logic ar trebui sa fie la fel de valabil in RO cum e si in italia, germania sau alte tari.

Daca toba chiar nu are omologare si nu depaseste nivelul legal de decibeli (habar n-am care sunt normele sau daca ele exista) se face omologare individuala la RAR si ti-o trece in talon.

 

Ideea e ca daca ai toba originala fie ea din orice material nu are ce sa iti comenteze politia la fel si in cazu ca ai o toba sport omologata (e un cod cu E pe ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare-faptul ca in locul tobei de serie am un sistem full Yoshimura care nu este omologat in Europa desi a fost achizitionat la 1500dolari din Turcia din magazin si nu scrie pe el ca nu este decat pt race sau ca este omologat,are steagul statelor unite si am inteles ca este omologare pt USA,sistemul se aude decent comparativ cu ce au altii la race , dar destul de placut comparativ cu soundul de moto electrica pe care il are busa cu tobele originale-sunt destul de gentleman cu acest sistem sau pt a fii ar trebui sa il dau jos si sa-l pun pe cel original cu tot cu tobe si galerii si sa renunt la filtrul de aer kn,la centralina si la bujii iridium?Este in stare originala si nu este modificat.Conform unui director de la RAR DACA NU ARE E PE EL NU ESTE OMOLOGAT IN UE,DECI NU MERGE.AM FACUT VERIFICAREA TEHNICA PERIODICA SI A TRECUT CU BRIO.Am un prieten care a dat doar pe toba finala Yoshimura in USA 800dolari.Dupa expirarea leasing s-a dus sa faca identificarea si i-a dat reset ca nu era toba omologata in UE-AVEA LA FEL STEAGUL USA PE EA.Toba era una mai mult decat linistita si mie sincer nu mi s-au parut diferente de sound intre ea si cea originala.Asa ca domnilor aveti subiecte de comentat.SA LASAM COMENTATORII SA ISI FACA DE LUCRU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a scapa de belele la RAR e bine sa ai o evacuare cu omologare europeana, cu DBkiller demontabil. La achizitionare primesti si fisa cu certificarea europeana, ura si la gara. E un exemplu atasat de la motorul unui coleg. post-2950-1195216132_thumb.jpg

 

In rest, daca te prind si te ard, nu ai ce sa le faci. Eu unul o singura data am avut de-a face cu un filtru Politie + RAR si le-am explicat ca degeaba imi dau amenda si ma trimit la RAR ca pun amortizorul, vin cu certificatul (pe care-l vazusera deja) si imi recuperez talonul, fac contestatie si o sa castig. Drept urmare au ales sa nu se complice.

 

 

P.S. Evacuarea sport am pus-o nu ca ma dau banii afara din casa (ca a costat ceva) ci pentru a fi vazut/auzit in trafic. Si nu exagerez cand zic ca foarte rar am mai avut sicane cauzate de "nu te-am vazut". In rest nici eu nu fac abuz, locuiesc intr-o zona linistita cu case si nici mie nu mi-ar place sa aud baraieli aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine tot la Yoshi ma batea gandul. E stupid... sa inteleg ca yoshi nu sunt omologate deloc in UE? Mi s-ar parea de necrezut. Chiar si asa, tembelii aia de la RAR nu pot sa o masoare sa vada ca se incadreaza la normele de sunet, si sa-mi omologheze toba???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...