Sari la conținut

BMW K1300R


lazar.iulian
 Share

Postări Recomandate

Primele poze le-am facut azi. O am din august 2009. Rulat pana acum: 3000 km

 

Probleme: Se pare ca sufera de niste surging. Aflu sigur la inceputul sezonului cand o sa o "monitorizez" mai atent.

 

Experienta anterioara: Kawasaki ER-6f (16000 km, majoritatea urban), ZX 6R (cateva sute de metri:), GSXR 1000 (alte cateva sute de metri)

 

Fiind inalt (1,90) si folosind motocicleta 80% din timp in urban am vrut sa trec de la ER-6f la CB-1000R (naked) dar arat caraghios pe Honda, motocicleta fiind relativ scurta.

 

Dupa un test la Bavaria cu un K1200R (avea un vecin si imi placea stilul bavarez desi ciudat la prima vedere) nu imi venea sa mai plec cu Kawa al meu cu care am avut si zile bune si rele (nicio problema tehnica, doar cazaturi pe ici pe colo: linie de tramvai, taiat calea de masina, franare PREA brusca, etc.). M-a lasat fara cuvinte. Nivelul vibratiilor f scazut, putere indiferent de treapta de viteza. Daca vrei forta trebuie doar sa tragi de acceleratie, nu trebuie sa schimbi viteza. Nu intru in spec. tehnice, sunt pe net peste tot. Pozitia pe motocicleta mi se potriveste extraordinar, fiind o motocicleta mai lunga.

 

Pe langa problema pe care am prezentat-o in cadrul grupului posesorilor de BMW (surgingul) motocicleta mai are un singur defect: pretul. 16300 euro cu tva, noua, in conditii de criza si fiind in showroom. Altfel cu specificatiile respective (nu are Fast Shifter ... in rest le are pe toate) era aprox 17200.

 

Ce ma face sa simt cand o calaresc nu pot sa descriu in cuvinte. E pur si simplu :D

post-19410-1261437845_thumb.jpg

post-19410-1261437854_thumb.jpg

post-19410-1261437903_thumb.jpg

Editat de lazar.iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte frumoasa, foarte puternica, am citit review-uri laude si altele despre ea.

 

Felicitari

 

P.S. Cum de te-a lasat inima sa dai atata pe ea ? Eu unul la noi in tzara n-as putea sa fac asa ceva, adica tzara noastra nu merita asa ceva, suntem prea prosti, nesimtziti, necrescuti, obraznici sa avem asa motor in trafic. Prea multa lume care n-are grija de tine (si de motorul tau) circula pe strazi, bezmetic. Sa nu mai vorbim de drumuri :D Felicitari inca o data, ai facut o alegere extraterestra ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul mare inca il simt :D mai ales acum, iarna, cand nu pot sa merg cu ea sa imi aduc aminte de ce am dat atatia bani. Abia astept primavara sa imi ridice moralul

 

Super motor.

sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de ture luuuungi.

 

Ah..vad ca si-au revenit bavarezii si au ales varianta clasica pentru comanda semnalizarii...nu ca la altii cu trei botoane. ;)

 

 

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUPERB

motorul trage "bine" de tot,frane la superlativ(the best),ciclistica de vis,intuitiv...look? pfff...no coment ;) ...si ca orice mobra nu-i perfect...PRETUL :D

sa o stapanesti cu placere...inca o dat SUPERB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai tare motocicleta, trage tare si in marsarier.. . ce mai... betoana... are o mica .. mica problema: se mai opreste din cand in cand aiurea asa.. in rest? e perfeeeecta!

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti sanatos si fara incidente balaurul.

Esti fericitul unui exemplar extraordinar care nu prea are concurenta atat in domeniul naked cat si chiar super sport.

Eu sunt posesorul unui k12r 07 full fara RDC si se manifesta identic asa ca nu iti face probleme. In plus mai cunosc 2 posesori de k12r care au aceleasi simptome de oscilatie a turatiei idle.

O sa mai constati ca dupa 5000 de km o sa inceapa sa se auda un zgomot in oala ambreiajului, de fapt intra iplacile n vibratie la relanti si se aude ca o haraiala de lant, dar si asta se pare sa fie tot din fabrica, oricum o sa te obisnuiesti, ce este mai comic ca ceilalti cred ca e terminata ;))

 

O alta chestie interesanta este cand mergi incet, adica pana in 40 si o sa pui frana ai sa constati cu stupoare ca intra abs-u si nu o poti opri, dar nu se intampla tot timpul, dar oricum fi atent la distante pastrate, mai ales in oras :D

 

Ar mai trebui sa iti spun ca o sa constati o mica ezitare undeva intre 7000 si 7500 (adica nu mai accelereaza - indiferent de treapta) si dupa isi da drumul brusc, binteles urcarea fiind la fel de violenta ca si pana in 7000.

 

O alta treaba ciudata este frana de motor care poate fi foarte violenta cu gume reci deci atentie (ma refer deccelerare in ture sau chiar schimbare in inferioara la peste 150).

 

Recomandarea este sa nu o bruschezi pana in 10000 si mai ales ideia ar fi sa faci cum trebuie reviziile, sa faci o resoftare dupa 10k si binenteles la fiecare revizie sa testezi si erorile binenteles daca apar.

NU incerca top speed sub 10000 km, iti garantez ca merge cu maxim de vitezometru si peste, consumul fiind binenteles pe masura, dar inca o data repet nu incerca deoarece nu ai ce sa iti demonstrezi, oricum rupe :birthday:

 

Pentru orice intrebari iti stau la dispozitie deoarece cunosc foarte bine ambele modele, atat k12 cat si k13.

 

Ultima chestie care ar trebui sa o sti este consumul care oscileaza intre 10 si 15l/100km in oras, asa ca sa nu te sperii, iar afara in functie de cat de agresiv mergi coboara pana la 6l/100km.

 

In final iti mai recomand urmatoarele site-uri forum: k-bikes.com si bmwsuperbikes.com

 

Numai bine si poate ne vedem plimbari in urmatorul sezon :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti super tare frate...

 

bine ...de banii aia ideal ar fi fost sa-ti iei 3 logan-uri....mai scoteai si tu tara din criza... :D

 

eu o alegeam pe aia imbracata ( subiectiv fiind)....oricum, tare misto locomotiva..

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai tare motocicleta, trage tare si in marsarier.. . ce mai... betoana... are o mica .. mica problema: se mai opreste din cand in cand aiurea asa.. in rest? e perfeeeecta!

 

:D

 

 

 

o zic fara rautate: te cam f (ute)reaca grija de tot ce inseamna bmw si posesor de bmw.

nu toata lumea iubeste transalpetele... mie, de exemplu, nu imi place deloc...dar nu ma vezi urland ca e de c.acat.

 

hai sarbatori fericite, maestre!

 

on topic: misto mobra

s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Problema cu ABSul nu am observat-o inca dar mica ezitare de care vorbesti am observat-o. Uneori nu se simte dar m-am speriat prima data cand am tras de maneta si nu s-a intamplat ce ma asteptam pt o fractiune de secunda, am facut ochii mari la turometru (era pe la ~7000) sa vad ce se intampla si pana sa imi pun vreo problema BUM!!!! m-am simtit racheta.

 

Viteza maxima pana acum 190. Partea amuzanta e ca aveam turometrul la 5000 de ture in a 6 a daca imi aduc eu aminte bine si nu dau pe-aici vreo bazaconie. Atunci mi-am adus aminte cum am incercat cu vechea Kawa pe autostrada 205km/h si eram la 12k rotatii. Am simtit puternic potentialul mobrei de la bavarezi. Eu ma stiam un tip potolit dar cine a zis-o pe-aia cu "Puterea corupe" a avut mare dreptate.

 

O alta problema a motocicletei este ca te face sa te simti in siguranta chiar si in scenarii in care ar trebui sa nu fie asa.

 

Frana de motor am simtit-o doar daca am fost neglijent cu ambreiajul. Daca te porti frumos cu el se poarta frumos cu tine motocicleta.

 

I-am facut prima revizie la 1000 km si am de gand sa le fac si pe celelalte.

 

Consum raportat am 8,7. Am mers 90% in oras cu o iesire pana la Buftea. La asemenea motor oricum nu ma asteptam sa consume cat un clio de 1.5 diesel ;). Consumul si pretul sunt niste minusuri dar daca imi luam motocicleta pt pret si consum luam un scuter si rezolvam. A fost o ambitie iar prostia si domnia se platesc. Din punctul meu de vedere e domnie din punctul altora e prostie :birthday:.

 

Abia astept sezonul si sigur dau curs invitatie tale pt plimbari.

 

esti super tare frate...

 

bine ...de banii aia ideal ar fi fost sa-ti iei 3 logan-uri....mai scoteai si tu tara din criza... :D

 

eu o alegeam pe aia imbracata ( subiectiv fiind)....oricum, tare misto locomotiva..

 

K1300S am avut in gand initial avand prima motocicleta carenata. Cred ca m-am redescoperit pe parcurs mai "necioplit" si atunci am ales si o motocicleta corespunzatoare.

 

Diferenta care m-a impins catre R a fost pozitia mai naturala. Asa cum am mai zis 90% din timp sunt in oras. Cand va veni vorba de iesiri lungi si repetate probabil ca o sa apelez la niste kituri de transformat in "touring" de pe http://www.motorradzubehoer-hornig.de/Produkte.html

Editat de lazar.iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o zic fara rautate: te cam f (ute)reaca grija de tot ce inseamna bmw si posesor de bmw.

nu toata lumea iubeste transalpetele... mie, de exemplu, nu imi place deloc...dar nu ma vezi urland ca e de c.acat.

 

hai sarbatori fericite, maestre!

 

on topic: misto mobra

s-o stapanesti sanatos!

Aici nu vorbim de transalp.

 

Super tare mobra, faina, nemaipomenita! Sa o stapanesti sanatos. Dar daca vrei sa fii sanatos nu uita sa pastrezi distanta corecta fata de ce ai in fata, ABS-ul iti poate juca feste!!

 

In rest! E superbaaa!

:D

 

P.S. - La multi ani tuturor si sarbatori cu bine!

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Aici nu vorbim de transalp.

 

Super tare mobra, faina, nemaipomenita! Sa o stapanesti sanatos. 2. Dar daca vrei sa fii sanatos nu uita sa pastrezi distanta corecta fata de ce ai in fata, ABS-ul iti poate juca feste!!

 

3. In rest! E superbaaa!

:D

 

P.S. - La multi ani tuturor si sarbatori cu bine!

 

 

1. CORECT!

 

2. Vorbesti din carti sau... chiar ai mers cu un motor cu ABS? Eu cred totusi ca sunt strugurii acri... ori esti tu vreun as in ale pilotajului si franezi pe orice suprafata mai ceva ca Mos Craciun sania cu reni...

 

3. CORECT! Felicitari proprietarului!

 

@Belbody - bai nene cred ca daca as fi de la Honda te-as lua ca promoter ca te pricepi de minune. Nu exista in lumea asta motocicleta mai buna ca Transalpul si motocicleta mai naspa ca BMW-ul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Vorbesti din carti sau... chiar ai mers cu un motor cu ABS? Eu cred totusi ca sunt strugurii acri... ori esti tu vreun as in ale pilotajului si franezi pe orice suprafata mai ceva ca Mos Craciun sania cu reni...

 

eu citam de aici... cu cuvintele mele.

 

O alta chestie interesanta este cand mergi incet, adica pana in 40 si o sa pui frana ai sa constati cu stupoare ca intra abs-u si nu o poti opri, dar nu se intampla tot timpul, dar oricum fi atent la distante pastrate, mai ales in oras wink.gif

 

:D

Mesaj completat

Nu sunt Mos Craciun, dar eu, sarac fiind paduri cutreieram, nu am avut pana acum motocicleta cu ABS, si nici nu vreau sa-mi iau. Prefer sa franez eu cu mana/piciorul mea/meu decat sa las pe altcineva sa faca asta, cad - da, sunt eu prost, dar daca o sa cad cand un sistem e prost... mai bine cad de mana mea.. nu?

Despre utilitatea ABS-ului in general e o discutie lunga.. eu nu sunt fan ABs si cum majoritatea motocicletelor bmdouble_U au... ce pot sa fac.. ;)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideia abs-ului este ciudata intradevar, in schimb avantajele sunt maxime - nu blochezi nici o roata, fapt pentru care sansele sa pici la o franare de urgenta sunt reduse.

in alta ordine de idei nu este prost abs-ul de pe mobra, cred ca se manifesta ciudat agregatul de franare, implicit pompa de servo pentru cei ce nu cunosc (mobra franeaza integral fata+spate cu ajustare automata a incarcarii fata/spate).

manifestarea este undeva la viteze mici, repet nu tot timpul, cupleaza abs-ul si se duce cativa metri mai in fata, fapt pentru care intri in panica daca nu pastrezi o distanta corespunzatoare fata de ce ai in fata, atata tot.

momentan cei de la bmw nu au gasit o solutie pentru asta, dar nici nu au fost multe cazuri de accident reportate (nici nu stiu exact daca au fost) ca sa faca ceva, doar au fost semnalate aceste erori care ar putea dauna, de aceea i-am zis omului sincer sa se astepte, astfel fiind pregatit intr-o astfel de situatie si nimic mai mult :D

 

inca o data sa o stapaneasca sanatos si sa se bucure la maxim de balaur, merita si ultimul RON ;))

Sarbatori fericite la toata lumea :birthday:

Editat de maxx40
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusete mare de motor..

Despre ABS numai de bine, cine spune ca nu-i place nu s-a urcat niciodata pe un motor cu asa ceva..

Am avut si eu RT cu ABS, care m-a salvat de trei trante..si toate la viteza mica, datorita masei mari a motorului.

Chestia aia cu reglarea ABS, cu intrarea sau nu a lui in functiune este deranjanta si ingrijoratoare pentru o firma mare ca BMW.

Iar daca se manifesta la vitezele alea este o problema, intrucat, fiind un naked, va fi folosit- banuiesc - preponderent in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusete mare de motor..

Cu BMW este cam asa, ori iti place, ori nu..

Despre ABS numai de bine, cine spune ca nu-i place nu s-a urcat niciodata pe un motor cu asa ceva..nici nu merita bagati in seama vitejii astia.

Am avut si eu RT cu ABS, care m-a salvat de trei trante..si toate la viteza mica, datorita masei mari a motorului.

Chestia aia cu reglarea ABS, cu intrarea sau nu a lui in functiune este deranjanta si ingrijoratoare pentru o firma mare ca BMW.

Iar daca se manifesta la vitezele alea este o problema, intrucat, fiind un naked, va fi folosit- banuiesc - preponderent in oras.

Sa-l stapanesti sanatos..

Editat de maicarossia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema franarii nu prea am observat-o pentru ca pana acum nu prea a trebuit sa franez relativ brusc de la viteze de 40. In general de la 70 80 in sus. Ce pot sa spun e ca imi place la nebunie ca pe setari NORMAL sau SPORT suspensia fata face o treaba extraordinara la franare puternica. Motocicleta aproape ca nu se apleaca deloc. Franare este extraordinara. Asa cum am mai zis motocicleta te face sa te simti mai in siguranta decat ar trebui :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU incerca top speed sub 10000 km, iti garantez ca merge cu maxim de vitezometru si peste, consumul fiind binenteles pe masura, dar inca o data repet nu incerca deoarece nu ai ce sa iti demonstrezi, oricum rupe :D

 

Vroiai sa zici 1000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit azi (de Craciun) cu ea prin oras :D. Asta e o premiera pentru mine, de Craciun pe mobra. ;) Ne-am facut ca porcu amandoi dar a fost distractie. Frigul a fost suportabil (m-am imbracat bine), nu au fost probleme de patinaj sau alunecari pe bulevarde. La mine pe strada a fost un pic cu emotii dar fara probleme :birthday:. 2 poze de calitate nu prea buna ca de ... sor-mea la aparat :birthday:

post-19410-1261753803_thumb.jpg

post-19410-1261753910_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...