Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 743
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din contra, e mult mai zvelta... mai degraba e frate cu KTM-ul...

Chiar daca arata ciudat (zici ca-i lacusta), imi place din ce in ce mai mult... :P

 

preparing-for-the-road-ahead.jpg

chilling.jpg

leaving-the-embalse-de-bourguilho.jpg

stephane-cruising-in-serra-da-estrela.jpg

stephane-keeps-on-going.jpg

fq7c9083.jpg

stephane-peterhansel.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia pe motor este copiata in detaliu dupa GS (ghidon, scarite, sa). Pare situata ca aspect general intre GS si GSA, oricum mult mai voluminoasa decat 990 KTM. Deocamdata se vorbeste de bine, sa vedem si primele critici. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile sunt intradevar mici si urate, iar manerele de plastic pe laterale sunt fara rost. Sa vedem cat or fi de rezistente. Parbrizul original este mic, la fel ca si cel de GS si cred ca protejaza la fel de prost pt turing. Chiar si cel destinat pt turing mi se pare mic. Macar bine ca este prins in suport si nu de carena, ca asa poare fi confectionat, reglat foarte usor.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile sunt intradevar mici si urate, iar manerele de plastic pe laterale sunt fara rost. Sa vedem cat or fi de rezistente. Parbrizul original este mic, la fel ca si cel de GS si cred ca protejaza la fel de prost pt turing. Chiar si cel destinat pt turing mi se pare mic. Macar bine ca este prins in suport si nu de carena, ca asa poare fi confectionat, reglat foarte usor.

 

da pt cine se pricepe il poate imbunatatii usor. pacat ca nu au ales un design cu 2 tobe, ori cum e la TDM-ul meu joase ori ca la Vstrom de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu au ales un design cu 2 tobe, ori cum e la TDM-ul meu joase, ori ca la Vstrom de 1000

Cel mai mult mi-ar fi placut solutia de la Varadero cu doua tobe sub sa, dar nu au mai avut loc acolo pt ele. Si semnalele de la Varadero lipite de carena erau bune. Nu risti sa le agati sau rupe in situatii limita. Bine macar ca au pastrat ideea farul dublu mergand pe urmele V-Stromului si Varadero si nu s-au luat dupa GS, cu farurile lui chioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum depinde si ce vrei sa faci cu noul ST

 

poi dat fiind ca e "noul ST" si ca de banii lui hai sa nu zicem ca imi iau 10, da 6-7 ST-uri vechi, as vrea sa pot face cu el cel putin ce fac cu junca din dotare.

 

 

treci bine mersi atata tip cat motorul este turat

 

si dak la un moment dat, din varii motive, nu mai poti tura motoru... stai tu dupa sa golesti motoru de apa in mijlocu putietatii... ca io unu prefer sa am o singura toba (care la o minima matematica e mai usoara ca 2 tobe) pozitionata mai sus. chiar daca asta imi strica estetica de ansamblu a mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi dat fiind ca e "noul ST" si ca de banii lui hai sa nu zicem ca imi iau 10, da 6-7 ST-uri vechi, as vrea sa pot face cu el cel putin ce fac cu junca din dotare.

 

si dak la un moment dat, din varii motive, nu mai poti tura motoru... stai tu dupa sa golesti motoru de apa in mijlocu putietatii... ca io unu prefer sa am o singura toba (care la o minima matematica e mai usoara ca 2 tobe) pozitionata mai sus. chiar daca asta imi strica estetica de ansamblu a mobrei.

 

avand in vedere ca are 40kg in plus si roata de 19 pe fata nu o sa poti face ce faceai cu primul ST, nu?

 

gusturile nu se discuta. oricum mobra e in fabricatie si au facut-o cu am zis japo ca e mai bine.

 

sa avem noi bani sa ni-o permitem si apoi o modificam fiecare dupa capu lui :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua tobe - aspect marfa, dar problemele se dubleaza. Etanseitate, greutate suplimentara, trasee, etc.

O toba cat mai sus e ideala pt orice mobra cu valente fie ele foarte mici de enduro.

Eu as prefera o toba cat mai silentioasa care sa fie ascunsa undeva sub sa. E si protejata in locul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice lucru bun, este departe de a fi perfecta. Destule aspecte negative, dar bine macar ca majoritatea sunt perfectibile. Parbrizul din dotare prost, nu protejaza mai deloc, deja fac pregatirile pt matrita unuia adevarat. Crashbarul va fi si el home made, dar forma finala dupa ce apare inculpatul. Manerele incalzite oricat ar fi ele de Yamaha, nu merita cei peste 1500 roni cat costa la reprezentanta, asa ca tot mai bune cele de 50-70 euro, care pana acum si-au facut datoria cu brio. Cutiile laterale, mizerii, prea mici si mult prea inguste pt bagajele cu care m-am obisnuit la drum lung cu pasager. In plus deschiderea capacelor impiedica montarea unui topcase in care sa intre doua casti integrale sau echivalent. Nu sunt inca sigur, dar cred ca voi renunta la ele in favoarea vechiului model de 42 L facute din cutii de scule, verificate de 2 ani pe V-Strom. ABS-ul nedecuplabil nu ma deranjaza pt ca nu vad la ce m-ar ajuta decuplarea lui la stilul meu de mers. Niste xenoane de la amicul Luigi se impun, ca prea au fost bune la Suzuki. Pana la urma greutatea atat de comentata aici, mai ales vs GS este ultima problema, in realitate sunt egale la plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca vrei sa treci la ST?.Referitor la greutate,conform testelor facute de cei de la moto.it Super Tenere-273,6kg,gs-229kg. Ambele cu rezervoarele pline.Salutare!

Atata o aburim cu greutatea asta!!! Uite si aici comparata http://www.advrider.com/forums/showthread....ge=159greutatea rivalelor, dar la vedere.

GSA=273kg, ST=268kg, GS=242kg, KTM=240kg. Supertenere este deci mai usoara decat GSA, dar mai grea cu 26kg decat GS, nu cu 44,6kg. Si asta in viu nu partial transate :peace: . KTM este din alt film.

Mesaj completat

Daca luam in calcul ca toate motoarele cantarite, cu exceptia Supertenere, aveau catalizatorii extirpati, diferenta este chiar mai mica.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin desert poate nu, dar la nisip il bag sigur :moron: Cu DL-ul dupa 20 m m-am afundat pana la ax. Sunt curios ce poate asta.

 

 

daca o echipati cu karoo T cred ca va depasi cei 20m ai vstromului :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice lucru bun, este departe de a fi perfecta. Destule aspecte negative, dar bine macar ca majoritatea sunt perfectibile.

 

Pai... mai bine luai un GS si aveai o motocicleta mult mai aproape de perferctiune din start. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...