Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Hai sa fim seriosi, cati stau cu mobra in ograda suficient cat sa se amortizeze o diff de genul asta in pret de nou?

 

pai stai un pic ca e vorba de o motoreta noua. nu dai 14000 de coco ca sa o vinzi dupa ce ai tinut-o un sezon. tu asa ai face??

 

in schimb cand iei o mobra Sh da o poti schimba in fiecare sezon, pentru ca nu trebuie sa pui o diferenta prea mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In weekend am vazut live ST200- ul, am trecut Transalpina si m-am intalnit cu un grup de motociclisti din Ungaria, erau cu R1200 GS si A, si unul dintre ei avea ST, nu am stat mult cu ei, prima impresie e ca nu e asa de lata si ca se misca macar asa de bine ca Bmw-urile. Am uitat sa fac o poza :)

My bad ST-ul era cu un alt grup nu cu bemeeri,un Transalp, Varadero si V-Strom, si puteti sa vedeti poze cu ST aici mai in josul paginii(eu am uitat sa fac poze dar ei nu):

 

http://www.advrider.com/forums/showthread....5579&page=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai stai un pic ca e vorba de o motoreta noua. nu dai 14000 de coco ca sa o vinzi dupa ce ai tinut-o un sezon. tu asa ai face??

 

Nu ma gandeam neaparat la doar 1 an de tinut... 2-3 ani si tot nu economisesti mult din cherasina. Ma rog, daca ai cash si n-ai ce face cu el, poate e o optiune... daca nu, lumea ia in leasing chiar daca are cash cu toate ca se plateste un pic mai mult per total.

 

Basca, e motoreta, se pot intampla chestii de s-o arunce in dauna totala destul de usor :)

 

Si la o motoreta luata pe comanda - pana sa poti sa stai pe ea, sa faci un test drive, fara ceva feedback de la oameni normali - as lua in calcul chiar si revanzare rapida... poate esti prea scund si n-ajungi cu picioarele jos, poate iti dai seama ca e prea lata si nu mere sa mergi cu ea la birou, sunt multi de poate... Cum am zis mai devreme, pe hartie poa sa dea bine, mie imi placea pe hartie 800GS... m-am urcat pe el si am dat o tura si pur si simplu nu mi-a placut pozitia. Aveam senzatia ca-mi dau cu ghidonul in coaste si ca saua ma impinge in rezervoru ala fals. Si chestiile astea sunt pur si simplu subiective, altora le place si n-au probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000-6500euro, dar nu e facut in 2010.

Pai si a mea e 2009, dar 6000-6500 cu 0km n-am vazut si am fost la toti dealer-ii si doar nu s-a adancit criza atat de mult intr-o luna juma sa scada pretul cu aproape 1000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost asta iarna reduceri serioase. Tenere parca era 6300 sau 6700 iar Varadero era vreo 7800.

Ciudat, ca m-am tot uitat si intrebat si de toate... si in afara de moto dynamics, dual si k & log nu stiu cine mai vinde prin zona... erau pe mobile niste preturi de dumping pe la un dealer de prin ardeal dar erau doar asa sa atraga atentia, ca real si la ei era cam 7k...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vazut primul ST10 in carne si oase (ma rog, metal si plastic). Pare mai zvelt decat un Varadero de exemplu. Proprietarul a avut un XT660 Tenere inainte si se pare ca ST-ul, desi mai greu, este mai usor de manevrat. La multi km fara incidente :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Foarte interesant mecanismul.

@yuk : daca ai fi fost atent,"nazistii" au spus ca solutia aleasa pentru cardan la ST10 nu are cum sa aiba aceeasi problema ca GS/RT/GT. Explicatia e simpla si te las sa o descoperi singur pe acelasi thread. La fel ca si dezavantajele. Eu personal nu am niciun favorit in "cursa" asta. Doar ma minunez cum Guzzi scoate cardane asemanatoare BMW-ului iar ei nu au probleme.

Si da,am salivat la vederea pozelor. Cam toate mecanismele bine lucrate imi induc senzatia respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mai saliveaza "nazistii" pana sa deschida linkul tau ... "dornici de sange" :crack:

Ah, crap :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ca idee, discutia despre ST 2010 ar trebui continuata aici. Asta e primul topic despre modelul asta.

Nu inteleg de ce Harea nu si-a prezentat motoreta lui cea noua aici. Probabil ca a avut el ambitie sa deschisa un topic nou :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, discutia despre ST 2010 ar trebui continuata aici. Asta e primul topic despre modelul asta.

Nu inteleg de ce Harea nu si-a prezentat motoreta lui cea noua aici. Probabil ca a avut el ambitie sa deschisa un topic nou :laugh:

Pai cred ca a facut bine... la 600+ posturi de supozitii pre lansare, comparatii cu BMW si altele, nu prea era un topic de chestii concrete si util viitorilor posesori... din pacate si topicul celalat s-a transformat in GS vs world...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta-i realitatea. Se pare ca nimeni nu poate dormi din cauza gs-urilor :P

 

Drac stie de ce nu puteti dormi si invadati toate topicurile "straine"... bine macar ca KTM-isti sunt cuminti (in general)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, motociclisti !

 

Am sa fiu laconic. La obiect !

 

Cea mai buna comparatie o pot face intre fostul si actualul model.

 

Ca fost - si fericit - apropitar (doi ani si 30.000 km) de Super TĂŠnĂŠrĂŠ 750 (Cinderella)

pentru drumurile "off" ma deranja greutatea prea mare

si pentru drumurile lungi mentionam lipsa cardanului...

 

Dupa 20 de ani - modernizarea modelului... este o opera de arta.

Se vede si... se simte !

 

La multi kilometri frumosi !

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai testat una?

 

Multi mobristi o pot ”vedea si simti” si in show-room... si in ”teste” de o juma de km...

 

Cand o s-o testez cu adevarat - o sa-ti comunic ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...