Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Limita de putere in Franta este 98 CP. Numai Supertenere este limitata la 100CP si in articol spune ca este buna de inmatriculat acolo ( probabil exista si o toleranta), iar GS-ul depaseste limita. Oricum, intreg articolul este o pledoarie pro BMW, iar eu m-am mai linistit. Disputa BMW vs toate celelalte motoare este mondiala. Toti se cearta pe tema asta :what:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Limita de putere in Franta este 98 CP. Numai Supertenere este limitata la 100CP si in articol spune ca este buna de inmatriculat acolo ( probabil exista si o toleranta), iar GS-ul depaseste limita. Oricum, intreg articolul este o pledoarie pro BMW, iar eu m-am mai linistit. Disputa BMW vs toate celelalte motoare este mondiala. Toti se cearta pe tema asta :what:

 

salut bogdane,

cand iti vine motocicleta noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima poza este exagerata, rasturnata cam tare fatza de directia fortei gravitationale :what:

 

totusi se poate :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima poza este exagerata, rasturnata cam tare fatza de directia fortei gravitationale :D

Ce inseamna exagerata? Mi se pare foarte reala, fara trucaj sau inclinare la incadrare. Uita-te la nori, paraleli cu solul si in dreapta se vede un stalp mic, dar perfect vertical. Pacaleala vine din impresia ca panta este lunga, dar de fapt, din alte poze, se deduce ca nu are mai mult de 3-4 m lungime. Daca a venit cu elanul potrivit, a trecut usor. Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta.

Mesaj completat

Desi este cam devreme, a aparut manualul de utilizare.

http://ymenvom.nl/manuals/U23PE0.PDF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna exagerata? Mi se pare foarte reala, fara trucaj sau inclinare la incadrare. Uita-te la nori, paraleli cu solul si in dreapta se vede un stalp mic, dar perfect vertical. Pacaleala vine din impresia ca panta este lunga, dar de fapt, din alte poze, se deduce ca nu are mai mult de 3-4 m lungime. Daca a venit cu elanul potrivit, a trecut usor. Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta.

 

m-am uitat la plantele din apropierea motocicletei ... fenomenul se numeste geotropism ... biologii "au auzit" de el ... fotografii nu :D

Mesaj completat

. Oricum genul asta de mers pe moto, ca si in filmuletul cu KTM, cere antrenament si OO tari, mai mult decat o motocicleta potenta.

o firma mare ca Yamaha ar trebui sa-si permita sa-i dea un motor, unui "dement" :lol: ca ala , pt reclama, dar poate ca e o problema de management ori s-au gandit ca daca "tinta" lor e alta si nu conteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat la plantele din apropierea motocicletei ... fenomenul se numeste geotropism ... biologii "au auzit" de el ... fotografii nu :D

Mesaj completat

 

o firma mare ca Yamaha ar trebui sa-si permita sa-i dea un motor, unui "dement" -_- ca ala , pt reclama, dar poate ca e o problema de management ori s-au gandit ca daca "tinta" lor e alta si nu conteaza

Pai explica-ne si noua astia de la coada vacii ce inseamna geoprostism asta, sa ne desteptam si noi. Si cu stalpu de electricitate vertical si cu norii paraleli cu pamantul cum ramane? Oricum tinta este alta pt Supertenere decat alergatul brambura pe dune. :lol: Si inca o poza ca sa dormiti linistiti: http://motoxplorers.smugmug.com/Other/Moto...8495_2XT9p-M-LB Acelasi damb, dar in sens invers.

Mesaj completat

Si inca cateva trucaje, dar atentie la cauciucuri, nu sunt de strada!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca cateva trucaje, dar atentie la cauciucuri, nu sunt de strada!

Ceva imi spune ca in filmuletul ala sunt doar partile reusite :lol:

Sunt curios cum e sa scoti din namol balena de 270kg. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul este ca merge destul de tare si nu are timp sa e infunde in nisip, ca noroaie nu prea sunt. Oricum genul asta de filme se fac cu regie, antrenament, oameni experimentati,ABS-ul decuplat, motocicleta sponsorului, nu cea personala si taieturi la montaj. Chiar si cel cu KTM-ul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: desii nu am asa multa experienta la mersul pe nisip in rest orice faza din foto sau film sunt cat se poate de reale..am urcat si cu Varadero si BMW-ul pante mai inclinate decat cea din foto...problema nu este urcarea in sine ci cum se termina..adica daca ai loc sa franezi sau sa intorci,opresti..ca daca ai doar o carare si urcarea continua cam NASPA si se va simti intr-adevar greutatea si greu tare cu intorsul trotinetei :D Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai explica-ne si noua astia de la coada vacii ce inseamna geoprostism asta, sa ne desteptam si noi. Si cu stalpu de electricitate vertical si cu norii paraleli cu pamantul cum ramane? Oricum tinta este alta pt Supertenere decat alergatul brambura pe dune. :blbl: Si inca o poza ca sa dormiti linistiti: http://motoxplorers.smugmug.com/Other/Moto...8495_2XT9p-M-LB Acelasi damb, dar in sens invers.

...vorba lu' primaru' care este - "goagal"... poate confirma

... prima poza este "rasturnata" cam (asa "la ochi" :ok: ) 20 grade sau asa pare fatza de poza a 2a :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ochii joaca feste foarte usor. Eu zic k daca iti pun in brate un ST si echipament, fara sa trebuiasca sa platesti nimic, in doua ore de dai pe saritoarea aia fara greturi.

ti-ar place mie... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am vazut live ST200- ul, am trecut Transalpina si m-am intalnit cu un grup de motociclisti din Ungaria, erau cu R1200 GS si A, si unul dintre ei avea ST, nu am stat mult cu ei, prima impresie e ca nu e asa de lata si ca se misca macar asa de bine ca Bmw-urile. Am uitat sa fac o poza :ok:

Mesaj completat

Primul test facut de cei de la MCN, da nu stiu ce sa spun....

 

Editat de Cavaleru
sters dublarea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testu asta e o gluma. s-au dat numai pe sosea. normal ca e fun cu ducati-ul. dar daca le bagau un pic in noroi gata smecheria pt ducati.

 

nitrece cele 4 motociclete KT-ul l-as lua acasa.

 

nu inteleg cum de zic ei ca nu are suficienta putere ktm-ul .....

 

testul nu mi se pare deloc corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect testul, pare-mi-se. Ducati e intr-adevar cea mai fun, in mare parte datorita motorului foarte agresiv. 1200le e lenes, batranesc iar STul nu-i cine stie ce bonus. KTMul e alta clasa - nu are nevoie de 120 de cai ca sa fie eficient.

 

La ora actuala in segmentul touring endurizat are 2 componente majore: bmw si yamaha. Printre jucatorii de nisa ar fi moto morini, moto guzzi , aprilia si ducatti. Mai e vreun 1200 de l-am ratat eu?

 

A se observa ca nu e vb de segmentu adventure unde ai doar ktm si nou venitul BMW cu 800le :P

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu nu stiu despre voi dar mie Ducati-ul ala mi se pare una dintre cele mai dubioase motoare pe care le-am vazut vreodata.

Au mai facut unii revolutii (si, in mintea de masinist amator, vine mereu Cayenne-ul de la Porsche) dar macar le-au iesit bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place de mor si respecta intocmai "trend-ul" actual. Cati mai merg in afara soselei cu astfel de mastodonti? Si daca e asa, un enduro cu roti de supermoto ar urina pe supertenerele ala cu roata de 19", care, fie vorba intre noi, e degeaba in noroiul invocat de Cavaleru. Asta e adevarul XT1200Z e o balena care nu iese in evidenta prin nimic, poate si din cauza asta o sa aiba succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Si daca e asa, un enduro cu roti de supermoto ar urina pe supertenerele ala cu roata de 19", care, fie vorba intre noi, e degeaba in noroiul invocat de Cavaleru. Asta e adevarul XT1200Z e o balena care nu iese in evidenta prin nimic, poate si din cauza asta o sa aiba succes.

 

Este irelevant conflictul descris de tine si stii si tu asta. Un enduro cu roti de SM nu are nici o taina cu motoarele de care vorbim.

O balena sau nu... na, un motor, cu fani, dusmani...

Cred ca mi-as lua una daca ar fi sa fie a patra sau a cincea. Si, sincer sa fiu, inca mi se pare mai misto designul GSA-ului. Singura parte proasta este ca GS/GSA-urile devin ca CBR-urile. Sunt peste tot. Tot prostanul de prin vest are una. In drumul lor spre Cenad, vad o droaie de nemti si italieni cu asa ceva pe la mine prin cartier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect testul, pare-mi-se. Ducati e intr-adevar cea mai fun, in mare parte datorita motorului foarte agresiv. 1200le e lenes, batranesc iar STul nu-i cine stie ce bonus. KTMul e alta clasa - nu are nevoie de 120 de cai ca sa fie eficient.

 

La ora actuala in segmentul touring endurizat are 2 componente majore: bmw si yamaha. Printre jucatorii de nisa ar fi moto morini, moto guzzi , aprilia si ducatti. Mai e vreun 1200 de l-am ratat eu?

 

A se observa ca nu e vb de segmentu adventure unde ai doar ktm si nou venitul BMW cu 800le ;)

 

o motocicleta misto rau este moto morini granpasso

 

are specificatiile KTM-ul dar cu un rezervor mai mare si un motor mai putin avid de turatii.

 

se inscrie perfect in gama maxi-enduro-touring. nu stiu cat de multa baza poti pune in el la o calatorie lunga de 10.000km.

 

Am uitat o mobra deosebita dar rara: e vorba de Beneli Tre-K Amazonas cu un motor tricilindric si mai potent.

 

pana una alta daca ai ceva bani merita KTM sau F800gs daca vrei sa faci ocolul pamantului in 80 de zile :P

Mesaj completat

Eu nu stiu despre voi dar mie Ducati-ul ala mi se pare una dintre cele mai dubioase motoare pe care le-am vazut vreodata.

Au mai facut unii revolutii (si, in mintea de masinist amator, vine mereu Cayenne-ul de la Porsche) dar macar le-au iesit bine.

 

nu stiu daca dubioasa e un cuvant potrivit ci mai degraba deosebita. dar tin minte ca in unu din filmuletele facut la test ride se termina cu o cazatura pe un drum de tara cu ceva pietricele pe ici colo si care are ca urmari spargerea motorului pt ca pierdea foarte mult ulei.

 

desi merg cam 10% din km care ii fac intr-un an pe offroad sau poate chiar mai putin prefer sa am o motocicleta pe care pot pune baza in situatii grele, din cauza asta am investit si in niste anvelope cramponate pt TDM-ul care nu e o mobra de off road dar echipata cu gume adecvate transforma un drum chinuitor in unu pe care il faci cu placere.

Mesaj completat

Cred ca mi-as lua una daca ar fi sa fie a patra sau a cincea. Si, sincer sa fiu, inca mi se pare mai misto designul GSA-ului. Singura parte proasta este ca GS/GSA-urile devin ca CBR-urile. Sunt peste tot. Tot prostanul de prin vest are una. In drumul lor spre Cenad, vad o droaie de nemti si italieni cu asa ceva pe la mine prin cartier.

 

nu inteleg ce e rau in a avea o motocicleta comuna?

 

GSA-ul are un design misto mai ales echipat cu crasbaruri, proiectoare si coburi de aluminiu. e sexy dar e mult prea mare pt mine(d-asta nu as cumpara-o daca as avea bani). am uitat sa mentionez rezervorul imens care iti asigura o protectie la vant excelenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
nu stiu daca dubioasa e un cuvant potrivit ci mai degraba deosebita.

Nu stiu, mie nu imi place. Dubioasa dpmdv.

 

nu inteleg ce e rau in a avea o motocicleta comuna?

GSA-ul are un design misto mai ales echipat cu crasbaruri, proiectoare si coburi de aluminiu. e sexy dar e mult prea mare pt mine(d-asta nu as cumpara-o daca as avea bani). am uitat sa mentionez rezervorul imens care iti asigura o protectie la vant excelenta

Cred ca in topicul lui Baiazid de pe sectiunea "Motocicleta mea" gasim cea mai buna recenzie a GSA-ului. A explicat omul foarte obiectiv si argumentat de ce a renuntat la GSA si a trecut la K - RT.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in topicul lui Baiazid de pe sectiunea "Motocicleta mea" gasim cea mai buna recenzie a GSA-ului. A explicat omul foarte obiectiv si argumentat de ce a renuntat la GSA si a trecut la K - RT.

k 1300 GT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, ai dreptate. Greseala mea.

Si nu in topicul acela a scris. Am verificat, fiindca am vrut sa dau un link. Nu mai stiu pe unde. Cine vrea sa citeasca, sa caute prin postarile lui recente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...