Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

dpmdv pe langa un k 1300gt pt touring mai iti trebuie si un maxi scooter pt oras, ceva de 200-300cmc. nu m-as chinui cu k-ul prin oras dar probabil ca in australia e mai lejer treficul decat in buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din punctul meu de vedere, in momentul asta daca ar fi sa dau bani (si sa-i am nelimitati) pe o motoreta noua, aia ar fi Ducati MTS. De ce? Pai...

- Nu prea ies in afara strazii. Cel mai greu drum facut de mine cu BMW-ul a fost Transalpina (e drept, in momentul ala nu aveam nicio protectie pe mobra din motiv de lene). Cum as putea justifica suspensii de 200mm daca eu merg doar pe strada? Iar la un drum de asfalt cu gropi sau macadam sunt convins ca MTS merge fara probleme.

- Motorul ala absolut suculent si de-a dreptul porno. 150CP si mai stai si drept pe suspensii setate pe confort? De ce nu s-a gandit nimeni la asta pana acum?!

- Mapele de injectie si controlul suspensiilor. Da, BMW a venit cu ideea, Ducati a adus-o la perfectiune momentan. Si le cred marketingul cu 4 motociclete intr-una singura. Ai sportiva nervoasa de 150 de cai cu suspensii tapene (B-King), ai touringul de 150 de cai cu suspensii mai moi (sa zicem FZ1), ai supermoto-ul puternic (KTM 990 SMT), dar si motocicleta moale si ascultatoare de oras (CB1000).

- Nu e enduro-touring, e supermoto touring si se pare ca asta e "the next big thing" in trendurile moto. Si inteleg si de ce...

 

Revenind la S10, tot degeaba mi se pare. Te chinui pe tine, nu motorul. Prea grea, prea mare, prea scumpa. Sunt curios ce va scoate Honda deoarece nu pot tocmai ei sa rateze ditamai bucata de placinta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, am vazut un S10 zilele astea la Aerosmith. Parcat in fatza. Era sa fac accident ca dupa ce ca mergeam in picioare, m-am intors cu tot corpu sa ma uit dupa mobra. Si nu era sa intru in oricine, ci in 2 motopolitai parcati cuminti pe dreapta :P Deci da, face ravagii... macar acu cat e noua.

 

 

...eu m-am convins. E un fel de varadero sau adventure. Si atat. Pentru balaurit pe judetene de romania, KTM990 for the win, alternative F800gs sau poate ceva Aprilia, in rest touring frate. V4 daca se poate :biggrin:, daca nu macar un V2 dichisit cu distributie pe curea. M-am convins relativ repede ca segmentul enduro-touring asa cum e promovat el e un mare fas.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce trebuie 990 pentru balaurit pe judetene? Bine,ma refer doar la banii dati. Acelasi lucru se poate face si cu o africana sau un XT. Sau daca ai de unde, un R80GS. Si ala e ieftin si tine la tavaleala. Stateam si ma gandeam acum ca un XT Tenere e o combinatie relativ reusita de commuter/semicoclau. Mica,realtiv usoara,inalta. Personal,am sa-mi caut un WR450 pentru a-l tine in Ro.Un picut adaptat pentru sosea insa unde locuiesc eu in Ro nu prea e nevoie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca aici discutam de modele relativ noi. Poti balauri si cu comunista lu Bunicu, dar asta nu inseamna ca-i placere. Africana e cam tancozaur, de R80GS nu mai spun. XT poate, dar parca mai fain ar fi un XT660z :P Asta iese din discutie doar pt k nu ofera ABS (vei observa ca nu am spus 990-r). De ce mai discutam despre motociclete noi (ST 2010 in speta) cand exista Transalp cu care faci de toate1? -- cam asa suna rationamentu tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch : Suna insa nu asta era. Pe judetenele patriei, ST12 sau 990 (sau 1200GS) sunt acelasi lucru.Nu m-am dat cu ST12 insa iti zic ca 990 este si el destul de greu. Combina asta cu raspunsul gazului la 990 care are 2 pozitii (parere personala) inchis/deschis si ai tabloul complet. Nu cunosc nimic despre Transalp insa 80 GS deseneaza cercuri pe langa Africana sau orice alt GS. Are 200 kile si daca ii dai jos tzava stoc ajunge sub 200.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce dor de duca mi-ai facut Hosszu Toll cu reclama asta. imi place la nebunie muzica.

 

parerea mea ce-a mai buna motoreta enduro-touring este f800gs. iar dintre balene(maxi enduro-touringuri) KTM-ul 990.

 

alegerile mele sunt facute si pe baza faptului ca faci si 20% km off-road.

 

daca stai numa pe sosea atunci ST sau r1200GS e calea pe care trebuie sa o alegi sau daca iti place sa te dai sportiv, atunci iti iei Ducati MS cu toate cele 4-1 in configuratii siesti rezolvat pe viata, asta in cazul in care nu se rupe o curea prematur si distrugi supate, piton si poate si cilindru... dupa cum ti-e bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce-i peste 200 kile (sper ca nu crezi povestea ca 990 ADV are cca 199 kile :P ) e facut pentru sosea si maxim macadam. Cu un plus mai mult decat evident pentru KTM (fata de 1200GS etc). Cred ca va trebui sa ma mai sui o data pe un 990 Adv. De data asta pentru un uichend intreg. Cine stie , maybe it will grow on me ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea sa-mi pun undu pe un 990 adv sa-l abuzez vreo 2 zile.

r1100gs nu m-a convins ca e mai bun decat TDM-ul meu. adica nu mi-a creat o stare care sa ma faca sa ma gandesc la el .... m-a lasat in neutru :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea sa-mi pun undu pe un 990 adv sa-l abuzez vreo 2 zile.

r1100gs nu m-a convins ca e mai bun decat TDM-ul meu. adica nu mi-a creat o stare care sa ma faca sa ma gandesc la el .... m-a lasat in neutru :P

Era stricata cutia de viteze, d'aia ai ramas tu in neutru ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce-i peste 200 kile (sper ca nu crezi povestea ca 990 ADV are cca 199 kile :P ) e facut pentru sosea si maxim macadam.

Majoritatea oamenilor se apropie de Transalpine pe asfalt.... poate am fost prost informat ca KTM-ul merge si pe off, dar nu cred pt ca "drumul" care practic nu a existat era asa de bun incat a reusit sa smulga 3 suruburi din suportul de topcase tot cu saibe si piulite duble(si asta nu din cauza cazaturilor) si eram si singur pe acest traseu impachetat.

 

Din weekendu' trecut in drum spre Transalpina:

 

DSC_0089.jpg

 

DSC_0091.jpg

 

DSC_0097.jpg

 

Eu nu cred ca exista mobre proaste, numai eventuali proprietari care nu au facut o alegere tocmai buna pt la ce vor sa foloseasca mobra. Eu de ex am luat prima mobra un Dragstar era bun pt incepatori si nu numai, dar cu timpu'mi-am dat seama ca fac si ture mai lungi si mi-ar placea sa ma dau si pe off asa ca am facut o alta alegere, deci in cazul meu in afara ca Dragstaru' era bun pt incepatori am facut o alegere nu tocmai buna, acum simt ca KTM-ul e mobra perfecta pt mine si stiu ca inca nu am ajus la partea aia ca eu pot mult mai mult decat mobra si nu-mi ajunge performanta mobrei.

 

Ride Safe!

 

DSC_0029.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce-i peste 200 kile (sper ca nu crezi povestea ca 990 ADV are cca 199 kile ;) ) e facut pentru sosea si maxim macadam. Cu un plus mai mult decat evident pentru KTM (fata de 1200GS etc). Cred ca va trebui sa ma mai sui o data pe un 990 Adv. De data asta pentru un uichend intreg. Cine stie , maybe it will grow on me ...

 

acuma depinde si de cine conduce, nu-i asa?! :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma depinde si de cine conduce, nu-i asa?! :P

 

Asta am vrut sa zic prin ultima mea exprimare, pana sa ajung la asa nivel sa ma dau in felul acesta cu KTM-ul trebuie sa treaca ceva timp si daca cumva nu reusesc nu cred ca pot sa spun ca e de vina mobra :)

 

Nu stiu ce nu e de inteles, ;) pt ca in fiecare review in care se face comparatie intre Adventure-urile mari se spune ca KTM-ul e cel mai bun pe off. Nu vreau sa-mi apar mobra dar inainte de cumparare am avut 1 an la dispozitie ca sa ma hotarasc si cum eu vroiam si off m-am documentat un pic, m-am uitat la aproape toate video-urile,toate reviewe-urile din presa, pe site-uri cu renume erau de aceasi parere ca KTM e pt off.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma depinde si de cine conduce, nu-i asa?! :P

 

motociclistu cu ktm-ul alb are skill si isi cunoaste motorul.

 

stiti vreunu un filmulet cu un r1200gs sa zboare asa?

 

@Hosszu Toll: KTm-ul e un armasa spectaculos. tare mult mi-ar placea una si la mine in ograda ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere nu face greseala sa te dai cu un LC8 pentru ca nu o sa-ti mai placa tdm-ul neam :P

v-stromul era perfect pentru mine, nu vroiam nimic mai mult pana sa imi imprumute userul "indi" nenorocirea aia de motocicleta. Chiuieli in casca ca un copil tamp de fiecare data cand tragi de gaz sau treci peste o groapa fara sa o simti. Prima impresie: moamaaaa ce suspensii are ;) cred ca ma-as putea inchide la sireturi din picioare dupa fiecare iesire la cum imi intinde dracovenia asta mainile :) este de vis totul si nu cred ca m-ar interesa problemele mecanice in caz ca ar aparea, vibratiile puternice de nu mai vezi nimic in oglinzi (presupunand ca ar putea cineva sa stea in spatele tau :P), seaua aia tare si deloc confortabila (pt coorul meu), lumina foarte slaba chiar si cu xenon, si consumul de benzina cam mare pentru ca mishtocicleta asta este FUN si daca dupa o plimbare de 10 minute m-am simtit asa nici nu vreau sa ma gandesc cum este dupa 6 ore.

Revenind cu picioarele pe pamant recunosc ca nu o sa-mi iau prea curand asa ceva pentru ca nu pot intretine 3 motociclete oricat m-as chinui, iar la v-strom nu renunt pentru ca la ora actuala este singurul motor de 650 pentru 2 persoane care face de toate dar nu exceleaza in nimic, porneste la prima de fiecare data indiferent de temperatura, consumul se invarte la 4,5-5%, consumul de ulei nu exista, un lant ma tine 40.000, cara ca un hamal si tine viteze de croaziera demne de un miar chiar si incarcata, lumina face din noapte zi, iar costurile de exploatare printre cele mai mici.

P.S. - Daca apare un 990 Adventure R cu ABS nu o sa mai raspund pentru faptele mele :D si o sa-mi iau al 2-lea loc de munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu,sincer,daca se justifica dublu+ la pret(14700e fata de 6700e tenereul normal) in care primesti (sunt si avantaje,la mobra asta,nu neg) ABS nedecuplabil :P ,garda la sol 205mm(mica pentu un teren off-road mai cu pretentii)si o greutate de 261kg(monstroasa pentru off-road),sincer si dupa parerea mea ,au vrut/facut o concurenta perfecta cu BMW R 1200 GS Adventure si le-a reusit de minune(mai putin cu ABS ul)doar ca au avut pretentii cam mici,cu toate ca ador si doresc sa achizitionez Tenere -ul de 660cc,daca ar fii sa aleg intre cele 2(Super Tenere si 1200GS),imi dispace profund 1200GS ul-prea cliseu,prea banal,prea perfect(pentru mine este un defect),dar la pret comparabil as alege 1200GS ul.

Nu aruncati cu pietre ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce nu e de inteles, :P pt ca in fiecare review in care se face comparatie intre Adventure-urile mari se spune ca KTM-ul e cel mai bun pe off. Nu vreau sa-mi apar mobra dar inainte de cumparare am avut 1 an la dispozitie ca sa ma hotarasc si cum eu vroiam si off m-am documentat un pic, m-am uitat la aproape toate video-urile,toate reviewe-urile din presa, pe site-uri cu renume erau de aceasi parere ca KTM e pt off.

scuze de offtopic, dar de ce vrei sa vinzi ktm-ul, daca e tot ce ti-ai dorit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere nu face greseala sa te dai cu un LC8 pentru ca nu o sa-ti mai placa tdm-ul neam :P

v-stromul era perfect pentru mine, nu vroiam nimic mai mult pana sa imi imprumute userul "indi" nenorocirea aia de motocicleta. Chiuieli in casca ca un copil tamp de fiecare data cand tragi de gaz sau treci peste o groapa fara sa o simti. Prima impresie: moamaaaa ce suspensii are ;) cred ca ma-as putea inchide la sireturi din picioare dupa fiecare iesire la cum imi intinde dracovenia asta mainile :) este de vis totul si nu cred ca m-ar interesa problemele mecanice in caz ca ar aparea, vibratiile puternice de nu mai vezi nimic in oglinzi (presupunand ca ar putea cineva sa stea in spatele tau :P), seaua aia tare si deloc confortabila (pt coorul meu), lumina foarte slaba chiar si cu xenon, si consumul de benzina cam mare pentru ca mishtocicleta asta este FUN si daca dupa o plimbare de 10 minute m-am simtit asa nici nu vreau sa ma gandesc cum este dupa 6 ore.

Revenind cu picioarele pe pamant recunosc ca nu o sa-mi iau prea curand asa ceva pentru ca nu pot intretine 3 motociclete oricat m-as chinui, iar la v-strom nu renunt pentru ca la ora actuala este singurul motor de 650 pentru 2 persoane care face de toate dar nu exceleaza in nimic, porneste la prima de fiecare data indiferent de temperatura, consumul se invarte la 4,5-5%, consumul de ulei nu exista, un lant ma tine 40.000, cara ca un hamal si tine viteze de croaziera demne de un miar chiar si incarcata, lumina face din noapte zi, iar costurile de exploatare printre cele mai mici.

P.S. - Daca apare un 990 Adventure R cu ABS nu o sa mai raspund pentru faptele mele :D si o sa-mi iau al 2-lea loc de munca

 

sunt convins de consecintele pe care le-ar putea avea o asemenea intamplare. dar vreau macar sa simt si senzatiile pe care le ofera.

v-strom-ul de 650 stiu ca e o mobra faina, atat de faina incat as schimba TDM-ul cu una, dar as avea destule regrete. singura mobra care ar ingruna alegerea ar fi tdm-ul de 900 care e cam la acelasi pret cu v-stromul. grea alegere

 

revenind la ST e mare, e grea, coburile sunt o gluma (bine ca din 2011 vine fara), dar e o mobra devoratoare de km. e japoneza ceea ce inseamna ca vei avea o super fiabilitate. pana la urma japo au construit-o special pt sosea, vrei nu vrei e o copie a BMW-ului, cea mai reusita copie a lui r1200GSA. iar cand zic copie ma refer la destinatia mobrei: long distance tourer.

 

si cum suntem oameni si sunt diferiti unul de altul probabil ca fiecare va alege dupa cum ii dicteaza inima. iar problemele care vin cu mobra respectiva le vom accepta linistiti pentru ca pana la urma: asta e , se mai intampla!

Mesaj completat

scuze de offtopic, dar de ce vrei sa vinzi ktm-ul, daca e tot ce ti-ai dorit?

pt ca vrea 990 adv , el are 950 adv ( carburatie )

Mesaj completat

Am dat peste un articol din motociclismo, 4 mobre in test si am ramas uimit de cifrele obtinute in centrul de teste:

 

r1200gs - 232 kg - 95 cp la 7000 rpm

stelvio - 259 kg - 100 cp la 7900 rpm

990 adv - 215 kg - 87 cp la 7950 rpm

granpasso - 212 kg - 112 cp la 8200 rpm

 

in greutatea nu este inclus carburatul.

 

ce mi-a placut cel mai mult este comentariul unei poze: Placerea pilotajului pe drum asfaltat si in off-road este semnata KTM Adventure.

 

Mesaj completat

Nu stiu,sincer,daca se justifica dublu+ la pret(14700e fata de 6700e tenereul normal) in care primesti (sunt si avantaje,la mobra asta,nu neg) ABS nedecuplabil ,garda la sol 205mm(mica pentu un teren off-road mai cu pretentii)si o greutate de 261kg(monstroasa pentru off-road)

 

problema cea mai mare a coparatiei tale este ca incerci sa compari un labrador cu un saint-bernard. fiecare dintre ele face ceva bine pe cand cealata nu.

 

tenere mic avantaj clar in off-road dar tenere mare avantaj indiscutabil pe sosea.

 

la tenereul mic cea mai mare problema este LIPSA ABS-ului. care sincer mi se pare inadmisibil. toti producatorii ar trebui sa ofere acest sistem macar optional daca nu standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam 10.000 un varadero. cardanul in primul rand, echipamentele suplimentare coburi, crasbar, cric central sunt chestii pt care scoti pt varadero cam 1000 de euro, suspensii cu cursa mai lunga si jantele spitate. plus un consum mai mic pt ST.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plus un consum mai mic pt ST.

Pai si cum evaluezi consumul? 1l la suta diferenta sa zicem si ai la 25-30k pe an o economie de 400E maxim, da' chiar maxim, sa zicem cu toate variatiile si o medie de pret pe tarile din zona... Merita banu jos mai mult pt dat in rate si cand te dai?

Mesaj completat

la tenereul mic cea mai mare problema este LIPSA ABS-ului. care sincer mi se pare inadmisibil. toti producatorii ar trebui sa ofere acest sistem macar optional daca nu standard.

 

Nu cred ca e o problema asa mare... cel putin nu pt nisa pentru care e adresata motoreta... Din pacate o sa cam devina, UE preseaza pt ABS pe orice e inmatriculabil. Probabil ca o sa apara cand il "maresc" la anul sau peste doi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai conteaza sa consume mai putin, da faci o economie in timp, e drept ca nu simti banii astia pe moment dar e totusi e o economie pe termen lung.

 

plus ca valoarea de revanzare o sa fie in defavoarea varaderoului.

 

Lipsa ABS-ul este o problema in conditiile in care o compari cu ST, cum zicea cateva postari mai sus Tytus the Vyrus. daca nu esti pilot de curse nu poti frana la fel de eficient, si probabil si aici tot ar pierde Pilotul de curse in fata ABS-ului.

 

pana la urma fiecare isi ia ce ii place si ce isi permite :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai conteaza sa consume mai putin, da faci o economie in timp, e drept ca nu simti banii astia pe moment dar e totusi e o economie pe termen lung.

 

Hai sa fim seriosi, cati stau cu mobra in ograda suficient cat sa se amortizeze o diff de genul asta in pret de nou?

 

Lipsa ABS-ul este o problema in conditiile in care o compari cu ST, cum zicea cateva postari mai sus Tytus the Vyrus.

 

Sunt chestii diferite, nu se compara decat asa ca exercitiu de clasa intai. Oricum eu ( ca si 99% de au comentat aici nu am cum s-o compar ) ca n-am stat macar pe un ST. Dar din cate am inteles, ABS-ul nu e nici macar ca la BMW, decuplabil si sa recupleze la fiecare pornire de motor ( lucru care oricum il consider nasol )... ca sa-l decuplezi tre sa induci o eroare in computer si moare si controlul tractiunii cu ocazia asta... mult mai nasol decat un buton, nu?

 

daca nu esti pilot de curse nu poti frana la fel de eficient, si probabil si aici tot ar pierde Pilotul de curse in fata ABS-ului.

 

Nu am avut ocazia sa testez aceeasi mobra cu sau fara ABS. Lumea zice in schimb ca pilotul bate abs-ul oriunde... iar pe off, oricum, ABS-ul nu prea-l vad util.

 

pana la urma fiecare isi ia ce ii place si ce isi permite :P

 

Cea mai buna concluzie parerea mea. Treaba cu luatu' motoretei pe hartie nu merge. Trebe sa-ti placa, sa stai bine pe ea, sa faca ce vrei si sa mai ai si banii...

Mesaj completat

14700e fata de 6700e tenereul normal

Unde, unde? Unde e halatu' asa ieftin? Ofertele si negocierile mele din aprilie au iesit la 7000 +/- o lada de bere mai rasarita ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...