Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

Prima poza oficiala:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1128687565043763541S600x600Q85.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

Pana la Timisoara ajunge cam greu teava de net.

Macar voyeur ca unii decat nimic ca mine.

Arghhhh !!

 

 

 

Du-te

Sa nu innebunesc

Un vStrom mai cool...

 

S-a blocat si la mine...

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Ce-am prins si eu...

 

Felicitari mane !

Ai fost mai rapid si mai destept. Mie nu mi-a dat prin cap.

Sa nu iti spun faza ca deschid poza uploadata de tine si m-am speriat sa imi sara inima din piept. Am crezut ca sunt pe site si ca merge ... :o :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
o poza extrasa

 

Dumnezeule...

Sunt mai isterizat decat tipele din reclama de la Heineken acum.

Frumoasa creatura... :o

 

 

Poza

 

post-3763-1267038938_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam... da. N-am apucat sa vad specs inca, dar din ce-mi dau seama:

- parbriz reglabil

- roti 19/17

- ambreiaj ud

- furca USD

- proiectoare pe crash-uri

- discuri wave, iar ala de pe spate e imens

- bascula cu doua brate

- jenti probabil tubeless (probabil duble)

- motor portant (?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link pentru toate pozele pe Picasa(merge repede): http://picasaweb.google.ro/Schumyeplecatcumoto/SuperTenere#

 

Are sea adjustabila pe inaltime.

 

Specs:

Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, Forward-inclined parallel 2-cylinder, 4-valve, fuel injected, twin spark engine

Displacement 1199 cc

Bore x stroke 98 x 79.5 mm

Compression ratio 11.0 : 1

Maximum power -

Maximum torque -

Lubrication system Dry sump, oil tank in crankcase

Fuel System Fuel injection

Clutch type Wet, multiple-disc coil spring

Ignition system Twin spark

Starter system Electric

Transmission system Constant mesh, 6-speed

Final transmission Shaft

Fuel tank capacity 23 L

Oil tank capacity 4.2 L

 

Chassis -

Chassis: Steel tube backbone

Front suspension system Telescopic forks

Front travel 190 mm

Rear suspension system Monoshock, adjustable preload and rebound damping

Rear travel 190 mm

Caster angle 28°

Trail 125mm

Front brake Hydraulic Twin ? 310 mm wave discs

Rear brake Hydraulic Single ? 282 mm wave disc

Front tyre 110/80?19M/C?59V

Rear tyre 150/70?17M/C?69V

 

Dimensions -

Length 2,250 mm

Width 980 mm

Height Min?1,410 mm / Max?1,440 mm

Seat height Adjustable 845-870 mm

Wheel base 1,540 mm

Minimum ground clearance 205 mm

Wet weight 261 kg

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic cam inalta, nu ma asteptam la asemenea greutate. rezervor doar de 23L ...

 

cursa mica a suspensiilor.

 

nu e de loc amenintatoare motoreta asta cel mult va deranja un pic GS-ul

 

mi-au spulberat toate visele ...

 

pana la urma raman tot cu gandu la un KTM 990 adv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...