Mark81 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 . Cat despre taxe in Olanda ... mai bine tac Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile. Ai uitat de ce ai plecat de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile.Ai uitat de ce ai plecat de aici? Omul vorbea de inmatricularea autovehiculelor noi. Cine stie cat costa in Olanda de inmatriculat ceva vechi de 15 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) Cred ca omul vorbea despre guvern si la capitolul asta e "no contest" Editat Martie 6, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Hai inapoi la noi si dupa ce platesti 4000 euro taxa pe o seria 3 din 97 care in germania costa 2000 de euro ai sa-ti reconsideri opiniile.Ai uitat de ce ai plecat de aici? In Olanda taxa asta este 4682 EUR. Pentru un serie 3 (sa zicem un 316i) taxa este 6731 EUR. Daca e diesel adauga la toate astea inca 50%. Avantajele sunt totusi aici,la preturile astea nu vezi atatia manelisti (sunt si aici cu tona) cu suvuri si alte smecherii. Taxa de prima inmatriculare la o motoreta noua costa cam 1500-1900 EUR,depinde de model. Pentru una veche poate ajunge si la 200 EUR. Te las pe tine sa faci calculul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 M-au sunat astazi de la Yamaha. Avans 10%, termen de livrare 15 iunie-1iulie, pret 14400 euro pt comenzile date acum pt exemplarele First Edition. Daca scadem cutiile, cricul central, protectia farului si cava maruntisuri, adica cca 1500 euro motorul ar costa cca 12900 euro, care mi se pare un pret foarte bun. Dotarile First Edition se pare ca vor fi optionale de la anul. Celor interesati bafta la cumparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Lasi V-Stormul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2010 Autor Share Postat Martie 10, 2010 nu mai tre' sa-i ungi lantzu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 V-Stromul nu pleaca din curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 dar isi schimba calaretul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Sa apara cat mai repede si sa scoata si Honnda o noua Africa Twin ca sa mi pot permite un GS Adv la mana a doua , fara concurenta nu scad preturile astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2010 Autor Share Postat Martie 11, 2010 Sa apara cat mai repede si sa scoata si Honnda o noua Africa Twin ca sa mi pot permite un GS Adv la mana a doua , fara concurenta nu scad preturile astea.... pai Transalpu 700 ce-i? Probabil ca Honda si Yamaha nu mai vor "sa-si prinda mintea" cu KTM pe la 600-1000 si au mobre "cuminti" ... dar parca stau bine pe la 450 cu "nebunele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Surpriza ar fi sa scoata la anu' si Honda un Varadero 1200, iar Suzuki V-Strom 1200 DL. Poate prind curaj privind la Yamaha. Atunci sa vezi concurenta si zgarieturi pe ochi la BMW. Editat Martie 14, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Umbla vorba-n targ ca cei de la Honda ar avea in proiect un Africa Quad cu motor V4 de 1200 tot cu cardan... Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Esti de groaza!!! Eu o zic la plezneala si tu scoti repede pozele. Daca iese Honda, va fi racheta. 4V? Asa ceva nu s-a mai vazut pe un enduro-turing. Vin vremuri noi. Cred ca-mi trebuie un abonament la sala. Motoarele se transforma-n tancuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Pai orice impatimit de enduro-touring are cont pe http://www.advrider.com/, Mecca calatorilor pe doua roti. Motoarele V4 de la Honda au in spate aura fiabilitatii, consacrata de VFR 750. V4 e mai compact ca un 4 in linie si mult mai liniar in functionare decat un V2. E interesant daca se va fabrica un Adventure cu un astfel de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Pozele alea nu sunt decat niste CG-uri destul de nereusite. Prina e o combinatie dintre Pan European si un VFR si ultima... e chair odioasa: nas si roti de GSA, restul de Varadero. Imagini decupate de ici si puse colo... nimic mai mult. Mai avem de asteptat raspunsul concurentei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Pozele alea nu sunt decat niste CG-uri destul de nereusite. Prina e o combinatie dintre Pan European si un VFR si ultima... e chair odioasa: nas si roti de GSA, restul de Varadero. Imagini decupate de ici si puse colo... nimic mai mult. Mai avem de asteptat raspunsul concurentei. De obicei CGi-urile astea au in spate niste zvonuri si se fac la comanda (de ex Motorrad Germania obtine informatii in exclusivitate de la un insider Honda, dupa care comanda unui photoshopist sa ilustreze ideea, pornind de la niste coordonate). Sunt si exceptii, precum Oberdan Bezzi care deseneaza orice ii trece prin cap, din pasiune. ideea unui Varadero V4 a aparut prin mai multe locuri sub mai multe forme. Editat Martie 14, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 una peste alta, eu nu reusesc sub nicio forma sa inteleg "nevoia" asta de motoare din ce in ce mai mari 800-1000 cm si 2 cil sunt mai mult decat suficienti pentru un enduro-touring..........de fapt, cel putin din punctul meu de vedere, 1000 de cm sunt mai mult decat suficienti pentru orice fel de motocicleta faza asta cu chestii cat mai mari este o tampenie tipic americana care, din pacate, se pare ca incepe sa prinda si in EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ba dar nimeni nu a auzit de fuel consumption si ca se termina petrolul...toti scot motoare care costa mai mult decat masinile ) si consuma la fel....oare voi traii sa vad si eu un motor de 700cc pe cardan care sa consume 3 ? spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Ie-te-o... diesel de 800 cu CVT http://www.motorcycle-usa.com/44637/Motorc...Motorcycle.aspx http://www.dieselmotorfiets.nl/eva.html Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2010 Autor Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Esti de groaza!!! Eu o zic la plezneala si tu scoti repede pozele. Daca iese Honda, va fi racheta. 4V? Asa ceva nu s-a mai vazut pe un enduro-turing. Vin vremuri noi. Cred ca-mi trebuie un abonament la sala. Motoarele se transforma-n tancuri. cre'ca is tot mai multi de aia care au putza mica si burta mare si vor sa compenseze "problema" cu obecte din categoria Q7, ML ... .Tarile civilizate (Danemarca) au pus taxe pe masura nesimtirii. Incepe si la noi - Porsche Cayene - impozit la SB ...3600lei/an Daca ar scoate un ATV pe sasiu de Toyota Landcruiser cu siguranta s-ar gasi cumparatori. ...Persoanele de fatza se exclud ! Editat Martie 15, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 cre'ca is tot mai multi de aia care au putza mica si burta mare si vor sa compenseze "problema" cu obecte din categoria Q7, ML ... .Tarile civilizate (Danemarca) au pus taxe pe masura nesimtirii. Incepe si la noi - Porsche Cayene - impozit la SB ...3600lei/an Daca ar scoate un ATV pe sasiu de Toyota Landcruiser cu siguranta s-ar gasi cumparatori. ...Persoanele de fatza se exclud ! Ai dreptate intr-un fel, dar motorul enduro-turing visat de multi, inclusiv de mine, nu se mai fabrica. Si inca o data trebuie sa o spun, toata prostia a plecat de la boxerul BMW care la vremea cand a iesit pe enduro-turing nu putea scoate 100CP decat la 1200. Acum cifra 1200 este tabu. Ori ai 1200 la motor ori nu existi ca fabricant. Iar noi clientii ce sa cumparam? Ce gasim in magazine. Daca Suzuki scoate DL 800 il cumpar cu ochii inchisi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2010 Autor Share Postat Martie 15, 2010 Ai dreptate intr-un fel, dar motorul enduro-turing visat de multi, inclusiv de mine, nu se mai fabrica. Si inca o data trebuie sa o spun, toata prostia a plecat de la boxerul BMW care la vremea cand a iesit pe enduro-turing nu putea scoate 100CP decat la 1200. Acum cifra 1200 este tabu. Ori ai 1200 la motor ori nu existi ca fabricant. Iar noi clientii ce sa cumparam? Ce gasim in magazine. Daca Suzuki scoate DL 800 il cumpar cu ochii inchisi. + cardanul ... putere la turatie joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Ai dreptate intr-un fel, dar motorul enduro-turing visat de multi, inclusiv de mine, nu se mai fabrica. Si inca o data trebuie sa o spun, toata prostia a plecat de la boxerul BMW care la vremea cand a iesit pe enduro-turing nu putea scoate 100CP decat la 1200. Acum cifra 1200 este tabu. Ori ai 1200 la motor ori nu existi ca fabricant. Iar noi clientii ce sa cumparam? Ce gasim in magazine. Daca Suzuki scoate DL 800 il cumpar cu ochii inchisi. Se cheama cerere si oferta. Daca nu se cerea,evident ca nu se producea. IN MASA! Pentru ca geseul fu cea mai vanduta mobra din lume doi ani la rand. SI nu cred ca nu se puteau scoate 100CP fara 1200cc. Distanta de la 1150 la 1200 sunt (suna ciudat) 40cc iar 1150 are 85 cai parca. Sunt motoare de 1150 care scot 100 CP cu diferite modificari (alti camshafts , alt raport etc). Insa cum ar fi pentru un producator sa vina cu R 990GS cand cu 5 ani inainte ei scosesera R 1150GS? Pai iti dai cu firma in cap in ziua de azi. Evident ca mai mic si mai sprinten e mai bun insa nu vinzi cu asta. Ori ne place sau nu, BMW, Yamaha,Honda sunt firme. Iar firmele trebuie sa faca profit altfel se inchid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Boxerul ala poate fi de 700 cmc sau chiar de 2000 cmc. Ce se modifica la motocicleta sunt doar cilindri. In schimb un 2 in linie sau un V, schimba considerabil latimea, respectiv, inaltimea motocicletei. Deasemenea, o cilindree mare ingreuneaza motorul. Pe piata acum sunt doar touringuri cu "pachet de drumuri grele", in niciun caz motociclete off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.