Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 miroase a GS killer =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Din contra, e mult mai zvelta... mai degraba e frate cu KTM-ul... Chiar daca arata ciudat (zici ca-i lacusta), imi place din ce in ce mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pozitia pe motor este copiata in detaliu dupa GS (ghidon, scarite, sa). Pare situata ca aspect general intre GS si GSA, oricum mult mai voluminoasa decat 990 KTM. Deocamdata se vorbeste de bine, sa vedem si primele critici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Si gri e misto, dar eu astept varianta neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 eu as vrea sa o am si roz ce nu-mi plac sunt cutiile alea laterale sunt infime si urate... crash barul a trebui sa fie mult mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Cutiile sunt intradevar mici si urate, iar manerele de plastic pe laterale sunt fara rost. Sa vedem cat or fi de rezistente. Parbrizul original este mic, la fel ca si cel de GS si cred ca protejaza la fel de prost pt turing. Chiar si cel destinat pt turing mi se pare mic. Macar bine ca este prins in suport si nu de carena, ca asa poare fi confectionat, reglat foarte usor. Editat Mai 12, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cutiile sunt intradevar mici si urate, iar manerele de plastic pe laterale sunt fara rost. Sa vedem cat or fi de rezistente. Parbrizul original este mic, la fel ca si cel de GS si cred ca protejaza la fel de prost pt turing. Chiar si cel destinat pt turing mi se pare mic. Macar bine ca este prins in suport si nu de carena, ca asa poare fi confectionat, reglat foarte usor. da pt cine se pricepe il poate imbunatatii usor. pacat ca nu au ales un design cu 2 tobe, ori cum e la TDM-ul meu joase ori ca la Vstrom de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 iertat imi fie, dar cum treci prin ape si noroaie mai serioase cu tobe joase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 iertat imi fie, dar cum treci prin ape si noroaie mai serioase cu tobe joase? treci bine mersi atata tip cat motorul este turat /index.php?...t&id=589029 sunt doar vreo 20cm diferenta. acum depinde si ce vrei sa faci cu noul ST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Pacat ca nu au ales un design cu 2 tobe, ori cum e la TDM-ul meu joase, ori ca la Vstrom de 1000 Cel mai mult mi-ar fi placut solutia de la Varadero cu doua tobe sub sa, dar nu au mai avut loc acolo pt ele. Si semnalele de la Varadero lipite de carena erau bune. Nu risti sa le agati sau rupe in situatii limita. Bine macar ca au pastrat ideea farul dublu mergand pe urmele V-Stromului si Varadero si nu s-au luat dupa GS, cu farurile lui chioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 acum depinde si ce vrei sa faci cu noul ST poi dat fiind ca e "noul ST" si ca de banii lui hai sa nu zicem ca imi iau 10, da 6-7 ST-uri vechi, as vrea sa pot face cu el cel putin ce fac cu junca din dotare. treci bine mersi atata tip cat motorul este turat si dak la un moment dat, din varii motive, nu mai poti tura motoru... stai tu dupa sa golesti motoru de apa in mijlocu putietatii... ca io unu prefer sa am o singura toba (care la o minima matematica e mai usoara ca 2 tobe) pozitionata mai sus. chiar daca asta imi strica estetica de ansamblu a mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 poi dat fiind ca e "noul ST" si ca de banii lui hai sa nu zicem ca imi iau 10, da 6-7 ST-uri vechi, as vrea sa pot face cu el cel putin ce fac cu junca din dotare. si dak la un moment dat, din varii motive, nu mai poti tura motoru... stai tu dupa sa golesti motoru de apa in mijlocu putietatii... ca io unu prefer sa am o singura toba (care la o minima matematica e mai usoara ca 2 tobe) pozitionata mai sus. chiar daca asta imi strica estetica de ansamblu a mobrei. avand in vedere ca are 40kg in plus si roata de 19 pe fata nu o sa poti face ce faceai cu primul ST, nu? gusturile nu se discuta. oricum mobra e in fabricatie si au facut-o cu am zis japo ca e mai bine. sa avem noi bani sa ni-o permitem si apoi o modificam fiecare dupa capu lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Doua tobe - aspect marfa, dar problemele se dubleaza. Etanseitate, greutate suplimentara, trasee, etc. O toba cat mai sus e ideala pt orice mobra cu valente fie ele foarte mici de enduro. Eu as prefera o toba cat mai silentioasa care sa fie ascunsa undeva sub sa. E si protejata in locul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) motoblog.it TEST Yamaha XT1200Z Super TĂŠnĂŠrĂŠ 1200, prime impressioni a caldo Editat Mai 16, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Si un link ceva? http://www.motoblog.it/post/24413/test-yam...essioni-a-caldo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Ca orice lucru bun, este departe de a fi perfecta. Destule aspecte negative, dar bine macar ca majoritatea sunt perfectibile. Parbrizul din dotare prost, nu protejaza mai deloc, deja fac pregatirile pt matrita unuia adevarat. Crashbarul va fi si el home made, dar forma finala dupa ce apare inculpatul. Manerele incalzite oricat ar fi ele de Yamaha, nu merita cei peste 1500 roni cat costa la reprezentanta, asa ca tot mai bune cele de 50-70 euro, care pana acum si-au facut datoria cu brio. Cutiile laterale, mizerii, prea mici si mult prea inguste pt bagajele cu care m-am obisnuit la drum lung cu pasager. In plus deschiderea capacelor impiedica montarea unui topcase in care sa intre doua casti integrale sau echivalent. Nu sunt inca sigur, dar cred ca voi renunta la ele in favoarea vechiului model de 42 L facute din cutii de scule, verificate de 2 ani pe V-Strom. ABS-ul nedecuplabil nu ma deranjaza pt ca nu vad la ce m-ar ajuta decuplarea lui la stilul meu de mers. Niste xenoane de la amicul Luigi se impun, ca prea au fost bune la Suzuki. Pana la urma greutatea atat de comentata aici, mai ales vs GS este ultima problema, in realitate sunt egale la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Sa intelegem ca vrei sa treci la ST?.Referitor la greutate,conform testelor facute de cei de la moto.it Super Tenere-273,6kg,gs-229kg. Ambele cu rezervoarele pline.Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Sa intelegem ca vrei sa treci la ST?.Referitor la greutate,conform testelor facute de cei de la moto.it Super Tenere-273,6kg,gs-229kg. Ambele cu rezervoarele pline.Salutare! Atata o aburim cu greutatea asta!!! Uite si aici comparata http://www.advrider.com/forums/showthread....ge=159greutatea rivalelor, dar la vedere. GSA=273kg, ST=268kg, GS=242kg, KTM=240kg. Supertenere este deci mai usoara decat GSA, dar mai grea cu 26kg decat GS, nu cu 44,6kg. Si asta in viu nu partial transate . KTM este din alt film. Mesaj completat Daca luam in calcul ca toate motoarele cantarite, cu exceptia Supertenere, aveau catalizatorii extirpati, diferenta este chiar mai mica. Editat Mai 16, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Le-au bagat prin balarii! Frumoase poze, adevarat Adventure. Ce mi-ar place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 nu m-as incumeta cu ea prin nisipurile desertului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Prin desert poate nu, dar la nisip il bag sigur Cu DL-ul dupa 20 m m-am afundat pana la ax. Sunt curios ce poate asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Prin desert poate nu, dar la nisip il bag sigur Cu DL-ul dupa 20 m m-am afundat pana la ax. Sunt curios ce poate asta. daca o echipati cu karoo T cred ca va depasi cei 20m ai vstromului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Ca tot veni vorba de nisip, astia merg cu cauciucurile din dotare! Ziua 5. http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=168 Editat Mai 17, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ca orice lucru bun, este departe de a fi perfecta. Destule aspecte negative, dar bine macar ca majoritatea sunt perfectibile. Pai... mai bine luai un GS si aveai o motocicleta mult mai aproape de perferctiune din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.