Magic4Ce Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cine ma poate ajuta cu un set de membrane vacuum de carb. pentru un Shadow din 1993? Nu neaparat originale sau noi dar bune si ieftine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Da, eu am ACE de 750..cam ce ai vrea sa stii ? pai as vrea sa stiu cam ce regim de mers ai cu ea, daca e tzapanoasa la drum, daca ai avut probleme speciale cu ea, tehnice adica, cat consuma la drum, daca te descurci si in oras cu ea (consum de benzina si gabarit- mie imi pare cam lata) ce autonomie de mers ai cu benzina din rezervor. virago-ul mi-a ramas din ce in ce mai mic, ma bate gandul sa-l schimb si modelul acesta de moto e unul dintre cele ce-mi plac mult. toate bune! ACE de 750.. nu exista si cu motorul mai mic, de 600, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 pai as vrea sa stiu cam ce regim de mers ai cu ea, aaaaaa, asta e destul de subiectiv ..am momente cand merg normal (o data cu traficul) si alte momente cand nu merg foarte normal...pe curbe imi este destul de frica sa ma aplec mai mult din cauza scaritelor joase (dar asa sunt cam toate cruiserele..daca vii de pe virago, nu o sa ai problema asta) daca e tzapanoasa la drum, in ce sens ? daca ai avut probleme speciale cu ea, tehnice adica, pana acum nu..am cumparat-o la ~40k in noiembrie/decembrie anul trecut (daca sunt reali sau nu, nu pot sa iti zic sigur..dar tind sa cred ca sunt reali) si acum are 43k...runs like a champ! cat consuma la drum, in jur de 5% daca te descurci si in oras cu ea (consum de benzina si gabarit- mie imi pare cam lata) NASPA...si mie mi se pare fascinant de lata fata de er6f-ul care il aveam inainte. Nu mi se pare (foarte) grea la viteze mici, te obinuiesti rapid. ce autonomie de mers ai cu benzina din rezervor. fac plinul de obicei la 170-200 km (nu are indicator de benzina) virago-ul mi-a ramas din ce in ce mai mic, ma bate gandul sa-l schimb si modelul acesta de moto e unul dintre cele ce-mi plac mult. toate bune! nu exista si cu motorul mai mic, de 600, nu? Nu cred ca exista ace de 600, dar in locul tau as lua de 750, care si asa mi se pare mic (dupa 110 km/h caut viteza a 6-a)..dar sunt nevoit sa il folosesc pana imi iau altceva la iarna . Overall este o motocicleta buna...pun si 3 poze de saptamana trecuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) nu exista si cu motorul mai mic, de 600, nu? Pentru piata americana s-a comercializat Shadow-ul de 600 sub denumirea VLX. La fel cu cel din Europa, doar cu usoare diferente estetice. Editat Mai 12, 2013 de ggabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 multumesc mult amandorura pentru raspunsuri! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Va rog frumos sa ma ajutati cu ceva pareri despre diferentele dintre Suzuki Intruder VS 800 si Shadow 750. Am Shadow VT600 si sunt foarte multumit de ea dar as vrea sa trec la ceva mai mare. Astept orice alte pareri despre alte modele care s-ar incadra in aceasta categorie.Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Va rog frumos sa ma ajutati cu ceva pareri despre diferentele dintre Suzuki Intruder VS 800 si Shadow 750. Am Shadow VT600 si sunt foarte multumit de ea dar as vrea sa trec la ceva mai mare. Astept orice alte pareri despre alte modele care s-ar incadra in aceasta categorie.Multumesc anticipat ! daca vrei ceva mai mare treci de 1000.Nu vei simti o mare diferenta la niciuna din ele.Shadow-ul de 750 e mai masiva dar nu asa de zvapaiata.Intruderul de 800 e bicicleta cu ciclistica f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Multumesc pentru raspuns dar din pacate daca as trece la o motocicleta mai mare, gabaritul ei m-ar deranja la traficul din oras in care imi petrec 80-90% din timpul pe moto iar diferenta de bani pana la ceva peste o mie nu cred ca-l pot avea decat daca sparg vreo banca Una peste alta care ar fi sfatul? Sa trec la ceva mai mare de 750/ 800 sau sa raman la VT 600? Mentionez ca marea majoritate a timpului merg in oras cu scurte iesiri de week-end- 100-200 de km iar una peste alta si consumul ma coafeaza la VT 600 dar nu asta ar fi o problema. Editat Mai 22, 2013 de baby_blues Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 sfatul meu e sa tii shadow-ul de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Multumesc! Am avut o mare cumpana dar cred ca o sa raman la micuta in proportie de 80%. Editat Mai 23, 2013 de baby_blues Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Dragi shadow-isti, am o intrebare (la care nu am raspuns 100% sigur): sunt pe punctul de a cumpara un VT700C (1984) pentru un prieten. Motorul arata ok in poze, este US import etc etc. Ideea este ca mi-au mai ramas ceva bani si as vrea sa ii folosesc pentru a-i face un check-up complet (desi proprietarul zice ca totul e ca nou etc) sa-i schimb filtre, ulei, eventual placute si saboti. Intrebarea mea este : se potriveste filtrul de ulei de pe 750C la 700C ? Sau alte consumabile (filtru aer, placute, saboti etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) O intrebare pentru posesorii de Honda Shadow 750. Saptamana trecuta am fost la un drive test la dealerul Honda din Iasi. Am fost "croit" pe doua modele: Honda Transalp XL700 si Honda Shadow 750. Primul test mai practic (intentionez sa imi iau asa ceva), al doilea test din pura curiozitate (voiam sa vad cum merge un chopper). Traseul pentru drive-test avea in componenta si un rond (sens giratoriu) unde trebuia sa faci o intoarcere de 180 de grade. Transalp-ul nu mi-a pus nici o problema, am facut sensul giratoriu "in forta". Apoi a venit randul Shadow-ului. Era pentru prima data cand urcam pe un chopper. Daca la drum drept nu am avut nici o problema (este foarte stabil) la sensul giratoriu s-au schimbat lucrurile. Conduc moto de 4 ani, am urcat pe diverse modele, deci nu sunt chiar incepator. Si totusi la rond aveam un morcov mare undeva. Aveam senzatia ca motocicleta nu vireaza, ca are raza de bracaj prea mare ca voi iesi din rond ... In final am reusit sa fac acel rond. Apoi a urmat o portiune dreapta. La drum drept, si la schimbari mici de viraj (ex. schimbare de banda, sau la depasiri) motocicleta se comporta excelent, nici o problema. Dupa ce am mers o portiune de drum a trebiut sa intorc ... iarasi chin. Motocicleta asta imi pare ca nu vireaza la curbele de 180 de grade. Imi imaginam ce chin ar fi (pentru mine) sa merg cu asa ceva pe o sosea alpina (Transfagarasan sau Transalpina de pilda), sau printr-un oras unde curbele sunt frecvente. Celalalt model (Transalp-ul) nu mi-a facut nici o problema la virajele respective. Nu vreau sa para ca "critic" modelul asta, departe de mine gandul asta. Sunt convins ca de vina nu e moto, ci motociclistul (adica eu). Vreau sa intreb posesorii de astfel de modele: voi cum va descurcati cu motocicletele astea pe virajele stranse? Anul trecut am vazut o groaza de choppere pe Transalpina ... deci se poate ... dar cum? Care e "misterul" abordarii unui viraj cu chopper-ul? Editat Mai 23, 2013 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Ai intrat cu viteza prea mare in rond ca si cu transalpul. Data viitoare ai sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Cred ca depinde de cum percepi motorul, pentru unu care ii cunoaste toate toanele, limitele, ce poate si ce nu, nu e o problema asa mare, dar tu nefiind obisnuit cu ciclistica ai avut un blocaj cand motorul a reactionat altfel decat motoarele pe care ai mai mers. Acelas lucru l-am patit eu dar pe dos cand m-am plimbat cu un naked micut, aveam impresia ca o sa pic la fiecare viraj mai strans... mi se parea prea usoara si aveam senzatia ca o sa alunec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 O intrebare pentru posesorii de Honda Shadow 750. Saptamana trecuta am fost la un drive test la dealerul Honda din Iasi. Am fost "croit" pe doua modele: Honda Transalp XL700 si Honda Shadow 750. Primul test mai practic (intentionez sa imi iau asa ceva), al doilea test din pura curiozitate (voiam sa vad cum merge un chopper). Traseul pentru drive-test avea in componenta si un rond (sens giratoriu) unde trebuia sa faci o intoarcere de 180 de grade. Transalp-ul nu mi-a pus nici o problema, am facut sensul giratoriu "in forta". Apoi a venit randul Shadow-ului. Era pentru prima data cand urcam pe un chopper. Daca la drum drept nu am avut nici o problema (este foarte stabil) la sensul giratoriu s-au schimbat lucrurile. Conduc moto de 4 ani, am urcat pe diverse modele, deci nu sunt chiar incepator. Si totusi la rond aveam un morcov mare undeva. Aveam senzatia ca motocicleta nu vireaza, ca are raza de bracaj prea mare ca voi iesi din rond ... In final am reusit sa fac acel rond. Apoi a urmat o portiune dreapta. La drum drept, si la schimbari mici de viraj (ex. schimbare de banda, sau la depasiri) motocicleta se comporta excelent, nici o problema. Dupa ce am mers o portiune de drum a trebiut sa intorc ... iarasi chin. Motocicleta asta imi pare ca nu vireaza la curbele de 180 de grade. Imi imaginam ce chin ar fi (pentru mine) sa merg cu asa ceva pe o sosea alpina (Transfagarasan sau Transalpina de pilda), sau printr-un oras unde curbele sunt frecvente. Celalalt model (Transalp-ul) nu mi-a facut nici o problema la virajele respective. Nu vreau sa para ca "critic" modelul asta, departe de mine gandul asta. Sunt convins ca de vina nu e moto, ci motociclistul (adica eu). Vreau sa intreb posesorii de astfel de modele: voi cum va descurcati cu motocicletele astea pe virajele stranse? Anul trecut am vazut o groaza de choppere pe Transalpina ... deci se poate ... dar cum? Care e "misterul" abordarii unui viraj cu chopper-ul? e f simplu si se numeste countersteering.functioneaza la toate tipurile de motocicleta.evident nu vei putea aborda virajul e care vorbesti cu aceeasi viteza ca cu un transalp dar nici cu emotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Salut, Un mic ajutor daca se poate. Vreau sa schimb uleiul la o honta vt 500 custom . Din ce am gasit eu trebuie 10w-40. Pe piata am gasit si 20w-50 pentru motoare in V . Care din ele ar fi mai indicat ? Motocicleta e din '87. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 10W40 fara discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Salut. Vreau sa imi minte pe hondita 2 proiectoare suplimentare. Aveti cumva montate asa ceva? Si daca da - ce solutie de montaj a-ti gasit, ce model de proiectoare aveti si cum s-ar impaca cu un parbriz + semnalizatoare ? Personal imi place > acest model < Iar ca si semnalizatoare mi-ar place sa montez - > asa ceva < PS daca vedeti undeva ceva mai ieftin ......... Editat Mai 24, 2013 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 fury si djeeckx ti-au raspuns foarte bine. Eu am acelasi Shadow de 750 care l-ai incercat tu, doar ca e pe carburator si pot sa-ti spun ca amandoua scaritele mele sunt polizate destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Daca imi puteti ajuta un prieten cu o informatie tehnica va multumesc. La un Shadow VT 600 din 1995 la turatie mai mare in treptele 3 si 4 motorul "da in nas" si parca se limiteaza viteza la 120km/h. Motocicleta este proaspat achizitionata iar filtrul de aer este murdar urmand a fi inlocuit. Bujiile functioneaza. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Carburatie defectuoasa - curatare, reglare. CDI - defect - inlocuit/reparat Pipe defecte, fise coapte.- inlocuire Contact imperfect pe baterie - verificare cabluri baterie Baterie slaba - incarcare/schimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Vezi ca are pompa de benzina si un filtru de benzina sub sa - in 1995 aveau inca carburator dublu fara pompa de acceleratie. Verifica si acolo, cel mai probabil ca benzina nu vine la debite mai mari. Bujiile mai putin probabil, ar trebui sa-ti faca fite si la turatii mici si sunt doua pe cilindru, trebuie sa fie duse rau ca sa-ti faca probleme. Eu zic sa verifici intai alimentarea - rezervor, sorb, robinet, furtune, pompa, filtrul de sub sa, carburator. Cand a aparut problema? Dupa ce a stat toata iarna, dupa ce ai alimentat de la vreo benzinarie sateasca, you know... CDI-ul dus e dus si nu mai porneste, deci nu poate fi el de vina - asta fiind o veste buna. Fisele, iarasi, sunt cate doua pentru fiecare cilindru si ar trebui sa-ti mearga intr-un cilindru macar din cand in cand. 120Km/h e o viteza destul de ok pentru Shadow de 600, eu zic ca motorul e in parametrii daca ajungi acolo, ramane debitul de benzina probabil daca nu urci mai mult. Sau filtrul murdar dar chiar murdar rau de tot - vezi cum merge dupa ce il schimbi. Ai si ulei in carcasa filtrului de aer? N-am prea vazut Shadow-uri cu segmentii terminati, dar cine stie... Si compresia scazuta iti scade puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bruss.holger Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salutarr. Am avut si eu aceeasi problema cu al meu Shadow. Problema este in felul urmator: pe fiecare din cele doua carburatoare exista cate un surub de reglare a amestecului aer\benzina. Daca au fost 'golite' tobele,schimbat filtrul de aer sau schimbate bujiile cu unele pe iridium trrbuie reglat amestecul sa mearga cum trebuie. In functie de 'cauza' trebuie imbigatit,prin desurubarea, sau saracit, prin insurubarea, amestecu. Asta ar trebui sa rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Va multumesc pentru sfaturi. Uitandu-ne cu atentie, am observat ca una din fisele bujiilor este crapata. Incercam sa schimbam initial aceasta fisa si vedem ce se intampla. Vis-a-vis de Shadow pot spune ca a mea cel putin merge cam cu 155-160 de km/ h in functie de conditiile drum (panta, vant, etc.) Nu mi se pare ca o viteza de 120 km/h este o viteza minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) Vis-a-vis de Shadow pot spune ca a mea cel putin merge cam cu 155-160 de km/ h in functie de conditiile drum (panta, vant, etc.) Nu mi se pare ca o viteza de 120 km/h este o viteza minima. Depinde de shadow, dar da, 120 e cam putin, cele cu 2 carb. merg 150 km/h si ( hai sa ma laud ) cele cu un singur carb 170 max. Legat de carburator, si eu am niste probleme cu a mea, nu vrea sa mearga bine fara soc cateva minute, chit ca afara nu sunt 10 grade, acuma stiu ca am ceva problemute la carburatie dar miraculos s-au rezolvat dupa ce am alimentat cu benzina mai buna calitativ... Editat Iunie 6, 2013 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.