Sari la conținut

HONDA DEAUVILLE.


lil debul
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor...

De ceva timp caut sa imi cumpar o motocicleta... si acum am gasit un Deauville de 650 din 2000.... am tot citit pe forumuri despre probleme,chestii la care trebuie sa fiu atent dar nu am gasit mare lucru inafara de faptul ca rugineste toba si ca se strica pompa de benzina... am gasit una in arad,adica proprietarul e din caras..dar asta nu are importanta..in poze arata destul de bine pretul e destul de bun asa ca m-am hotarat sa merg sa-l vad (e si destul de aproape de mine). dar nu prea stiu la ce sa ma uit ....n-am avut pana acum motor cu cardan..si plus ca la asta motorul are si sunetul diferit fata de cbr sau pegas.. asa ca as vrea sa imi dati cva sfaturi pe gand merg sa vad motocicleta la ce sa ma uit ,sa fiu atent..

Asfalt uscat.. si multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 154
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc Gerorge.

 

stiu ca pare tampa intrebarea, dar Honda mea nu are litometru de benzina.

asa este, trebuie sa calculez cati chilometri trebuie sa fac cu ce am rezervor, sau nu stiu eu unde este manomentrul?

 

oricum am toata iarna la dispozitie sa o desfac si vad fiecare componenta, poate pana la primavara nu reusesc sa o mai fac la loc...


» Post actualizat in 13 Nov 2014 16:34

Oooo da, cu siguranta sunt tamp......

 

ne vedem in trafic la pirmavara, sau daca primiti un incepator ..sunt langa voi.

 

Va multumesc ca existati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 1 month later...

E un Transalp mai comod și mai urât :)

Cară ca un catâr, nu se plânge și nu moare.

O singură hibă cunoscută are: pompa de benzină originală face figuri. Ori îi faci by-pass si mergi fără (pierzi accesul la rezerva de benzină) ori un kit de reparație (cam 22£).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce tot spuneti voi ca e o motocicleta urata. Pentru mine e o motocicleta aratoasa iar desi nu intra in topul celor mai aratoase, nici nu e in topul celor mai urate.

Serios, cautati topuri pe net cu cele mai urate motoare si nu o gasiti aproape nicaieri (eu pana acu nu am dat de ea). E un fel de catalogare a ei pe care eu nu o inteleg.

E o motocicleta decent de aspectuoasa, fiabila, versatila, eu nu-i am nimic de reprosat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi comparati mere cu pere? Transalp cu Deauville? Dati-o-n colo! In afara de motor vi se pare voua ca mai au vreun surub asemanator? Nici macar nu sunt din aceeasi clasa moto. La pozitie in scaun, suspensii, frane, transmisie finala si multe altele, v-ati gandit?

 

Iar cu uratenia, tineti minte: Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie.

 

Are plusuri si minusuri, citeste topicul, cred ca s-a discutat. Intr-un cuvant, e o motocicleta buna. Un entry level touring, fiabil, confortabil, practic si foarte manevrabil. Consuma putin, iar mentenanta e destul de simpla si relativ ieftina. Trage liniar si in ture joase, un plus.

 

Minusul care imi vine cel mai des in minte, este ca are motorul cam subdimensionat ca putere. Desi satisface cu usurinta viteze de 160-180 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca se mai accepta o opinie,printre transalpuri nimeni nu spune ca e cal-magar si e bun la toate dar nu exceleaza la nimic si nu face prea multe prea bine ,

Cat despre frumusete,sincer in afara de chopere,cine ia sau cumpara motoare de frumusete ,le ia ca sunt utile sau practice sau corespund nevoilor....altfel ce frumusete e un cross plin de noroi?

 

Revenind la transalp,are renume si a facut multe dar pe frane e mai slabut ,toti vor cai mai multi ,suspensiile pot fi imbunatatite din pacate drumurile tarii noastre fac din ea mobra ideala,ca sa vezi peisaj salbatic, ai nevoie de enduro de orice fel si pe nationale cate odata,ca nu suntem in Germania sa facem touring pe autostrase ,cu altfel de motoare.Recunosc nu am mers cu nici-un deauville, dar mie imi pare frumoasa si atragatoare ca touring si sunt foarte deacord cu spusele de mai sus, ca e un entry level la clasa touring cu mentenanta ieftina si consum redus,in plus e honda,desi poate mai ascunde cate o hiba doua ,ca orice mobra,nimeni nu e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Un an mai tarziu, ne pregatim de cea de-a doua intalnire Deauville din Romania de data aceasta la Sibiu.

Intalnirea va avea loc pe data de 25 Iulie in parcarea de langa Hotel Ibis incepand cu ora 17:00. Aceasta e organizata independent, nu avem sponsori, doar ne intalnim, stam la un pahar, glumim si in general ne simtim bine.

A doua zi ne propunem sa facem Transalpina impreuna, plecand dimineata din Sibiu. Directia ar fi Sibiu -> Obarsia Lotrului -> Ranca iar punctul de despartire ar fi Ramnicu Valcea.

In ce priveste cazarea, probabil majoritatea vom sta la Hotel Ibis (200 lei camera) dar fiecare e liber sa se cazeze unde considera. Important ar fi sa tinem grupul aproape pentru a facilita mobilizarea de Duminica dimineata.

Asadar Deauvilisti, va invit la munte !

 

11703125_859696007449214_615117068190060

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, colegi!

Am instalat de curand pe Deauville-ul meu din '99 un voltmetru digital (chinezesc, dar care, verificat cu multimetru, arata foarte exact) si am parte de niste cifre ingrijoratoare. Imediat ce pornesc mobra la rece (adica dupa ce a stat macar cateva zeci de minute parcata) imi creste voltajul pana spre 18v. Sta acolo pret de cateva zeci de secunde (desi uneori chiar mai mult de un minut), apoi scade la valori mai normale, adica 14.2-14.4v fara consumatori gen pozitii, far, sau semnale. Problema cea mai ingrijoratoare este ca, in mers (pe la 4-5000rpm) daca merg cu farul aprins, voltajul scade la 12.9-13v. Daca mai dau un semnal, sau strang frana, deja intra direct in baterie, afisand 12.3-12.5v. Din cate-mi pot da seama, ar trebui sa fie o problema de releu de incarcare, ca alternatorul nu vad de ce ar fi atat de vesel la inceput si atat de lenes ulterior. Am comandat un releu nou, care ar trebui sa soseasca maine, dar nu stiu pe care parte a motoretei se afla montat. N-as vrea s-o chelesc de carene pe ambele parti, asa ca, daca poate cineva sa ma ajute cu informatia asta, raman indatorat :)

Mentionez ca nu sunt vreun cunoscator intr-ale mecanicii si, cu atat mai putin, intr-ale electricii in ceea ce priveste motocicletele, tot ceea ce stiu despre subiectul "electrica" am dobandit avand probleme cu VFR-ul (despre care se stie ca e o galeata de fire in ceea ce priveste electrica), asa ca fiti ingaduitori :)

Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit instalarea noului releu (dupa ce mi-am luat trusa de scule, pentru ca nimic din arsenalul deja existent nu m-a ajutat sa desfac surubul de jos al releului) si lucrurile stau ceva mai bine, dar nu foarte.

Acum, la pornirea la rece, nu mai sare voltajul de 14.5, ceea ce e bine.

Cu pozitia aprinsa sta undeva intre 13.9 si 14.2 (in functie de turatie: ture mai multe, voltaj mai mic), ceea ce e iarasi bine.

Cu farul aprins insa scade din nou spre 12.9-13.0, ceea ce nu mai e bine.

Nu ma duce capul sa-mi dau seama ce-ar putea fi. Vreo pierdere de curent pe vreundeva?

Daca alternatorul n-ar da suficient curent, atunci problema s-ar manifesta de la relanti.

La VFR, cand a picat alternatorul (ma rog, s-a prajit statorul), aveam curent in parametri atunci cand nu existau consumatori (lumini, ventilator) pe la 5-6000 rpm. Daca scadeam turatia incepea sa pape din bacterie.

Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...