Sari la conținut

Honda e Honda


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

Toate piesele s-au comandat, motocicleta va fi gata pana la sfarsitul saptamanii viitoare. Cat despre intretinere de acum incolo, se vor schimba lucrurile... Deocamdata trebuie sa stabilesc cu cei de la Honda ce modificari sunt necesare pt a primi garantie de acum incolo (evacuarea originala, filtre, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Totusi, nu consider ca ar fi trebuit sa se strice intr-un timp atat de scurt si mai ales ca a fost intretinuta intr-un mare fel.

 

Mi-a scapat sa mentionez faptul ca mecanicii din Constanta au gasit aprox 1,5 l ulei in motor. Schimbul fusese facut acum 3000 km.

intradevar bine spus a fost intretinuta intr-un mare fel atata timp cand tu in 3000km nu ai verificat nici macar nivelul uleiului<stiind si ca acest model consuma>

intradevar un topic deschis la caterinca<cu toate ca nu sunt nici pe departe fan honda>

:crack: :laugh: :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Cred ca totul se trage de la faptul ca productia s-a mutat in China. Sau Coreea.Sau ce mai e pe acolo. Si se muta toti,pana si BMW face din 2001 F650 cu motoare Lifan sau Kymco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce-mi place la tine este faptul ca ai fost sincer in ceea ce priveste exploatarea motorului.

De apreciat.

Important-zic eu-este ca ai ramas cu ceva dupa patania asta, si anume ca de-acum inainte stii la ce sa te astepti.

Nu stiu de ce, dar sunt convins ca de acum incolo vei verifica uleiul din 200 in 200 de km :laugh:

Daca vei wheelie exista riscul sa sari in continuare din portofele, daca mergi normal cu ea tii bistarii-n buzunar. :nono: si pe prafu' asta este pacat sa-mprastii colarezii aiurea-n tramvai :crack:

PS:Belbody a explicat foarte corect..de luat aminte

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legatura dintre 1000rr-ul meu si 1000rr-ul lui Baiazid este consumul exagerat de ulei. Mi-a scapat sa mentionez faptul ca mecanicii din Constanta au gasit aprox 1,5 l ulei in motor. Schimbul fusese facut acum 3000 km.

Wow... Asta chiar e ceva. Presupunand ca intra cam 4 litri de ulei in motorul de 1000RR, inseamna aproape un litru de ulei la mia de km. Enorm. Dar, in acelasi timp, nu poti spune ca i-ai facut o intretinere foarte buna cat timp nu ai verificat macar o data nivelul uleiului. Caz in care nu ma mai mira deloc ceea ce s-a intamplat, ba chiar as putea afirma ca nu utilizarea a dus la moartea motorului, ci lipsa mentenantei si a grijei fata de el.

 

Cat despre utilizare, e mobra de curse, de circuit, nu? Rareori mai vezi pe unul pe o roata pe acolo, iar atunci doar cativa centimetri, nu un 12 o'clock.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kelu_265: Cand am spus intretinere intr-un mare fel, nu m-am referit la verificarea uleiului. Pt mine asta inseamna schimbarea consumabilelor de 2 ori intr-un numar de km in care producatorul recomanda schimbarea doar o singura data. Pe langa ulei, filtre, etc am schimbat si lichidul de racire, 2 seturi de gume (primul set din start, deoarece Bridgestone-urile de fabrica nu aveau nici o treaba cu aderenta pt mine) + alte piese aftermarket. Daca stiam ca motocicleta asta are probleme cu consumul de ulei, in primul rand nu o cumparam, in cel mai rau caz faceam leasing si la primul semn de "failure" renuntam la ea. In al doilea rand, in momentul ce dau o anumita suma de bani (indiferent cat) pe un produs nou, ma astept sa functioneze 100% perfect (in nici un caz sa consume ulei). Am avut 3 masini noi pana acum si singurul lucru care l-am facut a fost sa fac revizia "la jumatate", din considerente personale. Niciuna dintre masini nu a avut nici un fel de problema, indiferent de exploatare. Apropo, toate 3 au fost japoneze, la fel ca si motocicleta.

 

@Haywood: Refuz sa ma pronunt, avand in vedere ca multe din componetele produselor noastre de origine japoneza/americana/germana sunt facute in China, indiferent de produs.

 

@l.u.v. Corect, cu siguranta voi avea mult mai multa grija de motocicleta si voi face scandal cu fiecare mica problema ce apare domnilor ce mi-au vandut-o (Intermotorcycle), mai ales daca este vorba despre consumul de ulei. Voi avea grija ca (Doamne Fereste) de data asta sa plateasca eventuala dauna cei de la Inter. Mi s-a refuzat garantia din cauza unor piese aftermarket: evacuare, filtre, etc (tiganie de obor din punctul meu de vedere). Cand va iesi din service va avea totul stock pe ea, astfel incat sa nu mi se mai poata refuza garantia. Cat despre Belbody, cu adevarat un raspuns pertinent. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Referitor la consum de ulei si masini noi, te contrazic cu argumente..

De pilda, la gama VAG(Vw Audi)exista niste motoare diesel, date in folosinta din 2005, care au consum de ulei declarat de fabrica cam 1 litru/1000 km..!

Si asta de noi si nu 1000 -2000 de kilometri, ci zeci de mii.

Este vorba de celebrele 2.0 tdi.

Si motoarele vechi, de 1.9(cu PD..pumpe duse adica) erau halitoare de ulei primii 20.000 km.

Nu inseamna ca au probleme, ci astia sunt parametrii tehnici al motorizarii respective.

Dar asta se stie si este trecut in cartea tehnica,,pentru cine are ochi s-o citeasca.

Dar asta nu exclude faptul ca trebuie sa tii geana pe fereastra de ulei, apa, filtre, etc.

Bafta multa si criza usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, insa si mie mi se pare 1 litru la 1000 de km mult. Dar..se poate! Nu contrazic. Ca fapt divers insa, mare majoritate a producatorilor dau consumuri de ulei de pana la 100 ML la 1000 km! Asta e un consum acceptat! Totusi ... indiferent de consum, nu te scuteste de a te uita, daca nu zilnic, cum spune manualul, macar la 2-3 ture prin oras la ulei. Iar daca pleci la drum lung, obligatoriu inainte!

 

Cred ca e un cumul de factori: consumul motorului, uitat sa verifice ulei, mers mai in forja...una peste alta toate s-au unit impotriva ta. Partea nasoala e ca e pe banii tai!

 

PS: Sper ca din patania ta sa mai invete si altii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1litru la 1000 km??!!?!!!! Wooooow, atata mananca un 2.5TDS cu setul varza si turbo de fluiera ca trenu in gara :shock:

Asta inseamna 100g la 100km, iar la un consum de benzina de 10l/100 asta de km inseamna 1% ulei.........da ce e in 2T?? :laugh: si se mai mira astia ca nu ies la gaze mobrele :crack:

Oricum cine vrea wheelie sa-si ia 2T.....pacat ca nu mai sunt speeduri de 500 in 2T.

Ca fapt divers, la cat cer pe plasticu lor, astia de la honda nu o auzit de sorb mobil?(e o tehnologie de offroad).....pe Mercedes G-klasse este inca de prin '85 asa ceva; iar sorbul asta are proprietatea ca are o articulatie care ii permite sa se duca capatul sau in functie de inclinatie fix acolo unde atrage gravitatia uleiul, mai simplu spus se plimba dupa acesta :nono:

Pana si la BMW-urile de strada, baile de ulei sunt prevazute cu lamele de aluminiu pt stabilizarea uleiului pe viraje.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si la BMW-urile de strada, baile de ulei sunt prevazute cu lamele de aluminiu pt stabilizarea uleiului pe viraje.

Iar cel putin motorul de pe M5 are doua sorburi stg-dr, pentru a suge ulei indiferent de viraje. Dar na, BMW e BMW si suntem offtopic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După părerea mea, deși exploatarea a fost... necorespunzătoare :crack: , motorul a cedat prea ușor, totuși. Cunosc niște băieți cu miare (K6, ZX10, R1) care merg în wheelie 50% din timpul petrecut pe moto (literal vorbind, sunt mai... speciali) și nu s-au plâns niciodată de motoare trosnite în felul ăsta. Plus ca wheelie-urile ocazionale, chiar și prelungi (nice wheelie, by the way :laugh: ), nu justifică uleiul consumat. În wheelie, uleiul nu ajunge unde trebuie, dar nu se consuma. Și sigur că se presupune că trebuie verificat zilnic nivelul uleiului, dar, să fim serioși, câți dintre noi facem asta? Oricum, dacă recunoști la service că ai mers pe-o roată, îți vor refuza mai mult ca sigur garanția, chiar dacă defecțiunea n-a fost cauzată de asta. Trăncănici avea un 919 pe care îl folosea numai la stunt și a durat doi ani să cedeze motorul, din câte știu. Deci, they don't make'em like they used to...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia de la honda nu o auzit de sorb mobil(e o tehnologie de offroad).....pe Mercedes G-klasse este inca de prin '85 asa ceva; iar sorbul asta are o articulatie care ii permite sa se duca in functie de inclinatie fix acolo unde atrage gravitatia uleiul, mai simplu spus se plimba dupa acesta :crack:

Pana si la BMW-urile de strada, baile de ulei sunt prevazute cu lamele de aluminiu pt stabilizarea uleiului pe viraje.

 

O fi auzit saracii de sorb mobil dar nu au auzit de unii care fac stunt cu motocicleta de 1000cc si care uita sa se uite la ulei cu lunile sau sa citeasca manualul de utilizare.

 

Legat de consumul de ulei, da, orice motor consuma ulei, consumul variaza in functie de tipul constructiv, stilul de mers, etc.

Un motor nou consuma mai mult ulei decat unul rodat complet. (am mai zis, dar mai zic pana citesc toti)

 

http://www.yamaha-motor.com.au/support/faq...ormal-operation

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar bine spus a fost intretinuta intr-un mare fel atata timp cand tu in 3000km nu ai verificat nici macar nivelul uleiului<stiind si ca acest model consuma>

:crack: :laugh: :nono:

 

Acest model, nu consuma prietene! :hug:

 

as putea afirma ca nu utilizarea a dus la moartea motorului, ci lipsa mentenantei si a grijei fata de el.

 

+1 :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest model, nu consuma prietene! :crack:

nu tin mortis sa fiu GIGI-CONTRA dar toate motoarele consuma ulei<mai mult sau mai putin>personal nu am avut dar au fost multi care s-au plans.

ce as vrea sa mentionez ca fapt divers<banuiesc ca majoritatea o stiu> e ca consumul de ulei e direct proportional cu regimul de functionare.

ex.

merg toata saptamana cu motorul la munca si inapoi si nu scade deloc nivelul.

ies o data pe luna pe autostrada si parcurg 60km cu ea in blana<a se intelege250 cu + sau 13000rpm>si dispare aprox.250g

ce se intampla daca ies de patru ori si nu verific nivelul?<multi or sa spuna ca ma curat eu inaintea motorului>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu nu a consumat vizibil (verificat pe gemulet - e pe semnul de max ca atunci cand l'am schimbat) in 7000km. Cred ca e defect motorul. :crack:

 

Aiurea. Faptul ca noi il vedem pe gemulet sau pe joja la acelasi nivel nu inseamna ca ceea ce vedem este uleiul pe care l'am bagat. Uleiul s'a mai consumat putin, s'a mai adaugat putina benzina, putin condens si e posibil ca nivelul sa fie tot pe acolo. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi auzit saracii de sorb mobil dar nu au auzit de unii care fac stunt cu motocicleta de 1000cc si care uita sa se uite la ulei cu lunile sau sa citeasca manualul de utilizare.

 

Legat de consumul de ulei, da, orice motor consuma ulei, consumul variaza in functie de tipul constructiv, stilul de mers, etc.

Un motor nou consuma mai mult ulei decat unul rodat complet. (am mai zis, dar mai zic pana citesc toti)

 

http://www.yamaha-motor.com.au/support/faq...ormal-operation

 

Intr-adevar, cred ca a fost mai degraba o combinatie intre wheelie-uri de tip lumanare si consum de ulei.....asta este, nu poti sa te uiti la bord sa vezi beculetul de la ulei aprins cand esti pe o roata :crack:

Oricum daca mananca sa zicem 0.8 litrii de ulei la mia de km in medie, atunci dupa 3000km ai cu 2.5 litrii mai putin, ce ramane nefiind deajuns pt ungerea in conditii de wheelie.....si dupa 20-30 de sec de mers pe uscat.....se vede rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca foarte multi au comentat despre "felul" meu de a merge pe o roata in urma unui filmulet. Atasez o poza, ca sa inteleaga toata lumea, ca mai sus de atat nu se poate doar daca nu faci stunt:

 

post-12055-1267834630_thumb.jpg

post-12055-1267834652_thumb.jpg

 

Luand in considerare ce s-a spus de catre voi (unii useri motociclism.ro), motocicleta intr-un anumit grad de inclinare intr-o roata, nu trage ulei. Foarte bine pana aici, dar daca motocicleta nu trage ulei "intr-o roata", atunci care este motivul pt care RR-ul meu a consumat 2L de ulei in 3000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea mare consumul de ulei.Orice motor trebuie sa consume ulei,dar in cantitati care depind de uzura motorului.Mie imi consuma in 4000 de km cam intre 300 si 500 ml(verificat in 2 schimburi intre 10000 si 19000km).Zic totusi ca e un consum normal.Logica mea e simpla-motorul ti-a consumat mult ulei la mers pe doua roti si pe una,dar cand a scazut nivelul deja la inclinare nu prea mai tragea si mergeai cam cu urme de ulei.Ma intreb daca nu aveai probleme si mergeai la revizie cat ulei iti mai scurgeau din baie.Am mai completat eu unuia intr-un motor 3 litrii din 3,7 ca i se aprindea becul cand urca pe poduri sau in curbe.Chestia cu toba aftermarket si filtru mi se pare o eschiva tipic folosita de firmele ce iau banii la romani si la care garantia de fapt este cam 0.Trebuia sa ai Arrow cumparata de la ei si atunci vedeam ce mai comentau.Stiu pe cineva care are un k2 de 750 si merge km in lumanare pe autostrada.L-am intrebat cum merge motorul ala si ce fel de sorb sau pompa de ulei are si a zis ca a tratat motorul cu metabond si are 2-300 ml de ulei peste nivel si merge asa de 2-3 ani fara probleme.Diferenta este ca nu ai consuma ulei.Am vorbit cu el si a zis ca 200 ml la 1000km din care cam 2-300 sunt in wheelie.Asa ca motorul de honda este halitor de ulei.Pacat ca este un model superb-a plans un pic prietena mea cand a vazut ca a disparut asta al tau din vitrina de la Honda ca mereu atarna pe la vitrina sa-l admire.Cat despre uleiuri am incercat de toate pe masini si moto-oricat as vrea sa nu mai bag Motul in moto nu pot pentru ca m-am convins de celelalte pe pielea mea.De curiozitate am completat 400 ml la masina si stupoare-imi consumase Aral in 6000km acei 400 ml si acum in 5500 km este la acelasi nivel ca dupa completare.Urmatoarea experienta va fii un Motul de moto bagat in masina si imi asum orice riscuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea experienta va fii un Motul de moto bagat in masina si imi asum orice riscuri.

De ce sa bagi Motul de moto in masina cand exista Motul pentru masina, excelente dealtfel? Crezi ca cel de moto ii ofera motorului masinii ceva in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salutare , aici nu-i subiectu meu nu-s sportiv ,dar am cateva intrebari, fara resentimente:

1. De ce americani prefera mai mult Kawasaki si Harley?!

2. De ce nemti prefera Ktm si GazGaz, Tm,Buell?!

3. De ce englezi prefera Triumph si Cagiva?!

4. De Italieni prefera Husaberg si Husqvarna?!

Cine poate sa-mi spuna de ce lucruriile de alta data nu-s facute la fel si in ziua de azi?! Spre exemplu ulei Motul (10 Producatori de aditivi pt el) :D ! Ciudat nu ???

De ce nemti nu au lasat pulimea sa faca aditivi pt castrol??? Ok dar scump :)

Prefer un ulei ieftin schimbat la 2000 km (valvoline) , Tipu cu honda cu motoru bulit la km pe care-i avea, motoru ala trebe sa mearga si 3000-4000 km fara ulei pana incepe sa troncane de parca se rup piese in el! Nu sa se blocheze!

Gandirea a ajuns la fel si la japonezi copiata de la americani

,,Noi construim pentru a se consuma si pe urma pentru a se arunca si inca odata cumpara'' -Crearea fortei de munca!

 

 

A si precizez toate piesele stau in ulei! Nu numa cuzineti biela si partea de sus nu se mai pune le socoteala?? sau acolo se unde cu apa ?

Oricum ai patit nasoala faza cu honda ,fratemiu a patit cu un crf450 din 2008 !! Si stiu ce inseamna :P

Any way! I Hate honda! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...