Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fara poze, nici nu s-a intamplat.

» Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53

Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara poze, nici nu s-a intamplat.

» Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53

Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul.

Merci Cesar, miercuri imi vine bateria, intre timp am cumparat si un incarcator ...http://www.halfords.com/motoring/motorcycling/motorcycle-accessories/halfords-bike-it-motorcycle-maintenance--charger-1-25-amp

Si bateria o las pana zice incarcatorul ca e full ... nu? Problema e ca incarcaretul asta nu baga curent daca simte ca bateria e full ... deci nu stiu daca o sa fac vreo sfaraiala.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa se determine daca acumulatorul a atins capacitatea maxima disponibilă.

Un smart charger de calitate intra in floating mode sau mintanance mode cand s-a atins incarcarea maxima.

Cel cumparat de tine pare unul decent. Va dura probabil 3-4 ore minim pana la full charge din cauza curentului maxim la iesire, care e relativ mic.

Dintre toate bateriile pe care le-am formatat, yuasa se activeaza cel mai rapid.

 

Ramonica, putem sa vedem o poza cu montajul tau? Suna interesant desi nu cunosc nici o Honda sa aiba nevoie de atata curent la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat).

Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu umblu cu 2 bateri dupa mine,dar eu chiar o folosesc la pornire dupa ce porneste o deconectez ,de fapt este legata doar la minus in portbagaj si conectez plusul cateva secunde pana porneste si o scot din circuit,de fapt arunc firul de plus in portbagaj langa bateria mare,trotineta mea nu porneste cu bateria de 9 amperi cat zice producatorul.am incercat si nou si degeaba,nu invarte

bateria de este in burta motorului este de 18v sa invarta motorul,porneste perfect,cea din locasul special este de 9v :) isi face treaba perfect ,inafara de pornire

este un burgman de 400 de epoca,primul model :)

asa merg de 4000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la asa ceva ma gandeam si eu.

Mai sunt motociclete care au problema cu curentul de pornire - mono si bi-ciclindrice in special. RSV mille imi vine in minte cel mai repede.


» Post actualizat in 24 Aug 2014 20:37

Doua baterii, una pt incalzire (pe motocicleta de viteza care se incinge ca naiba) n-am mai auzit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat).

Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura.

Din cate am vazut pana acum odata pus acidul bateria are putere cat sa invarta de cateva ori. Acum din cate stiu alternatorul nu incarca niciodata o beterie full, deci ar putea sa-i scada durata de viata, dar altfel n-are nici o treaba.

» Post actualizat in 27 Aug 2014 22:05

sa facem un pic de fizica de scoala generala

o baterie, ca si o galeata cu apa, are o capacitate( adica e plina de curent , ca si o galeata cu apa ).

 

daca din galeata bei , se va goli, chiar daca bei putin ( cu un pahar , de exemplu ).

 

o alarma pe mobra este un consumator maricel ( Cam cum ai bea cu o halba de bere dintr o galeata )

 

daca galeata se goleste si ramana goala un timp nu se intampla nimic, insa o baterie golita ( si vorbim de baterii auto/moto ) se distruge fizic , proces irevesibil.

 

Bateriile acestea se mentina incarcarcate si niciodata nu se vor " epuiza " , din motive tehnologice golirea lor completa ( golire care intervine cand un consumator " bea" din ea, iar alarma bea permanent ) este echivalenta cu o crima, bateria nefiind supusa in acest caz, garantiei.

 

Asta e pe scurt, detaliile nu si au rostul in acest moment.

 

CAzul discutat este in ipoteza in care galeata nu se " mentina plaina dupa fiecare halba bauta" respectiv bateria de pe vehicol nu se incarca .

Nu sunt absurd inteleg teoria ta, dar sa o luam altfel. Octombie se ia baterie Toplite din garaj incalzit si se duce in casa, se pune pe redresor, la 3-4 saptamani incarcari. Martie se pune baterie pe motor incarcata full, nu se aprind nici macar becurile de la faza mica. Este ca alarma parca n-ar fi avut vreo tangenta? Oricum am luat o chinezarie anul asta care in aceleasi conditii a depasit durata de viata pentru Toplite la un pret de 4 ori mai mic. Sa vedem la primavara ce mai zice.

Tinand cont ca motocicleta sta in garaj alarma a fost dezactivata tot timpul.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit bateria, am pus acidu', am lasat-o 20 minute asa cum zicea in instructiuni, se auzea o balbotare in interior din reactia chimica. Am pus-o pe redresor si vad ca e aprins ledul ca incarca, deci necesita si incarcare ... cel putin asa zice redresorul :P

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea nevoie de un sfat, de curand la r6 mi-a murit bateria, si am fost la un service sa-mi caut si sa dau comanda de baterie, asta care a "murit" este varta 12v 10Ah, si mi-a gasit(conform catalogului pe care il au ei) Unibat fara intretinere 12v 10Ah la 210 lei si nu are garantie. Sunt cam sceptic in ceea ce priveste bateriile astea(nu prea am auzit nimic de ele) si mi-e sa nu ma tina decat 1 an. Stii ceva de bateriile astea ? sa o iau ? sa caut yuasa ? sau ceva apropiat calitate pret..si as putea sa iau putin mai mare(gen 12v 12ah dar bineinteles cu conditia sa incapa in locasul ei)
Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat o baterie de la caranda...12v 5Ah...deși îmi trebuia de 6...până acum merge foarte bine...o am de 4 luni și nu mi-a făcut nici o figură + că e și cu gel...iar tot ce am găsit eu sub 150-200 de lei toate erau cu întreținere...Eram și eu chitit să îmi iau o baterie consacrată, dar m-am gândit mai bine...cât dau pe ea...pot să o schimb pe asta în fiecare an și mai rămân și cu bani de înghețată...am dat pe ea undeva la 60-70 de lei...și are și garanție...ce să îi cer mai mult?!!...spor la ales...

Editat de MAN!AC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Patrick de la www.ambulantamoto.ro sau are user ottoman aici . Are preturi bune la yuasa. F multumit de colaborarea cu el!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...