Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 o sa ramai surprins sa vezi ca nu e full... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 E greu sa se determine daca acumulatorul a atins capacitatea maxima disponibilă. Un smart charger de calitate intra in floating mode sau mintanance mode cand s-a atins incarcarea maxima. Cel cumparat de tine pare unul decent. Va dura probabil 3-4 ore minim pana la full charge din cauza curentului maxim la iesire, care e relativ mic. Dintre toate bateriile pe care le-am formatat, yuasa se activeaza cel mai rapid. Ramonica, putem sa vedem o poza cu montajul tau? Suna interesant desi nu cunosc nici o Honda sa aiba nevoie de atata curent la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 n-am poza. oricum nu e pentru pornire. e pt. incalzire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu am cumparat de la magazin o baterie Varta si vanzatorul a bagat-o la incarcat aprox.30 minute dupa ce a pus acidul in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat). Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Daca nu ai poza poti face si sa o postezi. Sunt curios in privinta montajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 doua cabluri, un intrerupator si un voltmetru. bateria e intr-un saddlebag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Pics or it is not real Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 si eu umblu cu 2 bateri dupa mine,dar eu chiar o folosesc la pornire dupa ce porneste o deconectez ,de fapt este legata doar la minus in portbagaj si conectez plusul cateva secunde pana porneste si o scot din circuit,de fapt arunc firul de plus in portbagaj langa bateria mare,trotineta mea nu porneste cu bateria de 9 amperi cat zice producatorul.am incercat si nou si degeaba,nu invarte bateria de este in burta motorului este de 18v sa invarta motorul,porneste perfect,cea din locasul special este de 9v isi face treaba perfect ,inafara de pornire este un burgman de 400 de epoca,primul model asa merg de 4000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Mai sunt motociclete care au problema cu curentul de pornire - mono si bi-ciclindrice in special. RSV mille imi vine in minte cel mai repede. » Post actualizat in 24 Aug 2014 20:37Doua baterii, una pt incalzire (pe motocicleta de viteza care se incinge ca naiba) n-am mai auzit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 ) am incalzire in sei, talpici, mansoane si combinezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 sa inteleg ca pe 1000 rr mergi iarna? rili? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 n-ai mai vazut motoare de viteza iarna sau ce? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Nu. Si nici nu te cred pana nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 ) am incalzire in sei, talpici, mansoane si combinezon... Un barbat pasional e mai ieftin ... te'ncalzeste si'n locuri mai greu accesibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat). Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura. Din cate am vazut pana acum odata pus acidul bateria are putere cat sa invarta de cateva ori. Acum din cate stiu alternatorul nu incarca niciodata o beterie full, deci ar putea sa-i scada durata de viata, dar altfel n-are nici o treaba. » Post actualizat in 27 Aug 2014 22:05 sa facem un pic de fizica de scoala generala o baterie, ca si o galeata cu apa, are o capacitate( adica e plina de curent , ca si o galeata cu apa ). daca din galeata bei , se va goli, chiar daca bei putin ( cu un pahar , de exemplu ). o alarma pe mobra este un consumator maricel ( Cam cum ai bea cu o halba de bere dintr o galeata ) daca galeata se goleste si ramana goala un timp nu se intampla nimic, insa o baterie golita ( si vorbim de baterii auto/moto ) se distruge fizic , proces irevesibil. Bateriile acestea se mentina incarcarcate si niciodata nu se vor " epuiza " , din motive tehnologice golirea lor completa ( golire care intervine cand un consumator " bea" din ea, iar alarma bea permanent ) este echivalenta cu o crima, bateria nefiind supusa in acest caz, garantiei. Asta e pe scurt, detaliile nu si au rostul in acest moment. CAzul discutat este in ipoteza in care galeata nu se " mentina plaina dupa fiecare halba bauta" respectiv bateria de pe vehicol nu se incarca . Nu sunt absurd inteleg teoria ta, dar sa o luam altfel. Octombie se ia baterie Toplite din garaj incalzit si se duce in casa, se pune pe redresor, la 3-4 saptamani incarcari. Martie se pune baterie pe motor incarcata full, nu se aprind nici macar becurile de la faza mica. Este ca alarma parca n-ar fi avut vreo tangenta? Oricum am luat o chinezarie anul asta care in aceleasi conditii a depasit durata de viata pentru Toplite la un pret de 4 ori mai mic. Sa vedem la primavara ce mai zice. Tinand cont ca motocicleta sta in garaj alarma a fost dezactivata tot timpul. Editat August 27, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 A venit bateria, am pus acidu', am lasat-o 20 minute asa cum zicea in instructiuni, se auzea o balbotare in interior din reactia chimica. Am pus-o pe redresor si vad ca e aprins ledul ca incarca, deci necesita si incarcare ... cel putin asa zice redresorul Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 (editat) As avea nevoie de un sfat, de curand la r6 mi-a murit bateria, si am fost la un service sa-mi caut si sa dau comanda de baterie, asta care a "murit" este varta 12v 10Ah, si mi-a gasit(conform catalogului pe care il au ei) Unibat fara intretinere 12v 10Ah la 210 lei si nu are garantie. Sunt cam sceptic in ceea ce priveste bateriile astea(nu prea am auzit nimic de ele) si mi-e sa nu ma tina decat 1 an. Stii ceva de bateriile astea ? sa o iau ? sa caut yuasa ? sau ceva apropiat calitate pret..si as putea sa iau putin mai mare(gen 12v 12ah dar bineinteles cu conditia sa incapa in locasul ei) Editat Septembrie 4, 2014 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Pai eu baterie yuasa am luat la 200 ron ! 12V 12A. Eu zic sa mai cauti si ai sa gasesti la acelasi pret cu garantie si de calitate mai buna . Bafta , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 (editat) eu mi-am luat o baterie de la caranda...12v 5Ah...deși îmi trebuia de 6...până acum merge foarte bine...o am de 4 luni și nu mi-a făcut nici o figură + că e și cu gel...iar tot ce am găsit eu sub 150-200 de lei toate erau cu întreținere...Eram și eu chitit să îmi iau o baterie consacrată, dar m-am gândit mai bine...cât dau pe ea...pot să o schimb pe asta în fiecare an și mai rămân și cu bani de înghețată...am dat pe ea undeva la 60-70 de lei...și are și garanție...ce să îi cer mai mult?!!...spor la ales... Editat Septembrie 4, 2014 de MAN!AC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 (editat) Vorbeste cu Patrick de la www.ambulantamoto.ro sau are user ottoman aici . Are preturi bune la yuasa. F multumit de colaborarea cu el! Editat Septembrie 4, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 am gasit asta http://consumabile.bepagroup.ro/yuasa/yuasa-yuasa-ytx14-bs cred ca este cu gel din moment ce nu are intretinere nu ? am vazut ca cea de 12ah e cu aprox 1cm si ceva mai mare si nu incape sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Nu neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) daca se monteaza o baterie de capacitate mai mare (de exemplu,in loc de 10 ah se monteaza o baterie de 12 ah). incarcarea mobrei nu este putin suprasolicitata? statorul,releul..eu cred ca nu e bine...la motorul meu bateria este de 9ah si este mai mult decat suficient. bafta Editat Septembrie 5, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Nu este suprasolicitata, odata ce e incarcat, o baterie nu mai este un consumator. Dar intradevar, daca motocicleta a fost proiectata bine, nu ar fi nevoie de o baterie mai mare. Eu am montat acuma o baterie mai mica, 12AH in loc de 14AH, pentru ca mi-am dorit ceva maintenance free si am gasit la dimensiuniile potrivite doar de 12AH. In schimb, are un curent de pornire mai mare, invarte electromotorul acuma mult mai rapid. Eu as alege oricand baterie cu curent de pornire mai mare fata de cativa AH in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.