Vizitator r_amonna Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 2 faruri, 2 stopuri, 2 proiectoare... nu obligatoriu dar multe au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Si asa multe iti par? Spre exemplu, la mobra mea,pot fii aprinse 5 becuri la far(unu faza scurta,2 faza lunga si 2 pt pozitii), 2 la stopul spate la pozitie,aceleasi 2 si pt stop frana...daca mai si semnalizez e clar. Deci nu vad cum un atv are mai multi si mai mari consumatori. Corect,nu toate mobrele sunt la fel, asta fiind valabil si la atv'uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Un amic mi-a gasit printre piesele care i-au ramas cand a vandut ATV-ul un releu de incarcare pe care mi l-a cedat. Dilema mea este ca respectivul releu are 2 mufe. Una cu 3 fire de aceiasi culoare (care sunt 90% sigur ca merg pe alternator) si 3 fire la cealalta mufa (rosu, negru si verde). Ma gandesc ca nu va merge divaisu cu cel verde lasat in aer, de aceea ii intreb, pe aceia dintre noi cu mai multe valente in electrica / electronica, unde sa leg firul verde? Pe (+) sau pe (-) spre baterie? Va multumesc anticipat » Post actualizat in 11 Aug 2014 17:35 Un amic mi-a gasit printre piesele care i-au ramas cand a vandut ATV-ul un releu de incarcare pe care mi l-a cedat. 20140811_194650.jpg Dilema mea este ca respectivul releu are 2 mufe. Una cu 3 fire de aceiasi culoare (care sunt 90% sigur ca merg pe alternator) si 3 fire la cealalta mufa (rosu, negru si verde). Ma gandesc ca nu va merge divaisu cu cel verde lasat in aer, de aceea ii intreb, pe aceia dintre noi cu mai multe valente in electrica / electronica, unde sa leg firul verde? Pe (+) sau pe (-) spre baterie? Va multumesc anticipat Am mai gasit niste scheme electrice...cel cu 5 fire e la mine la motocicleta, iar cealalta cu un regulator compatibil cu al meu... Cu umilele mele amintiri din scoala vad ca firele negru si verde se duc pe (-) dar in zone diferite. Am inteles bine sau am citit prost schema? » Post actualizat in 17 Aug 2014 09:01Intrebare de 5.000 de puncte. Vreau sa inlocuiesc pe motocicleta o mufa cu 2 pini de pe releul de incarcare, care sa reziste la curentul care ar circula prin ea. Poate sa-mi spuna vreun electronist amator sau profesionist cam ce calitati ar avea curentul care trece de la releu spre baterie? Stiu ca ar trebui sa fie mai mic de 15V, dar amperajul nu-l stiu. Bateria este de 8 amperi, si mufa la care ma gandesc (Tamiya mare / mica) rezista la un maxim de 15 A. Oare reusesc sa o topesc daca o pun acolo? Multumesc Anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut ... probabil s-a mai discutat, dar nu am gasit in ultimile 5-6 pagini, asa ca intreb ceva poate prostesc pentru greii din motociclismul forumistic. Trebuie sa cumpar o baterie Yuasa YTX12-BS. Pe toate site-urile pe care am gasit-o imi spune ca vine cu acidul separat si instructiunile de rigoare. Deci eu trebuie sa pun acidul in baterie ... iar acum intrebarea ... trebuie sa cumpar si incarcator? ... sau se produce o minune chimica si acidul ala face 12 volti instantaneu dupa ce l-am pus in baterie? Stiu ... si eu rad de mine ... dar intreb, pentru ca un charger e in jur de 40-50 lire ... si nu mai am ce face cu el dupaia. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut ... probabil s-a mai discutat, dar nu am gasit in ultimile 5-6 pagini, asa ca intreb ceva poate prostesc pentru greii din motociclismul forumistic. Trebuie sa cumpar o baterie Yuasa YTX12-BS. Pe toate site-urile pe care am gasit-o imi spune ca vine cu acidul separat si instructiunile de rigoare. Deci eu trebuie sa pun acidul in baterie ... iar acum intrebarea ... trebuie sa cumpar si incarcator? ... sau se produce o minune chimica si acidul ala face 12 volti instantaneu dupa ce l-am pus in baterie? Stiu ... si eu rad de mine ... dar intreb, pentru ca un charger e in jur de 40-50 lire ... si nu mai am ce face cu el dupaia. Merci. baga acidu, las-o cat zice, bag-o in motor si gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 si mie cand am luat ultima baterie mi-a zis cel de la magazin sa bag acidul, sa o las jumatate de ora si sa o pun pe moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 deci nu trebuie pusa la incarcat ... sarumana baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 deci nu trebuie pusa la incarcat ... sarumana baieti !Asa-mi aminteam si eu, ca nu trebuie. Dara a pus Thomas mai demult un video chiar cu instructiuni de la Yuasa si zice clar ca trebuie si pusa pe redresor. De mers o sa mearga oricum, probabil cel mult ii scade durata de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 dupa ce pui acid si ai lasat-o minim 10 min (fara sa-i pui dopurile) masoara tensiunea sa fie minim 12.7v-12.8v la bornele bateriei in caz ca nu ai tensiunea de mai sus bateria trebuie pusa la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 scazi durata de viata daca o activezi si atat... am 2 baterii pe motor (poveste lunga), ambele yuasa, ambele luate de noi. ambele au stat in jur de 16 ore fiecare pe un redresor automat (un h-tronic) ce poate debita maxim 1000 mAh. asta dupa ce au stat in repaus cam 3 ore (+/-) dupa ce le-am pus acidul. parerea mea e ca un redresor cu functie de intretinere (desulfatare) merita sa-l ai acasa. eu una il pun in fiecare zi (deh, honda, chiar daca am renuntat la mufele de pe circuitul de incarcare tot mi-e frica) pe baterie cand las motocicleta in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 am timp, sunt in concediu .... zi povestea lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Fara poze, nici nu s-a intamplat. » Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53 Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) Fara poze, nici nu s-a intamplat. » Post actualizat in 23 Aug 2014 07:53 Cătălin, incarca bateria dupa ce ai pus acidul. Inainte de incarcare, las-o 30-60 de minute dupa ce ai pus acidul. Merci Cesar, miercuri imi vine bateria, intre timp am cumparat si un incarcator ...http://www.halfords.com/motoring/motorcycling/motorcycle-accessories/halfords-bike-it-motorcycle-maintenance--charger-1-25-amp Si bateria o las pana zice incarcatorul ca e full ... nu? Problema e ca incarcaretul asta nu baga curent daca simte ca bateria e full ... deci nu stiu daca o sa fac vreo sfaraiala. Editat August 23, 2014 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 o sa ramai surprins sa vezi ca nu e full... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 E greu sa se determine daca acumulatorul a atins capacitatea maxima disponibilă. Un smart charger de calitate intra in floating mode sau mintanance mode cand s-a atins incarcarea maxima. Cel cumparat de tine pare unul decent. Va dura probabil 3-4 ore minim pana la full charge din cauza curentului maxim la iesire, care e relativ mic. Dintre toate bateriile pe care le-am formatat, yuasa se activeaza cel mai rapid. Ramonica, putem sa vedem o poza cu montajul tau? Suna interesant desi nu cunosc nici o Honda sa aiba nevoie de atata curent la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 n-am poza. oricum nu e pentru pornire. e pt. incalzire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu am cumparat de la magazin o baterie Varta si vanzatorul a bagat-o la incarcat aprox.30 minute dupa ce a pus acidul in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Eu n-am incarcat-o deloc cand am activat-o... si avea 12,7-12,8v in ea la 30-40 min dupa ce am pus acidul. Din aprilie am mers aproape zilnic cu ea, o singura data a stat 2 saptamani trasa pe dreapta si a invartit f bine (am zis sa nu-i mai trag socul si am dat putin la automat). Nu vad rostul incarcarii unei baterii noi, din moment ce ajunge la o tensiune buna la activare, singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Daca nu ai poza poti face si sa o postezi. Sunt curios in privinta montajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 doua cabluri, un intrerupator si un voltmetru. bateria e intr-un saddlebag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Pics or it is not real Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 si eu umblu cu 2 bateri dupa mine,dar eu chiar o folosesc la pornire dupa ce porneste o deconectez ,de fapt este legata doar la minus in portbagaj si conectez plusul cateva secunde pana porneste si o scot din circuit,de fapt arunc firul de plus in portbagaj langa bateria mare,trotineta mea nu porneste cu bateria de 9 amperi cat zice producatorul.am incercat si nou si degeaba,nu invarte bateria de este in burta motorului este de 18v sa invarta motorul,porneste perfect,cea din locasul special este de 9v isi face treaba perfect ,inafara de pornire este un burgman de 400 de epoca,primul model asa merg de 4000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 Da, la asa ceva ma gandeam si eu. Mai sunt motociclete care au problema cu curentul de pornire - mono si bi-ciclindrice in special. RSV mille imi vine in minte cel mai repede. » Post actualizat in 24 Aug 2014 20:37Doua baterii, una pt incalzire (pe motocicleta de viteza care se incinge ca naiba) n-am mai auzit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 ) am incalzire in sei, talpici, mansoane si combinezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 sa inteleg ca pe 1000 rr mergi iarna? rili? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.