Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Intra pe catalogul yuasa si in functie de motor iti alegi tu acumulatorul, este mai bine asa. Ai si dimensiuni in catalog, dar trebuie sa cunosti si cazul tau. Iti spun din proprie experienta, yuasa este lider..dar nu GEL, nu este cazul, alege AGM fara intretinere un YTX 9 -BS, posibil sa fie in jur de 180 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,am o baterie varta agm de 12 ah,fun start,i-am drsfacaut capacelele si m-am uitat in ra,e uscata ca o pasarica de baba :-),ii pun apa?sau o pun la incarcat asa?o pun la incarcat cu dopurile puse sau scoase?multumesc

 

Sincer, eu nu stiam cum e pasarica de baba... Cunosti detalii? :)

Scuze de off-topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica nu mai are electrolit deloc??? atunci cumperi electrolit, umplii pana la semnul full si apoi s-ar putea sa nu fie nevoie sa o mai incarci. daca bateria e de o seama cu doamna sus mentionata poti sa te si pishi pe ea ca nu o sa functioneze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o baterie varta agm de 12 ah,fun start,i-am drsfacaut capacelele si m-am uitat in ra,e uscata ca o pasarica de baba :-),ii pun apa?sau o pun la incarcat asa?o pun la incarcat cu dopurile puse sau scoase?multumesc

daca bateria ta este cu intretinere ii completezi cu apa distilata (NU apa "chioara") ii lasi doapele scoase si o bagi la incarcat. asta e principiu la o baterie de masina cu intretinere, daca la astea de moto e altfel nu lua in considerare ce ti.am spus. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu a fost răsturnată sau crăpată a pierdut doar prin evaporare deci doar apă.


» Post actualizat in 16 Jan 2015 20:13

AGM – Absorbent Glass Mat este o împletitură de fibră de sticlă care absoarbe tot acidul și asigură o rezistență foarte mare la vibrații și înclinații până la 45 ° și o stabilitate ciclică mult mai mare.

http://baterii-varta.ro/baterie-moto/baterie-acumulatori-moto-varta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Pai tu nu stii ce baterie ai pe moto, gel sau normala? Li-Ion?

Daca e normala, adica electrolit si nu e crapata sau rasturnata trebuie neaparat sa pui DOAR cu apa distilata, daca e crapata o lipesti si daca e rasturnata o golesti de tot si in ambele ultime doua cazuri pui DOAR cu electrolit din comert.

 

Cat despre incarcare se pune la incarcat pe un redresor care are maxim 10 la suta din puterea ei, daca este un redresor inteligent il lasi sa-si faca treaba daca este un redresor artizanal sau dumb verifici cu multimetrul cat mai des posibil pana bateria atinge ~15vcc, atunci este incarcata la maxim, daca bateria ta are de exemplu 12 amperi puterea maxima debitata de redresor pt o incarcare optima ar fi de 1.2Ah.

Spor!

Editat de Error
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e pe gel nu se incarca decat pe motor (asta daca mai e in mintile ei) , dak e cu acid o poti incarca dar nu inainte sa copltezi in fiecare compartiment cu apa distilata. uite diferenta intre ele. vezi tu ce faci mai departe. ;)

post-81290-0-14307700-1421441081_thumb.jpg

post-81290-0-87582500-1421441123_thumb.jpg

post-81290-0-36416200-1421441480_thumb.jpg

Editat de george blondu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca-i AGM nu mai face poze. E fara intretinere, iar electrolitul nu ai cum sa-l vezi pentru ca e absorbit in panouri din impletitura din fibra de sticla, asa cum spunea Penetru. Nu se scot capacele, nu se completeaza cu apa sau electrolit, ci doar se pune la incarcat. Daca nu se incarca, se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta devine din ce in ce mai hilar. De la primul post pana la ultimul. :))

Vedeti ca exista un topic dedicat la sectiunea "service" pentru cei care vor sa se informeze, nu neaparat sa rada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara bateria daca nu are peste 12v nu mai este buna.

Daca are peste pune-i doar un mililitru de apa in fiecare element (asta pentru ca este pe gel) nu mai mult si las-o la incarcat.

Sa nu fie incarcatorul prea mare (sa bage amperaj mult) ceva de un amper si 14v este ok.

Daca are 11,9 nu mai este buna un element este pe duca si poate sa arda incarcarea.

Sper ca am fost de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristoase!

NU PUNE APA DISTILATA!

NU DESFACE CAPACUL PE CARE SCRIE DO NOT OPEN!

PUNE BATERIA LA INCARCAT PE UN REDRESOR SMART CHARGE SAU TRICKLE CHARGE, SAU UNUL NORMAL.

Bateria este AGM deci fa cum ti.am zis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...