dedant68 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Intra pe catalogul yuasa si in functie de motor iti alegi tu acumulatorul, este mai bine asa. Ai si dimensiuni in catalog, dar trebuie sa cunosti si cazul tau. Iti spun din proprie experienta, yuasa este lider..dar nu GEL, nu este cazul, alege AGM fara intretinere un YTX 9 -BS, posibil sa fie in jur de 180 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Salut,am o baterie varta agm de 12 ah,fun start,i-am drsfacaut capacelele si m-am uitat in ra,e uscata ca o pasarica de baba :-),ii pun apa?sau o pun la incarcat asa?o pun la incarcat cu dopurile puse sau scoase?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Salut,am o baterie varta agm de 12 ah,fun start,i-am drsfacaut capacelele si m-am uitat in ra,e uscata ca o pasarica de baba :-),ii pun apa?sau o pun la incarcat asa?o pun la incarcat cu dopurile puse sau scoase?multumesc Sincer, eu nu stiam cum e pasarica de baba... Cunosti detalii? Scuze de off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Sincer, eu nu stiam cum e pasarica de baba... Cunosti detalii? Scuze de off-topic ))))))) asa se aude din batrani k ar fi ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 adica nu mai are electrolit deloc??? atunci cumperi electrolit, umplii pana la semnul full si apoi s-ar putea sa nu fie nevoie sa o mai incarci. daca bateria e de o seama cu doamna sus mentionata poti sa te si pishi pe ea ca nu o sa functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Salut,am o baterie varta agm de 12 ah,fun start,i-am drsfacaut capacelele si m-am uitat in ra,e uscata ca o pasarica de baba :-),ii pun apa?sau o pun la incarcat asa?o pun la incarcat cu dopurile puse sau scoase?multumesc daca bateria ta este cu intretinere ii completezi cu apa distilata (NU apa "chioara") ii lasi doapele scoase si o bagi la incarcat. asta e principiu la o baterie de masina cu intretinere, daca la astea de moto e altfel nu lua in considerare ce ti.am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Faza e ca e uscata,uscata,pe ea scrie do not open,cred ca trebuia sa aiba ceva in ea nu? deci bag lichid si cu ea la incarcat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 daca scrie do not open asa trebuie sa fie. Este cu gel, adica fara intretinere. Nu trebuie sa completezi cu nimic. lasa bateria asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Este cu gel, adica fara intretinere. Dacă e cu gel nu are "doape". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Pai ce gel ca nu a curs nimic din ea,si o pun asa laincarcat?cucu doapele scoase sau acoperite? Daca las acoperite nu are risc de explozie,cand am scos dopurile a fasait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Dacă nu a fost răsturnată sau crăpată a pierdut doar prin evaporare deci doar apă. » Post actualizat in 16 Jan 2015 20:13AGM – Absorbent Glass Mat este o împletitură de fibră de sticlă care absoarbe tot acidul și asigură o rezistență foarte mare la vibrații și înclinații până la 45 ° și o stabilitate ciclică mult mai mare. http://baterii-varta.ro/baterie-moto/baterie-acumulatori-moto-varta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) . Pai tu nu stii ce baterie ai pe moto, gel sau normala? Li-Ion? Daca e normala, adica electrolit si nu e crapata sau rasturnata trebuie neaparat sa pui DOAR cu apa distilata, daca e crapata o lipesti si daca e rasturnata o golesti de tot si in ambele ultime doua cazuri pui DOAR cu electrolit din comert. Cat despre incarcare se pune la incarcat pe un redresor care are maxim 10 la suta din puterea ei, daca este un redresor inteligent il lasi sa-si faca treaba daca este un redresor artizanal sau dumb verifici cu multimetrul cat mai des posibil pana bateria atinge ~15vcc, atunci este incarcata la maxim, daca bateria ta are de exemplu 12 amperi puterea maxima debitata de redresor pt o incarcare optima ar fi de 1.2Ah. Spor! Editat Ianuarie 16, 2015 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Pai asa am luat motorul,cu bateria asta pe el,daca e li-io e cu lichid?am vazut ca nu scrie gel,daca am lasat bateria la incarcat fara electrolit se poateiintampla ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Verifica incarcarea inainte sa te apuci de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Pune o poza cu ce scrie pe acumulator si in 2 minute te lamurim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Baga si tu niste poze, sa stim exact despre ce ne dam cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Maine dimineata,pun poze acum am plecat de acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) daca e pe gel nu se incarca decat pe motor (asta daca mai e in mintile ei) , dak e cu acid o poti incarca dar nu inainte sa copltezi in fiecare compartiment cu apa distilata. uite diferenta intre ele. vezi tu ce faci mai departe. Editat Ianuarie 16, 2015 de george blondu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Daca zici ca-i AGM nu mai face poze. E fara intretinere, iar electrolitul nu ai cum sa-l vezi pentru ca e absorbit in panouri din impletitura din fibra de sticla, asa cum spunea Penetru. Nu se scot capacele, nu se completeaza cu apa sau electrolit, ci doar se pune la incarcat. Daca nu se incarca, se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Dacă e cu gel nu are "doape". scrie do no open, ceea ce inseamna ca este fara intretinere. acele doape, cateodata se pot scoate, chiar daca ele sunt fara rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Topicul asta devine din ce in ce mai hilar. De la primul post pana la ultimul. ) Vedeti ca exista un topic dedicat la sectiunea "service" pentru cei care vor sa se informeze, nu neaparat sa rada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Masoara bateria daca nu are peste 12v nu mai este buna. Daca are peste pune-i doar un mililitru de apa in fiecare element (asta pentru ca este pe gel) nu mai mult si las-o la incarcat. Sa nu fie incarcatorul prea mare (sa bage amperaj mult) ceva de un amper si 14v este ok. Daca are 11,9 nu mai este buna un element este pe duca si poate sa arda incarcarea. Sper ca am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Cristoase! NU PUNE APA DISTILATA! NU DESFACE CAPACUL PE CARE SCRIE DO NOT OPEN! PUNE BATERIA LA INCARCAT PE UN REDRESOR SMART CHARGE SAU TRICKLE CHARGE, SAU UNUL NORMAL. Bateria este AGM deci fa cum ti.am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Ce vorbesti? Eu zic ca ii trebuie 1.5 ml in fiecare element. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trafalet Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 ai baterie uscata.capacele sunt pt.umplere cu electrolit cand e noua.se pune electrolitul apoi se monteaza pe utilaj si pornesti motorul dupa 10 minute.electolitul se depune pe elementii bateriei si aceasta ramane uscata (ca o pasrica batrana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.