dedant68 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Multumesc de intentie, dar nu e chiar asa. La ce imi trebuie mie nu exista decat Volton 160 RON, Yuasa 439 RON sau GS 545 RON. Si asta exact la magazinul indicat de tine. Din pacate, nu exista nimic intre ele. Yuasa, pentru cat mai am eu de gand sa pastrez motoreta, nu se justifica. La vanzare, oricum o voi da sub pretul cerut de altii, ca sa evit "judecata" celor care se "ocupa" de sectiunea vanzari. Mai bine ii spun cumparatorului ca e o baterie de slaba calitate si i-o scad din pret. Cam asta ar fi. In alta ordine de ideim dar in acest context, am citit undeva pe net ca tehnologia "gel" are acelasi algoritm de incarcare cu "AGM". Sursa nu mi s-a parut de incredere asa ca, daca cineva mai detine informatii despre subiect, il rog sa ne lumineze. Stima Conditia sigura si clara este ca incarcatorul pentru AGM sau Gel Cell sa nu depaseasca 14,4 V tensiune debitata, daca la acumulatorul clasic incarcatorul poate sa functioneze la tensiuni mai mari, la cele doua tipuri de acumulatori tensiunile ridicate de incarcare scurteaza durata de viata. In foto mai sus vezi incarcatorul meu in cele 2 situatii, gol si sarcina pe un AGM_yuasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Multumesc de intentie, dar nu e chiar asa. La ce imi trebuie mie nu exista decat Volton 160 RON, Yuasa 439 RON sau GS 545 RON. Si asta exact la magazinul indicat de tine. Din pacate, nu exista nimic intre ele. Yuasa, pentru cat mai am eu de gand sa pastrez motoreta, nu se justifica. La vanzare, oricum o voi da sub pretul cerut de altii, ca sa evit "judecata" celor care se "ocupa" de sectiunea vanzari. Mai bine ii spun cumparatorului ca e o baterie de slaba calitate si i-o scad din pret. Cam asta ar fi. In alta ordine de ideim dar in acest context, am citit undeva pe net ca tehnologia "gel" are acelasi algoritm de incarcare cu "AGM". Sursa nu mi s-a parut de incredere asa ca, daca cineva mai detine informatii despre subiect, il rog sa ne lumineze. Stima Aici ai incercat: http://www.sorgeti.ro/ ? Eu mi-am luat baterie de la ei si sunt multumit (de 3 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Nu incercasem, dar uitandu-ma pe site, am observat ca nu exista ce voiam eu (8 Ah, 150 * 70 * 105, curent de pornire min 115A, + pe stanga, fara intretinere, gel sau AGM) Oricum, cazul e inchis, bateria a fost cumparata deja ieri. Cum spuneam mai sus urmeaza sa vedem cat va "trai" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii. Editat Aprilie 24, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) baterii bune si ieftine se produc in Romania la CARANDATocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce.V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii.Despre asta zic ca are curent de pornire 175A: http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html Costa 105 RON cu TVA. Mai ieftin n-am vazut nicaieri dar nu ma astept la calitate la banii aia, o Yuasa cu aceeasi parametri e totusi de 3 ori mai scumpa. Editat Aprilie 24, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii. Partial corect. Grupul Yuasa produce si in Taiwan in fabrica proprie. Brandul lor "Toplite" comercializat in Europa este fabricat acolo si nu costa "enorm". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Tocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce.Despre asta zic ca are curent de pornire 175A: http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html Costa 105 RON cu TVA. Mai ieftin n-am vazut nicaieri dar nu ma astept la calitate la banii aia, o Yuasa cu aceeasi parametri e totusi de 3 ori mai scumpa. Am eu Sorgeti de 3 ani si nu am de ce sa ma plang. Iar motorul de SV nu e chiar asa usor de invartit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Tocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce eu am folosit caranda facute in ro la masini , pret 1/4 fata de brand name si n-am avut probleme, si la mobra am pus tot baterie luata de la caranda si a tinut 2-3 ani fara sa vada redresor. Vazusem de mult un film cu mosul patron la Caranda si zicea ca vrea sa extinda productia si pe baterii moto, acum au trecut 7-8 ani de atunci se pare ca nu renteaza pe moto cand e piata invadata de china. eu zic ca daca o incarci de 2-3 ori peste iarna poate sa te tina cat o yuasa, la bani oricum iesi mai bine chiar daca o schimbi in fiecare primavara pe mobra actuala am un VMF china urat, e de 5 ani pe motocicleta si am mai incarcat-o din cand in cand iarna, anu asta mi-a fost lene s-o mai incarc si am comandat o yuasa, crezand ca si-a dat duhul... wrong, cateva ore pe redresorul de la lidl si tine 12.9v masurat cca > 140A mai poate sa scoata din ~200, mobra porneste fara probleme, pus yuassa pe raft. am mai pus Exide pe mobre, iar o baterie foarte buna, livreaza mai mult CCA decat scrie pe ambalaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 o baterie foarte buna, livreaza mai mult CCA decat scrie pe ambalaj Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Problema cu pretul exagerat la yuasa.??.nu cred, daca faci un calcul ca un acumulator yuasa *inghite* cel putin 3 acumulatori no name pentru o perioada de 5-6 ani, la un pret pe total mai mic, si in acest caz nu mai vorbim de exagerari de preturi, discutam de un calcul economic si de eficienta. Fiecare dupa posibilitatile financiare si modul de aplicare, practic pe acest lucru se bazeaza si cei care produc lucruri de calitate slaba. http://magazinuldebaterii.ro/baterii-moto.html?capacitate=42&curent_de_pornire=110&garantie=76&gclid=CJPnprnojsUCFUHMtAodSVgAeg&inaltime=121&latime=409&lungime=28&polaritate=18&price=380-&producator=6&tensiune=55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Acum câteva zile, vroiam să-mi iau baterie Antigravity, pt că e ușoară, pt că tehnologia LiFePo4 scoate mult mai mulți amperi la pornire față de Pb în fine din multe motive. Azi am pus pe mobra bateria veche, care funcționează impecabil. E OEM-ul cu care a venit mobra, în 2008. Baterie destul de abuzată, descărcată de câteva ori până la 0 ( bateriile pe Pb nu ar trebui niciodată descărcate sub 50%). Ce vroiam să spun, o baterie bună ține foarte mult. Nu merită să dai banii pe baterii ieftine și proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Superbec, vorbim de acumulatori pt motociclete. Cei pt auto sint facuti pe ici pe colo, inclusiv in RO (foarte buni), cei moto se fac exclusiv in China. Legat de Yuasa Taiwan, tot China. » Post actualizat in 24 Apr 2015 15:36Sa-l vad eu pe ala care scoate 600ron pe o Yuasa OEM. » Post actualizat in 24 Apr 2015 15:39O Yuasa tine , sa zicem, 6 ani (la R1-ul meu nu a tinut decit max 4 ani, in conditiile in care din cei 4 ani, 2 ani a mers sub 3000km/an, pe pista, fara faruri, lumini. Sorgeti a tinut 2 ani pe pista, si mai merge lejer 1 an. Dar a costat 130ron. Iau 4 baterii ieftine in loc de Yuasa originala. GREA MAI E MATEMATICA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Superbec, vorbim de acumulatori pt motociclete. Cei pt auto sint facuti pe ici pe colo, inclusiv in RO (foarte buni), cei moto se fac exclusiv in China. Legat de Yuasa Taiwan, tot China. » Post actualizat in 24 Apr 2015 15:36 Sa-l vad eu pe ala care scoate 600ron pe o Yuasa OEM. » Post actualizat in 24 Apr 2015 15:39 O Yuasa tine , sa zicem, 6 ani (la R1-ul meu nu a tinut decit max 4 ani, in conditiile in care din cei 4 ani, 2 ani a mers sub 3000km/an, pe pista, fara faruri, lumini. Sorgeti a tinut 2 ani pe pista, si mai merge lejer 1 an. Dar a costat 130ron. Iau 4 baterii ieftine in loc de Yuasa originala. GREA MAI E MATEMATICA! Normal ca este grea matematica, pentru ca aceasta cuprinde: algebra, analiza matematica, geometrie plana, geometrie in spatiu si elemente de trigonometrie, mai dificil nu-i asa?? De ce te gandesti la matematica si nu te opresti la ARITMETICA, acolo este mai usor...si sa-ti demonstrez. Un acumulator yuasa fabricat _Osaka Japan, tip MF YTX 14 BS costa 350 lei cu livrare la domiciliu, l-am cumparat pe 13.02.2014 pentru ZX 12, am factura ...Si nu am inteles, iti trebuie OEM din SUA?? De ce?? Acelasi tip de acumulator l-am avut pe un triumph sprint st 955 i, cumparat in 2009, vandut motorul cu acumulatorul in iunie 2014, functioneaza in prezent foarte bine. Se fac 6 ani, iar daca iarna este intretinut cu un incarcator inteligent, eu mai garantez 2 ani la triumph....Cati acumulatori no name se schimbau pana acum, acei de 150 lei la 2 ani?? ...calculeaza tu, si vezi CARE este mai GREA...aritmetica sau matematica. De ani intregi am contact cu instalatii electrice auto si moto, si am o experienta bogata si cu acumulatorii...la mine si la altii ! Nu o lua ca un repros...este o gluma de primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Vezi cit e o YTZ10S. Asta chiar are curent, Si daca vrei sa-mi arati ca esti mistocar de dragul de a face misto, ... eu ma ratrag. Sa-i vad eu pe toti care posteaza aici ca aparat inteligent de intretinere a bateriilor, au doar citiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Nu fac misto...ti-am demonstrat, serios. Inteligente au mai multi s-au informati baietii si cunosc problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Am zis ca o Yuasa OEM costa 600ron, si asta poate 650ron. UN Inlocuitor de YTZ10S de la Sorgeti costa 130ron. Am mai zis 4 baterii ieftine in loc de una scumpa. 130ron x 4 = 520ron. 4 baterii x 2 ani/baterie = 8 ani exploatare, si dai banii in RATE, nu toti odata. Sper ca ai inteles calculul. Daca te raportezi numai la bateia de pe ZX12, sa stii ca mai toate vitezanele standart merg cu YTZ10S. Cind am vrut sa cumpar prima baterie YTZ 10S am vrut sa iau Yuasa, insa la cit costa, peste 600ron , in 2006, am fost fericit ca am gasit la Varta RO un inlocuitor, a tinut fix un sezon. Un amic si-a luat odata cu mine tot Varta, si pe el tot dupa 1 sezon l-a lasat. Am zis ca am nimerit un lot prost, anul viitor am luat tot Varta, aceeasi buba. Am dat 350ron pe Varta. Editat Aprilie 24, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Da de ce ma trimiti la yuasa OEM si nu cumperi din RO variante ..sunt pana la 400 lei !! Si iti spun...350 lei=6-7 ani ! Fiecare face cum crede .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Arata-mi un Yuasa YTZ10S facut in Japonia cu 400ron. Pe bune. Ziceam OEM, adica Japonia, nu facute in Taiwan sau alte tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Te duci pe o varianta scumpa de la yuasa..verifica caracteristicile pentru MF YTX si o sa vezi ca fac fata cu brio. Curentul de pornire este suficient pe ytx. Intra pe catalog si o sa vezi ca pana in 400 lei ai oferte OK de yuasa japan. » Post actualizat in 24 Apr 2015 18:57Te duci pe o varianta scumpa de la yuasa..verifica caracteristicile pentru MF YTX si o sa vezi ca fac fata cu brio. Curentul de pornire este suficient pe ytx. Intra pe catalog si o sa vezi ca pana in 400 lei ai oferte OK de yuasa japan. Sau eviti sa ti-o activezi tu? Care este problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Ramane de vazut daca acestea date de tine vor tine la mult de 5 ani, fara a fi bagate pe aparatele de intretinere. Esti sigur ca cele de 400ron vor tine la fel de mult ca cele de 600ron? Si la 400ron, tot nu renteaza, 130ron x 3 baterii ieftine = 390ron, adica 6 ani exploatare, si dai banii in rate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Ramane de vazut daca acestea date de tine vor tine la mult de 5 ani, fara a fi bagate pe aparatele de intretinere. Esti sigur ca cele de 400ron vor tine la fel de mult ca cele de 600ron? Si la 400ron, tot nu renteaza, 130ron x 3 baterii ieftine = 390ron, adica 6 ani exploatare, si dai banii in rate. Vezi ca si cele de 130 ron daca nu le incarci 6 luni, primavara sunt praf......la anul alta!!... Valabil si pentru yuasa, intretinerea este obligatorie, cu incarcator inteligent sau clasic( aici cu masurare periodica, mai ai nevoie de un voltmetru de c.c si atentie). Sunt sigur si ce am spus cu triumph-ul este adevarat, crede-ma nu sunt distribuitor yuasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 YTZ-urile sunt scumpe...pt VTR-ul meu e ceva gen 650 de lei.... mobra mea a venit din Italia (sau de la samsar) cu o chinezarie YT9...adica 8-9 amperi la pornire si culmea! porneste mobra...intr-adevar, invarte PARCA mai greu dar o porneste, parca si balbaie unpic la becuri cateodata.... e chinezarie pe care nu scrie nici data producerii sau activarii... o sa pun probabil un YTX12BS (10 amperi) cand se duce dracu chinezaria ca na,,,n-o sa tina mult o baterie pt 500-750 cc pe un V2 d-o mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 YTZ-urile sunt scumpe...pt VTR-ul meu e ceva gen 650 de lei.... mobra mea a venit din Italia (sau de la samsar) cu o chinezarie YT9...adica 8-9 amperi la pornire si culmea! porneste mobra...intr-adevar, invarte PARCA mai greu dar o porneste, parca si balbaie unpic la becuri cateodata.... e chinezarie pe care nu scrie nici data producerii sau activarii... o sa pun probabil un YTX12BS (10 amperi) cand se duce dracu chinezaria ca na,,,n-o sa tina mult o baterie pt 500-750 cc pe un V2 d-o mie Ai intuit corect ! Pentru motocicleta ta YTX 12 BS este indicat in catalogul yuasa(vezi attach). Are capacitatea de 10Ah si un Icca =180A, se livreaza cu electrolitul in 6 recipiente si ti-o formezi dupa instructiunile din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Vezi ca si cele de 130 ron daca nu le incarci 6 luni, primavara sunt praf......la anul alta!!... Valabil si pentru yuasa, intretinerea este obligatorie, cu incarcator inteligent sau clasic( aici cu masurare periodica, mai ai nevoie de un voltmetru de c.c si atentie). Sunt sigur si ce am spus cu triumph-ul este adevarat, crede-ma nu sunt distribuitor yuasa De acord, insa daca nu ai bani de Optimate, pui un generator simplu, cum am si eu pe birou, o biata sursa de curent reglabila. Apropo de regenerare, un prieten are un incarcator Bosh luat din Selgros, mi-e regenerat bateria YTZ 10S , m-a mai tinut 1000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Cine are auto sau moto trebuie sa detina un incarcator pentru acumulatori la domiciliu. Este o necesitate, nu un moft! Dupa posibilitatile financiare exista mai multe optiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.