florin.radu Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Faptul ca am intrat eu prin toate vagaunele cu ea nu o face pe ea "enduro" ma face pe mine "defect". Spune-mi unde am scris ca posesorii de SUV-uri sunt snobi? Referitor valentele GS, v-strom, varadero etc in enduro imi sustin parerea. Enduro nu inseamna drum in mama ei de treaba, nu inseamna enduro cand mergi cu picioarele pe jos ca rata, sau cand tragi de ea la prima baltoaca de noroi ca de o vaca moarta. Ala este chin poti face la fel cu orice alta motocicletra stradala, choper, naked. Orice motocicleta poate fi dusa pe offroad da asta nu inseamna ca e enduro. Ne batem cu pumnii in piept degeaba ca sa sustinem un marketing agresiv din care noi nu avem ce castiga. Multistrada este o motocicleta misto poate cea mai reusita dintre toate suv-ocicletele astea care are un pret groaznic de nasol cel putin pentru varianta "S" In rest este la fel de "enduro" ca orice GS, Caponord, Varadero, V-Strom cu toate ca are roata de 17" pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Nu, pt ca m-ai intrebat, "rasuflate" numesc genul asta de raspunsuri care au devenit standard, total ilogice si care bat campii (dupa parerea mea cel putin). Exact genul de preconceptii ca suv-urile sunt doar pt snobi sau ca GS&co sunt varza in enduro, desi credeam ca este deja clar ce inseamna clasa enduro-touring, ca si compromis si ca nimeni nu are niste asteptari extraordinare de la acel temen "enduro", in niciun caz ca enduro-pur. Pe de alta parte te contrazici singur cand imi povestesti pe unde iti bagi tu mobra enduro-touring. La fel, apropos de "rasuflate" si "ilogice", am specificat clar in paranteza ca nu ma refer la clipurile promo, tocmai ca sa evit astfel de discutii, iar tu, nu numai ca nu ai inteles, deja te-ai referit DOAR la alea. Si uite asa se ajunge la pagini de off-topic de la o intrebare banala. o sa incerc sa fiu elegant. tu singur ai o felie importanta de spam pe aria asta de forum. ai o parere, esti virusat cu bmw motorrad, suv-uri si touratech. ai zis-o de n ori, stie toata lumea. ne tot iei cu strugurii sunt acri si alte cacaturi de-astea, de parca mi-ar fi greu sa fac rate la orice bmw sau sa strang din poponeata o vara si sa mi-l iau vechi de cativa ani. ok, poate 2 daca vreau sa-mi iau 1150 rt-ul ala de 12.000 euro daca ar fi sa fac un poll in care sa intreb lumea daca s-a saturat de labareala trista a lu khk la enduro-touring si nu numai, ce zici...iesi cu peste 70% da? te tine? m-am saturat sa citesc tone de cacaturi, cate scrise de tine si cate generate de ce-ai scris. nu ma intereseaza cum se asorteaza noua schema coloristica bavareza cu chilotii si cutiile alea bune 'de firma'. si cel mai nasol - exista destui oameni care se scarbesc sa mai scrie pe aici de la atata gargara. Editat Septembrie 25, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Nu ar mai fi discutiile astea interminabile, daca termenii de turing, enduro-turing si adventure ar fi definiti corect si toti i-am folosi in cunostinta de cauza. Apoi ar fi foarte simplu sa vedem care motoare se incadreaza in fiecare categorie, dincolo de declaratiile de marketing ale producatorilor, pornind de la experienta proprie si de la experientele celor care practica cu adevarat formele de turing mentionate mai sus. Referitor la cat de enduro-turing este Ducati Multistrada 1200, e suficient sa ne raspundem cu totii la o intrebare: as pleca cu asemenea motocicleta, intr-o tura care sa presupuna minim 100km/zi de drumuri forestiere, cu sleauri de TAF, balti, mocirla, grohotis sau pe drumuri cu asfalt dar sparte ca dupa bombardament? Intrebarea este valabila si pentru alte modele de enduro-turing sau care au particula "adventure" in denumire, aparute in ultimii 2-3 ani. Editat Septembrie 25, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Referitor la cat de enduro-turing este Ducati Multistrada 1200, e suficient sa ne raspundem cu totii la o intrebare: as pleca cu asemenea motocicleta, intr-o tura care sa presupuna minim 100km/zi de drumuri forestiere, cu sleauri de TAF, balti, mocirla, grohotis sau pe drumuri cu asfalt dar sparte ca dupa bombardament? Intrebarea este valabila si pentru alte modele de enduro-turing sau care au particula "adventure" in denumire, aparute in ultimii 2-3 ani. As adauga ca nu ajunge sa pleci, trebuie sa te si intorci... nu? Si sa nu schimbi juma de mobra pe parcurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 As adauga ca nu ajunge sa pleci, trebuie sa te si intorci... nu? Si sa nu schimbi juma de mobra pe parcurs... Daca luam toate astea in calcul, vom constata ca foarte putine modele se inscriu cu succes in categorile mentionate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 As adauga ca nu ajunge sa pleci, trebuie sa te si intorci... nu? Si sa nu schimbi juma de mobra pe parcurs... Ce a zis colegul mai sus se poate cam cu toate vacile daca esti plin de ambitie cel mai important din pct meu de vedere este: Cat de mult te-ai distra facad asta? la asta se rezuma totul! Domnu s-o suparat cred ca i-am zis de bmw-ul lui ca nu-i enduro da s-o suparat degeaba ca asta e purul adevar. Care s-a urcat macar odata in viata pe o capra itelege diferenta. Nu ar mai fi discutiile astea interminabile, daca termenii de turing, enduro-turing si adventure ar fi definiti corect si toti i-am folosi in cunostinta de cauza. Apoi ar fi foarte simplu sa vedem care motoare se incadreaza in fiecare categorie, dincolo de declaratiile de marketing ale producatorilor, pornind de la experienta proprie si de la experientele celor care practica cu adevarat formele de turing mentionate mai sus. Referitor la cat de enduro-turing este Ducati Multistrada 1200, e suficient sa ne raspundem cu totii la o intrebare: as pleca cu asemenea motocicleta, intr-o tura care sa presupuna minim 100km/zi de drumuri forestiere, cu sleauri de TAF, balti, mocirla, grohotis sau pe drumuri cu asfalt dar sparte ca dupa bombardament? Intrebarea este valabila si pentru alte modele de enduro-turing sau care au particula "adventure" in denumire, aparute in ultimii 2-3 ani. Domnule jos palaria pentru exemplul dat Eu as pleca cu multistrada 1200 cum am plecat si cu v-stromul de atatea ori insa fara sa am pretentia ca am mers pe un "enduro" Pe @boieru cu africana lui in offroad nu il puteam vedea decat cat de repede se departeaza sau cum se oprea la fiecare obstacol sa ma astepte. Treceam si eu dar nu cu atata usurinta mama ei de endureala Dar nah el merge mai mult pe coclauri si a ales o motocicleta potrivita pentru asta eu mai mult pe asfalt bine ca avem atatea modele de unde alege. Drumuri faine si noroaie nelipicioase la toata lumea cu enduro touring, enduro, adventure, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 o sa incerc sa fiu elegant. tu singur ai o felie importanta de spam pe aria asta de forum. ai o parere, esti virusat cu bmw motorrad, suv-uri si touratech. ai zis-o de n ori, stie toata lumea. ne tot iei cu strugurii sunt acri si alte cacaturi de-astea, de parca mi-ar fi greu sa fac rate la orice bmw sau sa strang din poponeata o vara si sa mi-l iau vechi de cativa ani. ok, poate 2 daca vreau sa-mi iau 1150 rt-ul ala de 12.000 euro daca ar fi sa fac un poll in care sa intreb lumea daca s-a saturat de labareala trista a lu khk la enduro-touring si nu numai, ce zici...iesi cu peste 70% da? te tine? m-am saturat sa citesc tone de cacaturi, cate scrise de tine si cate generate de ce-ai scris. nu ma intereseaza cum se asorteaza noua schema coloristica bavareza cu chilotii si cutiile alea bune 'de firma'. si cel mai nasol - exista destui oameni care se scarbesc sa mai scrie pe aici de la atata gargara. Pe langa toate astea, eu cred ca khk nu a iesit de pe asfaltul ala perfect din A, CH, D, si alte tari d-astea fara drumuri neasfaltate... Scuze de Off topic...Dar se pare ca lumea s-a lamurit de SUV-urile astea...cei care mai ies de pe sosea au simtit pe pielea lor greutatea vacilor-SUV... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Pe langa toate astea, eu cred ca khk nu a iesit de pe asfaltul ala perfect din A, CH, D, si alte tari d-astea fara drumuri neasfaltate... Scuze de Off topic...Dar se pare ca lumea s-a lamurit de SUV-urile astea...cei care mai ies de pe sosea au simtit pe pielea lor greutatea vacilor-SUV... a fost si pe off cu GS-ul are si poze ca sa dovedeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Era parerea mea...dupa excursiile organizate si motorul impecabil plus zona unde traieste...eu nu-l vad tragand de GS prin padure sau noroaie... Sau tu faci misto de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) tu singur ai o felie importanta de spam pe aria asta de forum. ai o parere, esti virusat cu bmw motorrad, suv-uri si touratech. ai zis-o de n ori, stie toata lumea. ne tot iei cu strugurii sunt acri si alte cacaturi de-astea, de parca mi-ar fi greu sa fac rate la orice bmw sau sa strang din poponeata o vara si sa mi-l iau vechi de cativa ani. ok, poate 2 daca vreau sa-mi iau 1150 rt-ul ala de 12.000 euro daca ar fi sa fac un poll in care sa intreb lumea daca s-a saturat de labareala trista a lu khk la enduro-touring si nu numai, ce zici...iesi cu peste 70% da? te tine? Si eu cred ca daca mai mult de 30% si-ar folosi creierul, forumul asta ar fi altfel. Un pol de genul asta nu ar ar avea nicio relevanta din multe motive. Sunt multi astia ca tine care, fara sa gandeasca dar in spirit de turma, frustrari si mai ales in necunostinta de cauza, vorbesc doar ca se auda vorbind. Ca si in alte topicuri in care vorbeam de altceva, mi se imputa ca am proslavit BMW. Cine naiba a pomenit de BMW?? Am dat niste info noi despre Multistrada si am pus o intrebare foarte pertinenta dupa parerea mea. Nu eu am inceput sa bat campii cu idei preconcepute despre suv, asa cum nu am pomenit nimic de TT. Am avut de ales si nu am luat cutii de la TT; faptul ca le-am poemnit ca exemplu pe topicul cu Konvoi, atat timp cat sunt intre cele mai cunoscute in deomeniul sidecase-urilor de aluminiu, care e problema?? Stiu, tot ce scriu e "labareala trista"… dar toate posturile astea aberante, off-topic, in necunostinta de cauza, multi habarnamisti care vorbesc doar pe ce cred ei desi poate n-au vazut in viata lor motocicleta respectiva (dar isi dau cu parerea si contrazic), nu mai zic s-o si fi testat, cum sunt? Eu macar am incercat sa vin mereu cu informatii noi pt. ca din fericire am acces la multa informatie de ultima ora si mai si intereseaza. Iar cand dau o informatie, nu vorbesc ca prostu' ce nu stiu, unde nu stiu prefer sa tac. P.s. 1150RT nu se mai fabrica de prin 2004, ce-i cu aia 12.000€?? Sau, iar vorbim ca sa vorbim? Referitor la cat de enduro-turing este Ducati Multistrada 1200, e suficient sa ne raspundem cu totii la o intrebare: as pleca cu asemenea motocicleta, intr-o tura care sa presupuna minim 100km/zi de drumuri forestiere, cu sleauri de TAF, balti, mocirla, grohotis sau pe drumuri cu asfalt dar sparte ca dupa bombardament? Intrebarea este valabila si pentru alte modele de enduro-turing sau care au particula "adventure" in denumire, aparute in ultimii 2-3 ani. Habar n-am cine esti tu sa dai verdicte ce inesamna "enduro-touring"; am vazut insa ca te cam pierzi in denumirile motocicletelor, chair si astea uzuale, dar iti place mult sa-ti dai cu parerea. Vad clar in toate revistele si site-urile de specialitate ca majoritatea motocicletelor de care tot discutam sunt considerate "enduro-touring". Vad de asemenea ca tot nu pricepi (nu numai tu) ca nu se vorbeste doar de "enduro" si ca in ecuatie apare si termenul "touring" care tinde spre zero la unele motociclete din alea de care sustineti unii ca merge 100km fara probleme in nu stiu ce namol sau nu stiu ce obstacole. (eu n-am inceput sa bat campii cat de "touring" sau nu sunt alea pe care VOI le vedeti "enduro-touring") Stiu de exemplu ca pe motocicleta mea (si cel mai probabil si pe concurentele ei directe) poti sa faci si touring in adevaratul cuvantului dar poti sa si te bagi pe drumuri unde nimeni n-ar baga un touring, fie din cauza garzii la sol, fie ca la orice cazatura ai sparge/zgaria niste carene scumpe, fie si ca pe primul praf pierzi aderenta foarte repede din cauza cauciucurilor de strada. Am mers pe destule drumuri unde n-as baga ever un touring si am avut situatii reale unde cei cu touring au incercat dar n-au reusit sa mearga dar noi cu "enduro-touring" am mers si chiar ne-am bucurat de un astfel de drum. P.s. care sunt modelele alea aparute in ultimii 2-3 ani cu denumirea ce contine "adventure"?? Eu stiam doar de BMW GSA si KTM 950/990… care sunt binisor mai vechi de 2-3 ani... Pe langa toate astea, eu cred ca khk nu a iesit de pe asfaltul ala perfect din A, CH, D, si alte tari d-astea fara drumuri neasfaltate... Scuze de Off topic...Dar se pare ca lumea s-a lamurit de SUV-urile astea...cei care mai ies de pe sosea au simtit pe pielea lor greutatea vacilor-SUV... Vad ca stii mai bine ca mine pe unde merg Ai sa razi dar in Alpi exista si altceva decat Grossglockner si Stelvio. De exemplu asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=720236 Asa ceva este, dupa parerea mea, ce trebuie inteles ca "enduro" in definitia "enduro-touring"-ului. Si iata ca se poate si cu motociclete ceva mai grele, alea pe care tot insistati ca-s varza la anumite capitole. (mi-e greu sa cred ca un poseor normal de vaca de 1200 spera la mai mult) Si daca asa ceva as face clar cu un GS, ST, Tiger sau ceva asemantor din gama 1200, cu Multistrada parca n-as face (mai ales cu cauciucurile ei de strada). Era parerea mea...dupa excursiile organizate si motorul impecabil plus zona unde traieste...eu nu-l vad tragand de GS prin padure sau noroaie... Interesant mod de a judeca! Ce legatura are motorul "impecabil"? Trebuia sa arate ca dracu' ca sa dovedesc ca a mai iesit de pe asfalt? OMG! Oricum, merci de compliment! Sa fiti sanatosi cu totii si sa va bucurati mai mult de viata asta! Editat Septembrie 26, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Era parerea mea...dupa excursiile organizate si motorul impecabil plus zona unde traieste...eu nu-l vad tragand de GS prin padure sau noroaie... Sau tu faci misto de mine... nu fac misto. in una din excursiile sale a fost pe undeva pe offroad, un drum forestier ca sa zic asa, eu asta tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Deci mi se confirma asteptarile. Am mobra enduro turing chiar daca la mine partea de enduro este cvasi-nula. Cool. Daca-mi pun Heidenau clar bag si io un Magadan. Editat Septembrie 26, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Daca ce e in filmuletul ala numesti tu "enduro" imi cer scuze ... m-am chinuit degeaba ... Mortii ei de treaba ala este DRUM de piatra pe acolo mergi cu hayabusa, nu e poteca nu este forestier ... Baietii astia isi folosesc ENDURO-TOURING-urile de ani de zile in conditiile astea sau mult mai rau si ghici ce? N-au crapat pana acum. Da-le un GS, Varadero, V-Strom, etc pe mana! Crezi ca il va apuca seara fara sa fie distrus??? Lasa deoparte cum este promovata o suv-ocicleta de catre producator. Pune-ti mintea la contributie si judeca daca are vreo logica sa folosim cuvantul enduro la vacile astea de le avem noi inclusiv la multistrada. Esti mult prea setat pe o chestie si nu-ti mai raspund la alte posturi. Ai cumparat o motocicleta enduro-touring cu roata de 19 pe fata spor la facut enduro-touring pe drumuri pietruite dar sa ai grija sa nu-ti dea rusine vreun cbr cu suspensii mai moi Editat Septembrie 26, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Va certati degeaba, Ducati nu a facut modelul asta pentru enduro, l-a facut pentru astia incapatanati ca mine care vor sa aiba un adeventure-bike dar sa aiba cei 150 de cai si kg mai putine, sa fie fun pentru mersul pe asfalt si doar ocazional sa se descurce pe un forestier ceva. Eu asa vad publicul tinta. Fosti vitezisti care cauta la batranete ceva mai practic dar totusi puternic si FUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Va certati degeaba, Ducati nu a facut modelul asta pentru enduro, l-a facut pentru astia incapatanati ca mine care vor sa aiba un adeventure-bike dar sa aiba cei 150 de cai si kg mai putine, sa fie fun pentru mersul pe asfalt si doar ocazional sa se descurce pe un forestier ceva. Eu asa vad publicul tinta. Fosti vitezisti care cauta la batranete ceva mai practic dar totusi puternic si FUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Daca ce e in filmuletul ala numesti tu "enduro" imi cer scuze ... m-am Eu ma refeream la poze mai mult (nu stiu daca e mare diferenta dar se vede mai clar la ce te poti astepta). In plus, cu ocazia asta, poate afla si "cunoscatorii" ca exista si asa ceva in Alpi, nu numai drumuri impecabile... si mai sunt daca stii sa cauti. Da, pt. mine asta inseamna enduro cand imi iau o motocicleta din clasa "enduro-touring", care cantareste min. 230kg, nu am asteptari mai mari. Daca vreau mai mult, ma duce capul suficient sa-mi cumpar altceva mai potrivit. Tocmai d-aia ma intrebam daca Multistrada ar fi indicata pt. asa drum de exemplu, adica ceva ce "marii enduristi" considera similar cu asfaltul probabil. Daca tu treci p-acolo cu Hayabusa intr-un mod firesc, desi evident nu te cred, sa fii sanatos. Dar sa nu mai zica cineva ca eu sunt ala care aberez p-aici si sunt off-topic. p.s. sa stii ca o sa plang ca nu-mi mai raspunzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 imi place totusi de nemtii aia ca merg in picioare ca adevaratii si cad la primul bolovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Uite un 954 super-sport-enduro gasesc si cu hayabusa daca stau sa caut imi place totusi de nemtii aia ca merg in picioare ca adevaratii si cad la primul bolovan De ce esti rau? Au cumparat o imagine si-o merita! Electromica sau marketing-ul nu pot compensa aptitudinile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 enduR1-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Vad ca stii mai bine ca mine pe unde merg Ai sa razi dar in Alpi exista si altceva decat Grossglockner si Stelvio. De exemplu asta: http://www.advrider....ad.php?t=720236 Asa ceva este, dupa parerea mea, ce trebuie inteles ca "enduro" in definitia "enduro-touring"-ului. Si iata ca se poate si cu motociclete ceva mai grele, alea pe care tot insistati ca-s varza la anumite capitole. (mi-e greu sa cred ca un poseor normal de vaca de 1200 spera la mai mult) Si daca asa ceva as face clar cu un GS, ST, Tiger sau ceva asemantor din gama 1200, cu Multistrada parca n-as face (mai ales cu cauciucurile ei de strada). Aici doar imi spui ca se poate face ceva plimbarica fara asfalt...si ca ai putea si tu...dar... Interesant mod de a judeca! Ce legatura are motorul "impecabil"? Trebuia sa arate ca dracu' ca sa dovedesc ca a mai iesit de pe asfalt? OMG! Oricum, merci de compliment! Te judec dupa ce ne-ai aratat pana acum...poate tu te duci singur pe coclauri fara ap foto sa nu te vada nimeni... Stiu ca m-am luat dupa tine si facem topicul asta varza, dar iti arat ce cred eu ca ar fi niste bucati de drum fara asfalt si uneori fara drum facute cu 1200gs...si promit ca nu ma mai bag cu tine in seama..., da, si stiu ca o sa suferi... Inca o data scuze de off... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 26, 2012 Admin Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) P.s. 1150RT nu se mai fabrica de prin 2004, ce-i cu aia 12.000€?? Sau, iar vorbim ca sa vorbim? Facea trimitere la postul asta: /index.php?/topic/684514-vand-bmw-rt-1150/ Editat Septembrie 26, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 ... iti arat ce cred eu ca ar fi niste bucati de drum fara asfalt si uneori fara drum facute cu 1200gs Ce crezi tu este problema ta, e dreptul tau sa crezi ce vrei; acum ce-oi vrea sa zici, ca de exemplu Ligurian Road (cel din linkul meu de mai sus) e cumva asfalt, nu? Insa pozele astea cu Raul si Bogdan (si stiu ca ambii nu mai au 12GS de ceva timp) nu fac decat sa fie de partea mea cumva, adica intaresti ideea ca motocicletele din clasa asta pot mult mai mult endruo decat va vaitati unii p-aici. Bravo! In cazul asta, care era de fapt parerea ta pe acest topic?? Off-topic placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Uite asta am vrut sa spun... o sa incerc sa fiu elegant. tu singur ai o felie importanta de spam pe aria asta de forum. ai o parere, esti virusat cu bmw motorrad, suv-uri si touratech. ai zis-o de n ori, stie toata lumea. ne tot iei cu strugurii sunt acri si alte cacaturi de-astea, de parca mi-ar fi greu sa fac rate la orice bmw sau sa strang din poponeata o vara si sa mi-l iau vechi de cativa ani. ok, poate 2 daca vreau sa-mi iau 1150 rt-ul ala de 12.000 euro daca ar fi sa fac un poll in care sa intreb lumea daca s-a saturat de labareala trista a lu khk la enduro-touring si nu numai, ce zici...iesi cu peste 70% da? te tine? m-am saturat sa citesc tone de cacaturi, cate scrise de tine si cate generate de ce-ai scris. nu ma intereseaza cum se asorteaza noua schema coloristica bavareza cu chilotii si cutiile alea bune 'de firma'. si cel mai nasol - exista destui oameni care se scarbesc sa mai scrie pe aici de la atata gargara. si dupa cum vezi nu e doar parerea mea... ...plus ca tu nu vei ajunge sau face niciodata cu gs-ul tau ce au facut Raul si cu Bogdan cu 1200.. ramai sa organizezi ture pe asfalt cu enduro-touringul tau... Hai pa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 si dupa cum vezi nu e doar parerea mea... ...plus ca tu nu vei ajunge sau face niciodata cu gs-ul tau ce au facut Raul si cu Bogdan cu 1200.. ramai sa organizezi ture pe asfalt cu enduro-touringul tau... Vad, vad... ca si colegu', nu ai niciun argument logic, hop spiritul de turma. Ba din contra, tu te si contrazici singur in idei. NU mi-am propus niciodata sa fac ce au facut ei doi sau ce faci tu, ideea discutiei a fost cu totul alta dar mai bine sa aberam decat sa vorbim la obiect. Organizez, nicio problema. Chiar acum ma duc sa-mi fac bagajele ca maine plec in Croatia la plimbare cu fraieri d-aia de mai merg cu mine in ture pe asfalt. Cum am zis, off-topic placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Insa pozele astea cu Raul si Bogdan (si stiu ca ambii nu mai au 12GS de ceva timp) nu fac decat sa fie de partea mea cumva, adica intaresti ideea ca motocicletele din clasa asta pot mult mai mult endruo --- Hai ca mai bag un offtopic ca merge la bere Deci... ca poate nu neaga nimeni... ca nu face, nu se baga lumea cu ea, e greu - lucru sustinut si de faptul ca din posesorii de mobre d-astea activi pe sectiunile lor ( pe care le urmaresc ca deh, e bine sa stii pe ce dai banii cand ajungi la batranete ) cei mentionati de tine cred ca reprezinta deja majoritatea cu poze de genul si cu cramponate pe mobre de talia aia. Faptul ca nu mai au sau nu se mai gandesc la ea in contextul a ceea ce fac vine cam in sprijinul afirmatiei ca "poate, dar se poate mai bine". Ca mobra e buna, nu contest... daca nu apare altceva in timp scurt probabil ca va avea prima sansa pt o mobra de touring mai soft pt mine. --- On topic: arata mortal Multistrada. Pe langa pret ce mi se pare nasol e ca din review-urile pe testate, cel putin 2 citite de mine au avut sectiune de incidente cu mobra - ba crapa ceva, ba nu mai mergea altceva etc... intr-unul din ele ( daca-mi aduc bine aminte comparativ cu ST, GS si Tiger ) chiar a avut 3 ( trei ) probleme in ceva de genul 2-3000km... Altfel, la rece, Ducati e o combinatie intereasanta pe care as incerca-o in conditiile in care ar fi a 4-5-a mobra din ograda... altfel nu... Ca e sau nu enduro-touring, adventure sau altceva, cred ca e clar, dar tinand cont ca in afara de offtopic-urile recente si cele intiale topicul n-a deranjat pe nimeni si ca oricum mai e si Versys sau alte struto camile pe aici, nu cred ca deranjeaza... off-topic placut! pai cine incepe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.