vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Cred ca de fapt motocicletele se impart in mai multe categorii in functie de pozitia pe sa si cursa suspensiilor. Si mie-mi place italianca asta mult de tot si chiar e incitant sa stii ca ai 150 de cai sub saua de enduro touring khk, nustiu cum faci, dar ai distrus toate topicurile... Ceilalti doar isi arata antipatia, dar tu intretii off-topicul grosolan pe toata aria. Bunul simt nu-l cumperi cu bani din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 khk, nustiu cum faci, dar ai distrus toate topicurile... Ceilalti doar isi arata antipatia, dar tu intretii off-topicul grosolan pe toata aria. Bunul simt nu-l cumperi cu bani din pacate Pe baza discutiilor din topicul de fata ai sansa sa-ti mentii afirmatia; demonsteaza logic cine a deviat de la subiect (primul) cu preconceptii despre ce fac aia cu X5 sau ML, cine a pomenit cu acuzatii nefondate (=total off topic) cu BMW, Touratech etc, cine a batut campii cu 100km pe nu stiu ce namoale si obstacole de parca vorbim de perfrmante in concursuri de enduro, cine a inceput sa-si dea cu parerea despre drumurile pe care merg eu, cate din astea au fost on-topic si sunt de acord cu tine. Daca nu poti, ai tu bunul simt si taci mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Pe baza discutiilor din topicul de fata ai sansa sa-ti mentii afirmatia; demonsteaza logic cine a deviat de la subiect (primul) cu preconceptii despre ce fac aia cu X5 sau ML, cine a pomenit cu acuzatii nefondate (=total off topic) cu BMW, Touratech etc, cine a batut campii cu 100km pe nu stiu ce namoale si obstacole de parca vorbim de perfrmante in concursuri de enduro, cine a inceput sa-si dea cu parerea despre drumurile pe care merg eu, cate din astea au fost on-topic si sunt de acord cu tine. Daca nu poti, ai tu bunul simt si taci mai bine. Pe aici prin Ro e un proverb : "Cand 2 iti spun ca esti beat.." poti sa bei in continuare ca oricum nu mai conteaza . Cat am vrut sa nu scriu nimic nu m-am putut abtine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Multistrada este pseudo naked-supermoto. Restul ( mai putin 990 ) sunt pseudo touring-allrounder. @ Cristache PPffff pacat de GS-ul ala . A avut probleme la grup dupa acel drum? Diferenta dintre un naked si un enduro touring se reflecta in viteza pe care o poti dezvolta pe drumuri proaste/forestiere datorita suspensiei mai moale si putin mai inalta, nu datorita diferentei de 3 haiii 4 cm, in ceea ce priveste garda la sol. Am mers pe R 1150 GSA al unui coleg de facultate si mi s-a parut jalnic, pe drumul spre Buila Vanturarita(drum de "role"). Telelever-ul ala iti mascheaza MULTE de sub roata, pe drumuri proaste, e mai inalt decat R 1200 R deci are si un centru de greutate care se simte( daca incerci sa mergi mai tare decat cu naked, ca deeeehhh ai "enduro" ). Roata mica de 19" se afunda in enduro si sub influenta unei mase considerabile se afunda mai rau ( Pegaso nu se afunda asa de tare, tot 19" are ). Cu R 1200 R am mai mers pe drumuri forestiere RAR, fata de R 1150 GS pot spune ca prefer centrul de greutate mai jos care o face mai manevrabila dar suspensia te limiteaza la un 30km/h ( asta daca ai bun simt ) , pe un drum de pietris concasat poti merge si cu 80. Aici imi mentin opinia ca GS e "R de teren" ii pui o suspensie O LEACA mai inalta si mai bleaga si o faci " PACHET DE DRUMURI GRELE " . Banuiesc ca asa e si cu Monster - Hypermotard sau 1198 - Multistrada . Multistrada.............interesanta combinatie ca allrounder/naked/supermoto, nu cred ca cineva ar avea tupeul sa o bage pe altceva decat piatra cubica sau drum concasat iar asta cand nu are de ales, sau la nevoie. Chestia cu caucicurile este NULA atata timp cat pe jos e uscat APROAPE la fel de bine tine si un ANGEL ST ca si un Mitas E02. Cand dai de noroi,nisip sau iarba atunci se vede diferenta intre un cauciuc de enduro si unul de sosea. In fond diferenta finla pe enduro o face pilotul nu marca,masa,puterea sau cauciucurile(daca nu e ud). PS: Am mentionat R 1200 R, R 1150 GSA si Pegaso pentru ca pe astea am mers (in conditiile mentionate), nu pentru ca am citit eu in reviste, sau ca imi dau cu parerea din auzite. Editat Septembrie 26, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Va certati degeaba, Ducati nu a facut modelul asta pentru enduro, l-a facut pentru astia incapatanati ca mine care vor sa aiba un adeventure-bike dar sa aiba cei 150 de cai si kg mai putine, sa fie fun pentru mersul pe asfalt si doar ocazional sa se descurce pe un forestier ceva. Eu asa vad publicul tinta. Fosti vitezisti care cauta la batranete ceva mai practic dar totusi puternic si FUN! Exact. off: cahasca, oare de ce se ajunge la balacareala pe unde scrii tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 in primul rand multistrada este un touring de cursa lunga celelalte optiuni sunt sa zicem un bonus pe care ei au reusit sal dea prin performantele tehnologice asta nu inseamna ca acel bonus este la cel mai inalt nivel de ex setarea enduro sau urban sunt doar baza a ceea ce inseamna enduro sau o moto ptr mediu urban ...plus strategia de marketing...asa ca nu vad de ce atetea comparatii cu supermoto sau ca nu e ca bmw gs sau etc...bmw se ocupa de touring enduro de cativa zeci de ani desi in regim de competitie ducati cam le de peste nas competitorilor specializati in enduro vezi Pikes Peak...unde au castigat si cu hypermotard si multistrada in fata la bmw si ktm...ca un multistrada nu o sa ajunga pe unde ajunge un bmw gs asta e altya poveste odata exista cagiva elefant care se ocupa de sectiunea asta acumm dispun doar de atat:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cauciucuri off-road pentru Multistrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) http://www.motorcycl...ada-first-ride/ http://www.youtube.com/watch?v=x1wo8TQ8kg8&feature=relmfu Au inceput sa curga review-urile la noua Multistrada, ce mi-ar placea sa dau si eu o tura cu asa ceva! Editat Octombrie 5, 2012 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Hai ca Multistrada a mai avansat putin catre Enduro... Engine: Type Testastretta with variable valve timing, L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder, Dual Spark, Desmodromic, liquid cooled Displacement 1198.4cc Bore x Stroke 106x67.9mm Compression ratio 12.5:1 Power 160hp - 117.7kw @ 9500rpm Torque 136 Nm (13.9 kgm) @ 7,500 rpm Gearbox 6 speed Primary drive Straight cut gears, Ratio 1.84:1 Ratio 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25 Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 43 Clutch Light action, wet, multiplate clutch with hydraulic control. Self-servo action on drive, slipper action on over-run Frame Tubular steel Trellis frame Front suspension Sachs 48 mm fully adjustable usd forks. Electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension (DSS) Front wheel Tubeless spoked wheel in light alloy 3" x 19" Front Tyre Pirelli Scopion Trail II 120/70 ZR19 as optional Pirelli Scorpion Rally same measure Rear suspension Fully adjustable Sachs unit. Electronic compression & rebound damping adjustment. Electronic spring pre-load adjustment with Ducati Skyhook Suspension (DSS). Aluminium double-sided swingarm Rear wheel Tubeless spoked wheel in light alloy 4.50" x 17" Rear tyre Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 as optional Pirelli Scorpion Rally same measure Front wheel travel 200 mm (7,9 in) Rear wheel travel 200 mm (7,9 in) Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, radially mounted monoblocco Brembo callipers, 4-piston, 2-pad, with cornering ABS as standard equipment Rear brake 265 mm disc, 2-piston floating calliper, with cornering ABS as standard equipment Instrumentation Color TFT display 5" Dry weight 225 kg (8.8 in) Weight data refers to the dry weight of the motorcycle without battery, lubricants and coolants for liquid-cooled models. Wet weight (KERB) 254 kg (560 lb) Kerb weights indicate total bike weight with all operating consumable liquids and a fuel tank filled to 90% of capacity (as per EC standard 93/93). Seat height Not adjustable 870 mm (890 - 850 mm with optional seats) Wheelbase 1,556 mm Rake 25° Trail 110 mm (4.3 in) Fuel tank capacity 30l - 80 gallon (US) Number of seats Dual seat Standard Equipment Riding Modes, Power Modes, Cruise control, ABS cornering, DTC and DWC, RbW, Hands-Free, Full Led headlamp with light cornering function, bluetooth modul for infotainment Warranty 24 months unlimited mileage Maintenance service intervals 15,000 km (9.000 m) / 12 months Valve clearance check 30.000km (18,000m) Standard Euro 4 (Europe) - USA: follows the US Federal Regulation Consumo 5,6 l/100 km - CO2 132 g/km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Da. Si e numai 21.900 euri. )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) Face 1200GS sa fie un best-buy al segmentului luxury enduro-touring. Editat Noiembrie 20, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Si daca Multistrada ar costa 10 mii de coco, tot BMW-ul va fi cea mai cumparata. E chestie de marketing. Ca la AfricaTwin: a castigat 4 titluri in '80. Ce daca Yamaha a castigat ulterior 5 titluri si KTM 30. Tot AT e legenda. La fel si BMW: de la Long Way Round, soarta celorlalte modele a fost pecetluita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 » Post actualizat in 20 Nov 2015 06:41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 cand vad imaginile astea cu motoare de 300 kg ZBURAND mor de ras toamna asta un multistrada s a facut muci pe transalpina de la un damb a dat cu catalizatorul in el, au sarit tobele iar calaretul aruncat peste motor sunt curios cam cati posesori de moto endurotouring de 21000 de euro se duc sa le "PLIMBE" pe un circuit de offroad in stilul din videoclip...... nu am vazut niciodata o reclama de audi 8 pe un circuit de MACADAM....... ba da ...in CURIERUL 3...... ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Imi place scramblerul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Un duel ce merita savurat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.