billabong Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Nu stiu ce sa intamplat exact ... a intrat in refugiu de tramvai, stiu ca baiatul sa lovit la umar ...... insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Cam multe in Bucuresti pentru cateva zile calduroase.... Detalii stie cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 cam multe accidente in zona asta...si-au luat multi motociclete pt sezonul care vine...asa ca trebuie sa ne obisnuim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 frate e mai rau ca in razboi..mergeti si voi mai cu grija..mai ales daca nu aveti experienta..e pacat de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) offf doamne....in 2-3 zile , deja este prea mult....atatea accidente, printre care si unul mortal. Aveti grija ca strazile arata ca dupa razboi. Am iesit in weekend la plimbare dar mai mult de 60-65 nu i-am dat pentru ca nu aveam unde (gropi multe). Nu stiu ce sa mai zic decat ca am un gust amar. Insanatorise bikerului si celorlalti despre care am mai citit! Editat Martie 23, 2010 de q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eram la magazinele de instalatii.... Cred ca pe el l-am auzit cand incerca sa o ridice p-o roata. N-a reusit, si (de nervi cred) a dat 2-3 trepte pana in rosu. Asta pe la 5-6... era ceva trafic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Pe Vacaresti sunt mai multi motociclisti, nu prea ai de unde stii ca el a fost. Da' important este ca astfel de cretini (de care zice ZLI) inca mai umbla printre noi, o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eram la magazinele de instalatii.... Cred ca pe el l-am auzit cand incerca sa o ridice p-o roata. N-a reusit, si (de nervi cred) a dat 2-3 trepte pana in rosu. Asta pe la 5-6... era ceva trafic... Ce-si face omul cu mana lui se numeste.... eu sincer am vazut multi viteji si nu ma inmoi deloc cand ii vad prin spitale fara dinti...cum iti asterni asa dormi . Cine baga la cap si stie sa combine drumul varza , cu soferii care au uitat cum arata motocicletele pe strada si cu experienta pe care o detine (pe scurt se adapteaza la condiile de trafic) ajunge sa invete sa dea si mobra pe o roata...cine e semi-zeu si schimba in rosu printre masini are vizita asigurata la spital cu cazare inclusa si beneficiaza de cele mai bune conditii ale unei vacante de neuitat... Sa aveti un sejur placut domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Inca un cadru de gixer rupt - de data asta s-a rupt la impact. Motocicleta asta era de vanzare, o recunosc dupa colantul Arrow pus peste toba de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Ruptura aia devine noul trademark al firmei. I'd rather walk then own a Suzuki ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 De data asta este rupt la pasajul de ram air dar sunt cazuri unde se rupe sudura - fisura creste, creste, creste si pac, se rupe in mers precum aici: http://bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Frigul si ploaia pana acum au fost cea mai eficienta campanie anti-accidente. Asa ca hai cu ploaia, hai cu frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 De data asta este rupt la pasajul de ram air dar sunt cazuri unde se rupe sudura - fisura creste, creste, creste si pac, se rupe in mers precum aici:http://bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/ Iar in cazul de fata, s-a rupt exact in locul de tensiuni maxime introdus de acea gaura. Stii discutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 "frumoasa" ruptura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Frigul si ploaia pana acum au fost cea mai eficienta campanie anti-accidente. Asa ca hai cu ploaia, hai cu frigul. Dap, ne lasam de motoare si trecem pe masini..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eram la magazinele de instalatii.... Cred ca pe el l-am auzit cand incerca sa o ridice p-o roata. N-a reusit, si (de nervi cred) a dat 2-3 trepte pana in rosu. Asta pe la 5-6... era ceva trafic... Conform martor ocular: accidentul s-a produs la trecerea de pietoni de la statia Costache Stamate(cred ca s.m.) Conservele au oprit la trecere, inclusiv un autobuz, iar moto a venit cu viteza pe banda 3 si in incercarea de a evita o fata pe trecerea de pietoni a virat brusc spre refugiu."Pilotul" am inteles ca a sarit oarecum de pe motor <care s'a facut praf in refugiu> si apoi singur s-a ridicat si a mers pe propriile picioare sa dea declaratii. De data asta fara victime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Dap, ne lasam de motoare si trecem pe masini..... no, not really. doar ca ne obisnuim mai des cu costumele de ploaie si o lasam mai moale cu inmormantarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Frigul si ploaia pana acum au fost cea mai eficienta campanie anti-accidente. Bine ai grait, nici nu se putea mai bine de atit, azi nici n- am mai venit cu moto la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogo Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 O cazatura pe panoniaring cu gsxr 750 k7 tot la sudura sa rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 motorul se vanduse si accidentul e facut de "noul" propietar... stiu si eu anuntul dupa pro-bike, ba chiar am vazut si motorul in parcare la victoria intr-o seara cand eram in trecere . probabil a trecut de la 600 la 1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 ce trecere dura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Se pare ca este o dorinta a unora ,in general incepatori de a brava ,de a capta atentia celor care ori circula pe jos ori in auto.Pe motor putand uza de trei lucruri ;ori ture pana ii sar pistoanele ,ori viteza si treceri la omoratul mustei,ori pe o roata ,ori toate trei.Din fericire ,nu mai uimeste pe nimeni toata zarva ,viteza sau celelalte lucruri pe care le poti face doar cu un motor.In acest fel nu am facut altceva ,decat sa ni-i punem in cap pe toti si sa fim faultati care pe unde suntem inghesuiti.Din pacate ceea ce trebuia sa fie un lucru frumos ,exclusivist chiar,a ajuns o belea pt multi.(la motociclism ma refer)Sa nu mai pomenesc si de accidente ,cu vinovati sau nevinovati.Daca o vom tine tot in ritmul asta cred ca putem chiar deveni o tara aflata pe primul loc la exportul de organe umane.Nici nu a dat firul ierbii si deja ,am devenit subiecte zilnice si normale pe la tv.Desigur sunt si evenimente nefericite,dar scuzati-ma, inceputul este tot in comanda motocicletei si in capul de sub casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~LeX~ Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 in cazul de fata intradevar este un impact de a crapat cadrul asa dar ganditiva bine inainte cum au zis si ceilalti mai sus : au o problema cu cadru modelele acelea si ca sa mai aduc un argument postez inca 2-3 poze cu acelasi model cu cadru rupt cand a facut un wheelie . motorul s`a transformat intr`un chopper . not funny ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Poate ca a fost mai bine ca s-a rupt cadrul ,in acest fel ingenunchind motocicleta ,fara sa-i ia bordul in piept.Dar cu siguranta nu a ajuns in refugiu din cauza cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 nu este chiar asa de sensibil cadru precum credeti voi..stiu pe cineva care detine un k5 luat de nou,forjat pe circuit 3 ani apoi facut de stunt si abia luna asta a fost la verificat cadru& no problem este bine ca toti detinatorii de k5 k6 sa se prezinte la recall.cand am fost eu cu al meu adica anu trecut in vara s-au verificat deja in jur de 900 k5 si k6 si nu au gasit nici o fisura dar pt orice eventualitate se adauga o intaritura la cadru. mobra cu pricina mai mult ca sigur a mai suferit cel putin inca un accident altfel numi explic culoarea& din ce vad in poze nici semn de recall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.