WickedAssHell Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Rezumat: Doua persoane de cetatenie romana si-au pierdut astazi viata intr-un accident moto.Este vorba despre de doi tineri in varsta de 17 respectiv 29 ani.Numele celor doua victime este Antonio Andrei Bade si Istvan Szekely Dinamica accidentului ramane de stabilit de catre autoritati,insa din cate se pare din prima reconstituire,accidentul a avut loc deoarece conducatorul motocicletei(Kawasaki Ninja Zx6R),ce probabil se deplasa cu o viteza ridicata nu a mai reusit sa evite impactul cu un WW Golf,la bordul caruia se aflau doua cupluri de romani. Conducatorul motocicletei a murit pe loc,in timp ce pasagerul a decedat in drum spre spital.Pasagerii din masina au scapat nevatamati. Sursa AICI Dupa cum se vede si in una dintre poze, exista un semn ce indica "Intersectie cu un drum fara prioritate",iar in articolul din acel ziar online este specificat ca masina sa pus in circulatie de pe partea stanga a drumului cu prioritate,adica de pe o strada secundara ce probabil avea stop sau cedeaza trecerea (presupunere personala) RIP :D Editat Martie 28, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nici o groapa la mijloc? Doi romani pe moto bushesc 4 romani in auto in italia... clar a devenit prea mare densitatea de romani acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nici o groapa la mijloc? Doi romani pe moto bushesc 4 romani in auto in italia... clar a devenit prea mare densitatea de romani acolo... Un milion jumate aproape in acte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Martie 28, 2010 Autor Share Postat Martie 28, 2010 De multe ori jurnalistii italieni "stalcesc" numele romanilor Si nu are importanta numele lor,daca in acte au cetatenie romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel.O Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 iarasi viteza excesiva isi spune cuvantul ! ca si in toate accidentele petrecute pe anul 2010 in Romania. gropile nu zic ca nu sunt un factor important, dar din momentul in care am iesit din iarna se observa ca toate strazile sunt praf si vad zilnic mobre cu gaz-ul in blana ! am trecut si eu cu moto peste gropi mari si zic mari , dar merg normal 50-60 70 maxim , m-am ridicat pe scarite am lasat mobra moale si am redresat-o fara probleme, daca as fi dat tare cand vad drumu GOL, asa cum gandesc 90% dintre motociclistii noi,eram pe lumea cealalta. cine nu are cap , merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 am trecut si eu cu moto peste gropi mari si zic mari , dar merg normal 50-60 70 maxim , m-am ridicat pe scarite am lasat mobra moale si am redresat-o fara probleme, daca as fi dat tare cand vad drumu GOL, asa cum gandesc 90% dintre motociclistii noi,eram pe lumea cealalta. Sfatul meu ar fi sa nu te mai ridici in scarite...nu cred ca ai vrea sa ai doar 2 puncte de sprijin pe moto cand poti sa ai 3(adica sa stai jos...ca sa nu mai vorbim ca poti sa si strangi rezervorul intre genunchi). Cat despre lasatul ghidonului cu o priza mai lejera sunt de acord...in toate cazurile nu numai la trecerea peste gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Sfatul meu ar fi sa nu te mai ridici in scarite...nu cred ca ai vrea sa ai doar 2 puncte de sprijin pe moto cand poti sa ai 3(adica sa stai jos...ca sa nu mai vorbim ca poti sa si strangi rezervorul intre genunchi). Cat despre lasatul ghidonului cu o priza mai lejera sunt de acord...in toate cazurile nu numai la trecerea peste gropi nu mai da sfaturi ca induci incepatorii in eroare gresita. te "ridici in picioare" ca sa lasi suspensiile sa isi faca treaba si motorul sa isi gaseasca singur ... drumul. macar ridici popoul de pe sea, nu trebuie sa te ridici in picioare pe scarite la propriu. vezi enduristii pe teren accidentat. sa lasi motorul mai moale nu inseamna sa lasi priza mai lejera la ghidon. dimpotriva. Editat Martie 29, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 E cazul sa facem un protest in Italia impotriva soferilor romani care se accidenteaza cu bikeri romani ??? Ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 nu mai da sfaturi ca induci incepatorii in eroare gresita. te "ridici in picioare" ca sa lasi suspensiile sa isi faca treaba si motorul sa isi gaseasca singur ... drumul. macar ridici popoul de pe sea, nu trebuie sa te ridici in picioare pe scarite la propriu. vezi enduristii pe teren accidentat. sa lasi motorul mai moale nu inseamna sa lasi priza mai lejera la ghidon. dimpotriva. Vezi enduristii care au suspensii moi deci trecerea peste gropi nu ii zguduie atat, iar scaritele lor au priza mai buna si nu exista pericolul de a le aluneca piciorul de pe ele. Pe un bandit cum are cel cu care vorbeam sau pe o stradala eu nu m-as ridica in picioare, dar fiecare face cum il duce capul. Sa nu mai vorbim de sportive care au scaritele inclinate in fata pentru pozitia specifica. Sa tii ghidonul tare, strans plus coatele tepene, e o invitatie la a rasuci maneta de acceleratie fara sa vrei in timpul trecerii peste denivelari. Si atunci sa te tii...dar inca o data nu e nimeni obligat sa se ia dupa mine, fiecare cum il duce capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pe o Honda Deauville te poti ridica in picioare ? Eu unu' o fac , la viteza mica si nu ma ridic decit 60-70 la suta , ca nu m-am obisnuit bine cu ea. Am eu un drumeag foarte "bine" asfaltat , cu care ma tot cert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrreei Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Dumnezeu sa-i odihneasca in pace! Ce putem spune mai mult? Vorbele nu-si mai au locul Prea multe comentarii inutile...in rest ASFALT USCAT!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Si eu ma ridic in scarite pe Warrior. Dumnezeu sa-i ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Probabil suntem si noi campioni in ceva .In accidente,nu mai conteaza cu ce sau cum.De abia am pus-o pe roate in tara ,acu ne mai intindem si pe alte plaiuri.Culmea ironiei ,sa te busesti tot cu de-ai tai la 1500 de km distanta de tara. Mesaj completat Parca si vad drumul liber in fata ,sa-i tot dai gaz ,si apare un roman cu un golf care de abia mesteca in pinioane.Suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Pe o Honda Deauville te poti ridica in picioare ? Eu unu' o fac , la viteza mica si nu ma ridic decit 60-70 la suta , ca nu m-am obisnuit bine cu ea. Am eu un drumeag foarte "bine" asfaltat , cu care ma tot cert. Si eu ma ridic in scarite pe Warrior. Dumnezeu sa-i ierte! Si cand aveti pasageri? Sau daca reusiti sa franati inainte de groapa si fata plonjeaza, va mai ridicti si in picioare sa mutati si mai multa greutate pe fata? Dar daca accelerati in timp ce roata fata trece pentru a o "descarca" si sunteti in picioare? Ramane sa va tineti de ghidon si sa-l trageti din inertie spre spate? E safe? Dar daca sunteti in spatele unei masini (ceea ce nu ar trebui, dar se intampla) si "apare" o groapa de sub masina si nu aveti timp sa va mai ridicati? Eu unul prefer sa imi zdruncin rinichii stand jos si strangand rezervorul intre genunchi decat sa ma ridic. Sau poate o mica ridicare dar fara a muta greutate pe maini sau a pierde contactul genunchilor cu rezervorul. Pentru mine a fucntionat pana acum. Bineinteles miscarea ideala ar fi evitarea gropilor. Dar bieninteles nu detin eu adevarul absolut si fiecare cu stiulul sau atat timp cat il tine intreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Eu de cate ori dau intr-o groapa ma bucur foarte mult.Din cauza ca nu-mi plac supersportivele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Culmea e ca sarmanii aia au avut accident la 1500 de km de tarisoara noastra si chiar si asa tot au reusit sa intre in vajnicele falci ale balaurului nemilos reprezentat prin aceasta rubrica din forum. Nu-mi este frica de moarte cum imi este de posibilitatea sa ajung vreodata sa fiu judecat si infierat aici de catre camarazii mei motoristi. Editat Martie 29, 2010 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Aici scapa de critici doar cei care asteapta la semafor aparitia culorii verzi ,si sunt loviti din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Aici scapa de critici doar cei care asteapta la semafor aparitia culorii verzi ,si sunt loviti din spate. Ai uitat sa adaugi ca trebuie deasemenea sa aiba carnet de ani buni, ITP-ul la zi, echipament, trifoiul norocos si vaccinati. Oricare din acestea daca lipsesc, automat vina se transfera motoristului. Pam-pam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mirceone Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Culmea e ca sarmanii aia au avut accident la 1500 de km de tarisoara noastra si chiar si asa tot au reusit sa intre in vajnicele falci ale balaurului nemilos reprezentat prin aceasta rubrica din forum. Nu-mi este frica de moarte cum imi este de posibilitatea sa ajung vreodata sa fiu judecat si infierat aici de catre camarazii mei motoristi. respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Aici avem dovada ca si daca sunt conditiile bune de circulatie, Romani sa omor in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Am ajuns la concluzia ca defapt nu gropile, nu soferii si nici teribilismul sunt de vina in cazul accidentelor, cauza e ca suntem "romani", altfel nu imi explic cum in Italia doi romani pe motor au lovit o masina cu 4 romani e cam culmea accidentului motociclistului roman, chiar daca esti in alta tara cu motoru tot peste soferi romani dai... Oricum nasol, oriunde ar fi e tot groaznic, Dumnezeu sa-i ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sky_Hunter Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Eu am dat intr-o groapa imensa anul trecut, atat de nasoala incat mi-a sarit motocicleta din viteza pe neutru. Daca nu ma ridicam in sa fara sa ridic un pic de motor, cred ca se intampla si mai grav decat o sperietura. Asa ca eu pe Honda CBR F4i, ma pot ridica fara probleme, si este chiar indicat cand dai peste obstacole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNaddd Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Chiar acuma m`a sunat taicameu sa imi zica de accident .. cel de 29 de ani , era coleg de munca cu tata.:| .. Toate astea s`au intamplat dupa cel mult o zi ..de la achizitionarea motorului. A dat 9000 de euro pe el ..a scos bani din banca sa ii cumpere baiatului motor.:| ..ce de ganduri are si taicameu acuma ...chiar dupa ce a fost de acord sa imi cumpere si mie . Aveti grija ! Asfalt uscat ! Dumnezeu sa-i ierte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Chiar acuma m`a sunat taicameu sa imi zica de accident .. cel de 29 de ani , era coleg de munca cu tata.:| .. Toate astea s`au intamplat dupa cel mult o zi ..de la achizitionarea motorului. A dat 9000 de euro pe el ..a scos bani din banca sa ii cumpere baiatului motor.:| ..ce de ganduri are si taicameu acuma ...chiar dupa ce a fost de acord sa imi cumpere si mie . Aveti grija ! Asfalt uscat ! Dumnezeu sa-i ierte ! nu vreau sa fiu rau, dar daca tu zici ca avea o zi de cand avea motoru, golful ala e infundat de tot, sa fim sinceri. cred ca experienta zoro, motor nou, puternic, masina infundata de la motor. ce sa mai crezi in cazu asta. asfaltul arata foarte bine in poze, probabil a uitat ca mai are si frani, altceva nu vad sa fi fost. dumnezeu sa ii ierte Editat Martie 29, 2010 de moshnegutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Ieri a avut loc un accident moto in orasul in care locuiesc eu,in urma caruia un tanar italian de 27 ani si-a pierdut viata.Din cate se pare a pierdut controlul motocicletei(Ducati) la intrarea intr-un sens giratoriu,iar el a fost proiectat intr-un stalp stradal(cel care sustine semnul "Sens Giratoriu"),impact ce ia fost fatal. Pacat Asfalt uscat si aveti grija de voi !!! Editat Martie 29, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.