Sari la conținut

Accident mortal in Italia


WickedAssHell
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iarasi viteza excesiva isi spune cuvantul ! ca si in toate accidentele petrecute pe anul 2010 in Romania.

 

gropile nu zic ca nu sunt un factor important, dar din momentul in care am iesit din iarna se observa ca toate strazile sunt praf si vad zilnic mobre cu gaz-ul in blana !

 

am trecut si eu cu moto peste gropi mari si zic mari , dar merg normal 50-60 70 maxim , m-am ridicat pe scarite am lasat mobra moale si am redresat-o fara probleme, daca as fi dat tare cand vad drumu GOL, asa cum gandesc 90% dintre motociclistii noi,eram pe lumea cealalta.

 

cine nu are cap , merita.

Cred ca tu nu sti prea multe despre motoare si in general despre teoria celor doua secunde.Daca te uit pe jos, tipul nu a frinat si nici nu avea cum pentru ca timpul de reactie este de cel putin o secunda.La 50km/h parcurgi in secunda aia 15 si la 100km/h cam 30m fara sa actionezi si se intimpla numai in cazurile cind iti apare ceva in fata .La cum arata motocicleta tipul nu avea mai mult de 50 -60km la impact si cred ca totusi am spus mult .Mai degraba 40.Ghinionul lor a fost ca erau 2 si ca au lovit o masina cu porbagajul inalt .Pilotul a murit ca si-a rupt gitul din cauza pasagerului care la impact nu iti da voie sa te desprinzi pentru ca trece peste tine.Pasagerul a sarit peste masina si tot in cap robabil ca a picat .Daca nu te pricepi intra la semnatura la incepatori si vezi ca este un tabel referitor la viteza si reflexe.Maine poate faci tu un accident la 40km/h si o sa vina niste atotstiutori si o sa zica viteza excesiva ca nu ai frinat ca nu ai virat si iti meriti soarta.Indiferent cine era pe motor nu prea avea cum sa scape, si asta datorita circumstantelor.Daca masina avea porbagaj lung situatia era alta .Vezi ca am la accidente o faza cu doi motociclisti care intra intr-o duba .Studiaza dinamica accidentului si vezi ce se intimpla la 60km/h ca sa intelegi la ce ma refer.Sa fi atent a capul pilotului cum este torsionat si aici situatia este mai buna ca s-au lovit de o masina care venea din lateral si nu ia fortat la fel de tare gitul

Mesaj completat

Eu am dat intr-o groapa imensa anul trecut, atat de nasoala incat mi-a sarit motocicleta din viteza pe neutru. Daca nu ma ridicam in sa fara sa ridic un pic de motor, cred ca se intampla si mai grav decat o sperietura.

Asa ca eu pe Honda CBR F4i, ma pot ridica fara probleme, si este chiar indicat cand dai peste obstacole.

cind te ridici in sa, muti centrul de greutate pe scarite la nivelul axelor de la roti si motorul este mult mai stabil .Problema apare la scaritele care au cauciuc si poti sa aluneci de pe ele.Este foarte importanta pozitia mainilor sa ai coatele ridicate la 45 grade ca sa nu accelerezi din cauza socului si sa absorbi socul

Editat de free-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Breteaua de pe care a intrat masina are vizibilitate destula. Deci nu se poate spune ca s-au trezit cu masina in fata. Ar fi trebuit sa o vada inca de pe bretea ca nu da nici un semn sa incetineasca.

Oricum, la bretele pe autostrada, o regula de bun simt (inclusiv cu masina) este sa te dai pe banda a doua, ca sa aiba loc cei care intra sa accelereze si sa intre fluent in traficul de pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

romanasul din masina cu numar de inmatriculare apartinand unei zone unde nu intra prea mult soare.....proasptat venit de la remat unde si-a casat calul si caruta;orbit de puterea cailot putere unui golf 3 cu nr. personalizat in geam ''Vasile Sex Bomba''' an intrat fara sa se asigurepe drumul principal in fatza motociclistului....daca mai intarzia o jumate de secunde il lovea in usa si conservarul era de vina...

Atentie ''oamenii pamnatului'' au masini acum....

 

trist.rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o groapa la mijloc? Doi romani pe moto bushesc 4 romani in auto in italia... clar a devenit prea mare densitatea de romani acolo...

 

Nu mai mancati (cuvant urat) cu gura plina...Nici unu din voi nu ii cunosteati cu adevarat...Erau doi oameni deosebiti...Aveau planuri mari de viitor...Singura lor vina a fost dependenta de adrenalina...In accident cel vinovat a fost conducatorul VW deoarece nu a acordat prioritate...Daca ati fi mers vreodata pe drumul de la Russi la Ravenna ati fi stiut ca singurele locuri in care Istvan Szekely,Stefi cum ii spuneau pritenii, ar fi trebuit sa dea prioritate erau sensurile giratorii...Nu mai acuzati in necunostinta de cauza...Uitati-va mai intai la voi si abea apoi acuzatii pe ceilalti.

 

Dumezeu sa aiba grija de voi acolo sus...Veti ramane mereu in sufletele noaste...Ne vom aduce aminte mereu cu bucurie toate clipele frumoase petrecute alaturi de voi... Alina, Andreea & Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai mancati (cuvant urat) cu gura plina...Nici unu din voi nu ii cunosteati cu adevarat...Erau doi oameni deosebiti...Aveau planuri mari de viitor...Singura lor vina a fost dependenta de adrenalina...In accident cel vinovat a fost conducatorul VW deoarece nu a acordat prioritate...Daca ati fi mers vreodata pe drumul de la Russi la Ravenna ati fi stiut ca singurele locuri in care Istvan Szekely,Stefi cum ii spuneau pritenii, ar fi trebuit sa dea prioritate erau sensurile giratorii...Nu mai acuzati in necunostinta de cauza...Uitati-va mai intai la voi si abea apoi acuzatii pe ceilalti.

 

Dumezeu sa aiba grija de voi acolo sus...Veti ramane mereu in sufletele noaste...Ne vom aduce aminte mereu cu bucurie toate clipele frumoase petrecute alaturi de voi... Alina, Andreea & Alex.

 

Fatuca draga, au murit o grmada de motoristi cu dreptatea in mana (avand prioritate) dar un pic de conduita preventiva nu strica nimanui. De fapt asta ne tine in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata motocicleta tipul nu avea mai mult de 50 -60km la impact si cred ca totusi am spus mult .Mai degraba 40.

 

Motorul ca motorul da' la masina te-ai uitat? Te-ai uitat si pana unde a indoit-o ? S-a 'urcat' efectiv pe masina deci nu poti sa spui ca la 40km/h te sui pe o conserva chiar si un hatch 'scund' ca acel Golf.

Scenariu posibil :

- conserva da sa intre in drum principal fara sa estimeze corect viteza motoristului si abia apuca sa accelereze

- meseriasiul de pe kawa-ul nou nout nu stie ce e aia frana preventiva inainte de o intersectie si n-apuca sa franeze cat trebuie (sau deloc) si intra in plin in conserva (impulsul fiind mai mare datorita faptului ca erau 2)

 

Parerea mea este ca vina apartine motociclistului mai mult decat conservarului la faza asta.

 

Oricum ar fi : tarana usoara...

Editat de mache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am fost la o sedinta de conduita preventiva pe moto unde sa discutat si de primul ajutor ce se poate face in diferite tipuri de accidente in special moto, si acolo a fost un domn care a spus bine ce a spus:

 

AVEM PRIORITATE CAND NI SE DA !!!!! in celelate cazuri poti sa stai in patul de spital si pe noptiera sa fie procesul verbal in care scrie ca vinovat a fost celalat.....ca nu mai conteaza.

 

Deci mare atentie ca suntem mici, vulnerabili si suntem aproape nevazuti prin trafic.

 

Ganditi-va: la 80 km/h parcurgem 22 m intr-o secunda, soferul pana ne vede si reactioneaza are 0.7 secunde asta daca e odihnit, plus mai trebuie 0.2-0.3 secunde pana actioneaza efectiv placutele de frana la autoturisme....deci nu degeaba trebuie sa mergi cu 50 /h in localitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partial ai dreptate ,dar este discutabila situatia.Asa poti intra si in spatele unuia care a oprit si nu recunoaste.

Mesaj completat

Diferenta dintre a fi sau a nu fi vinovat este data de faptul ca una este sa te afli in mers pe acel segment de drum si alta este daca ai intrat atunci cu 2-3 sec inainte de coliziune..Cine probeaza clar asta are dreptate.

Mesaj completat

Proba este ca locul coliziunii sa fie ori in intersectie ori la cel mult cativa metri de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partial ai dreptate ,dar este discutabila situatia.Asa poti intra si in spatele unuia care a oprit si nu recunoaste.

Mesaj completat

Diferenta dintre a fi sau a nu fi vinovat este data de faptul ca una este sa te afli in mers pe acel segment de drum si alta este daca ai intrat atunci cu 2-3 sec inainte de coliziune..Cine probeaza clar asta are dreptate.

Mesaj completat

Proba este ca locul coliziunii sa fie ori in intersectie ori la cel mult cativa metri de ea.

 

golful era la 3 metri de intersectie...iar in fata lor la 100 de metri era un sens giratoriu...deci obligatoriu conducatorul motocicletei incetinea deoarece in sens trebuia sa schimbe directia la 90 de grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

golful era la 3 metri de intersectie...iar in fata lor la 100 de metri era un sens giratoriu...deci obligatoriu conducatorul motocicletei incetinea deoarece in sens trebuia sa schimbe directia la 90 de grade

 

Pote nu a vazut semnul giratoriu! crezi ca nu se intampla? sunt multi care nu va traficul si platesc chiar cu viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pote nu a vazut semnul giratoriu! crezi ca nu se intampla? sunt multi care nu va traficul si platesc chiar cu viata!

 

 

Accidentul sa produs inaintea lui cu cel putin 100 de metri

 

b_p-34051-abstr_img-28-inci2.jpg

 

Semnul ala cu "intersectie cu un drum fara prioritate" mi se pare plasat aiurea,sau poate asa a iesit poza nu stiu :)

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ciclu "dujmanii mor cand ne descurcam mai bine" transmit felicitari tardive acestor eroi care s-au "descurcat" prea bine in firava negociere zilnica cu chestia asta ce se cheama viatza.

insa penca s-au descurcat prea bine nici dujmanii lor nu prea mai au mare viitor... cel mai probabil din pricina plictiselii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima poza din primul post se vede un pic din semnul cu limitare la 50.

In prima poza din primul post se vede semnul intersectie cu drum fara prioritate din stinga si marcajul de pe mijloc intrerupt pentru cei care vin de pe el cu viraj la stinga.

In a doua poza din primul post se vede un drum care vine din dreapta in directia de deplasare a autovehiculelor care s-au ciocnit.

 

Cu siguranta nu e loc de baieteala acolo.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima poza din primul post se vede un pic din semnul cu limitare la 50.

In prima poza din primul post se vede semnul intersectie cu drum fara prioritate din stinga si marcajul de pe mijloc intrerupt pentru cei care vin de pe el cu viraj la stinga.

In a doua poza din primul post se vede un drum care vine din dreapta in directia de deplasare a autovehiculelor care s-au ciocnit.

 

Cu siguranta nu e loc de baieteala acolo.

 

no si ce ma, alea e pt fraieri. is cu totu si cu totu facultative pt voinici cu vitezane sub coae.

esti cam retrograd baiete ca te uiti la "detalii" de astea. trendu e sa dai forja no matter of the costs.

yuuuuuuuuuuuuuuupyyyyyyyyyykkkkaaaaaaayeeeeeeeeeeeeey moddafockas!!!!dupa ei potopu.

plm de retarzi! iaca am mai destupat o bere. please carry on!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima poza din primul post se vede un pic din semnul cu limitare la 50.

In prima poza din primul post se vede semnul intersectie cu drum fara prioritate din stinga si marcajul de pe mijloc intrerupt pentru cei care vin de pe el cu viraj la stinga.

In a doua poza din primul post se vede un drum care vine din dreapta in directia de deplasare a autovehiculelor care s-au ciocnit.

 

Cu siguranta nu e loc de baieteala acolo.

 

 

Tot in a doua poza se vede unde a ajuns motorul dupa impact,iar mai in spate(aproximativ 10m) se vede corpul unei victime,fix acolo unde este si marcajul intrerupt pentru cei ce vin de pe drumul din stanga,cel fara prioritate deci tind sa cred ca impactul cu masina a avut loc chiar in acel loc ,insa dupa cum se vede din a treia respectiv a patra poza, masina se afla la vre-o 20-25 de metri mai in fata de victima si motocicleta...deci presupun ca acolo sa oprit soferul sau a fost mutata dupa accident

 

Daca te uiti in a doua poza,acolo in dreptul marcajului intrerupt pentru cei ce vin de pe drumul din stanga,exista o banda speciala(cea semnalata prin aceea sageata la stanga)si care in opinia mea se adreseaza celor care intra de pe drumul secundar din stanga,poate ca soferul masinii a taiat strada direct fara sa se incadreze corect si a luat fata motociclistului,poate ca si motocicleta avea un pic de viteza si uite asa sa intamplat o nenorocire :lol: :)

 

Este doar o presupunere personala evident.

 

Btw nu-l bagati in seama pe albastru vertical,e prea (cuvant urat) pentru zilele noastre.

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata motocicleta tipul nu avea mai mult de 50 -60km la impact si cred ca totusi am spus mult .Mai degraba 40.Ghinionul lor a fost ca erau 2 si ca au lovit o masina cu porbagajul inalt .Pilotul a murit ca si-a rupt gitul

 

Nu stiu de unde scoti datele astea, dar eu personal m-am izbit avand aproximativ 50km/h si accelerand in spatele unei dacii break care mi-a franat brusc in fata. Nici macar nu i-am spart geamul de la haion si nici n-am murit (dupa cum vezi).

Daca cei doi cu moto aveau 50-60 km/h la impact.. atunci masinile sunt facute din carton.

Bai oameni buni, nu stiu de unde le scoateti.. dar tare nu vreti sa recunoasteti ca motociclistii merg cu viteza.. :lol:

 

Ca i-au taiat calea cel cu masina.. da, fapt condamnabil, dar ca aveau 60 la ora si au murit amandoi NU POT SA CRED cat oi trai. Si vorbesc din experienta mea, am cazut de multe ori la viteze gen 60- 50- 40 .. cu pasager sau fara si NU AM MURIT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avea viteza dar doar un pic peste suta asa cum da bine la voinicii calare.

a dreaku fatalitate, ghinion curat.

 

 

Iar tu nu te mai bucura de moartea unei persoane amice pentru ca in acest mod demonstrezi doar cat de idiot poti fi :lol: Sincer acum,si nu e prima data cand faci asta pe forum,ai fost atentionat dar tu tot nu vrei sa intelegi :)

 

P.S

Fara suparare ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar tu nu te mai bucura de moartea unei persoane amice pentru ca in acest mod demonstrezi doar cat de idiot poti fi :lol: Sincer acum,si nu e prima data cand faci asta pe forum,ai fost atentionat dar tu tot nu vrei sa intelegi :)

 

P.S

Fara suparare ok ?

 

e vorba de "persoane" (cam mult spus) care pun in pericol in mod voit, prin apucaturile lor, pe ceilalti participanti la trafic.

e dreptu meu sa ma bucur ca planeta are mai putin cu un imbecil.

incearca sa treci tu peste tabuurile de genu "despre morti numa de bine" ca nu se pot lesne aplica nici in cazu unor scelerati notorii ca hitler, stalin etc dar nici in cazul unor imbecili anonimi.

Editat de albastru.vertical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun ca am dreptate 100%, indiferent de locul unde s-a petrecut accidentul.

 

Daca autovehicolul nu este lovit din lateral nu se mai poate incadra la neacordare de prioritate pentru ca se ia in calcul ca deja a iesit pe drumul principal, iar obligatia celui din spate este sa reduca viteza si sa pastreze distanta, lucru ce nu la facut motociclistul.

 

Oricum viteza era muult prea mare si sa fie vazut de cel cu golfu.

Asta se intampla la noi. In alte locuri, nu neaparat mai civilizate, ca aici e chestie de legi, nu de iq, se iau in calcul mai multi factori. Spatiul de prioritate daca vrei sa ii spunem asa este calculat in functie de viteza admisa pe acel sector de drum. Desigur, respectivul nu avea 50, dar nici 150. Cred ca stim toti cat de fragile sunt carenele la ss-uri, daca avea peste 100 o facea naked. Iar la masini nu prea exista ranforsari pe mijlocul haionului. In cazul de fata toata energia s-a concentrat intr-un singur loc, motocicleta prin forma, avand rol de cutit.

 

Off-topic: misto pozele, profi...

Mesaj completat

e vorba de "persoane" (cam mult spus) care pun in pericol in mod voit, prin apucaturile lor, pe ceilalti participanti la trafic.

e dreptu meu sa ma bucur ca planeta are mai putin cu un imbecil.

incearca sa treci tu peste tabuurile de genu "despre morti numa de bine" ca nu se pot lesne aplica nici in cazu unor scelerati notorii ca hitler, stalin etc dar nici in cazul unor imbecili anonimi.

Nu te-ai plictisit ma? Si tu pentru mine esti un imbecil, imi pui in pericol buna dispozitie. Chiar nu inteleg de unde pana unde ai facut tu aceasta legatura. Cum ai ajuns tu la concluzia ca era un imbecil? Ai absolvit cumva o facultate de psihologie, ai vreun master in domeniu de iti poti enunta cu atata usurinta o parere de genu asta?

 

p.s: stii de ce ii spune accident?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lucrat si trait pe 13 ani in Romania, si am avut todauna motore cu mine ( Xt, TDM, Varadero, Bmw LT, BMW R 1200 GS ADV ).

 

cu mai mult de 30 ani de esperienza stiu ce spun.

 

NU SUNT CONITIE CU MOTOARE DE VITEZA IN ROMANIA.

 

In trafic sunt o gramada de nebuni si prost. Conservari nu sunt obisnuiti cu motoare apropie de la masina si nu se gandesc deloc la noi.

Dar ieste si adeverat ca , unica tara unde un copil de 18 / 19 de ani se cumpera imediat o bucata de 1000 cc cu 150 cai.

UNDE ESISTA ASA CEVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu se invata si nu se termina niciodata de invatat de condus o motoare. Am vizut o gramada de copii decedati cu acident dar pe magioritate ieste viteza de vina !!!!!!!!!!!

 

MEGLIO PERDERE UN SECONDO DELLA VITA CHE LA VITA IN UN SECONDO !!!!!!!!!!!

 

Merget incet si gandit acasa ca sunt nevaste, parenti, sore, frati ca plange dupa voi !!!!!!!!!!!!!!

 

Avet grigia !!!

asfat uscat si plimbare ( plimbare !!!!! ) placute.

 

Max din Bacau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar tu nu te mai bucura de moartea unei persoane amice pentru ca in acest mod demonstrezi doar cat de idiot poti fi :lol: Sincer acum,si nu e prima data cand faci asta pe forum,ai fost atentionat dar tu tot nu vrei sa intelegi :)

 

P.S

Fara suparare ok ?

Adica, daca un om spune lucrurilor pe nume, este atentionat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...