Sari la conținut

Accident mortal in Italia


WickedAssHell
 Share

Postări Recomandate

Rezumat:

 

Doua persoane de cetatenie romana si-au pierdut astazi viata intr-un accident moto.Este vorba despre de doi tineri in varsta de 17 respectiv 29 ani.Numele celor doua victime este Antonio Andrei Bade si Istvan Szekely

Dinamica accidentului ramane de stabilit de catre autoritati,insa din cate se pare din prima reconstituire,accidentul a avut loc deoarece conducatorul motocicletei(Kawasaki Ninja Zx6R),ce probabil se deplasa cu o viteza ridicata nu a mai reusit sa evite impactul cu un WW Golf,la bordul caruia se aflau doua cupluri de romani.

Conducatorul motocicletei a murit pe loc,in timp ce pasagerul a decedat in drum spre spital.Pasagerii din masina au scapat nevatamati.

 

 

b_p-34051-abstr_img-28-inci2.jpg

 

 

b_p-34051-det_img-28-motoin.jpg

 

 

b_r-2366-img-28-inci.jpg

 

 

b_r-2369-img-28-moincid.jpg

 

 

Sursa AICI

 

Dupa cum se vede si in una dintre poze, exista un semn ce indica "Intersectie cu un drum fara prioritate",iar in articolul din acel ziar online este specificat ca masina sa pus in circulatie de pe partea stanga a drumului cu prioritate,adica de pe o strada secundara ce probabil avea stop sau cedeaza trecerea (presupunere personala) :)

 

RIP ;) :D :D

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iarasi viteza excesiva isi spune cuvantul ! ca si in toate accidentele petrecute pe anul 2010 in Romania.

 

gropile nu zic ca nu sunt un factor important, dar din momentul in care am iesit din iarna se observa ca toate strazile sunt praf si vad zilnic mobre cu gaz-ul in blana !

 

am trecut si eu cu moto peste gropi mari si zic mari , dar merg normal 50-60 70 maxim , m-am ridicat pe scarite am lasat mobra moale si am redresat-o fara probleme, daca as fi dat tare cand vad drumu GOL, asa cum gandesc 90% dintre motociclistii noi,eram pe lumea cealalta.

 

cine nu are cap , merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut si eu cu moto peste gropi mari si zic mari , dar merg normal 50-60 70 maxim , m-am ridicat pe scarite am lasat mobra moale si am redresat-o fara probleme, daca as fi dat tare cand vad drumu GOL, asa cum gandesc 90% dintre motociclistii noi,eram pe lumea cealalta.

 

Sfatul meu ar fi sa nu te mai ridici in scarite...nu cred ca ai vrea sa ai doar 2 puncte de sprijin pe moto cand poti sa ai 3(adica sa stai jos...ca sa nu mai vorbim ca poti sa si strangi rezervorul intre genunchi). Cat despre lasatul ghidonului cu o priza mai lejera sunt de acord...in toate cazurile nu numai la trecerea peste gropi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu ar fi sa nu te mai ridici in scarite...nu cred ca ai vrea sa ai doar 2 puncte de sprijin pe moto cand poti sa ai 3(adica sa stai jos...ca sa nu mai vorbim ca poti sa si strangi rezervorul intre genunchi). Cat despre lasatul ghidonului cu o priza mai lejera sunt de acord...in toate cazurile nu numai la trecerea peste gropi

 

nu mai da sfaturi ca induci incepatorii in eroare gresita. :)

 

te "ridici in picioare" ca sa lasi suspensiile sa isi faca treaba si motorul sa isi gaseasca singur ... drumul. macar ridici popoul de pe sea, nu trebuie sa te ridici in picioare pe scarite la propriu. vezi enduristii pe teren accidentat.

 

 

sa lasi motorul mai moale nu inseamna sa lasi priza mai lejera la ghidon. dimpotriva.

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai da sfaturi ca induci incepatorii in eroare gresita. :)

 

te "ridici in picioare" ca sa lasi suspensiile sa isi faca treaba si motorul sa isi gaseasca singur ... drumul. macar ridici popoul de pe sea, nu trebuie sa te ridici in picioare pe scarite la propriu. vezi enduristii pe teren accidentat.

 

 

sa lasi motorul mai moale nu inseamna sa lasi priza mai lejera la ghidon. dimpotriva.

 

 

Vezi enduristii care au suspensii moi deci trecerea peste gropi nu ii zguduie atat, iar scaritele lor au priza mai buna si nu exista pericolul de a le aluneca piciorul de pe ele. Pe un bandit cum are cel cu care vorbeam sau pe o stradala eu nu m-as ridica in picioare, dar fiecare face cum il duce capul. Sa nu mai vorbim de sportive care au scaritele inclinate in fata pentru pozitia specifica.

Sa tii ghidonul tare, strans plus coatele tepene, e o invitatie la a rasuci maneta de acceleratie fara sa vrei in timpul trecerii peste denivelari. Si atunci sa te tii...dar inca o data nu e nimeni obligat sa se ia dupa mine, fiecare cum il duce capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o Honda Deauville te poti ridica in picioare ? Eu unu' o fac , la viteza mica si nu ma ridic decit 60-70 la suta , ca nu m-am obisnuit bine cu ea. Am eu un drumeag foarte "bine" asfaltat , cu care ma tot cert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil suntem si noi campioni in ceva .In accidente,nu mai conteaza cu ce sau cum.De abia am pus-o pe roate in tara ,acu ne mai intindem si pe alte plaiuri.Culmea ironiei ,sa te busesti tot cu de-ai tai la 1500 de km distanta de tara.

Mesaj completat

Parca si vad drumul liber in fata ,sa-i tot dai gaz ,si apare un roman cu un golf care de abia mesteca in pinioane.Suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o Honda Deauville te poti ridica in picioare ? Eu unu' o fac , la viteza mica si nu ma ridic decit 60-70 la suta , ca nu m-am obisnuit bine cu ea. Am eu un drumeag foarte "bine" asfaltat , cu care ma tot cert.

 

 

Si eu ma ridic in scarite pe Warrior.

 

Dumnezeu sa-i ierte!

 

Si cand aveti pasageri? Sau daca reusiti sa franati inainte de groapa si fata plonjeaza, va mai ridicti si in picioare sa mutati si mai multa greutate pe fata? Dar daca accelerati in timp ce roata fata trece pentru a o "descarca" si sunteti in picioare? Ramane sa va tineti de ghidon si sa-l trageti din inertie spre spate? E safe?

Dar daca sunteti in spatele unei masini (ceea ce nu ar trebui, dar se intampla) si "apare" o groapa de sub masina si nu aveti timp sa va mai ridicati?

Eu unul prefer sa imi zdruncin rinichii stand jos si strangand rezervorul intre genunchi decat sa ma ridic. Sau poate o mica ridicare dar fara a muta greutate pe maini sau a pierde contactul genunchilor cu rezervorul. Pentru mine a fucntionat pana acum. Bineinteles miscarea ideala ar fi evitarea gropilor.

Dar bieninteles nu detin eu adevarul absolut si fiecare cu stiulul sau atat timp cat il tine intreg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca sarmanii aia au avut accident la 1500 de km de tarisoara noastra si chiar si asa tot au reusit sa intre in vajnicele falci ale balaurului nemilos reprezentat prin aceasta rubrica din forum. Nu-mi este frica de moarte cum imi este de posibilitatea sa ajung vreodata sa fiu judecat si infierat aici de catre camarazii mei motoristi.

 

:)

Editat de Jorj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici scapa de critici doar cei care asteapta la semafor aparitia culorii verzi ,si sunt loviti din spate.

 

Ai uitat sa adaugi ca trebuie deasemenea sa aiba carnet de ani buni, ITP-ul la zi, echipament, trifoiul norocos si vaccinati. Oricare din acestea daca lipsesc, automat vina se transfera motoristului. Pam-pam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea e ca sarmanii aia au avut accident la 1500 de km de tarisoara noastra si chiar si asa tot au reusit sa intre in vajnicele falci ale balaurului nemilos reprezentat prin aceasta rubrica din forum. Nu-mi este frica de moarte cum imi este de posibilitatea sa ajung vreodata sa fiu judecat si infierat aici de catre camarazii mei motoristi.

 

;)

:)

respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la concluzia ca defapt nu gropile, nu soferii si nici teribilismul sunt de vina in cazul accidentelor, cauza e ca suntem "romani", altfel nu imi explic cum in Italia doi romani pe motor au lovit o masina cu 4 romani :) e cam culmea accidentului motociclistului roman, chiar daca esti in alta tara cu motoru tot peste soferi romani dai...

 

Oricum nasol, oriunde ar fi e tot groaznic, Dumnezeu sa-i ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat intr-o groapa imensa anul trecut, atat de nasoala incat mi-a sarit motocicleta din viteza pe neutru. Daca nu ma ridicam in sa fara sa ridic un pic de motor, cred ca se intampla si mai grav decat o sperietura.

Asa ca eu pe Honda CBR F4i, ma pot ridica fara probleme, si este chiar indicat cand dai peste obstacole.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acuma m`a sunat taicameu sa imi zica de accident .. cel de 29 de ani , era coleg de munca cu tata.:| ..

Toate astea s`au intamplat dupa cel mult o zi ..de la achizitionarea motorului. A dat 9000 de euro pe el ..a scos bani din banca sa ii cumpere baiatului motor.:| ..ce de ganduri are si taicameu acuma ...chiar dupa ce a fost de acord sa imi cumpere si mie :).

 

Aveti grija ! Asfalt uscat !

 

Dumnezeu sa-i ierte !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Chiar acuma m`a sunat taicameu sa imi zica de accident .. cel de 29 de ani , era coleg de munca cu tata.:| ..

Toate astea s`au intamplat dupa cel mult o zi ..de la achizitionarea motorului. A dat 9000 de euro pe el ..a scos bani din banca sa ii cumpere baiatului motor.:| ..ce de ganduri are si taicameu acuma ...chiar dupa ce a fost de acord sa imi cumpere si mie :).

 

Aveti grija ! Asfalt uscat !

 

Dumnezeu sa-i ierte !

 

nu vreau sa fiu rau, dar daca tu zici ca avea o zi de cand avea motoru, golful ala e infundat de tot, sa fim sinceri. cred ca experienta zoro, motor nou, puternic, masina infundata de la motor. ce sa mai crezi in cazu asta. asfaltul arata foarte bine in poze, probabil a uitat ca mai are si frani, altceva nu vad sa fi fost.

 

 

dumnezeu sa ii ierte

Editat de moshnegutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri a avut loc un accident moto in orasul in care locuiesc eu,in urma caruia un tanar italian de 27 ani si-a pierdut viata.Din cate se pare a pierdut controlul motocicletei(Ducati) la intrarea intr-un sens giratoriu,iar el a fost proiectat intr-un stalp stradal(cel care sustine semnul "Sens Giratoriu"),impact ce ia fost fatal.

 

Pacat :) ;)

 

Asfalt uscat si aveti grija de voi !!!

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...