Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu esti roman de origine maghiara?

Conteaza?.............am zis ca nu am chef sa intru in polemici.Daca ma intrebi de motoare raspund cu placere de altceva ma doare la banana!

pac pac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@art sa traiesti orice-ai fi. Sa stii ca nu am intrebat cu rautate....

 

Nu mai spalati motoarele cu spuma activa! Oxideaza toate dupa aia. Sau dupa ce o cureti, trebuie unsa peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija la spuma activa, cel putin la mine au ramas urme si nu mai dispar pe cadru... si eu sunt maghiar cel putin cu numele :)

mda, am patit si eu la masina, da numa pe anumite tipuri de aluminiu se intampla, si cred ca nu-i de la spuma, ca de la solutia de curatat motorul, da s-ar putea sa ma si insel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@art sa traiesti orice-ai fi. Sa stii ca nu am intrebat cu rautate....

 

Nu mai spalati motoarele cu spuma activa! Oxideaza toate dupa aia. Sau dupa ce o cureti, trebuie unsa peste tot.

 

 

si la mine au ramas niste urme de la spuma knd am spalat motoru la spalatorie,a fost prima si ultima data :)

 

in legatura cu curatatul jantelor vreu sa a zic ca folosec FAIRY(detergent lichid de vase) :D),e cea mai simpla solutie de a scoate grasimea de pe jante(ALBE cum sunt ale mele) :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu :D

trebuie sa reglezi relantiul si sa speri ca nu a fost reglat asa din cauza unei alte probleme :)

 

In alta ordine de idei:

Imi pusca furca la gropi sau cand ma las tare si brusc pe ea; cica ar fi de la semeringuri, dar ca daca nu curge ulei nu trebuie facut nimic

Ce parere aveti?

 

 

Salutare

Stie careva cum se regleaza relantiul la un GSXR de 750? Imi sta la cald la 900 si trebuie dat la 1300 - 1500. Ar trebui date carenele jos?

Multam anticipat de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu carenele, trebuie sa ridici rezervorul... scoti seaua, scoti suruburile de la rezervor (cele doua din fata), ridici rezervorul si e un surub pe partea stanga (cred ca pe unde vin cablurile de la acceleratie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu carenele, trebuie sa ridici rezervorul... scoti seaua, scoti suruburile de la rezervor (cele doua din fata), ridici rezervorul si e un surub pe partea stanga (cred ca pe unde vin cablurile de la acceleratie).

:) la k7 era in stanga sub cadru,in priza de aer , partea laterala , daca ai alt k verifica prin priza de aer de pe stanga ! tre sa dai de un stutz , analizeaza atent pe acolo , 100 % nu tre sa desfaci nimic sa reglezi relantiul ,la tl tot pe stanga partea laterala chiar in priza de aer , asa ca ....... plus ca 1500 e mult ... e indicat 1100 - 1300 !

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad.

VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io tot detinator srad 750 98....cand am cumparat aceeasi poveste cu uleiul(recent schimbat mai merge 2000-3000), am inclinat motorul destul de mult pe partea stanga pana cand am zarit o urma de ulei pe gemulet...cat dewspre zgomot la fel boala veche la SRAD(reomatist)...si a mea mai bate dar nimic grav cel putin dupa ce se incalzeste un pic manca asfalt...la ulei normal ar fi trebuit sa se aprinda si un bec prin bord dar nu se stie mai bine schimbal sa stii ca e facut de tine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce trebuie sa crezi tot ce spune lumea<am schimbat, am facut, etc>

primul lucru care tr sa-l faci cand il cumperi este o revizie cu schimb ulei,filtre si verificat restu<placute, jocuri, etc>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frati gixxeristi...mai astept totusi pareri....nu se aprinde nimic..decat becul de ulei care se stinge...

Pai... nu stiu cata experienta ai cu motoarele, de aceea o sa te intreb daca ai verificat uleiul cu motorul la verticala, nu pe cric;

daca pe verticala nu-ti apare, fa-i un schimb, sa fii tu linistit, si vezi dupa aia daca mai scade; ideea e ca daca nu scoate fum si nu lasa nici pete, nu prea are cum sa-l piarda....

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad.

VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME..

 

 

 

Mergi des cu motorul ? sau il ti de pomana in garaj sau in curte..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate zli.......nici eu nu am avut intentia sa ma supar:)) am zis-o la stou

Spuma activa distruge cadrul si oricealtceva din aluminiu.

Uleiul nu neaparat trebuie sa se vada dar daca ti minte ce fel de ulei a fost turnat in el mai pune si tu un pic.....e motor mai vechi s-rad asta poate fix cantitatea aceea iti lipseste care se vede prin gemulet....nu cred ca e problema mare.

Relantiul se regleaza din partea stanga jos de la un surub.....nu trebuie sa desfaci nimic.....

pac pac!

 

Zgomotul ce se aude este de la intinzatorul de lant(distributie) nu e cine stie ce....de fapt este arcul de la intinzator.....dupa ce se incalzeste motorul tace........eu am mers cu s-rad-ul meu 20.000 asa si nu are nimic......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.va supar cu o intrebare care ma framanta de cateva zile. am pe spate un cauciuc fabricat in 2004 si fata fabricat in 2000 sunt destul de bune. :D ca marca sunt pirelli corsa.mentionez ca sunt pe un srad. sunt un risc la aceasta vechime? va multumesc pt raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrare GSXR 600 K2.

 

Nu am vazut-o, insa pe langa ce se vede in poza stiu ca mai exista si carenele laterale, crapate/rupte dar se pot repara, precum si codita completa.

 

Pedala frana si pedala schimbatorului de viteza s-au dat.

 

PM pentru detalii

post-37456-1243671143_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.va supar cu o intrebare care ma framanta de cateva zile. am pe spate un cauciuc fabricat in 2004 si fata fabricat in 2000 sunt destul de bune. :D ca marca sunt pirelli corsa.mentionez ca sunt pe un srad. sunt un risc la aceasta vechime? va multumesc pt raspunsuri

 

 

Producatorul da un termen de garantie de 3 ani ! Cauciucul poate sa arate super ok pe afara dar pe interior poate sa fie varza !

 

Eu personal recomand sa le schimbi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...