Survolaj Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Todea - bag-o si tu in service mode vezi ce cod iti da. Cred ca e mai simplu asa decat sa ne dam cu parerea ca aiuritii pe acilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 bai baieti sunteti mai rau ca niste copii care se cearta pentru o jucarie ) mai bine imi spuneti si mie cum rezolv problema cu bordul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Todea - bag-o si tu in service mode vezi ce cod iti da. Cred ca e mai simplu asa decat sa ne dam cu parerea ca aiuritii pe acilea. Corect! Este mai simplu asa ,dar fac pariu ca este problema de la senzorul de acceleratie sau a uitat sa bage o mufa pe undeva IAT sau MAP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Todea - bag-o si tu in service mode vezi ce cod iti da. Cred ca e mai simplu asa decat sa ne dam cu parerea ca aiuritii pe acilea. am sa incerc sa vad daca ii dau de cap Corect! Este mai simplu asa ,dar fac pariu ca este problema de la senzorul de acceleratie sau a uitat sa bage o mufa pe undeva IAT sau MAP sigur una din astea doua trebe sa fie..merg acu' sa o iau la puricat am uitat sa bag o mufa multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) am sa incerc sa vad daca ii dau de cap sigur una din astea doua trebe sa fie..merg acu' sa o iau la puricat am uitat sa bag o mufa multumesc de sfaturi Ma gandeam eu! Editat Septembrie 21, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) baietii am si eu o problema cu srad'ul meu. de cand l'am cumparat dadea cateva picaturi de ulei ... nu stiu mai exact pe unde , curge de pe carena stanga sau cand merg cu el adidasul stang este plin de ulei ... am impresia ca da din ce in ce mai mult ulei. completez cam la 100 km uleiul din baie :| 100-200gr cu aproximatiee ... si observ ca nu prea mai trage cum tragea inainte. mi'a spus cineva ca in loc de garnituri as avea niste "minsk'uri" sau cum se numesc. astept si eu niste raspunsuri mai concrecte va rog . numai bine Editat Septembrie 22, 2011 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Cel mai simplu este sa dai carenele laterale jos si sa vezi pe unde pierzi, este cam nasol sa pierzi ulei dintr-un furtun care are rol esential in ungere si astefel bulesti motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 le'am dat dar nu prea am observat mare lucru ... era ulei cam peste tot :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Pune-l pe stander, ia o carpa si freaca bine. Da drumul la motor pe stander si pune-te sub el pana vezi de unde curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) .. desigur ca nu am putut sa stau cuminte, vre-o luna nu am cum sa ma urc pe motor, ieri in jurul orelor 14 pe vantul ala puternic am suferit un accident, am cazut cu zmeul(kite) de la aproximativ 4 metri ... foarte violent, echipament nema, urmarile.. manuta si piciorusul in gips, nu pot sa fac nimic dar sunt fericit ca am scapat cu viata. exact asta este locul Editat Septembrie 22, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . dul fara carene la o spalatorie sa til faca ca nou si dupa o sa vezi imediat despre ce e vb<mai ales ca pe st mai e si lantul si te poate pacalii> .. desigur ca nu am putut sa stau cuminte, vre-o luna nu am cum sa ma urc pe motor, ieri in jurul orelor 14 pe vantul ala puternic am suferit un accident, am cazut cu zmeul(kite) de la aproximativ 4 metri ... foarte violent, echipament nema, urmarile.. manuta si piciorusul in gips, nu pot sa fac nimic dar sunt fericit ca am scapat cu viata. exact asta este locul cred ca te-a blestemat lumea<-utu-i in gura> Editat Septembrie 22, 2011 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Aladine - da filmuletu cu cazatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) am facut imprudenta sa nu ma leg .. ma doare piciorul de ma pis pe mine nu mai stiu cum sa stau cu el!!! nu am filmat ca fraierul. Editat Septembrie 22, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Du-te pe la biserica - te-au spurcat astia, vodoo etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . iti dau eu,sau merem la un nene care se pricepe sa iti faca mobretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 bay momentan nu prea dispun de multi banuti si as mai vrea sa fac week asta un munte ... sper sa nu ma lase pe acolo ) cand dispun de vro 500 euro atunci o sa'l bag in service sa ii fac toate bubele ... multumesc celor care mi'au raspuns o sa il spal si vad pe unde da ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Iti poate da cu ulei pe la capacul de ambreiaj, capacu de la alternator, capacu de la motor sau pe la buson, ori se poate prelinge de la capacul de chiuloasa. Da carenele jos si vei vedea de unde curge, nu e neaparata nevoie sa o speli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Mobra aia e o bestie,stiu ca are cutie de 5 trepte(nu are nevoie ,,treapta'' 6) si ajunge in treapta 1 la vreo 170km/h Am gasit una la 600e si ma gandeam sa o cumpar..just for fun Stiu ca padure e fan gsxr1100,da-i un telefon sa iti spuna cate ceva despre modeulul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Din pacate nu am avut posibilitate sa ma dau cu ea prea mult, trebuie sa rezolv cu actele. Din ce am citit am inteles ca la partea de handling este ca la loterie . Sper sa ma obisnuiesc cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Am un prieten care detine un GSX-R 1100 din '92 ( modelul care inca nu se racea pe apa ) si se cam plangea ca tre sa bage des benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Cum e cu racirea asta pe ulei in oras, unde stai pe la semafoare si cozi? Azi am fost la ITP si in traficul din Buc s-a cam incalzit (110grC). Am vazut ca intra in rosu la 120gr (fata de apa) . Problema este ca nu am vazut nici un ventilator suplimentar in spatele radiatorului, a incercat cineva sa puna unul suplimentar ? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Immortal22 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Mers vreo un sezon cu un gix de 1100 din 94..Amintiri,pe langa faptu ca la un drum de mare consumu dintre ea si un fzr de 600 a fost o diferenta de vre 4 litri in favoarea mea( fzr'u mancand mai mult).Motor mare cuplu mare,Dar ai grija in general sunt date pe ulei cam toate:).Ajunsesem la 1000 de km sa ii bag 500 de grame de ulei(NU BAGA Motul 300V).In legatura cu ciclistica e superba in opinia mea grea animal mare si o poti pune lejer pana jos,NU II SCOATE AMORTIZORU DE VOBLAJ ca sa nu ai alte probleme(Vezi daca functioneaza cum trebuie neaaparat).In rest sincer e o Bestie in adevaratu sens al cuvantului.Pe liniutza faceam praf un R1 din 99..Mare grija la gaz se urca usor din power wheelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.