-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) .. desigur ca nu am putut sa stau cuminte, vre-o luna nu am cum sa ma urc pe motor, ieri in jurul orelor 14 pe vantul ala puternic am suferit un accident, am cazut cu zmeul(kite) de la aproximativ 4 metri ... foarte violent, echipament nema, urmarile.. manuta si piciorusul in gips, nu pot sa fac nimic dar sunt fericit ca am scapat cu viata. exact asta este locul Editat Septembrie 22, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . dul fara carene la o spalatorie sa til faca ca nou si dupa o sa vezi imediat despre ce e vb<mai ales ca pe st mai e si lantul si te poate pacalii> .. desigur ca nu am putut sa stau cuminte, vre-o luna nu am cum sa ma urc pe motor, ieri in jurul orelor 14 pe vantul ala puternic am suferit un accident, am cazut cu zmeul(kite) de la aproximativ 4 metri ... foarte violent, echipament nema, urmarile.. manuta si piciorusul in gips, nu pot sa fac nimic dar sunt fericit ca am scapat cu viata. exact asta este locul cred ca te-a blestemat lumea<-utu-i in gura> Editat Septembrie 22, 2011 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Aladine - da filmuletu cu cazatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 (editat) am facut imprudenta sa nu ma leg .. ma doare piciorul de ma pis pe mine nu mai stiu cum sa stau cu el!!! nu am filmat ca fraierul. Editat Septembrie 22, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Du-te pe la biserica - te-au spurcat astia, vodoo etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 m'am gandit la chestia asta dar trebuie sa fac rost de stander mersi mult ... mai astept pareri . iti dau eu,sau merem la un nene care se pricepe sa iti faca mobretu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 bay momentan nu prea dispun de multi banuti si as mai vrea sa fac week asta un munte ... sper sa nu ma lase pe acolo ) cand dispun de vro 500 euro atunci o sa'l bag in service sa ii fac toate bubele ... multumesc celor care mi'au raspuns o sa il spal si vad pe unde da ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Iti poate da cu ulei pe la capacul de ambreiaj, capacu de la alternator, capacu de la motor sau pe la buson, ori se poate prelinge de la capacul de chiuloasa. Da carenele jos si vei vedea de unde curge, nu e neaparata nevoie sa o speli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Mobra aia e o bestie,stiu ca are cutie de 5 trepte(nu are nevoie ,,treapta'' 6) si ajunge in treapta 1 la vreo 170km/h Am gasit una la 600e si ma gandeam sa o cumpar..just for fun Stiu ca padure e fan gsxr1100,da-i un telefon sa iti spuna cate ceva despre modeulul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare , Bine v-am gasit, tocmai sunt posesorul unui Suzuki GSXR 1100 din '93. (racire pe ulei). La ce ar trebui sa fiu atent? care sunt punctele lui slabe din punct de vedere tehnic sa stiu sa previn inainte sa repar .Intrebarea era mai bine sa o pun inainte sa il cumpar, dar a fost singura optiune la un schimb cu auto si m-am grabit. Multumesc. Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Am mers ceva timp pe gsxr1100 si pot sa spun ca nu vreau nici pe degeaba o motocicicleta deasta, este o fiara.. cat despre motor.. este ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti cand mergi cu ea. Din pacate nu am avut posibilitate sa ma dau cu ea prea mult, trebuie sa rezolv cu actele. Din ce am citit am inteles ca la partea de handling este ca la loterie . Sper sa ma obisnuiesc cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Am un prieten care detine un GSX-R 1100 din '92 ( modelul care inca nu se racea pe apa ) si se cam plangea ca tre sa bage des benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Cum e cu racirea asta pe ulei in oras, unde stai pe la semafoare si cozi? Azi am fost la ITP si in traficul din Buc s-a cam incalzit (110grC). Am vazut ca intra in rosu la 120gr (fata de apa) . Problema este ca nu am vazut nici un ventilator suplimentar in spatele radiatorului, a incercat cineva sa puna unul suplimentar ? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Immortal22 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Mers vreo un sezon cu un gix de 1100 din 94..Amintiri,pe langa faptu ca la un drum de mare consumu dintre ea si un fzr de 600 a fost o diferenta de vre 4 litri in favoarea mea( fzr'u mancand mai mult).Motor mare cuplu mare,Dar ai grija in general sunt date pe ulei cam toate:).Ajunsesem la 1000 de km sa ii bag 500 de grame de ulei(NU BAGA Motul 300V).In legatura cu ciclistica e superba in opinia mea grea animal mare si o poti pune lejer pana jos,NU II SCOATE AMORTIZORU DE VOBLAJ ca sa nu ai alte probleme(Vezi daca functioneaza cum trebuie neaaparat).In rest sincer e o Bestie in adevaratu sens al cuvantului.Pe liniutza faceam praf un R1 din 99..Mare grija la gaz se urca usor din power wheelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ..erai mai usor in pantaloni scurti si deaia se ridica usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 nu ai treaba cu racirea , cel putin eu nu am avut-o si la fel cum zicea cineva mai sus e o adevarata fiara , si cu ea ma tineam de r1 iar pe autostrada eram in paralel cu r1 , cel putin cu un consum mai mare dar , eram satisfacut de ea , era o nebuna e un motor foarte ok , cel putin din punctul meu de vedere , daca ii schimbi uleiul la timp , te duce muuuult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Multumesc pentru pareri , intre timp i-am facut si ITP+asigurare si am iesit la cateva drumuri . Intr-adevar m-a speriat , dar am inceput sa ma obisnuiesc cu monstruletul . Eu sunt mai slabanog (67 Kg) si simt ca pierd foarte repede din aderenta spate (fata de FZR600) . Cum se testeaza amortizorul de ghidon ? Ar trebui sa incerc sa misc brusc de ghidon si sa simt o forta de franare,nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) Da. Mai bine iti faci service-ul la amortizor nestiind daca functioneaza bine. Vezi ca ai un surub de golire, il desfaci si ii faci cursa completa stanga dreapta pana nu mai curge nimic din el. Cumperi 1 L de ulei de furca (eu am pus 20w pentru ca l-am vrut mai rigid) si l-am scufundat complet in ulei. Sa il scufunzi intr-o sticla de 2 L de preferat pe care o tai pe verticala, torni uleiul si pui amortizorul in ea in asa fel incat gaura de umplere sa fie complet scufundata. Ii faci curse stanga-dreapta pana nu mai ies bule si pui surubelul inapoi. Dupa ce am facut operatiunea asta, am numai cuvinte de lauda pentru comportamentul mai stabil al motoretei Legat de aderenta, daca mai ai carne pe cauciuc iar DOT-ul cauciucului nu a depasit 3-4 ani..incearca sa ii mai scazi presiunea. Editat Septembrie 29, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 ia uite sorine cum ai invatat tu ce e mai bun de la mine ) asa e cum zice sorin cu amortizorul. asa am facut si eu dar eu am pus 15W ca la 20 era beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am si eu o intrebare: pot folosi slick-uri pe strada ? auzisem o chestie ca daca m-a prins ploaia incaltat in slick-uri o sa am zero aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa ai zero aderenta si pe uscat, poti sa mergi cu slick-uri pe strada doar daca mergi in lunile iulie-august intre orele 12-15 cand e cald afara, si sa mergi foarte tare ca sa le incalzesti, adica acceleratie blana si frana blana. Acum tu decizi daca poti sa mergi sau nu cu slick-uri pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cum sa ai 0 aderenta pe uscat cu slikuri de caificari,de ex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Impropriu spus 0 aderenta. Omu probabil vrea sa mearga cu slickuri din martie pana in noiembrie. In general cei care vor sa mearga cu slickuri pe strada sunt cei care vor sa impresioneze sa se afiseze cu slickuri din care atarna franjuri. Cu siguranta nu ai nevoie de ele pe strada. Editat Septembrie 30, 2011 de Luci03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.