Hitmanu Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Astazi mobra mea a primit 4 litri de top speed 10/40 de la motorex sa vedem daca ii place mai mult decat 300v voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Chiar acum 2 zile l-am folosit ptr prima data ( chitul de spalat si uns ) de la K&N . A curatat bine filtrul , a ramas uniform ca si colorit dupa spalare . L-am cumparat de aici http://www.motodiscount.ro/ Editat Martie 11, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Puteti curatza filtrele de aer sport cu solutie de spalat masini, cea din spalatoriile auto. Uleiul dintr-un flacon KN ajunge la 5 ungeri, flaconul de curatare se goleste la 2 utilizari. Editat Martie 12, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat. Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Editat Martie 12, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Esti boier, joi, cand a fost foarteeeee cald, mi-a ajuns si la 115. Ventilatorul meu pleaca la 107, ca la Gix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Schimba busonul la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 La recomandarea lui TNG am inceput sa caut busonul de la radator. Imi puteti recomanda un magazin unde gasesc asa ceva? GSXR 600 SRAD din 1997. Search-ul pe goagal nu prea ajuta... Sau nu ma descurc eu. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. merci frumos de sfaturi, in weekend o sa ma duc la ea si asta fac....merci inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Pentru nimic,numa bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Am si eu o intrebare poate stie cineva mai concret. Se potriveste roata fata de la un gsr 600 2008 la un gsxr 600 tot 2008? Dupa cum stiti la gsxr furca este upside down. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Ai un contact imperfect pe alimentare generala, baterie,sigurante,mufe etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Poate fi din minusul de ;la baterie sa nu faca contact cum trebuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri? Nu trece va ramane in baie si cu fiecare schimb se va elimina. Esti sigur ca acum nu mai curge? Ai aliniat bine ai aliniat bine tarodul cad ai dat filetul? Banuiesc ca ai trecut la 16 cu 1.5 Editat Martie 14, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawaba Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Am o curiozitate ! Cam cati km duce un motor de Srad 750 ? Am avut vre-o 4 Srad-uri , unu din ele avea 69 de mi de km si mergea perfect ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Am o roata spate de GSXR 600 K1-K3, lovita, indoita pe o parte. O dau pe un pret de nimic si va trimit la cineva care v-o repara si v-o face perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 De ce nu o donezi sau o arunci? indreptatul+ vopsirea costa cat una in stare buna fara investitii Cat ceri tu pe ea plus indreptare si vopsire o sa fie mai scumpa decat una in stare buna.Pretul pierdut pe drum si combustibilul nu le pun la socoteala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Am mai donat deja lucruri. Asta nu este gratis dar pretul e modic. Janta nu este a mea. Are si tampoanele de cauciuc de la hub-ul suportului de foaie. Nu am scris nicaieri cat cere proprietarul pe ea Sa nu ne aruncam in presupuneri. Culoare alba, daca are vreo importanta. Editat Martie 14, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 @TNG mersi mult, am dat cu 16 si am un buson de 28 acum i-am pus 1L de agip sa stranga spanu si acum il scot sa pot pune ulei bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!! Editat Martie 16, 2013 de ady_zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.