Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

depinde foarte mult temperatura exterioara si tipul de compound. Daca nu se potriveste compound-ul sau nu reusesti sa tii o temperatura adecvata in pneuri, s-ar putea sa nu fie la fel de aderente nici ca Pilot Power. e clar ca nu poti merge 3 anotimpuri cu acelasi tip de pneu de curse pe strada. In acest sens, tabelele de la Cesar sunt foarte elocvente. Daca gresesc, rog sa ma corectati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Fum albastru provine de la consum de ulei.

Putin de la semeringuri de supape,putin de la secmenti....

Daca acel furtun vine de la rezervor este normal sa fie acolo asa,fiind drenajul de la buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

 

K1-K3 600 au niste motoare nerafinate dar extrem de robuste si durabile.

Daca e fum "albastru" automat consuma ulei. Cum stai cu nivelul? Ai observat cu motorul cald (peste 60 de grade) sau rece?

Test de compresie si verificare/reglare joc supape si afli daca sunt segmentii si/sau simeringurile de supape.

 

Eu mizez pe simeringurile de supape dar nici segmentii nu sunt exclusi daca motocicleta a avut kilometrajul manarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa studiez mai atent si va spun exact.. eu ma gandeam ca ea fiind oarecum statuta, eu cand i am dat mai tare s o fi curatat... o s o incalzesc bine si apoi sa vedem..

 

Oricum am garantie 1 an pe motor de la firma de la care am cumparat-o .. ma indoiesc ca mi-ar fi vandut-o cu probleme .. o sa ii mai fac un test, eventual filmat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape?

300v il cam papa.Primul de pe forum care s-a plans de treaba asta a fost emilio ...are busa

Si eu tot pe 300v merg si mai arde din el,nu stiu cat ca nu complectez.Cica dublu ester ar fi de vina

 

De curand am facut schimbul de Hulei si am cerut bel ray,nu a avut atunci pe stoc si am luat 300v 15w 50 ce pun de obicei.Data viitoare cumpar bel ray echivalentul 300v 15w 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri?

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Atunci ti-l recomand cu toata caldura pe skandal pentru o constatare/reparatie(asa nu mai dispare postul).E zda best....il recomand doar oamenilor care ma ,,plac''...celorlalti pe TNG,Totusi eu zic sa nu mergi la Tng



Sa nu dai report si la postul asta...nu ai motiv



Da pe feisbuc ce zic uoameni din grup?...ce ar trebui sa faci?

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri?

Sunt pe mobil asa ca nu vad la status tau ce tip si an este gsxr.

Dar faptul ca nu-ti sare din viteza si da in nas" imi spune ca nu sunt probleme de cutie.Eu spun ca ai probleme pe partea de injectie.Ar fi ideal daca dai mai multe amanunte gen:ce filtru aer ai,sistem evacuare,modificari ,pc qs etc.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TNG, merci frumos de raspuns...am un gsxr 600 din 2001...are cam 43000 km, fltru sport proaspat curatat, ngk iridium de 1000 de km, toba stoc, nici o modificare facuta la ea...faza ca da in nas se intampla doar intr-a 2a pe la 6500de ture...in restul treptelor totul e ok la orice turatie...de asta ziceam ca poate e de la vreo tija din cutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STVA-ul poate sa iti faca figuri.

Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina).

E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STVA-ul poate sa iti faca figuri.

Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina).

E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri.

De la K 4 in sus este ceea ce spui tu.

K1/2/3 600,stv-ul are arc de readucere in pozitia initiala asa ca nu poate ramane inchis.

In plus ori ce defectiune de stv este semnalata cu FI.

Nu am auzit sa spuna asta...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3)

Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise.

Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine.

benzina si blana orbitoare! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit..

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3)

Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise.

Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine.

benzina si blana orbitoare! :D

Asta pentru ca nu a fost setata pozitia senzorului de stv sau poate chiar a fost defect senzorul.

Clapetele se scot in ultima istanta mai ales la 600, cand motorul stv este distrus costul lui fiind destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt bani, nu e buget, cat costa... aoleu, asa scuNp!!!

 

Sa ma apuc sa insir toate doleantele onoratei clientele? :))

Fa-o domle sa mearga si sa fie ieftin.



nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit..

 

Mizez pe clapete dar fara verificare nu e nimic 100% sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti sta becul rosu aprins si in dreapta jos unde scrie temperatura iti apare F1...moment in care desfaci shaua spate si cum te uiti din spate spre bord pe partea stanga e o mufa alba...in care se baga o sarma (cu contactul luat) in gaurile din poza (http://i154.photobucket.com/albums/s278/suomycasino/13-1.jpg) ....apoi pui contactul, te uit pe bord si vezi codul de eroare pe care il cauti aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...