JAGI Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Asta vroiam sa spun si eu. Uita de cel OEM. Ne spui si noua cine vrea 120E pe cel original? Editat Martie 7, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Eu nu cred ca conteaza cat cere cineva pe o piesa SH. Valoarea unei piese SH nu poate fi standardizata. Ea pleaca de regula de la jumatate din valoarea unei piese noi,si oscileaza in functie de cine o vinde,si cat de cautata este. Cel care are un park in dezmembrare o sa ceara intodeauna mai putin pe piese, pentru ca el vede valoarea cumulata cu restul de piese din acea moto. Persoana care are doar moto personala si care dintr-un motiv a ajuns sa o dezmembreze,va incerca sa castige cat mai mult din "paguba" Concluzia de final: Fiecare are dreptate si cel care cumpara si cel care vinde.Nu putem blama pe nici unul dintre ei. Fiecare piesa are vanzatoeul si cumparatorul ei,nu sunt reguli de ce ala vinde mai scump sau ala nu vrea sa cumpere cu pretul ala... Parerea mea Editat Martie 7, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Mi-a dat mesaj ca a incurcat preturile )) si ca amortizorul stock de K7-k8 este 350 lei , este vb de Motodr . Ai dreptate Tng referitor la preturile sh ale pieselor insa eu am observat ca in ultima vreme se merge pe principiu pret mare si daca o musca fraierul e bn, dca nu mai lasa la pret si nu numai in cazul de fata ci in general la dezmembrari. I-am dat mesaj daca vrea 50E il iau sa il am si pe cel stock, daca mai mult nu dau si oricum mi-am comandat aseara de pe ebay mufa aia care anuleaza eroarea sa pot monta amortizor aftermarket , va multumesc tuturor pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) cauta totusi si unul aftermarket ,vezi poate gasesti ceva,cu Alex (Axu) ai luat legatura ? am avut o gramada de piese de comandat pt motocicleta 90% le-am luat de pe ebay.de ,preturi super super ok,calitate excelenta,seriozitate,transport ieftin fata de celelalte tari,ce am patit cu vanzatorii din Romania nu vreau sa-ti spun pentru ca nu vreau sa-mi aduc aminte,cu toti 100% am avut numai "probleme" dar nu ca au vrut sa ma arda ci doar ca au fost neglijenti sau nu se pricep,pot sa-i recomand doar pe Ovi si Cata au fost super seriosi in relatia cu mine. * ai depistat bine pe ce se merge in ultima vreme ,eu pot scrie cateva pagini despre vanzatorii de sh`uri din Romania,cat de seriosi sunt ,cat de priceputi sunt ,care este acuratetea cu care descriu ei produsele vandute,ce preturi au fata de ce se vinde pe ebay ,asta cu pretul nu e de condamnat ,nu e prost cel care cere e prost cel care da si nu se informeaza cat este in alta parte de unde poate lua mai ieftin si mai bun.Ce preturi au cei din Bucuresti eu mereu ma mir cum de vand ceva ,dar cand arde buza romanul da cat i se cere si nu sta sa mai caute. Editat Martie 7, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MISHULIK Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Saluti Am si eu o nedumerire...poate ma puteti ajuta cu un sfat.... Am achizitionat recent un k6 600 si am observat ca martorul de benzina ramane in permanenta aprins chiar si dupa ce am facut plinul la rezervor. Aveti idee care este cauza ??? Mentionez faptul ca motoreta ,conform spuselor vanzatorului, a stat vreo 2 ani in garaj si a avut xenon pe care l.am dat jos imediat cum am luat.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Saluti Am si eu o nedumerire...poate ma puteti ajuta cu un sfat.... Am achizitionat recent un k6 600 si am observat ca martorul de benzina ramane in permanenta aprins chiar si dupa ce am facut plinul la rezervor. Aveti idee care este cauza ??? Mentionez faptul ca motoreta ,conform spuselor vanzatorului, a stat vreo 2 ani in garaj si a avut xenon pe care l.am dat jos imediat cum am luat.o Salutere,aceasi problema am avut-o si eu. E posibil sa ai rupta o mica piesa din angrenajul pompei de benzina iar plutitorul sa se fi dat peste cap. Eu am rezolvat problema la TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MISHULIK Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Unde ii gasesc pe acesti TNG sau vreun nr de contact ceva...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) 0722 537 975 George (TNG) Ciolpani Editat Martie 10, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Unde ii gasesc pe acesti TNG sau vreun nr de contact ceva...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeWNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Buna tuturor, Stie cineva unde as putea sa gasesc motociclete Suzuki GSX-R modele mai vechi dar sa fie noi? Spre exemplu, unde as putea gasi ( in Romania de preferat, dar nu e musai) un GSX-R K2 nou, nerulat? probabil exista un site ceva, insa nu reusesc sa gasesc nimic de incredere. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Buna tuturor, Stie cineva unde as putea sa gasesc motociclete Suzuki GSX-R modele mai vechi dar sa fie noi? Spre exemplu, unde as putea gasi ( in Romania de preferat, dar nu e musai) un GSX-R K2 nou, nerulat? probabil exista un site ceva, insa nu reusesc sa gasesc nimic de incredere. Multumesc Tu chiar vorbesti serios? O motocicleta noua de 13 ani fabricata!!!! Daca nu este la misto postul tau atunci chiar esti putin naiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Buna tuturor, Stie cineva unde as putea sa gasesc motociclete Suzuki GSX-R modele mai vechi dar sa fie noi? Spre exemplu, unde as putea gasi ( in Romania de preferat, dar nu e musai) un GSX-R K2 nou, nerulat? probabil exista un site ceva, insa nu reusesc sa gasesc nimic de incredere. Multumesc Nu e chiar iesit din comun dar este extrem de rar sa gasesti asa ceva. In urma cu doi ani am vazut la vanzare pe ebay un CBR 954 in UK. Motocicleta noua, zero KM. Sansele insa sunt extrem de mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Si preturile extrem de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeWNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 (editat) Salut, Nu era la misto. Ma gandeam ca poate anumite serii de productie nu s-au epuizat, iar k2 era un exemplu, am putea discuta si despre una mai noua. Multumesc oricum pentru raspunsuri. Editat Martie 13, 2015 de GeorgeWNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Cand vorbesti despre o motocicleta atat de veche, care nu se mai fabrica de ceva vreme, sansele sunt extrem de mici. Sa mai punem la socoteala si faptul ca daca in tot acest timp a stat, cine stie ce revizie o sa aiba nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Am vazut pe ebay.co.uk o firma care vindea motociclete de viteza ,anii 2003-7...nu noi ,dar in perfecta stare, OEM cum au iesit de pe poarta fabricii si km putini ,pana-n 6000 (banuiesc reali) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Da,si cati cumparatori au primit morocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 va salut. cam la ce pret se invart niste arcuri stock pentru un gsxr 1000 k4? Se merita cumparate sh sau noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Acum este street legal 'mititica' Am facut asigurare si itp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Ai facut o treaba excelenta Theo ! felicitari arata super bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Merci bro ! Trage mai bine decat fostul k6 1000, probabil din cauza power commander-ului sau asa mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 da ,probabil datorita lui ... cine stie ,are o harta de benzina imbunatatita ,nu strica sa o verifici ca sigur nu este pt toba stoc facuta ... ,set valve removal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Toba stock am pus-o pentru itp. O s-o schimb in weekend probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 problema .....care incepe in felu urmator ieri am spalat trancaliciu(gsx-r 600 srad) cu furtunu fara jet foarte mare ...mentionez ca l-am spalat fara carene deoarece urmeaza sa le montez pana aici toate bune si frumoase .....dau bateria jos si ma apuc de treaba i-au la pensula cam tot ce era de luat termin dupa care o las pana azi fara baterie sa se usuce ... Azi pun bateria ii dau drumu o i-a fara probleme ma mai invart si zic dupa ce a fost temp la 70 hai sa imi bat mana in gaz pic (sa trezesc vreo doi vecini )) si constat ca trancaliciu nu se mai tureaza peste 8000 de ture si cand ajunge acolo da si rateuri .....bun si incep treaba desfac filtru de aer uscat...desfac fisele uscate poc spray de contacte desfac bujiile culoare ok iau uscatoru de par dau prin toate mufele una alta....pun tot sus tot asa ... Intrebarea ar fi asa informativ c-am deunde s-ar putea sa vina problema mentionez ca inainte de spalare nu avea problema asta ....si mai trebe sa zic ca azi cand i-am dat drumu a curs cv apa din toba ..... deci va rog sa-mi dati cateva idei daca cnv a mai patit asa ....exclus raspunsuri (ba esti prost ca ai spalat moto fara carene cu furtunu ))))multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 700 lei,slip-on intrare 50 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.