SabinRace Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In mod real(nu ca-n carte) e mai bine sa-l pui invers decat a fost ca sa faci uzura axului spate (de tractiune) uniforma. Te tine mai mult. Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Nu criticati asta! E ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In mod real(nu ca-n carte) e mai bine sa-l pui invers decat a fost ca sa faci uzura axului spate (de tractiune) uniforma. Te tine mai mult. Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Nu criticati asta! E ok. Multe mobre au 2 rulmenti pe partea lantului nu numai cei de la suzuki. chiar si modele mai vechi gen 1996-2000 sunt cu 2 rulmenti pe partea lantului. referitor la ceea ce ai spus de fiecare data cand am dat roata spate jos la mobrele mele am inversat axul si in acelasi timp am si masurat sa vad daca intervine uzura. nu a suferit nici cea mai mica urma de uzura ceea ce mi se pare logic,dat fiind faptul ca axul sta fix in rulment ceea ce teoretic cat si practic denota cu nu este frecare deci nici uzura. ce spui tu se poate intmpla in sute de mi de km poate insa in zeci de mii eu nu am costatat asta. (masuratoarea a fost facuta cu micrometru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Multumesc de raspuns. Asta este si motivul pentru care imi "bucatesc" mobrele iarna,spal fiecare piesa in parte cu benzina,masor si verific jocuri in rulmeti,ax,etc.schimb ce este de schimbat..restul gresez si montez la loc.Pe urma toata vara doar ma bucur de plimbari. Sper sa am frane mai bune dupa ce le-am servisat,eram tare dezamagit de franele de 1000 k1 comparativ cu yamaha si kawa..am rectificat discurile de frana deoarece aveau urme,nu foarte adanci dar erau multe,curatat pistonasele,schimbat garnituri,furtune frane metalice,placute brembo,lichid de frana ferodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Multumesc de raspuns. Asta este si motivul pentru care imi "bucatesc" mobrele iarna,spal fiecare piesa in parte cu benzina,masor si verific jocuri in rulmeti,ax,etc.schimb ce este de schimbat..restul gresez si montez la loc.Pe urma toata vara doar ma bucur de plimbari. Sper sa am frane mai bune dupa ce le-am servisat,eram tare dezamagit de franele de 1000 k1 comparativ cu yamaha si kawa..am rectificat discurile de frana deoarece aveau urme,nu foarte adanci dar erau multe,curatat pistonasele,schimbat garnituri,furtune frane metalice,placute brembo,lichid de frana ferodo. Rectificat discurile? Cat ai luat din ele si pe ce dispozitiv ,masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Etrierii sint de vina, multi pun etrieri de honda, cu rezultate uimitoare, tot , culmea, Tokico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Rectificat discurile? Cat ai luat din ele si pe ce dispozitiv ,masina? Am o masina cu comanda numerica pentru rectificat jante auto si echilibrare dinamica a jantei prin aschiere,a trebuit sa construiesc doar dispozitivul de prindere a discului pe masina. Am luat foarte putin 3000-4000 microni,imi pare rau ca nu le-am facut poze inainte de operatiune,dar stiti cu totii cum arata santurile alea multe si enervante,pe masina pot fi montate si pietre rotative care lasa o textura similara cu cea de pe discul original pana la unele super fine care polishaza metalul. Uite o janta cum arata inainte de rectificare,la jumatatea operatiunilor si produs final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Ideea este ca un disc are bataie sa zicem pe 10%, din suprafata pe fata 1,o data ce acolo se rectifica (se ia din material) acolo o sa fie la nivel dar pe fata 2 ai gaura pe acelasi 10% deci cum faci? Il intorci invers si iei din el si de acolo pe suprafata de 80% in asa fel sa fie drept pe ambele fete? Intreb doar sa inteleg fenomenul ,adica din interes nu dn bascalie! Editat Ianuarie 17, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Am o masina cu comanda numerica pentru rectificat jante auto si echilibrare dinamica a jantei prin aschiere,a trebuit sa construiesc doar dispozitivul de prindere a discului pe masina. Am luat foarte putin 3000-4000 microni,imi pare rau ca nu le-am facut poze inainte de operatiune,dar stiti cu totii cum arata santurile alea multe si enervante,pe masina pot fi montate si pietre rotative care lasa o textura similara cu cea de pe discul original pana la unele super fine care polishaza metalul. Uite o janta cum arata inainte de rectificare,la jumatatea operatiunilor si produs final. super tare! o sa vin si eu la voi la primavara cu jentile de pe auto sa le tragi o fata ca au oxidat. cat ma costa treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu am inteles foarte bine intrebarea. A fost rectificat pe fata pe urma intors si rectificata partea din spate. Dispozitivul pe care a fost prins este asemanator unei placi de presiune auto,daca nu sta lipit intra in vibratie si nu iese drept. Uite o poza cu discurile rectificate unde se vede si partea din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Deci asta inseamna ca discurile sunt mai subtiri,cat a ramas dupa rectificare? Service limit este de 4,5mm... Merci! Editat Ianuarie 17, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 super tare! o sa vin si eu la voi la primavara cu jentile de pe auto sa le tragi o fata ca au oxidat. cat ma costa treaba? Ieftin de tot,vorbim la primavara in perioada asta nu mai primesc lucrari pentru ca este nebunie mare..toti au jantele de vara la reparat/reconditionat imi lucreaza baietii 10 ore pe zi si tot nu fac fata. TNG am fost sa masor discurile si au 4,8mm masurate cu micrometrul...mai merg vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Super! Felicitari pentru lucrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Ieftin de tot,vorbim la primavara in perioada asta nu mai primesc lucrari pentru ca este nebunie mare..toti au jantele de vara la reparat/reconditionat imi lucreaza baietii 10 ore pe zi si tot nu fac fata. TNG am fost sa masor discurile si au 4,8mm masurate cu micrometrul...mai merg vara asta. nenea,nu ma ajuti si pe mine cu janta fata(indreptat)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 nenea,nu ma ajuti si pe mine cu janta fata(indreptat)? Nu te pot ajuta,jantele moto le pot prinde doar pe masina de roluit la cald si se distruge vopseaua in momentul indreptarii.Cauta prin vulcanizari poate gasesti pe cineva care indrepta jante moto la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Am inteles.Pe unde am intrebatde roluit jante moto mi-au spus ca nu se baga la asa ceva,doar jante auto intreptau cat te-au costat garniturile de la pistonase,ca as vrea sa le schimb si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Daca vrei sa indrepti janta, fa-o numai la cald!!! Eu lucrez cu cei de la 23 august de 20 ani si n-am avut niciodata probleme. Ulterior o revopsesti si aia e. Te duce cu totul max 100euro... Merita cu tot cu echilibrat si ce mai trebe. Daca vrei sa indrepti janta, fa-o numai la cald!!! Eu lucrez cu cei de la 23 august de 20 ani si n-am avut niciodata probleme. Ulterior o revopsesti si aia e. Te duce cu totul max 100euro... Merita cu tot cu echilibrat si ce mai trebe. Daca vrei sa indrepti janta, fa-o numai la cald!!! Eu lucrez cu cei de la 23 august de 20 ani si n-am avut niciodata probleme. Ulterior o revopsesti si aia e. Te duce cu totul max 100euro... Merita cu tot cu echilibrat si ce mai trebe. Daca vrei sa indrepti janta, fa-o numai la cald!!! Eu lucrez cu cei de la 23 august de 20 ani si n-am avut niciodata probleme. Ulterior o revopsesti si aia e. Te duce cu totul max 100euro... Merita cu tot cu echilibrat si ce mai trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Ieftin de tot,vorbim la primavara in perioada asta nu mai primesc lucrari pentru ca este nebunie mare..toti au jantele de vara la reparat/reconditionat imi lucreaza baietii 10 ore pe zi si tot nu fac fata. TNG am fost sa masor discurile si au 4,8mm masurate cu micrometrul...mai merg vara asta. K , e bine ,asa la mine este invers, le vreau pe cele de iarna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Daca vrei sa indrepti janta, fa-o numai la cald!!! Eu lucrez cu cei de la 23 august de 20 ani si n-am avut niciodata probleme. Ulterior o revopsesti si aia e. Orice meserias care a lucrat cu aluminiu stie ca se indreapta numai la cald pentru a evita microfisurile care apar in structura.In atelierul meu au fost indreptate peste 1000 de jante fara sa se fisureze nici macar una,in schimb au venit o gramada sa le sudam jantele care au fost fisurate in urma indreptarii la rece, la autosoft si alte vulcanizari.Am si eu masina de indreptat la rece care are comparator,la care se fac micile retusuri dupa ce au fost indreptate la cald in prealabil. Dar mi se pare enorm pretul de 100 euro pentru repararea uni jante,noi luam 100 euro pentru un set intreg de jante auto,in unele cazuri si mai putin,indreptat,grund anticoroziv,vopsit,lac+intaritor...este prima data cand aud de pretul ala practicat de cineva. Uite cateva poze in care se vede gradul de incalzire a jantei in functie de cat de indoita a fost,doua din jante au fost fisurate in momentul in care masina a lovit groapa prin care a trecut..jantele fiind pe 20inch si o masina de peste 2 tone.Dupa indreptarea la cald se face sudura,pe urma micile retusuri pe masina de indreptat la rece si pe urma celelalte operatiuni. Scriu posturile doar in scop stiintific sa inteleaga si cei care nu se pricep cum se lucreaza cu aluminiul nu imi fac reclama de nici un fel deoarece nu am nevoie si nici nu primesc lucrari decat de la anumite persoane de care ma pot lovi si eu la un momentdat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Foarte foarte bun pretul. Incredibil de bun as spune. Daca detii toata respectiva tehnologie atunci inteleg pretul. Eu nu indrept jante ci le duc la indreptat, la sablat, si execut vopsitoria, montajul si echilibratul. Daca sustii respectivul pret (si imi poti da un PM cu nr de contact) atunci imi mut respectivul departament la tine. Suna fenomenal de bine. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Nu te pot ajuta,jantele moto le pot prinde doar pe masina de roluit la cald si se distruge vopseaua in momentul indreptarii.Cauta prin vulcanizari poate gasesti pe cineva care indrepta jante moto la rece. Ideea e ca trebuie sa vopsesc si janta la baza,asa ca nu e mare bai Pana in aprilie nu o sa scot mobra din casa lu bunica-mea,dar cred ca o sa te caut dupa ce aduc mobra in bucale Cat au costat garniturile de la pistonasele etrierilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Salutare tuturor! Sunt proaspat detinator de GSX-R600 si am cateva intrebari: 1. ce ulei folositi? 2. ce benzina merita sa bag si de la ce furnizor? 3. de unde achizitionati accesorii pentru motor? Daca aveti si alte recomandari, sfaturi le primesc cu placere Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Salutare tuturor! Sunt proaspat detinator de GSX-R600 si am cateva intrebari: 1. ce ulei folositi? 2. ce benzina merita sa bag si de la ce furnizor? 3. de unde achizitionati accesorii pentru motor? Daca aveti si alte recomandari, sfaturi le primesc cu placere Multumesc! 1- 10w40 sau 10w 50<daca are mai multi km si mergi f mult in oras> 2-musai benzina fara apa sau alti solventi<depinde de raza de actiune unde stai care peco sunt bune care nu<toate firmele fac manevre>> 3-cel mai avantajoase sun cele luate de pe net<ca bani si iti vin direct acasa> apropo ce an e motorul tau<f important> si cati km are in bord? oricum s-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 E din 1999, are momentan 25160 km. Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Uite ce face pasiunea din om !! de doua zile ma chinui sa personalizez bicicleta !! Urmeaza curatenia !! Acum am doua gsxr !!! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 E din 1999, are momentan 25160 km. Multumesc de sfaturi! pai la 25 de mii e ca noua , inseamna ca nu sa prea sa dat nimeni cu ea , probabil a fost a unei babe care o folosea sa mearga cu ea doar la farmacie dupa medicamente . Uite ce face pasiunea din om !! de doua zile ma chinui sa personalizez bicicleta !! Urmeaza curatenia !! Acum am doua gsxr !!! ... nu te supara ca te intreb :de cat e motorul pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.