metoxil Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 e dur africanul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 si nu puneai si de un ceai?faceai un ban cinstit,daca tot fierbea apa:))) bagam oole tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutari tuturor posesorilor de Suzuki Gsx-r.Am intrat si eu in randul vostru cu un Gsx-r 600 2003.Cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Martie 21, 2010 Autor Share Postat Martie 21, 2010 asta pare a fi o problema asemanatoare cu a ta:/index.php?...86875&st=20 Mersi de raspuns. Ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) e dur africanul: dur dur baiatul ... insa o casca ar fi indispensabila la cum merge si nu gsxr 1000 e gsxr 750 Editat Martie 21, 2010 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salutari tuturor posesorilor de Suzuki Gsx-r.Am intrat si eu in randul vostru cu un Gsx-r 600 2003.Cateva poze welcome fainuta mobra ta sa ai grija de ea Mesaj completat Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? caraitul din neutru in 1 e normal in mers. La faza cu intratul din 2 in 1, parerea mea e ca ori nu apesi destul, ori nu ii place uleiul care il are... asta daca nu are si alte simptome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. posibil sa fie 3 chestii defecte 1-senzorul de temp sa indice eronat si apa sa fie mult mai fierbinte 2-garnitura de chiloasa pleznita 3- sa ai nevoie doar de o aerisire a sistemului eu as incepe cu a treia Editat Martie 21, 2010 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? Lucrezi putin la tehnica si ar trebui sa fie ok. Cand vrei sa dai din 2 in 1 si din N in 1 in mers, sa stii ca in relanti nu vrea, sau opune rezistenta (caraie). Ca sa nu se mai intample treaba asta, tragi ambreiajul, dai un sprit (3-7k rpm) si apesi hotarat pe schimbator (cand motorul este in scadere de turatie de la x rpm spre idle. Daca faci treaba asta bine, nici nu simti cand intra. Verifica si uleiul, just in case. Editat Martie 21, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 salutare lume,azi am fost sa Florin sa imi curete si sa imi unga lantul,printre altele sa uitat la ea si mi a dat un verdict care m a cam pus pe ganduri. se pare ca sau cam dus discurile pe fata nu stiu ce sa fac,unele noi pt k3 am inteles ca sunt undeva la 200-250euro+ daca aveti vreo idee sa scap mai ieftin as ramane dator Salut Daca ai nevoie de discuri de frina da un semn. Am eu 2 de fata si unu de spate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 e dur africanul: Eu cred ca africanul asta , este vai de capul lui, ce face el acolo face orice maneloman dupa 3 luni de mers cu motocicleta, este usor sa faci cand nu-ti pasa dc o farami, "UITATIVATI" LA CAUCIUC SPATE CA NU A FOST ATINS PE BUZA IN VIATA LUI, 750 ALA ESTE BATAIA DE JOC AL UNOR RETARDATI GOLDENISTI "BAIETI DE CRTER FRATE " VAI DE MAMA LOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 sandele ... la k1-k3, sub far ai loc sa bagi o drujba. incearca sa pui acolo balastu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 sandele ... la k1-k3, sub far ai loc sa bagi o drujba.incearca sa pui acolo balastu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Dati-mi o idee cum atasez suportul asta de GPS undeva sub parbriz,undeva la bord.Am gasit pe Louis produsul asta:10025472.Mai sunt variante cu magnet pentru rezervor,dar nu ma incanta,as dori sa-l atasez undeva la bord,ptr ca este mai ferit de curent,si nici nu m-ar incomoda in vreun fel. Mesaj completat Asta e suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Vand suzuki gsx-r an fabricatie 2003, 17500km, nerulat in romania, pret de iarna 2900Eu. Oferte P.M. Daca am gresit postand aici imi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 arata foarte bine! bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu cred ca africanul asta , este vai de capul lui, ce face el acolo face orice maneloman dupa 3 luni de mers cu motocicleta, este usor sa faci cand nu-ti pasa dc o farami, "UITATIVATI" LA CAUCIUC SPATE CA NU A FOST ATINS PE BUZA IN VIATA LUI, 750 ALA ESTE BATAIA DE JOC AL UNOR RETARDATI GOLDENISTI "BAIETI DE CRTER FRATE " VAI DE MAMA LOR. Asa crezi???.....ca-i usor?.....incearca si ai sa vezi ca nu-i chiar asa simplu sa faci treaba asta...... Daca se da sau nu pe curbe ma lasa rece....dar stiu ca derapajul "controlat" si nu involuntar cere mult antrenament si nu se face dupa doar 3 luni de motociclism si mai ales de catre oricine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 ce naiba sa ii mai fac la mobra??? ( dupa ce am reusit sa depistez eroarea si sa o repar...acum nu pornesate deloc! Porneste doar impinsa, foarte repede chiar! am masurat incarcarea...e ok, am pus o baterie de pe alta mobra tot nu vrea sa porneasca! pun contactul, pompa de benzina merge, far, bord merg apas pe butonuld e start...invarte putin dar nu pleaca! ((( ce dracu are? ceva in electromotor...carbunii posibil, scurt...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Baieti a venit caldura,nu exista nici o intalnire a posesorilor de Gsx-r in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Baieti a venit caldura,nu exista nici o intalnire a posesorilor de Gsx-r in Bucuresti? sambata am facut o iesire cu fratiorii mai marii<detinatorii de buse> tot acolo o sa vedeti cateva poze si cu srad-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu cred ca tipul ala habar nu are, atat si nimic mai mult, acum nu ca dezbat ce face burtosul ala dar derapajul ala de la 1- 10 primeste un 4 de la mine. CredemA CA Vorbeste (de fapt scrie) un dement care a facut multe prostii (eu) ,nu ma sui pe motocicleta ca pa cal, am putina exp.si nu este greu sa vad ca "burta neagra" este vai de el, cand o merge pe o roata jale , cand o sa mearga cu spatele etc, atunci intra in atentia cuiva, in fine eu nu sunt impresionat de burta neagra, poate acum 4 - 5 ani eram . Dc as avea un 750 sau miar (de faramat) sa fac ce vrea sufletelul meu cu el.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eu cred ca tipul ala habar nu are, atat si nimic mai mult, acum nu ca dezbat ce face burtosul ala dar derapajul ala de la 1- 10 primeste un 4 de la mine. CredemA CA Vorbeste (de fapt scrie) un dement care a facut multe prostii (eu) ,nu ma sui pe motocicleta ca pa cal, am putina exp.si nu este greu sa vad ca "burta neagra" este vai de el, cand o merge pe o roata jale , cand o sa mearga cu spatele etc, atunci intra in atentia cuiva, in fine eu nu sunt impresionat de burta neagra, poate acum 4 - 5 ani eram . Dc as avea un 750 sau miar (de faramat) sa fac ce vrea sufletelul meu cu el.......... nu l-am vazut sa-l farame da corect oricine mai cu experienta poate face ca ciaora dar nu chiar la nivelu ala. nu suport ciorile deloc mai ales cand ii vad cu pantaloni in vine le-as da foc la toti dar cioara asta e tare in ceea ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 ce naiba sa ii mai fac la mobra??? ( dupa ce am reusit sa depistez eroarea si sa o repar...acum nu pornesate deloc! Porneste doar impinsa, foarte repede chiar! am masurat incarcarea...e ok, am pus o baterie de pe alta mobra tot nu vrea sa porneasca! pun contactul, pompa de benzina merge, far, bord merg apas pe butonuld e start...invarte putin dar nu pleaca! ((( ce dracu are? ahaaaaa! am rezolvat problema! bine...problema a fost tot din cauza mea! adica...electromotorul are un rahat de roata dintata iar pe axul lu mai vine o saiba! normal...am uitat sa pun saiba aceea, si cand am strans capacul mic ce acopera roata dintata de la electromotorr...am strans prea tare si nu mai lasa electromotorul sa invarta! asa ca...degeaba dadeam la automat pt. ca electromotorul nu invartea! dumb ass! normal...operatiunea a fost foarte lejera si...in sfarsit porneste troaca ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Sa-ti traiasca Bine ca te-ai prins la timp si nu l-ai ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 sandele ... la k1-k3, sub far ai loc sa bagi o drujba.incearca sa pui acolo balastu. Mandibula i-o nu gasii locu ala bre'....Cei drept am montat xenoanele seara(fie din cauza intunericului/ochelarilor nu am gasit ,,locu'') iar dimineata eream pe mobra in drum spre bucuresti.De cand am adus-o sta in curte cu prelata pe ea.....acu' o mica chestie tehnica....nu mai gasesc cheile.....deh asa e cand iti umbla femeile prin ,,lucrurile'' personale Ma enerveaza cadrul ala de bord .....deabia pot sa bag manutele pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.