kelu 265 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Aha,multumesc de raspunsuri.Pentru K3 ar trebui sa cauti pe la dezmembrari discuri,sunt sigur ca ai sa gasesti. dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra Quote Link to post Share on other sites
todea Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili a meu ii ca nou Edited March 21, 2010 by todea Quote Link to post Share on other sites
kelu 265 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili a meu ii ca nou capra mea are vro 7 ani in plus fata de a ta si frana spate tr folosita intodeauna in combinatie cu fata<acum depinde si de stiluri de condus> Quote Link to post Share on other sites
todea Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) mai bine dati banii pe o pompa brembo pe fata nu o sa mai puneti 2 degete pe frana fata veci Edited March 21, 2010 by todea Quote Link to post Share on other sites
saian Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 multumesc pt raspunsuri,am sa caut la cei ce dezbembreaza,sincer nu am banii pt unele noi anu asta trebuie sa schimb kitul de lant,cauciucurile,ulei,filtre si sa ii pun buloane....sunt cheltueli destul de mari, of scumpa pasiunea asta ) daca dati din greseala peste vreo super oferta la discuri nu ezitati sa imi da ti si mie un pm, sanatate Quote Link to post Share on other sites
crazy_frog Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme. Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. Quote Link to post Share on other sites
todea Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa puneti poze care ati iesit la plimbare Edited March 21, 2010 by todea Quote Link to post Share on other sites
crazy_frog Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa Mersi de raspuns. La tine ce alte simptome ai mai ovservat? Mentionez ca ieri pe intreaga perioada in care m-am plimbat nu am avut alte simptome, adika temperatura era normala , motorul tragea ok. Diferentele acestea de nivel le-am avut de prin toamana dar atunci nu bolborosea si nici nu arunca antigelul afara si odata am completat cu antigel cand am ovservat ca are nivelul scazut, de aceea ma gandesc ca ar putea prea mult antigel si atunci arunca afara surplusul? Quote Link to post Share on other sites
metoxil Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 asta pare a fi o problema asemanatoare cu a ta: /index.php?...86875&st=20 Quote Link to post Share on other sites
todea Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Mersi de raspuns. La tine ce alte simptome ai mai ovservat? Mentionez ca ieri pe intreaga perioada in care m-am plimbat nu am avut alte simptome, adika temperatura era normala , motorul tragea ok.Diferentele acestea de nivel le-am avut de prin toamana dar atunci nu bolborosea si nici nu arunca antigelul afara si odata am completat cu antigel cand am ovservat ca are nivelul scazut, de aceea ma gandesc ca ar putea prea mult antigel si atunci arunca afara surplusul? daca nu aveam vreun tir in fata indicatoru de la apa imi era la jumatate insa cand opream se ducea pana la rosu,deseori arunca toata apa...poate nu e acceasi treaba Mesaj completat sa vedem care va laudati cu asemenea performante dar pe uscat nu pe ud Quote Link to post Share on other sites
hunter2002 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 daca nu aveam vreun tir in fata indicatoru de la apa imi era la jumatate insa cand opream se ducea pana la rosu,deseori arunca toata apa...poate nu e acceasi treabaMesaj completat sa vedem care va laudati cu asemenea performante dar pe uscat nu pe ud si nu puneai si de un ceai?faceai un ban cinstit,daca tot fierbea apa:))) Quote Link to post Share on other sites
metoxil Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 e dur africanul: Quote Link to post Share on other sites
todea Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 si nu puneai si de un ceai?faceai un ban cinstit,daca tot fierbea apa:))) bagam oole tale Quote Link to post Share on other sites
Razvannn Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Salutari tuturor posesorilor de Suzuki Gsx-r.Am intrat si eu in randul vostru cu un Gsx-r 600 2003.Cateva poze Quote Link to post Share on other sites
crazy_frog Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 asta pare a fi o problema asemanatoare cu a ta:/index.php?...86875&st=20 Mersi de raspuns. Ma apuc de treaba. Quote Link to post Share on other sites
suzukilifeanddanger Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) e dur africanul: dur dur baiatul ... insa o casca ar fi indispensabila la cum merge si nu gsxr 1000 e gsxr 750 Edited March 21, 2010 by suzukilifeanddanger Quote Link to post Share on other sites
metoxil Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? Quote Link to post Share on other sites
raduprint01 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Salutari tuturor posesorilor de Suzuki Gsx-r.Am intrat si eu in randul vostru cu un Gsx-r 600 2003.Cateva poze welcome fainuta mobra ta sa ai grija de ea Mesaj completat Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? caraitul din neutru in 1 e normal in mers. La faza cu intratul din 2 in 1, parerea mea e ca ori nu apesi destul, ori nu ii place uleiul care il are... asta daca nu are si alte simptome Quote Link to post Share on other sites
kelu 265 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. posibil sa fie 3 chestii defecte 1-senzorul de temp sa indice eronat si apa sa fie mult mai fierbinte 2-garnitura de chiloasa pleznita 3- sa ai nevoie doar de o aerisire a sistemului eu as incepe cu a treia Edited March 21, 2010 by kelu 265 Quote Link to post Share on other sites
Tyby Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) Cu placere man, nu bag mana in foc ca e acelasi lucru, dar, dupa cum ai vazut si pe topicul ala, daca ai garnitura aia prajita probabil mai apar si alte simptome (gen fum si alte alea). Bafta! Am si eu o problema: uneori, cand retrogradez din 2 in 1 (poate ca nu apas eu suficient) sare in N; cand incerc sa bag din N in 1 (la viteza) caraie. Ce fac gresit? Ce-am futut? Cat ma costa? Lucrezi putin la tehnica si ar trebui sa fie ok. Cand vrei sa dai din 2 in 1 si din N in 1 in mers, sa stii ca in relanti nu vrea, sau opune rezistenta (caraie). Ca sa nu se mai intample treaba asta, tragi ambreiajul, dai un sprit (3-7k rpm) si apesi hotarat pe schimbator (cand motorul este in scadere de turatie de la x rpm spre idle. Daca faci treaba asta bine, nici nu simti cand intra. Verifica si uleiul, just in case. Edited March 21, 2010 by Tyby Quote Link to post Share on other sites
Mad Max1 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 salutare lume,azi am fost sa Florin sa imi curete si sa imi unga lantul,printre altele sa uitat la ea si mi a dat un verdict care m a cam pus pe ganduri. se pare ca sau cam dus discurile pe fata nu stiu ce sa fac,unele noi pt k3 am inteles ca sunt undeva la 200-250euro+ daca aveti vreo idee sa scap mai ieftin as ramane dator Salut Daca ai nevoie de discuri de frina da un semn. Am eu 2 de fata si unu de spate !!! Quote Link to post Share on other sites
aladin1 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 e dur africanul: Eu cred ca africanul asta , este vai de capul lui, ce face el acolo face orice maneloman dupa 3 luni de mers cu motocicleta, este usor sa faci cand nu-ti pasa dc o farami, "UITATIVATI" LA CAUCIUC SPATE CA NU A FOST ATINS PE BUZA IN VIATA LUI, 750 ALA ESTE BATAIA DE JOC AL UNOR RETARDATI GOLDENISTI "BAIETI DE CRTER FRATE " VAI DE MAMA LOR. Quote Link to post Share on other sites
mandibula Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 sandele ... la k1-k3, sub far ai loc sa bagi o drujba. incearca sa pui acolo balastu. Quote Link to post Share on other sites
aladin1 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 sandele ... la k1-k3, sub far ai loc sa bagi o drujba.incearca sa pui acolo balastu. Quote Link to post Share on other sites
classalex Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Dati-mi o idee cum atasez suportul asta de GPS undeva sub parbriz,undeva la bord.Am gasit pe Louis produsul asta:10025472.Mai sunt variante cu magnet pentru rezervor,dar nu ma incanta,as dori sa-l atasez undeva la bord,ptr ca este mai ferit de curent,si nici nu m-ar incomoda in vreun fel. Mesaj completat Asta e suportul. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.