Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

90% se aude zgomot facut de un lant super jegos si ne uns de ceva vreme, sau pur si simplu uzat la maxim.<al meu asa facea de am crezut ca a crapat ceva in cutie>

10%pot fi alte cauze pt care te-as sfatuii sa mergi la cineva care se pricepe <pot devenii foarte periculoase pt motor>

 

La mine lantul este foarte curat, l-am curatat eu ca nou si l-am uns. Nu imi pare a fi prea uzat, nu este ovalizat, nu trebuie intins...

O alta sursa a pocniturilor astea ar putea fi intinzatorul de la lantul de distributie.

Am sa merg totusi la un service sa vad ce zic "specialistii"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a ramas becul care te anuta ca nu mai ai benzina aprins,chiar daca am benzina in rezervor,culmea a ramas chiar dupa ce i-am facut plinul,poate aveti idee care ar fi cauza. :cheers:

In rezervor ai doua mici sonde .

Acum da la masa ,pe fir in instalatie sau in rezervor.

post-15340-0-29750700-1315329932_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde mobra ca e stricata ;) :))))))) trage stanga sau dreapta nu mai stiu :))) glumesc, sper ca ti-ai dat seama

Geo stii ca saian detine acum K5-ul meu. Despre ea e vb.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am achizitionat un gsx-r de 600 din 2004 si nu am mers cu el decat de cateva ori si at. can am mers au fost doar 3 min.In fine azi am vrut sa dau o tura ca i-am curatat lantul si sa se unga mai bine si surpriza cand am vrut sa plec s-a oprit.L-am lasat sa se incalzeasca dar cand bag in viteza se opreste,am mai mers cu el si nu a facut probleme.Eu cred ca este de la ambreaj,va rog am nevoie de ajutor,sper sa nu fie ca am presupus eu.Inca o data va rog sa imi dati un sfat ca simt ca inebunesc,am motoru de 2 sapt. si nu am mers decat de 3 ori cu el ca nu a putut fi inmatriculat si acum s-a mai si stricat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am achizitionat un gsx-r de 600 din 2004 si nu am mers cu el decat de cateva ori si at. can am mers au fost doar 3 min.In fine azi am vrut sa dau o tura ca i-am curatat lantul si sa se unga mai bine si surpriza cand am vrut sa plec s-a oprit.L-am lasat sa se incalzeasca dar cand bag in viteza se opreste,am mai mers cu el si nu a facut probleme.Eu cred ca este de la ambreaj,va rog am nevoie de ajutor,sper sa nu fie ca am presupus eu.Inca o data va rog sa imi dati un sfat ca simt ca inebunesc,am motoru de 2 sapt. si nu am mers decat de 3 ori cu el ca nu a putut fi inmatriculat si acum s-a mai si stricat...

nu te supara pe mine...dar...ai ridicat cricul????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am achizitionat un gsx-r de 600 din 2004 si nu am mers cu el decat de cateva ori si at. can am mers au fost doar 3 min.In fine azi am vrut sa dau o tura ca i-am curatat lantul si sa se unga mai bine si surpriza cand am vrut sa plec s-a oprit.L-am lasat sa se incalzeasca dar cand bag in viteza se opreste,am mai mers cu el si nu a facut probleme.Eu cred ca este de la ambreaj,va rog am nevoie de ajutor,sper sa nu fie ca am presupus eu.Inca o data va rog sa imi dati un sfat ca simt ca inebunesc,am motoru de 2 sapt. si nu am mers decat de 3 ori cu el ca nu a putut fi inmatriculat si acum s-a mai si stricat...

daca ai uns lantul fa bine si unge si cricul<daca nu-l ridici de tot se opreste cand bagi in viteza. binenteles ca daca ar fi uns si ar merge usor s-ar ridica singur de tot>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde mobra ca e stricata ;) :))))))) trage stanga sau dreapta nu mai stiu :))) glumesc, sper ca ti-ai dat seama

Geo stii ca saian detine acum K5-ul meu. Despre ea e vb.

 

gluma gluma dar mobra chiar tragea dreapta si nu e de mirat pt ca avea presiunea in roti sub 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gluma gluma dar mobra chiar tragea dreapta si nu e de mirat pt ca avea presiunea in roti sub 1

 

Se vede cât de interesat eÂşti de mobra. Presiunea este prima care o faci înainte de orice plimbare. Fiecare cum îÂşi întreține agregatul aÂşa îl are. :-)

 

Dacă o amărâtă de presiune nu se face nici nu ma mai gândesc la ulei plăcuțe Âşi alte consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saian... nu stiu unde ai vazut tu presiune sub 1... am si la mobrele de acum pe ambele cu GP-uri pe ele medium soft 1.3 spate si 1.8 fata... pt ca eu merg mai mult pe circuit... asa ca mai invata de presiuni la genul de cauciucuri care le avea mobra pe ea si pe urma incerci sa ma inveti pe mine ;) survolaj stie gixerul... si stie ca nu l-am lasat in paaragina... numai 300v FL si placute ebc a vazut... asa ca nu imi zice ca tragea dr daca si mecanicul cu care ai venit tu a zis ca merge excelent...eu cred ca ti-ai luat K5 ca ai auzit in stanga si in dreapta ca e o super motoreta si ca trage de rupe, ca altfel nu stiu de ce ai luat-o.

 

imi cer scuze ca am fost asa taios mai devreme... dar mi-a sarit tandara... Saian... intreba pe cine vrei tu de aici care ma stie cam cum am intretinut eu mobra aia... si legat de presiune intereseaza-te si tu la cei care folosesc Dunlop GP NTEC Medium Soft pt circuit cam ce presiuni baga in ele.NU cred nici cat neegru sub unghie ca cauciucurile nu aveau presiunile asa cum le-am zis eu. Nu uita sa imi dai de stire cand faci actele sa imi recuperez si eu numarul. Ms mult

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saian... nu stiu unde ai vazut tu presiune sub 1... am si la mobrele de acum pe ambele cu GP-uri pe ele medium soft 1.3 spate si 1.8 fata... pt ca eu merg mai mult pe circuit... asa ca mai invata de presiuni la genul de cauciucuri care le avea mobra pe ea si pe urma incerci sa ma inveti pe mine ;) survolaj stie gixerul... si stie ca nu l-am lasat in paaragina... numai 300v FL si placute ebc a vazut... asa ca nu imi zice ca tragea dr daca si mecanicul cu care ai venit tu a zis ca merge excelent...eu cred ca ti-ai luat K5 ca ai auzit in stanga si in dreapta ca e o super motoreta si ca trage de rupe, ca altfel nu stiu de ce ai luat-o.

 

imi cer scuze ca am fost asa taios mai devreme... dar mi-a sarit tandara... Saian... intreba pe cine vrei tu de aici care ma stie cam cum am intretinut eu mobra aia... si legat de presiune intereseaza-te si tu la cei care folosesc Dunlop GP NTEC Medium Soft pt circuit cam ce presiuni baga in ele.NU cred nici cat neegru sub unghie ca cauciucurile nu aveau presiunile asa cum le-am zis eu. Nu uita sa imi dai de stire cand faci actele sa imi recuperez si eu numarul. Ms mult

 

Deci ca sa nu existe alte discutii pt ca nu caut sa ma cert si sa ma contrazic cu nimeni,a doua zi dupa ce am luat mobra de la tine am fost la benzinarie sa alimentez si am facut si presiunea,pe spate avea sub 1 si pe fata 1 si ceva,te cred ca tu i-ai facut presiunea si etc dar cand am luato de la tine asa era,dupa ce am facut presiunea nu mai tragea,mergea drept.La urma urmei era drepul meu sa am suspiciuni in legatura cu mobra,ca doar am dat o caruta de bani.

 

 

Multumesc pt mobra si atat. Te anunt ca nu imi pleace cum vorbesti,eu consider ca am fost mai mult decat ok in relatia vanzator-cumparator si am vorbit frumos,nu in basini,nu de sus,asa ca ma astept sa mi se vorbeasca la fel.Daca nu poti sa vorbest frumos si iti dai aere de mare mecanic si pilot de curse prefer sa nu mai vorbim unul cu altul si gata.

 

O seara placuta

 

Se vede cât de interesat eÂşti de mobra. Presiunea este prima care o faci înainte de orice plimbare. Fiecare cum îÂşi întreține agregatul aÂşa îl are. :-)

 

Dacă o amărâtă de presiune nu se face nici nu ma mai gândesc la ulei plăcuțe Âşi alte consumabile.

 

Presiunea s-a facut a doua zi,curatat filtu de aer si schimbat uleiul si filtru dupa o saptamana de cand am cumparato.Azi rulmentii de jug si vor continua.

 

Tu nu ma cunosti,asa ca te rog nu iti da cu parerea despre cum imi intretin eu mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie presiunile astea race mi se par exagerat de mici pe strada....

eu respect recomandarile lu' nenea Michio...2.9

oricum..in cearta voastra forumistica n-ar trebui sa pui mare baza pe presiunea indicata de un manometru de benzinarie..

nu-s exacte nici alea de pe la vulcanizari...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian cred totusi ca nu ai vazut ca mi-am cerut scuze ca am fost asa taios(se mai intampla si la case mari)... nu mi-am dat aere de mare mecanic(de aia il las pe TNG sa aibe grija de mobra mea) si nici de racer...daca crezi ca ti-am dat o mobra stricata, inseamna ca nustii ce inseamna o mobra stricata. Inchid acum discutiile in contradictoriu ca vad ca nu ti la gluma. Primul post a fost in gluma cu trasul dreapta dar vad ca tu ai luat-o prea personal. asa ca mai bine ma anunti cand inmatriculezi mobra(ceea ce trebuia sa se intample de mult) si ca sa nu trebuiasca sa imi dai tel imi dai un semn aici sa imi zici si eu ma duc sa imi recuperez numarul ca deja trebuie sa imi inmatriculez alta motoreta si cam stau dupa tine pt numar. Zi placuta in continuare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare.

 

Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer.

Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...