Alex_250EXC Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Se vede ))) carcotasul sef ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare. Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer. Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte. Editat Septembrie 9, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare. Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer. Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte. Salut,stia sau nu acum chiar nu mai conteaza,noi sa fim sanatosi. Pe mine ma deranjat atitudinea asta de superoritate nu faptul in sine,orcine poate sa greseasca. Mersi de sfat,sa traiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare. Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer. Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte. eu am bagat rotile intr-un vas plin cu bere.. si scotea milioane de bule... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze? Multumesc anticipat Service manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Acum ,in leg cu presiunea anvelopelor.... se masoara "la rece" sau "la cald "....cateodata e o difrenta chiar si de 03-04 atm de la rece la cald....sau mai mult ....mai nou merg cu 1.9fata ,1.6-1.7 spate,"la rece" chiar si pe strada...mi-a schimbat viata.ciclistica super ,frane de-m ies ochii din orbita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) serious , se pare ca nu sunt tocmai nebun ca merg cu presiuni din astea ) dar fiecare isi alege presiunea dupa stilul de mers...parerea mea, pana si geo TNG stie ca el mi-a facut presiunea la RR dupa ce am montat gumele la el. Cred ca daca era ceva in neregula cu presiunea imi zicea si el. Editat Septembrie 9, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze? Multumesc anticipat vezi la pinionul care actioneaza lantul daca are peste piulita acea 'bucsa' in forma de coroana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 (editat) Eu tot nu înțeleg cum naiba puteți să mergeți pe strada cu presiunile alea atât de mici. Am încercat o grămadă de combinații Âşi cel mai bine mă simt cu 2 față Âşi 2.2 spate. Mai merg Âşi cu pasager din când în când Âşi d-aia 2.2 spate. Sub 2 mi s-a părut incontrolabilă că naiba. Nu mă dau la curse, am Âşi eu cauciucuri second dar le-am cumpărat într-o stare mult mai excelenta decât le când alții Âşi la bani puțini, DAR nu o să mai fac aceasta mutare. O să-mi iau noi că Âşi pana acum. Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune. Editat Septembrie 11, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Coane nu stiu ce sa zic de presiune... cred ca e in functie de cum te obisnuiesti. E exact ca stilul de condus... tu te-ai obisnuit cu al tau eu cu al meu si altul cu al lui. E stric o problema de obisnuinta. Daca ma duc la drumuri lungi la viteze mai mari de 180(gen mare si prind autostrada imi bag 2-2.2 spate si 2.2-2.4 fata) dar pt mersul prin bucuresti care la mine e destul de putin si pt amk e indeajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 AÂşa sunt Âşi eu alex. Pe presiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Eu tot nu înțeleg cum naiba puteți să mergeți pe strada cu presiunile alea atât de mici. Am încercat o grămadă de combinații Âşi cel mai bine mă simt cu 2 față Âşi 2.2 spate. Mai merg Âşi cu pasager din când în când Âşi d-aia 2.2 spate. Sub 2 mi s-a părut incontrolabilă că naiba. Nu mă dau la curse, am Âşi eu cauciucuri second dar le-am cumpărat într-o stare mult mai excelenta decât le când alții Âşi la bani puțini, DAR nu o să mai fac aceasta mutare. O să-mi iau noi că Âşi pana acum. Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune. Depinde de anvelopa(producator)Dunlop are cea mai rigida carcasa se poate merge cu presiuni mai mici,iar la polul opus sa zicem este Pilot Power care are o carcasa care o bagi in buzunar daca te straduiesti putin.Dupa care stil de condus,suprafata, scopuri,temperatura mediului ambiant,etc decid ce presiuni sa utilizezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune. ...deci....eu am fost si am luat mobra la un "drive-test" cu o zi sau doua inainte sa o cumpar si am observat ca trage dreapta. i-am spus lui Alex ca trage si atat,a doua zi dupa ce am platit mobra i-am facut presiunea... nu inteleg ce tot continuati atata cu povestea asta. Survolaj tu esti Gica-Contra, repet nu ma cunosti asa ca te rog tine-ti parerile pt tine. In loc sa fie voie buna si amabilitate voi va umflati in pene cat de mecanici sunteti,va mai intrebati de ce nu se face o intrunire a posesorilor de Gixer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Eu daca plec cu pasager cum am fost ieri, pe spate 2 si pe fata 2.2 - 2.3 si dc sunt solo scad spatele la 1.8 si am dunloape, ma simt foarte bine simt cum se muleaza cauciucurile.. daca merg cu spatele mai tare nu o mai simt foarte bine.. dar merge, am un prieten cu r1 care baga spate 2.9 si fata 2.5 pilot power si se da jale la 50 de ani, el stie cum este . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 cum a spus si TNG conteaza si ce iti recomanda producatorul. eu am avut o pereche de michelin power one la care pe eticheta se specifica clar sa se faca presiunea data de ei intrun catalog pe saitul lor<iti alegeai marca, modelul si anul si ei iti dadeau presiunile pt toate conditiile de utilizare a lor<acestea fiind mai mici decat cele date in manualul motocicletei ex spate 1.9 iar in manual 2.6> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) saian... eu sincer nu inteleg de ce te agiti atata... vad ca ai ceva timp pe forum aici deci stii cam cum este pe sectiunea de gixer unde toata lumea se ataca cu toata lumea dar in GLUMA. Exact cum si eu am glumit cu tine si tu ai luat-o in serios si dupa ce am vazut ca nu ti la glume mi-am cerut scuze ca nu imi place sa fiu nepoilitcos... Nu te mai agita atata ca nimeni in afara de TNG nu e mecanic specialist si nimeni nu se da(cu unele exceptii ca intotdeauna ). Nu te mai agita atata ca tu iti mananci nervi... nu ii mananci pe ai nimanui Sper ca ce ti-am zis acum sa nu o iei iar personal ca nu a fost zis nimic cu rautate. P.S.- Geo tie personal ti s-a parut suspect cand te-am rugat sa bagi la RR presiunea care o am (1.3 spate - 1.8 fata), ca eu cred ca daca ti se parea si tie suspect mi-ai fi zis ceva NU? ) Editat Septembrie 12, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 saian... eu sincer nu inteleg de ce te agiti atata... vad ca ai ceva timp pe forum aici deci stii cam cum este pe sectiunea de gixer unde toata lumea se ataca cu toata lumea dar in GLUMA. Exact cum si eu am glumit cu tine si tu ai luat-o in serios si dupa ce am vazut ca nu ti la glume mi-am cerut scuze ca nu imi place sa fiu nepoilitcos... Nu te mai agita atata ca nimeni in afara de TNG nu e mecanic specialist si nimeni nu se da(cu unele exceptii ca intotdeauna ). Nu te mai agita atata ca tu iti mananci nervi... nu ii mananci pe ai nimanui Sper ca ce ti-am zis acum sa nu o iei iar personal ca nu a fost zis nimic cu rautate. P.S.- Geo tie personal ti s-a parut suspect cand te-am rugat sa bagi la RR presiunea care o am (1.3 spate - 1.8 fata), ca eu cred ca daca ti se parea si tie suspect mi-ai fi zis ceva NU? ) Stiu cum sunt oamenii de pe aici,dar nu sunt toti asa. Cand am avut nevoie si sa putut am primit si sfaturi utile si ajutor aici,din pacate sunt oameni si oameni. Ai dreptate cu agitatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Întrunire de gixxere? Lol nu va exista aÂşa ceva deoarece vă este greu să veniți. Unu merge cu maÂşina altu cu scuteru Âşi altu cu bicla. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 asta asa e... eu cel putin la RR anul trecut ma pot lauda ca am intrunit in fiecare miercuri la 8 la vict chiar si 5 oameni care au fenit. Dar au venit cu mobrele si nici unul nu cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Întrunire de gixxere? Lol nu va exista aÂşa ceva deoarece vă este greu să veniți. Unu merge cu maÂşina altu cu scuteru Âşi altu cu bicla. :-) Io sunt ala cu scuterul In alta ordine de ideii daca s-ar face o intalnire a posesorilor de gixere,nu cred ca e neaparata nevoie sa vin cu suzuschiul.Sa aduna o mana de oameni care au acelai model de mobra si socializeaza..eventual e binevenit si un schimb de informatii Voi nu ati avut chef sa ne vedem la smaeb cand veneau si cei din provincie...atat cei bin bucale cat si cei din provincie,s-au facut ca ploua.Mie unul mi s-a rupt...iar pe viitor o sa am aceasi atitudine fata de motivele puerile invocate de uni gixeristi Care e treaba ca vin eu cu scuterul,unul cu masina si altu cu metroul,trebuie sa facem parada a gixxerelor prin oras? Am mers cu scuterache la smaeb impreuna cu un amic posesor de K2 si unul cu un F4...cat despre gixeristi...nu mai spun nimic ca ma umfla rasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) In alta ordine de ideii daca s-ar face o intalnire a posesorilor de gixere,nu cred ca e neaparata nevoie sa vin cu suzuschiul.Sa aduna o mana de oameni care au acelai model de mobra si socializeaza..eventual e binevenit si un schimb de informatii Voi nu ati avut chef sa ne vedem la smaeb cand veneau si cei din provincie...atat cei bin bucale cat si cei din provincie,s-au facut ca ploua.Mie unul mi s-a rupt...iar pe viitor o sa am aceasi atitudine fata de motivele puerile invocate de uni gixeristi Care e treaba ca vin eu cu scuterul,unul cu masina si altu cu metroul,trebuie sa facem parada a gixxerelor prin oras? Am mers cu scuterache la smaeb impreuna cu un amic posesor de K2 si unul cu un F4...cat despre gixeristi...nu mai spun nimic ca ma umfla rasul mare adevar graiesti, domnule draga !!!! inca o persoana care gandeste pozitiv. Felicitari Editat Septembrie 12, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Io sunt ala cu scuterul In alta ordine de ideii daca s-ar face o intalnire a posesorilor de gixere,nu cred ca e neaparata nevoie sa vin cu suzuschiul.Sa aduna o mana de oameni care au acelai model de mobra si socializeaza..eventual e binevenit si un schimb de informatii Voi nu ati avut chef sa ne vedem la smaeb cand veneau si cei din provincie...atat cei bin bucale cat si cei din provincie,s-au facut ca ploua.Mie unul mi s-a rupt...iar pe viitor o sa am aceasi atitudine fata de motivele puerile invocate de uni gixeristi Care e treaba ca vin eu cu scuterul,unul cu masina si altu cu metroul,trebuie sa facem parada a gixxerelor prin oras? Am mers cu scuterache la smaeb impreuna cu un amic posesor de K2 si unul cu un F4...cat despre gixeristi...nu mai spun nimic ca ma umfla rasul ..cine intreba baietii prin curte pe acolo unde vedea cate doua gixuri? Eu desigur!! // -NU va suparati este vre-o intalnire pt gixere?? -Ce ai frate esti nebun?? Viata este prea scurta sa fim aidreacu , basinosi, fitosi, si cred ca nici peste 10 ani nu vom reusii sa ne strangem organizat desigur.. pt ca nu putem trece peste niste etape, de vina fiind stilul de viata si educatia cred eu. ...Si frumos era sa ne strangem intr-un colt acolo de preferat cu motocicleta.. sa ne cunoastem ca nu avem nimic de pierdut doar de castigat... da Editat Septembrie 13, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Eu va doresc nenumarate intalniri,poate reusiti intr-un tarziu.De ce zic va doriti,eu nu o sa particip,am vrut pe la inceput cand mi-am cumparat gixerul,acu,nu mai vreau.Prefer sa socializez cu motociclisti,nu cu gixeristi,Am doi amici gixeristi si consider ca e suficient.... mare adevar graiesti, domnule draga !!!! inca o persoana care gandeste pozitiv. Felicitari Nenea florin,lumineaza-ma matale,altfel nu mai vin la tine sa imi schimbi semeringurile la furca,ca anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Nenea florin,lumineaza-ma matale,altfel nu mai vin la tine sa imi schimbi semeringurile la furca,ca anul trecut pai asta este si gandirea mea, exact ca a ta. cu alte cuvinte sunt in asentimentul tau 100%. nu ai cu cine si eu sunt cu scuterul azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.