MRL Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 ia legatura cu TNG,el e doctor in suzuki si are service-ul in Ciolpani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (editat) Daca vrei,te ajut cu placere...0722537975 Multumesc "Marlitza"! Editat Ianuarie 12, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 multumesc pentru sugestii. cand oi scoate-o de la iernat primeste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Au trecut sarbatorile si m-am apucat de mesterit din nou la junghiul meu,parca nu mai termin. Am roluit jantele deoarece aveau 3 mici indoituri,le-am vopsit alb polar si aplicat 3 straturi de lac perlat pentru o intretinere mai usoara,servisat etrierii fata spate,vopsit etrierii si discurile cu termorezistenta,vopsit carenele bleu rizla...pe urma matuita vopseaua cu smilgher de 800 si apa,aplicat stikere iar acum urmeaza sa aplic lacul.Demontat bascula sa o fac neagra impreuna cu cadrul..si mai vedem ce urmeaza,pana la primavara nu ramane un surub nedesfacut pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 b86dtm Unde ai roluit janta? in primavara lui 2010 dupa o plimbare la sinaia,m-am intors in bucuresti pe o ploaie torentiala si nu am vazut gropile din asfalt.Asa ca am incercat cateva,cat sa indoi janta fata De atunci imi trepideaza pe franare(la viteze de peste 100) iar discurile,placutele de frana sunt verificate precum si rulmentii de la jug Ma gandesc ca janta indoita e de vina si vreau sao roluiesc Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? De ce 5100? si nu 7100.Preferi semisintetic in detrimentul celui sintetic NU as pune ulei semisintetic in motorul unei vitezane Cat despre cantitate,poti sa pui 100ml in plus si e de preferat sa schimbi filtrul la fiecare schimb de ulei.Stiu ce scrie in manualul de utilizare,dar nu uita ca suntem in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 b86dtm Unde ai roluit janta? De atunci imi trepideaza pe franare(la viteze de peste 100) iar discurile,placutele de frana sunt verificate precum si rulmentii de la jug Mai toate vulcanizarile din Bucuresti indreapta jante,daca trepidatia o ai numai pe franare nu este din cauza unei jante strambe..de la janta indoita trepideaza in permanenta peste o anumita viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 multumesc pentru sugestii. cand oi scoate-o de la iernat primeste... Te pricepi la vopsit? As vrea sa vopsesc si eu carenele de la un k2 alb perlat bineinteles contracost. Zi-mi te rog dak esti interesat. Au trecut sarbatorile si m-am apucat de mesterit din nou la junghiul meu,parca nu mai termin. Am roluit jantele deoarece aveau 3 mici indoituri,le-am vopsit alb polar si aplicat 3 straturi de lac perlat pentru o intretinere mai usoara,servisat etrierii fata spate,vopsit etrierii si discurile cu termorezistenta,vopsit carenele bleu rizla...pe urma matuita vopseaua cu smilgher de 800 si apa,aplicat stikere iar acum urmeaza sa aplic lacul.Demontat bascula sa o fac neagra impreuna cu cadrul..si mai vedem ce urmeaza,pana la primavara nu ramane un surub nedesfacut pe motoreta. Te pricepi la vopsit? As vrea sa vopsesc si eu carenele de la un k2 alb perlat bineinteles contracost. Zi-mi te rog dak esti interesat. am postat mai devreme din greseala unde nu trebuie:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Salut baieti , am si eu o intrebare , pentru un Suzuki GSX-R 600 din 2000 SRAD ce ulei de schimb recomandati ? Ma gandeam un un Motul 5100 . Am vazut ca scrie pe el 2600 ml. Daca ii schimb si filtru trebuie sa pun mai mult de atat ? in carte spune 2600ml la un schimb normal si 2800 la un schimb cu filtru si 2900 la desfacut motor. la mine fiecare schimb de ulei se face impreuna si cu filtru si am mai observat ca 2800 ml face ca nivelul sa fie la jumate. concluzia mea e ca daca faci schimbul tr sa ai min 3l ulei<eu cumpar bidon de 4 ca sa mai am sa completez daca mai e nevoie> si recomand 7100 in detrimentul 5100<parere personala> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Sezonul trecut am facut 1000 de km , e inca galbui uleiu in ea. Si nu cred ca o sa fac prea mult nici asta si ma gandeam sa optez pentru un 5100 si pt pret.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Eu folosesc motul 7100 si foarte multumit e putin spus,recomand asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 un capac monopost rosu gsxr k6-7 intereseaza pe cineva? este nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 stie cineva un k5-k6 de vanzare colorit original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Intrebare intrebatoare,de ce la gixerurile 1000 K1-K2 unele au piulita de strangere a axului spate pe dreapta iar altele pe stanga??Asa au plecat de la mama lor sau unii proprietari cand au demontat roata spate au incurcat borcanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Intrebare intrebatoare,de ce la gixerurile 1000 K1-K2 unele au piulita de strangere a axului spate pe dreapta iar altele pe stanga??Asa au plecat de la mama lor sau unii proprietari cand au demontat roata spate au incurcat borcanele? asta este motivul depinde de fiecare acum cum poate. si nu numai la gsxr gasesti asta. la multe modele de mobre depinde de cel care pune roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In mod real(nu ca-n carte) e mai bine sa-l pui invers decat a fost ca sa faci uzura axului spate (de tractiune) uniforma. Te tine mai mult. Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Nu criticati asta! E ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In mod real(nu ca-n carte) e mai bine sa-l pui invers decat a fost ca sa faci uzura axului spate (de tractiune) uniforma. Te tine mai mult. Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Nu criticati asta! E ok. Multe mobre au 2 rulmenti pe partea lantului nu numai cei de la suzuki. chiar si modele mai vechi gen 1996-2000 sunt cu 2 rulmenti pe partea lantului. referitor la ceea ce ai spus de fiecare data cand am dat roata spate jos la mobrele mele am inversat axul si in acelasi timp am si masurat sa vad daca intervine uzura. nu a suferit nici cea mai mica urma de uzura ceea ce mi se pare logic,dat fiind faptul ca axul sta fix in rulment ceea ce teoretic cat si practic denota cu nu este frecare deci nici uzura. ce spui tu se poate intmpla in sute de mi de km poate insa in zeci de mii eu nu am costatat asta. (masuratoarea a fost facuta cu micrometru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Si tot indicat e sa nu bagi axul la loc pana nu-l cureti (daca are urme de eroziune) si sa-l ungi. Nu e gresit sa faci asta la axul spate. GSXR are 2 rulmenti pe partea lantului si unul pe partea opusa. Daca schimbi pozitia axului de la un schimb la altul al pneului, nu e gresit ci chiar recomandat. Multumesc de raspuns. Asta este si motivul pentru care imi "bucatesc" mobrele iarna,spal fiecare piesa in parte cu benzina,masor si verific jocuri in rulmeti,ax,etc.schimb ce este de schimbat..restul gresez si montez la loc.Pe urma toata vara doar ma bucur de plimbari. Sper sa am frane mai bune dupa ce le-am servisat,eram tare dezamagit de franele de 1000 k1 comparativ cu yamaha si kawa..am rectificat discurile de frana deoarece aveau urme,nu foarte adanci dar erau multe,curatat pistonasele,schimbat garnituri,furtune frane metalice,placute brembo,lichid de frana ferodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Multumesc de raspuns. Asta este si motivul pentru care imi "bucatesc" mobrele iarna,spal fiecare piesa in parte cu benzina,masor si verific jocuri in rulmeti,ax,etc.schimb ce este de schimbat..restul gresez si montez la loc.Pe urma toata vara doar ma bucur de plimbari. Sper sa am frane mai bune dupa ce le-am servisat,eram tare dezamagit de franele de 1000 k1 comparativ cu yamaha si kawa..am rectificat discurile de frana deoarece aveau urme,nu foarte adanci dar erau multe,curatat pistonasele,schimbat garnituri,furtune frane metalice,placute brembo,lichid de frana ferodo. Rectificat discurile? Cat ai luat din ele si pe ce dispozitiv ,masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Etrierii sint de vina, multi pun etrieri de honda, cu rezultate uimitoare, tot , culmea, Tokico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Rectificat discurile? Cat ai luat din ele si pe ce dispozitiv ,masina? Am o masina cu comanda numerica pentru rectificat jante auto si echilibrare dinamica a jantei prin aschiere,a trebuit sa construiesc doar dispozitivul de prindere a discului pe masina. Am luat foarte putin 3000-4000 microni,imi pare rau ca nu le-am facut poze inainte de operatiune,dar stiti cu totii cum arata santurile alea multe si enervante,pe masina pot fi montate si pietre rotative care lasa o textura similara cu cea de pe discul original pana la unele super fine care polishaza metalul. Uite o janta cum arata inainte de rectificare,la jumatatea operatiunilor si produs final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Ideea este ca un disc are bataie sa zicem pe 10%, din suprafata pe fata 1,o data ce acolo se rectifica (se ia din material) acolo o sa fie la nivel dar pe fata 2 ai gaura pe acelasi 10% deci cum faci? Il intorci invers si iei din el si de acolo pe suprafata de 80% in asa fel sa fie drept pe ambele fete? Intreb doar sa inteleg fenomenul ,adica din interes nu dn bascalie! Editat Ianuarie 17, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Am o masina cu comanda numerica pentru rectificat jante auto si echilibrare dinamica a jantei prin aschiere,a trebuit sa construiesc doar dispozitivul de prindere a discului pe masina. Am luat foarte putin 3000-4000 microni,imi pare rau ca nu le-am facut poze inainte de operatiune,dar stiti cu totii cum arata santurile alea multe si enervante,pe masina pot fi montate si pietre rotative care lasa o textura similara cu cea de pe discul original pana la unele super fine care polishaza metalul. Uite o janta cum arata inainte de rectificare,la jumatatea operatiunilor si produs final. super tare! o sa vin si eu la voi la primavara cu jentile de pe auto sa le tragi o fata ca au oxidat. cat ma costa treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu am inteles foarte bine intrebarea. A fost rectificat pe fata pe urma intors si rectificata partea din spate. Dispozitivul pe care a fost prins este asemanator unei placi de presiune auto,daca nu sta lipit intra in vibratie si nu iese drept. Uite o poza cu discurile rectificate unde se vede si partea din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Deci asta inseamna ca discurile sunt mai subtiri,cat a ramas dupa rectificare? Service limit este de 4,5mm... Merci! Editat Ianuarie 17, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.