Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ne distram si noi un pic dupa atata lucrat pe la el. :))

 

La sradul meu din 98 apas frana fatza si se aprinde stopul,apas frana spate de picior nu se aprinde stopul.Poate sa imi spuna cineva dc si sa primesc vreo schema a instalatiei.

Nu este reglat pozitia intrerupatorul spatesau nu ai mufa bagata. Este o mufa patrata cu o protectie de cauciug peste ea.

 

Cred ca acum merge poza...

post-15340-0-13344500-1361543703_thumb.jpg

post-15340-0-93185500-1361543785_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de unde pot sa imi iau si eu un set de suruburi pt prindere parbriz pe culoarea albastra..eventual...am vazut pe un 636 niste suruburi spike....dadea bine.

Editat de ady_zzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergetzi careva la motorteam sa va luati suruburi am si eu nevoie de un set. eu sunt din bistrita si nu gasesc aici

iti dau eu id de mess la cineva...si le comanzi la el...vin prin posta!vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor. Apropos de surubele... scriam duminica trecuta ca am doua suruburi lipsa la carene dintre care unul datorita clemei de prindere de pe ram-air, asa era de cand am luat motorul, rupta. Imi puteti spune va rog daca exista si alta varianta in afara de inlocui ram-air-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor. Apropos de surubele... scriam duminica trecuta ca am doua suruburi lipsa la carene dintre care unul datorita clemei de prindere de pe ram-air, asa era de cand am luat motorul, rupta. Imi puteti spune va rog daca exista si alta varianta in afara de inlocui ram-air-ul?

daca nu esti strain de scule si putina inaginatie,fa-ti o ureche ca acolo e dedesupt si nu se vede,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am trecut azi pe la suza, si am observat ca atunci cand dau semnal, nu se aprinde nimic in bord dar semnalele functioneaza! Am desfacut o garnitura de cauciuc in spatele bordului, si am observat ca in afara de becul de benzina si cel care indica treapta, restul lipsesc...mai exact 2! Ideea e ca lipeseste cu tot cu soclu. Aveti idee de unde pot lua asa ceva...sau cum arata soclul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este treaba cu uleiul Motul contrafacut? Stie cineva ceva concret sau este doar o fumigena concurenta?



Salutari tuturor. Apropos de surubele... scriam duminica trecuta ca am doua suruburi lipsa la carene dintre care unul datorita clemei de prindere de pe ram-air, asa era de cand am luat motorul, rupta. Imi puteti spune va rog daca exista si alta varianta in afara de inlocui ram-air-ul?

daca vrei sa o carpesti poti construi o clema perfecta cu un tubulet de picatura si o batista carpa subtire din bumbac.

 

Slefuiesti zona unde incepi constructia clemei, tai o fasie de aprox 1,5cm cazul tau si incepi constructia cu un strat pana ajungi la grosimea dorita din mai multe straturi, o faci mai mare sa o poti modela curata taia cu flexul, o gauresti exact in locul unde trebuie gaura (copie dupa cealalta) si gata, dureaza 10 minute si este mai rezistenta ca originala. Spor La treaba :) de preferat in casa la caldurica sa se usucec intareasca instant.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul de lant motul mi la improscat toata ...nici de 7100 nu sunt 100% multumit..am impresia ca tot ce era mai bun de la ei l-au bagat intr-un alt,"NOU" ambalaj...aceeasi marie cu alta palarie..evident mai scump..dupa 7 sezoane renunt la motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este treaba cu uleiul Motul contrafacut? Stie cineva ceva concret sau este doar o fumigena concurenta?

 

daca vrei sa o carpesti poti construi o clema perfecta cu un tubulet de picatura si o batista carpa subtire din bumbac.

 

Slefuiesti zona unde incepi constructia clemei, tai o fasie de aprox 1,5cm cazul tau si incepi constructia cu un strat pana ajungi la grosimea dorita din mai multe straturi, o faci mai mare sa o poti modela curata taia cu flexul, o gauresti exact in locul unde trebuie gaura (copie dupa cealalta) si gata, dureaza 10 minute si este mai rezistenta ca originala. Spor La treaba :) de preferat in casa la caldurica sa se usucec intareasca instant.

Daca am inteles corect, te referi strict la clema, imi dau seama ca probabil nu am fost destul de clar, e rupta toata urechea deci nu as avea pe ce sa construiesc clema, oricum, ingenioasa ideea. o sa incerc varianta lui TNG. Va multumesc pentru sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca am inteles corect, te referi strict la clema, imi dau seama ca probabil nu am fost destul de clar, e rupta toata urechea deci nu as avea pe ce sa construiesc clema, oricum, ingenioasa ideea. o sa incerc varianta lui TNG. Va multumesc pentru sugestii.

ce model ai?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am inteles corect, te referi strict la clema, imi dau seama ca probabil nu am fost destul de clar, e rupta toata urechea deci nu as avea pe ce sa construiesc clema, oricum, ingenioasa ideea. o sa incerc varianta lui TNG. Va multumesc pentru sugestii.

Exact, o construiesti din nou integral, merge foarte repede, panza odata atinsa de glue se intaresti instant.. mai dai un fas de negru si nu se vede nimic si este ce-l mai rezistent mod de lipire sau construire, NU STA CU NASUL SI OCHII IN GAZELE ALEA CA SUNT EXTREM DE NOCIVE CREDE-MA.

 

Orice plasticut auto moto care nu este pp sau ppa se lipeste foarte bine asa, am mai postat cu vre-o 2-3 ani in urma toata procedura. Mai ales bucatele mici care practic sunt imposibil.. spre ex coltul de la carena frontala de la k1 care se rupe la mai toate tavalelile, doar ca la lipirea unei crapaturi se intra cu flexul in material sa avem unde umple cu panza, lipitura rezistenta care nu crapa dupa o vara si apare dezastru in vopsea..

Eu am rupt siguranta de la viziera de la casca shoei sambata trecuta.. era frig si am tras mai tare de ea din greseal, la prima vedere este imposibil de reparat, (nu stiu dc se gaseste) urmeaza sa o lipesc si am sa pun poze inainte si dupa.. nu o sa se vada nimic.. o curat frumos cu dremalul o fac masa !!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza cu piesa rupta, exista chit de reparatie mecanisme vindut de Shoei, i-am luat si eu. S-ar putea sa am piesa.

Multumesc frumos, apreciez :) dar consider ca este deranjul prea mare, nu sufar de impecabil sau nou nout, o lipesc imediat, oricum pun o poza cu ea rupta sa stie si altcineva cu ce sa fie genitil.. este vorba de siguranta de la viziera..la o raid 2, oricum frigul a accentuat craparea fiind mult mai rigida adica tot eu sunt vinovat :) . Ma duc in grj sa o iau sa-i fac poza.

 

oricum ele sunt facute sa se strice low cost din marmelada, daca era din plastic gen pet era super rezistenta dadeai cu ciocanul in ea sa se rupa, si carenele desigur, dar nu mai intru in discutie.

post-40356-0-66114600-1361707349_thumb.jpg

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...