Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Mie mi-a facut Jagi un dispozitiv pe care l-am montat si am anulat becul de Fi aprins in bord la 954 dupa ce am schimbat evacuarea. Vorbeste cu el si poate iti da o solutie.

Nu merge la suzuki K7 exup eliminator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din diferite postari pe siteuri de specialitate ( nu neaparat din Rom ) am observat ca se anuleaza eroarea la majoritatea , dar mai da "chix" cate unul . Adica nu dispare , alt rau nu am vazut eu , dar ma gandesc sa nu existe ceva cu adevarat grav .

Ma gandesc sa nu fac vreun rau , altfel pot incerca sa-l scot si daca nu merge il pun la loc . Stiu ca se face operatiunea cu contactul luat .

P.S. : la schimbu de lichid frana de obicei golesc paharul pana aproape de supapa si dupa completez si aerisesc pana se schimba si ce mai este pe instalatie , dar mi-a spus un prieten ca el goleste tot circuitul si dupa incepe si pune lichid nou .

In cazul asta stiu si e logic ca se dezamorseaza instalatia ( pompa ) . Daca nu este nici o problema , as golii si dupa as incepe sa repun ptr a vedea clar ca este lichid nou . Stiu ca "cica" s-ar cunoaste diferenta de culoare , dar la mine nu cred , lichidul "vechi" nefiind asa vechi .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929/954 sunt foarte sensibile dpdv al cuplului in midrange cu evacuare de curse si clapeta din airbox eliminata.

Schimbarea e dramatica, desi se castiga putee spre linia rosie, pe strada, motocicleta devine mai putin distractiva decat cu evacuarea stoc.

Chiar si cu diverse harti pe PCIII, midrange-ul stoc nu-l mai faci la loc.

Su tureaza o idee mai usor desi motorasele alea se tureaza asa de repede, parca ar fi de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

adica dulapul nu-i dulap? :D

Am mai zis eu ca fanii sufera cel mai mult... naspa, aiurea, cam nasol.

nu ai inteles nimic

poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie >

pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele

NASPA AIUREA CAM NASOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatenie de primavara

am un set de oglinzi(stanga, dreapta) pt gsx-r k1-k3. oglinzile sunt oem, nu sunt crapate sau lipite, sunt in stare buna

pret pe set 150 ron tel 0761067337

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai inteles nimic

poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie >

pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele

 

Corect, nu inteleg cum poate sa placa o rapandula atat de hidoasa. Recunosc, sunt vinovat :D

 

NASPA AIUREA CAM NASOL

Pt vorba asta ar trebui sa platesti drepturi de autor ;)

 

Mult succes in activitatea competitionala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600?

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600?

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Orice pompa radiala merge, pe ghidon de 22. Majoritate sunt pe acel diametru. Motocicletele de strada, de viteza, cam toate au acelasi diametru la prinderea pompei.

Deci merge pompa de 600RR, 1000RR, GSXR, 600, 750, 1000, R6-R1 (astea sunt Brembo de fabrica, nu Nissin). M-as feri de pompa de 636 ca am schimbat anul trecut vreo doua, nu mai erau in parametri dar nu e neaparat o regula, tot nissin sunt.

Probleme pot aparea la rutarea furtunurilor de frana, o sa-ti trebuiasca banjo-uri reglabile sau cotite bine ca sa le poti monta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mobra mea a primit 4 litri de top speed 10/40 de la motorex sa vedem daca ii place mai mult decat 300v :alcy:

 

voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere?

Chiar acum 2 zile l-am folosit ptr prima data ( chitul de spalat si uns ) de la K&N .

A curatat bine filtrul , a ramas uniform ca si colorit dupa spalare .

L-am cumparat de aici http://www.motodiscount.ro/

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti curatza filtrele de aer sport cu solutie de spalat masini, cea din spalatoriile auto. Uleiul dintr-un flacon KN ajunge la 5 ungeri, flaconul de curatare se goleste la 2 utilizari.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.

Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul

Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e?

Esti boier, joi, cand a fost foarteeeee cald, mi-a ajuns si la 115. Ventilatorul meu pleaca la 107, ca la Gix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii.

La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.
Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...).

Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata.

Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...).

Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata.

Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee?

Schimba busonul la radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La recomandarea lui TNG am inceput sa caut busonul de la radator. Imi puteti recomanda un magazin unde gasesc asa ceva? GSXR 600 SRAD din 1997.

 

Search-ul pe goagal nu prea ajuta... Sau nu ma descurc eu.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii.

fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi.

 

verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...