dragos1972 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 curatenie de primavara am un set de oglinzi(stanga, dreapta) pt gsx-r k1-k3. oglinzile sunt oem, nu sunt crapate sau lipite, sunt in stare buna pret pe set 150 ron tel 0761067337 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nu ai inteles nimic poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie > pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele Corect, nu inteleg cum poate sa placa o rapandula atat de hidoasa. Recunosc, sunt vinovat NASPA AIUREA CAM NASOL Pt vorba asta ar trebui sa platesti drepturi de autor Mult succes in activitatea competitionala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Brembo RCS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 multumesc pentru amabilitate dar asteptam un raspuns, o afirmatie, niste explicatii ......nu o alta intrebare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el merci, astept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Orice pompa radiala merge, pe ghidon de 22. Majoritate sunt pe acel diametru. Motocicletele de strada, de viteza, cam toate au acelasi diametru la prinderea pompei. Deci merge pompa de 600RR, 1000RR, GSXR, 600, 750, 1000, R6-R1 (astea sunt Brembo de fabrica, nu Nissin). M-as feri de pompa de 636 ca am schimbat anul trecut vreo doua, nu mai erau in parametri dar nu e neaparat o regula, tot nissin sunt. Probleme pot aparea la rutarea furtunurilor de frana, o sa-ti trebuiasca banjo-uri reglabile sau cotite bine ca sa le poti monta. Editat Martie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Astazi mobra mea a primit 4 litri de top speed 10/40 de la motorex sa vedem daca ii place mai mult decat 300v voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Chiar acum 2 zile l-am folosit ptr prima data ( chitul de spalat si uns ) de la K&N . A curatat bine filtrul , a ramas uniform ca si colorit dupa spalare . L-am cumparat de aici http://www.motodiscount.ro/ Editat Martie 11, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Puteti curatza filtrele de aer sport cu solutie de spalat masini, cea din spalatoriile auto. Uleiul dintr-un flacon KN ajunge la 5 ungeri, flaconul de curatare se goleste la 2 utilizari. Editat Martie 12, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat. Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Editat Martie 12, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Esti boier, joi, cand a fost foarteeeee cald, mi-a ajuns si la 115. Ventilatorul meu pleaca la 107, ca la Gix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Schimba busonul la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 La recomandarea lui TNG am inceput sa caut busonul de la radator. Imi puteti recomanda un magazin unde gasesc asa ceva? GSXR 600 SRAD din 1997. Search-ul pe goagal nu prea ajuta... Sau nu ma descurc eu. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. merci frumos de sfaturi, in weekend o sa ma duc la ea si asta fac....merci inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Pentru nimic,numa bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Am si eu o intrebare poate stie cineva mai concret. Se potriveste roata fata de la un gsr 600 2008 la un gsxr 600 tot 2008? Dupa cum stiti la gsxr furca este upside down. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Ai un contact imperfect pe alimentare generala, baterie,sigurante,mufe etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Poate fi din minusul de ;la baterie sa nu faca contact cum trebuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.