ctrad Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Mie mi-a facut Jagi un dispozitiv pe care l-am montat si am anulat becul de Fi aprins in bord la 954 dupa ce am schimbat evacuarea. Vorbeste cu el si poate iti da o solutie. Multumesc frumos . Editat Martie 8, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Mie mi-a facut Jagi un dispozitiv pe care l-am montat si am anulat becul de Fi aprins in bord la 954 dupa ce am schimbat evacuarea. Vorbeste cu el si poate iti da o solutie. Nu merge la suzuki K7 exup eliminator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Of... fir-ar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Din diferite postari pe siteuri de specialitate ( nu neaparat din Rom ) am observat ca se anuleaza eroarea la majoritatea , dar mai da "chix" cate unul . Adica nu dispare , alt rau nu am vazut eu , dar ma gandesc sa nu existe ceva cu adevarat grav . Ma gandesc sa nu fac vreun rau , altfel pot incerca sa-l scot si daca nu merge il pun la loc . Stiu ca se face operatiunea cu contactul luat . P.S. : la schimbu de lichid frana de obicei golesc paharul pana aproape de supapa si dupa completez si aerisesc pana se schimba si ce mai este pe instalatie , dar mi-a spus un prieten ca el goleste tot circuitul si dupa incepe si pune lichid nou . In cazul asta stiu si e logic ca se dezamorseaza instalatia ( pompa ) . Daca nu este nici o problema , as golii si dupa as incepe sa repun ptr a vedea clar ca este lichid nou . Stiu ca "cica" s-ar cunoaste diferenta de culoare , dar la mine nu cred , lichidul "vechi" nefiind asa vechi . Editat Martie 8, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 http://www.bugmanweb.com/gsxr/exhaustset.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 929/954 sunt foarte sensibile dpdv al cuplului in midrange cu evacuare de curse si clapeta din airbox eliminata. Schimbarea e dramatica, desi se castiga putee spre linia rosie, pe strada, motocicleta devine mai putin distractiva decat cu evacuarea stoc. Chiar si cu diverse harti pe PCIII, midrange-ul stoc nu-l mai faci la loc. Su tureaza o idee mai usor desi motorasele alea se tureaza asa de repede, parca ar fi de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 adica dulapul nu-i dulap? Am mai zis eu ca fanii sufera cel mai mult... naspa, aiurea, cam nasol. nu ai inteles nimic poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie > pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele NASPA AIUREA CAM NASOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 curatenie de primavara am un set de oglinzi(stanga, dreapta) pt gsx-r k1-k3. oglinzile sunt oem, nu sunt crapate sau lipite, sunt in stare buna pret pe set 150 ron tel 0761067337 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 nu ai inteles nimic poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie > pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele Corect, nu inteleg cum poate sa placa o rapandula atat de hidoasa. Recunosc, sunt vinovat NASPA AIUREA CAM NASOL Pt vorba asta ar trebui sa platesti drepturi de autor Mult succes in activitatea competitionala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Brembo RCS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 multumesc pentru amabilitate dar asteptam un raspuns, o afirmatie, niste explicatii ......nu o alta intrebare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el merci, astept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Orice pompa radiala merge, pe ghidon de 22. Majoritate sunt pe acel diametru. Motocicletele de strada, de viteza, cam toate au acelasi diametru la prinderea pompei. Deci merge pompa de 600RR, 1000RR, GSXR, 600, 750, 1000, R6-R1 (astea sunt Brembo de fabrica, nu Nissin). M-as feri de pompa de 636 ca am schimbat anul trecut vreo doua, nu mai erau in parametri dar nu e neaparat o regula, tot nissin sunt. Probleme pot aparea la rutarea furtunurilor de frana, o sa-ti trebuiasca banjo-uri reglabile sau cotite bine ca sa le poti monta. Editat Martie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Astazi mobra mea a primit 4 litri de top speed 10/40 de la motorex sa vedem daca ii place mai mult decat 300v voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere? Chiar acum 2 zile l-am folosit ptr prima data ( chitul de spalat si uns ) de la K&N . A curatat bine filtrul , a ramas uniform ca si colorit dupa spalare . L-am cumparat de aici http://www.motodiscount.ro/ Editat Martie 11, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Puteti curatza filtrele de aer sport cu solutie de spalat masini, cea din spalatoriile auto. Uleiul dintr-un flacon KN ajunge la 5 ungeri, flaconul de curatare se goleste la 2 utilizari. Editat Martie 12, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat. Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Editat Martie 12, 2013 de THE GYX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e? Esti boier, joi, cand a fost foarteeeee cald, mi-a ajuns si la 115. Ventilatorul meu pleaca la 107, ca la Gix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...). Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata. Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee? Schimba busonul la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 La recomandarea lui TNG am inceput sa caut busonul de la radator. Imi puteti recomanda un magazin unde gasesc asa ceva? GSXR 600 SRAD din 1997. Search-ul pe goagal nu prea ajuta... Sau nu ma descurc eu. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.