Cesar Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Sau rulmentul de ambreiaj. Face si cu ambreiajul tras si la liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Da, nu e problema din ambreiaj .... chiar am icnercat sa vad diferenta cu el tras sau liber si nu e nici o diferenta de sunet ... Daca sa zicem e intinzatorul ... e hidraulic sau mecanic? ... merge reglat sau trebuie schimbat ? ... Cat ar costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 intinzatorul nu are nici o problema - este mecanic si ala nu se strica niciodata. lantul se alungeste sau, mai rar, se uzeaza cate o patina. Sunetul de lant de distributie este "clinc clinc", nu bataie. carevasazica zdrangane daca s-a alungit Seamana cu sunetul produs de lantul de transmsie. Asculta cum face asta ca sa intelegi cum suna si lantul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) Nu, zornaiala lantului de transmisie o stiu ..... nu e asa Suna mia mult a bataie (referitor la "clinc clinc" ... nu face asa ci face "tac tac tac").... care se mentine pana in 1500 ture ... hai sa zicem 2000 .... iar dupa ce ii dau gaz de vreo 3...4 ori creste si temp, se estompeaza sunetul. Editat August 22, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 DA este destul de mult ulei pentru 1400 de km. ....gressla mea,au fost cam 2400,dar oricum pare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 k5.jpg mean machine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Acum ca mi-am mai revenit, am sa desfac maine bijuteria sa vad daca are toate matele bagate corespunzator. I-am pus acum cateva zile contactul si a inceput sa curga benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Salut ! Detin un Gsxr 750 Srad 1999 si am o problema ... in mers , cateodata mi se aprinde beculetul rosu si imi scrie pe afisaj F1 sau FI ...ceva de genu , si imi da niste suturi , si da sa moara motorul, ca si cum ai ramane fara benzina. Daca o las 1 minut la o viteza de 50 la ora dupa care ii iau contactul si i-l pun la loc , nu mi se mai aprinde eroarea. Acum ma gandesc , oare ce o fi .. cu cine am discutat, mi-a spus ca nu are cum sa fie injectia , pentru ca injectia ori merge , ori nu merge..si acum cer si alte sfaturi utile de la voi. Dupa parerea mea , cred ca o fi infundat un furtun de benzina pana in pompa sau dupa pompa , pana in injectoare...(nu stiu cum vine pe acolo pe sub rezervor) . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Salut ! Detin un Gsxr 750 Srad 1999 si am o problema ... in mers , cateodata mi se aprinde beculetul rosu si imi scrie pe afisaj F1 sau FI ...ceva de genu , si imi da niste suturi , si da sa moara motorul, ca si cum ai ramane fara benzina. Daca o las 1 minut la o viteza de 50 la ora dupa care ii iau contactul si i-l pun la loc , nu mi se mai aprinde eroarea. Acum ma gandesc , oare ce o fi .. cu cine am discutat, mi-a spus ca nu are cum sa fie injectia , pentru ca injectia ori merge , ori nu merge..si acum cer si alte sfaturi utile de la voi. Dupa parerea mea , cred ca o fi infundat un furtun de benzina pana in pompa sau dupa pompa , pana in injectoare...(nu stiu cum vine pe acolo pe sub rezervor) . Multumesc ! Sub sa ai o mufa alba cu 4 pozitii din care doar 2 sunt ocupate.Pune o sarma intre cei doi pini si pe bord o sa apara o eroare de genul C-- si doua cifre. Pune aici codul de eroare si vedem ce problema ai. Daca ai C00 ,atunci lasa sarma acolo si mergi cu moto pana iti face probleme, atunci o sa apara si eroarea pe bord,noteaz-o si ne auzim. PS. Cu cine ai discutat nu are habar de un motor pe injectie,daca iti spune ca nu este injectia Atata timp cat acel bec FI se aprinde atunci pe injectie ai probleme Fault injection =FI Editat August 24, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) sub sa pasager sau pilot ?!... ca sub aia de pasager , nu am nici un cablu. Este Srad din 1999 . am vazut faza cu firul la un k2 .. Referitor la ce mi-ai zis , ca am probleme la injectie ... de ce mi se intampla doar ocazional ?! L.E : acum o bag la umbra , pentru ca plec din tara si ma intorc de paste. cum a=r fi bine sa o las ... cu soclu tras ?! Editat August 24, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) Salutare baieti..am un Gsxr 1000 din 2001,se aude un zgomot..cred ca de la ambreiaj..cand strang maneta nu se mai aude,se fie rulmentul? Ce pret are un kit de ambreiaj nou? si cat ma costa sa l schimb... Mai am nevoie de discuri frana fata,un pret ceva? Multumesc.. Editat August 26, 2013 de Dorrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salutare baieti..am un Gsxr 1000 din 2001,se aude un zgomot..cred ca de la ambreiaj..cand strang maneta nu se mai aude,se fie rulmentul? Ce pret are un kit de ambreiaj nou? si cat ma costa sa l schimb... Mai am nevoie de discuri frana fata,un pret ceva? Multumesc.. Zgomotul de la ambreiaj provine mai mult de la oala, care este undeva pe la 250EKit complet ambreiaj placi discuri arcuri in functie de marca de la 800/1000 ro Discurile noi OEM undeva pe la 1000ron bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 am inteles,dar manopera pentru schimb de ambreiaj cat este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 am inteles,dar manopera pentru schimb de ambreiaj cat este? Depinde de service si mecanic..dar ca medie 100/150 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 ok man...thanks a lot!! ma intereseaza niste discuri fata bune,nu neaparat noi..,eu am unele flotante,dar vad ca au joc exagerat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Cu placere,ti-am dat valoarea de noi sa-ti faci idee,din nefericire sunt cele mai scumpe repere din sistemul de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Salut, ma uit si la sectiunea vanzari/dezmembrari pe net etc, dar intreb si aici... Am un gsxr 600 srad din 97, si am nevoie de piesa de sub rezervor (cea din care pleaca furtunele de vacuum si de benzina). Asta in primul rand. Apoi o sa am nevoie si de rampa cu carburatoarele. Scuzati termenii atehnici dar nu ma pricep la denumiri. Multumesc. salut userul ''stulewa"" are unul la dezmembrat si avea preturi ok la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Da cosmin .... are soc ... Da, se aude cand o accelerez pana la 1500 ... 2000 (cadenta sunetului fiind mai rapida datorita cresterii turatiei), pana se incalzeste putin .... Prin aceasta cale iti cer ajutorul TNG ... ai idee ce ar putea fi cu acea bataie ? cred ca are un inceput de sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Salut baieti, unde gasesc cuzineti pentru biele, pentru un suzuki gsxr 600 srad din 1997 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Salut baieti, unde gasesc cuzineti pentru biele, pentru un suzuki gsxr 600 srad din 1997 ? PM cu seria de sasiu si seria de motor si te rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 salut baieti, am un srad 750 la dezmembrat, am 2 seturi de carene unu de curse nevopsit motor, injectie,roti , si multe multe piese... pm ptr cei interesati ! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Are cineva o harta pentru un modul de aprindere, pc3, pentru un gsxr 750 din 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 (editat) Salut. Am un suzuki bandit 600 din 2000 si in urma unui accident mi s-a spart jeanta si mi s-au rupt telescoapele. Am o oferta de telescoape de la un gsxf 600 din '99. Stiti cumva daca se potrivesc? Editat August 31, 2013 de marian94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Are cineva o harta pentru un modul de aprindere, pc3, pentru un gsxr 750 din 2001? PC3 nu e modul de aprindere. Este un device electronic care DOAR modifica timpii de deschidere ai injectoarelor, adica, modifica cantitatea de benzina, cu plus sau minus. Hartile se fac pe standul Dynorun, o harta corecta se face in functie si de uzura motorului, daca compresia din cilindri e mai mica din cauza segmentilor pistoanelor sau neinchiderii complete a supapelor, o harta care merge bine pe o motoreta identica cu a ta dar are o uzura mai mica, pe mtoreta ta, aceasta harta va face ca motorul sa mearga mult mai prost. Pe scurt, fa intii un test de compresie la propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.