Leviatan Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Bun, oricum trebuie sa ajung la tine vineri, ne uitam si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus ) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ? Ce baiat talentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ce baiat talentat In locul tau nici nu as mai comenta, puturosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Las ca te ajuta cerasel pro bono...e baiat bun.ii fac cinste cu o cola...daca te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Eu am lucrat la jugul superior, mai intai te asiguri ca ai jugul inferior strans, astfel incat sa nu iti culiseze telescopul. Dai jos comenzile de pe semighidonul pe care vrei sa il schimbi, slabesti piulitele din dreptul ambelor semighidoane, desfaci piulita centrala care tine jugul superior, desfaci suruburile de contact (vezi ca ai nevoie de o cheie speciala, se numeste torx de securitate...nu intreba vanzatorii de asa ceva ca nu stiu ce e asta). Te duci in Cora Alexandriei, la raionul cu unelte si acolo gasesti (posibil sa gasesti si la alte magazine mari...arata ca un imbus stelat cu o gaura in centru). Dupa ce ai dat jos contactul (2 suruburi) lovesti cu un ciocanel de lemn/cauciuc sau la nevoie o bucata de lemn in care dai cu ciocanul in jugul superior, de jos in sus, cate putin pe fiecare parte pana iese. Dupa ce ai schimbat semighidonul, ordinea inversa. Atentie sa strangi toate suruburile, daca nu ai dinamometrica, la mana nici foarte tare nici slabe. Asa...potrivit (empiric, desigur). Ca tot s-a discutat de uleiuri in ultima pagina. Intre 10w50 si 15w50 care dintre ele este mai recomandat pentru vara Bucuresteana? Eu am in motor Bel Ray 10w40, parca am descoperit America, super ulei. Insa as incerca ceva putintel mai vascos, desi am radiator de ulei. multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A> xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Goodkat"poti merge pe 15w50 este ok pentru verile toride si mersul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A> xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale Am mai citit pe forumurile din state despre treaba asta, insa ma gandeam sa intreb si pe aici. Nu am incercat sa pun de 15A pentru ca imi era sa nu ia foc instalatia pe drum... Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!! Ce face mai exact releul de contact? Intrerupe toti consumatorii cand pornesti motorul? Intreb caci nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi ) Da, multumesc, am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine Nu mai tin minte exact dar parca jugul si ghidoanele sunt stranse cu suruburi cu cap hexagonal. Sa nu folosesti cheie fixa cand le desfaci pentru ca vei strica hexagonul. Inelara sau tubulara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) ) Da, multumesc, am inteles Uite am mai gasit pe aici un topic: http://www.4x4forum.ro/archive/index.php/t-1648.html?s=2d41f59072fccf2e046c5f37d282c7ea. Vezi ce selectezi, dar oricum cred ca e mai clar decat explicatia mea... Ce sa fac daca nu am facut modul pedagic prin scoala (care nici aia nu are legatura cu ingineria/electronica)... Numerele care sunt acolo sunt notate pe 'picioarele' releului, unde 'legi' firele. Editat Octombrie 9, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) de ce la toate mobrele de 1000 se opreste bordul la 299 dar turometrul urca? daca turatiile urca obligat urca si vitez dar bordul ramane la 299 Editat Octombrie 9, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 CMD, si la 600RR se rupe sasiul https://www.facebook.com/photo.php?v=10151743980463124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Cesar am vazut foarte multe modele cu cadrul rupt,am vazut pe mobile.de s1000rr cu sasiul rupt ... erau intr-un timp 10-12 bucati ...e loterie ,suzukiurile au o slabiciune insa tind sa cred ca mai tine si de dinamica acidentului "cum se aliniaza planetele:))" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Ce model de moto supersport scapa nerupta la asemenea crash? CMD, si la 600RR se rupe sasiul https://www.facebook.com/photo.php?v=10151743980463124 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet? In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 roz g32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet? In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz? Daca este verde pune-i aceasi culoare. Editat Octombrie 12, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 De ce crezi ca anitgelul in masina, ingheatza la alta temperatura decit cel dintr-un propulsor de moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) dau la schimb si cu opel astra gtc , doar in stare buna sau foarte buna am de vanzare una bucata gsxr 600 2008 si un gsxr 1000 2008 0720859836 pentru interesati de mai multe poze condrea.razvan@yahoo.com Editat Octombrie 14, 2013 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Sau daca vrei sa faci treaba treaba, fa un schimb de antigel. Nu e complicat deloc si inveti sa-ti faci anumite operatiuni de mentenanta singur. Si o sa ai si antigel nou in motoreta. Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C ) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ... Editat Octombrie 14, 2013 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C ) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ... nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta Te pot contrazice in ceea ce ai spus tu ... se poate pune brut, scotand aceiasi cantitate din motor (nu total) pentru a-l aduce la -30 ... -40 grC ... dar cel mai sigur il voi scoate pe tot si voi pune antigel G12 roz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.