no01else Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Salut! Am rezolvat cu capacul de la alternator, multumesc mult inca o data Costin si tuturor pentru sfaturi. Acum vreau sa-mi schimb si uleiul si am o dilema. Sa pun 10w40 sau 15w50? Cu motorul merg normal ... asta ca idee. Ma gandeam sa pun Motul 300V .. am vazut la motodiscount o oferta buna zic eu (4L + filtu K&N la 250 lei) Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Legat de marca uleiului......Intri intr-o zona periculoasa! Daca mergi mai mult prin oras si nu te dai la -10 grade pe afara ,atunci eu ti-as recomanda 15w/50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Cine merge la -10grd? 15-50 ar trebui sa fie prima alegere , mai ales la o supersportiva turata, care scoate 100cai in 600cc. Temperaturile sint foarte mari la turatii inalte, full gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Aha, ok .. m-ati convins ... ramane 15w50. Stiu ca e o zona periculoasa legat de marca uleiului, dar intreb si eu .. Pana acum am folosit doar Motul ... deci iau in calcul orice spuneti voi. TNG am vazut ca tu recomandai bel ray ... Altii motul, sincer ... habar n-am ce sa pun. Mi s-a parut ok oferta aceea cu motul 300V la pret. Bineinteles ... mai sunt super oferte si la repsol, dar nu stiu pe nimeni care sa fi folosit Editat Octombrie 7, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Bel Ray EXS 10W-50 e mai vascos decat Motul 300V 15W 50. Vascozitate exprimata in centistokes la 100 de grade. Exista si Bel Ray EXS sau EXP 15W-50, care-s si mai de forja Daca vrei o oferta, discutam pe PM. Editat Octombrie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus ) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva. da, pai daca nu desfaceam surubul de la jugul superior, n as fi reusit sa desfac piulita aia. Intrebarea e cum fac pe stanga, caci surubul ala merge mai greu desfacut iar piulita nu vera cu cheia nici sa o bati! Editat Octombrie 7, 2013 de Dan Spataru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Desfaci doar jugul superior Jugul inferior trebuie sa ramana cu suruburile stranse. Daca jamba dreapta a culisat, inseamna ca si jugul inferior era slab strans sau deloc. Daca demontezi ghidoanele si jugul superior cu roata pe asflat, o sa fie mai dificil sa pui jugul inapoi. Cel mai elegant se lucreaza cu suspensia fata ridicata de pe sol. Editat Octombrie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Schimba balastul nu are voie sa arda siguranta. Asta daca inst.electrica este ok si nu se genereaza un scurt pe undeva... Editat Octombrie 8, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Bun, oricum trebuie sa ajung la tine vineri, ne uitam si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus ) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ? Ce baiat talentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ce baiat talentat In locul tau nici nu as mai comenta, puturosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Las ca te ajuta cerasel pro bono...e baiat bun.ii fac cinste cu o cola...daca te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Eu am lucrat la jugul superior, mai intai te asiguri ca ai jugul inferior strans, astfel incat sa nu iti culiseze telescopul. Dai jos comenzile de pe semighidonul pe care vrei sa il schimbi, slabesti piulitele din dreptul ambelor semighidoane, desfaci piulita centrala care tine jugul superior, desfaci suruburile de contact (vezi ca ai nevoie de o cheie speciala, se numeste torx de securitate...nu intreba vanzatorii de asa ceva ca nu stiu ce e asta). Te duci in Cora Alexandriei, la raionul cu unelte si acolo gasesti (posibil sa gasesti si la alte magazine mari...arata ca un imbus stelat cu o gaura in centru). Dupa ce ai dat jos contactul (2 suruburi) lovesti cu un ciocanel de lemn/cauciuc sau la nevoie o bucata de lemn in care dai cu ciocanul in jugul superior, de jos in sus, cate putin pe fiecare parte pana iese. Dupa ce ai schimbat semighidonul, ordinea inversa. Atentie sa strangi toate suruburile, daca nu ai dinamometrica, la mana nici foarte tare nici slabe. Asa...potrivit (empiric, desigur). Ca tot s-a discutat de uleiuri in ultima pagina. Intre 10w50 si 15w50 care dintre ele este mai recomandat pentru vara Bucuresteana? Eu am in motor Bel Ray 10w40, parca am descoperit America, super ulei. Insa as incerca ceva putintel mai vascos, desi am radiator de ulei. multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A> xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Goodkat"poti merge pe 15w50 este ok pentru verile toride si mersul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A> xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale Am mai citit pe forumurile din state despre treaba asta, insa ma gandeam sa intreb si pe aici. Nu am incercat sa pun de 15A pentru ca imi era sa nu ia foc instalatia pe drum... Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!! Ce face mai exact releul de contact? Intrerupe toti consumatorii cand pornesti motorul? Intreb caci nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi ) Da, multumesc, am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine Nu mai tin minte exact dar parca jugul si ghidoanele sunt stranse cu suruburi cu cap hexagonal. Sa nu folosesti cheie fixa cand le desfaci pentru ca vei strica hexagonul. Inelara sau tubulara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) ) Da, multumesc, am inteles Uite am mai gasit pe aici un topic: http://www.4x4forum.ro/archive/index.php/t-1648.html?s=2d41f59072fccf2e046c5f37d282c7ea. Vezi ce selectezi, dar oricum cred ca e mai clar decat explicatia mea... Ce sa fac daca nu am facut modul pedagic prin scoala (care nici aia nu are legatura cu ingineria/electronica)... Numerele care sunt acolo sunt notate pe 'picioarele' releului, unde 'legi' firele. Editat Octombrie 9, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) de ce la toate mobrele de 1000 se opreste bordul la 299 dar turometrul urca? daca turatiile urca obligat urca si vitez dar bordul ramane la 299 Editat Octombrie 9, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.