Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan.

Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele.

Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele.

ex:

la asta m-am gandit si eu...momentan nu sunt langa motoreta, totul e demontat, si am zis s anu mai stau sa pun toate piesele la loc cand ajung acolo.

Multumesc pentru sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am rezolvat cu capacul de la alternator, multumesc mult inca o data Costin si tuturor pentru sfaturi.

 

Acum vreau sa-mi schimb si uleiul si am o dilema. Sa pun 10w40 sau 15w50?

Cu motorul merg normal ... asta ca idee.

Ma gandeam sa pun Motul 300V .. am vazut la motodiscount o oferta buna zic eu (4L + filtu K&N la 250 lei)

 

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine merge la -10grd? 15-50 ar trebui sa fie prima alegere , mai ales la o supersportiva turata, care scoate 100cai in 600cc. Temperaturile sint foarte mari la turatii inalte, full gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, ok .. m-ati convins ... ramane 15w50.

Stiu ca e o zona periculoasa legat de marca uleiului, dar intreb si eu ..

 

Pana acum am folosit doar Motul ... deci iau in calcul orice spuneti voi.

TNG am vazut ca tu recomandai bel ray ...

Altii motul, sincer ... habar n-am ce sa pun.

Mi s-a parut ok oferta aceea cu motul 300V la pret.

Bineinteles ... mai sunt super oferte si la repsol, dar nu stiu pe nimeni care sa fi folosit :(

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bel Ray EXS 10W-50 e mai vascos decat Motul 300V 15W 50. Vascozitate exprimata in centistokes la 100 de grade.

 

Exista si Bel Ray EXS sau EXP 15W-50, care-s si mai de forja :)

 

Daca vrei o oferta, discutam pe PM.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus :)) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva.

 

da, pai daca nu desfaceam surubul de la jugul superior, n as fi reusit sa desfac piulita aia. Intrebarea e cum fac pe stanga, caci surubul ala merge mai greu desfacut iar piulita nu vera cu cheia nici sa o bati!

Editat de Dan Spataru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci doar jugul superior

Jugul inferior trebuie sa ramana cu suruburile stranse. Daca jamba dreapta a culisat, inseamna ca si jugul inferior era slab strans sau deloc.



Daca demontezi ghidoanele si jugul superior cu roata pe asflat, o sa fie mai dificil sa pui jugul inapoi. Cel mai elegant se lucreaza cu suspensia fata ridicata de pe sol.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus :)) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ?

Ce baiat talentat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lucrat la jugul superior, mai intai te asiguri ca ai jugul inferior strans, astfel incat sa nu iti culiseze telescopul. Dai jos comenzile de pe semighidonul pe care vrei sa il schimbi, slabesti piulitele din dreptul ambelor semighidoane, desfaci piulita centrala care tine jugul superior, desfaci suruburile de contact (vezi ca ai nevoie de o cheie speciala, se numeste torx de securitate...nu intreba vanzatorii de asa ceva ca nu stiu ce e asta). Te duci in Cora Alexandriei, la raionul cu unelte si acolo gasesti (posibil sa gasesti si la alte magazine mari...arata ca un imbus stelat cu o gaura in centru). Dupa ce ai dat jos contactul (2 suruburi) lovesti cu un ciocanel de lemn/cauciuc sau la nevoie o bucata de lemn in care dai cu ciocanul in jugul superior, de jos in sus, cate putin pe fiecare parte pana iese. Dupa ce ai schimbat semighidonul, ordinea inversa. Atentie sa strangi toate suruburile, daca nu ai dinamometrica, la mana nici foarte tare nici slabe. Asa...potrivit (empiric, desigur).

 

 

Ca tot s-a discutat de uleiuri in ultima pagina. Intre 10w50 si 15w50 care dintre ele este mai recomandat pentru vara Bucuresteana? Eu am in motor Bel Ray 10w40, parca am descoperit America, super ulei. Insa as incerca ceva putintel mai vascos, desi am radiator de ulei.

 

multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A>

xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A>

xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale

Am mai citit pe forumurile din state despre treaba asta, insa ma gandeam sa intreb si pe aici. Nu am incercat sa pun de 15A pentru ca imi era sa nu ia foc instalatia pe drum...

 

Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!!

Ce face mai exact releul de contact? Intrerupe toti consumatorii cand pornesti motorul? Intreb caci nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi :)

:)) Da, multumesc, am inteles :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...