Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Buna. Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica ))? Multumesc. P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"... Editat Noiembrie 4, 2013 de Ionut88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Pai simplu. se conecteaza mufele...daca n-ai mufe la fel trebuiesc taiate firele si "lipesti" firele de la mufa veche la firele semnalizarilor noi.Daca semnalizarile alea sunt chinezarii probabil tre sa "integrezi" si o rezistenta (8 ohmi parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Buna. Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica ))? Multumesc. P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"... Din pacate nu am mai putut edita mesajul...deci, am ajuns in stadiul ca am 4 fire (cate doua de la fiecare semnalizare) si doua mufe (cate doua suruburi mice pe fiecare), care sper ca sunt cele "corecte"...sunt total "pe langa subiect", dar invat Multumesc. P.S.: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor (tigaie de telefon, camera antica de 2MP si graba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . Buna. Daca te referi ca se "leaga" ca si cele originale, m-ai pierdut...nu eu am dat jos semnalizarile originale, ca sa imi fac o idee, dar situatia a facut ca eu sa le montez pe cele aftermarket, deci, momentan "proiectul" a luat o pauza Editat Noiembrie 4, 2013 de Ionut88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 L2 VS K5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare. Am Sc-uri.Nu am de gand sa duc fata pe franare la limita aderentei.Cu pilot power m-am inteles destul de bine....banuiesc ca sc pe franare ,,tine,, mai bine decat pilot power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da, dar sa ai grija cu el pana se incalzeste ca o sa te obisnuiesti sa faci franari cu el ca atunci cand e incalzit. E o diferenta mare intre el incalzit si el rece, mult mai mare e diferenta ca la cauciucurile de "strada" si s-ar putea sa te surprinda putin. Se incalzesc super repede la presiunea recomandata de fabricant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Pai, toti nu vrem sa ducem frinarea la limita aderentei, dar un pericol mortal aparut brusc care ne surprinde ne face sa stringem frina la maxim(poate or fi citeva exceptii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 O singura data am blocat fata la 30km/h.Atunci aveam BT016 PATRATE(fata spate)>a scartait pe asfalt si atat...nu am cazut Pe mine ma intereseaza sa fie mai aderente pe stada comparativ cu pilot power...pe circuit nu am fost nici macar spectator.Asa ca aspectul asta iese din discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 depinde foarte mult temperatura exterioara si tipul de compound. Daca nu se potriveste compound-ul sau nu reusesti sa tii o temperatura adecvata in pneuri, s-ar putea sa nu fie la fel de aderente nici ca Pilot Power. e clar ca nu poti merge 3 anotimpuri cu acelasi tip de pneu de curse pe strada. In acest sens, tabelele de la Cesar sunt foarte elocvente. Daca gresesc, rog sa ma corectati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... Fum albastru provine de la consum de ulei. Putin de la semeringuri de supape,putin de la secmenti.... Daca acel furtun vine de la rezervor este normal sa fie acolo asa,fiind drenajul de la buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ups... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... K1-K3 600 au niste motoare nerafinate dar extrem de robuste si durabile. Daca e fum "albastru" automat consuma ulei. Cum stai cu nivelul? Ai observat cu motorul cald (peste 60 de grade) sau rece? Test de compresie si verificare/reglare joc supape si afli daca sunt segmentii si/sau simeringurile de supape. Eu mizez pe simeringurile de supape dar nici segmentii nu sunt exclusi daca motocicleta a avut kilometrajul manarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 O sa studiez mai atent si va spun exact.. eu ma gandeam ca ea fiind oarecum statuta, eu cand i am dat mai tare s o fi curatat... o s o incalzesc bine si apoi sa vedem.. Oricum am garantie 1 an pe motor de la firma de la care am cumparat-o .. ma indoiesc ca mi-ar fi vandut-o cu probleme .. o sa ii mai fac un test, eventual filmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Schimba uleiul(marca) in prima faza dupa care daca tot are consum trebuie intrat in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape? 300v il cam papa.Primul de pe forum care s-a plans de treaba asta a fost emilio ...are busa Si eu tot pe 300v merg si mai arde din el,nu stiu cat ca nu complectez.Cica dublu ester ar fi de vina De curand am facut schimbul de Hulei si am cerut bel ray,nu a avut atunci pe stoc si am luat 300v 15w 50 ce pun de obicei.Data viitoare cumpar bel ray echivalentul 300v 15w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri? Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 problema clasica la R6 si kawa,nu si la gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 ok...altcineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 deocamdata doar tu ai raspuns...ca de obicei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Atunci ti-l recomand cu toata caldura pe skandal pentru o constatare/reparatie(asa nu mai dispare postul).E zda best....il recomand doar oamenilor care ma ,,plac''...celorlalti pe TNG,Totusi eu zic sa nu mergi la Tng Sa nu dai report si la postul asta...nu ai motiv Da pe feisbuc ce zic uoameni din grup?...ce ar trebui sa faci? Editat Noiembrie 6, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pai si a aflat cineva unde putem merge cu mobrele pentru reparatie ? Ce acte ne trebuie ? Am cititi pe forumuri ca si in UK si in Germania este acest recall ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.