Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Deja am aflat tot ce voiam sa aflu in legatura cu respectivele piese.

Nu sunt militie ca sa aflu cine e hotul pentru a-l aduce in fata judecatorilor.

Proprietarul a facut deja plangere la politie imediat dupa ce motocicleta a fost furata. A mers inclusiv la politie cu anuntul de pe internet dar nu s-a rezolvat nimic. Din pacate multi politisti sunt niste jeguri.

Eu in locul pagubitului as fi procedat cu totul altfel dar nu e cazul sa dezvolt aici.

Nu stiu despre ce imagine vorbesti (si nici nu ma intereseaza) dar deocamdata tu vinzi lucruri furate (de altii, nu de tine, nu am afirmat vreodata ca ai fi furat respectiva motocicleta). Eu doar am pus niste intrebari.

 

Sanatate si virtute!

Sincer chiar imi para rau ca s-a ajuns la astfel de situatii,proprieterul trebuia sa insiste la politie atunci cand si-a recunoscut motorul in anunt ..imi pare rau pt el si eu sunt motociclist si imi dau seama ce simte .. pe viitor trb mai mare atentie ce mobra cumparam si de la cine ... astfel de situatii se pot evita ! Anuntul cu toba ramane valabil am nevoie pt srad !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E alt tip de cauciuc(nu stiu ce aveai inainte), profil mai agresiv(si ca model de cauciuc si ca dimensiune). In plus de asta, daca e uzat mult pe laterale de pe circuit, se adauga si asta la cum il simti. Presiune trebuie intre 1.6-1.8 pe spate si 2.0-2.1 pe fata. Si ca chestie: am masurat latimea cauciucului la SC2 180/60 si e de 25 cm. La R10 190/55 e de 24 cm si la un Z6 ROADTEC la 180/55 e de 22 cm.

 

Si la 17 grade se intampla asta cu SC2 pe AMCKART. Super cauciuc.

 

attachicon.gifcauciuc sc2.png

 

cand nu te dai pe amckart, la ce presiune trebuie pus spatele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

scuze ca ma bag in discutie, dar chestia asta cu presiunea ma bate mereu...

 

la SC uri e ca la Sportmax urile cu NETC de la Dunlop? stiu ca la alea (gen Sportmart, D211,D212, Qualifier II, etc) tre sa ai presiune mai mica daca te dai pe pista.

 

Pana la urma ce specificatii se respecta? alea date de fabricantul mobrei (pe bascula scrise) sau... ?

Presupun ca un aport mare il are si faptul daca te dai pe pista sau nu. De ex daca as avea Supercorsa (SC), si merg in regim de om normal pe strada, cu ce presiune tre sa merg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista Supercorsa SC ,SP, BSB,V2.... toate au acelasi profil deci atentie!Primul (SC) e cel mai bun in sensul ca e street legal dar are o aderenta foarte buna si la limita in regim track...celelalte trei sunt o idee mai slabe.bune pe strada nu atat de bune pe circuit.Si asta se vede si in pret .un SC se misca in jurul a 250 euro.doar spatele.celelalte 3 in jur de 200

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica :D))?

Multumesc.

P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"...

Editat de Ionut88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu. se conecteaza mufele...daca n-ai mufe la fel trebuiesc taiate firele si "lipesti" firele de la mufa veche la firele semnalizarilor noi.Daca semnalizarile alea sunt chinezarii probabil tre sa "integrezi" si o rezistenta (8 ohmi parca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica :D))?

Multumesc.

P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"...

Din pacate nu am mai putut edita mesajul...deci, am ajuns in stadiul ca am 4 fire (cate doua de la fiecare semnalizare) si doua mufe (cate doua suruburi mice pe fiecare), care sper ca sunt cele "corecte"...sunt total "pe langa subiect", dar invat :D

Multumesc.

P.S.: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor (tigaie de telefon, camera antica de 2MP si graba)

post-73533-0-41026100-1383572095_thumb.jpg

post-73533-0-37564400-1383572096_thumb.jpg

post-73533-0-94507000-1383572097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . :)

Buna.

Daca te referi ca se "leaga" ca si cele originale, m-ai pierdut...nu eu am dat jos semnalizarile originale, ca sa imi fac o idee, dar situatia a facut ca eu sa le montez pe cele aftermarket, deci, momentan "proiectul" a luat o pauza :)

Editat de Ionut88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare.

Am Sc-uri.Nu am de gand sa duc fata pe franare la limita aderentei.Cu pilot power m-am inteles destul de bine....banuiesc ca sc pe franare ,,tine,, mai bine decat pilot power

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar sa ai grija cu el pana se incalzeste ca o sa te obisnuiesti sa faci franari cu el ca atunci cand e incalzit. E o diferenta mare intre el incalzit si el rece, mult mai mare e diferenta ca la cauciucurile de "strada" si s-ar putea sa te surprinda putin. Se incalzesc super repede la presiunea recomandata de fabricant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

O singura data am blocat fata la 30km/h.Atunci aveam BT016 PATRATE(fata spate)>a scartait pe asfalt si atat...nu am cazut

 

Pe mine ma intereseaza sa fie mai aderente pe stada comparativ cu pilot power...pe circuit nu am fost nici macar spectator.Asa ca aspectul asta iese din discutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde foarte mult temperatura exterioara si tipul de compound. Daca nu se potriveste compound-ul sau nu reusesti sa tii o temperatura adecvata in pneuri, s-ar putea sa nu fie la fel de aderente nici ca Pilot Power. e clar ca nu poti merge 3 anotimpuri cu acelasi tip de pneu de curse pe strada. In acest sens, tabelele de la Cesar sunt foarte elocvente. Daca gresesc, rog sa ma corectati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens...

Fum albastru provine de la consum de ulei.

Putin de la semeringuri de supape,putin de la secmenti....

Daca acel furtun vine de la rezervor este normal sa fie acolo asa,fiind drenajul de la buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...