slg-motorcycles Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Deja am aflat tot ce voiam sa aflu in legatura cu respectivele piese. Nu sunt militie ca sa aflu cine e hotul pentru a-l aduce in fata judecatorilor. Proprietarul a facut deja plangere la politie imediat dupa ce motocicleta a fost furata. A mers inclusiv la politie cu anuntul de pe internet dar nu s-a rezolvat nimic. Din pacate multi politisti sunt niste jeguri. Eu in locul pagubitului as fi procedat cu totul altfel dar nu e cazul sa dezvolt aici. Nu stiu despre ce imagine vorbesti (si nici nu ma intereseaza) dar deocamdata tu vinzi lucruri furate (de altii, nu de tine, nu am afirmat vreodata ca ai fi furat respectiva motocicleta). Eu doar am pus niste intrebari. Sanatate si virtute! Sincer chiar imi para rau ca s-a ajuns la astfel de situatii,proprieterul trebuia sa insiste la politie atunci cand si-a recunoscut motorul in anunt ..imi pare rau pt el si eu sunt motociclist si imi dau seama ce simte .. pe viitor trb mai mare atentie ce mobra cumparam si de la cine ... astfel de situatii se pot evita ! Anuntul cu toba ramane valabil am nevoie pt srad ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 ai facut contract de vanzare cumparare cu cel care a vandut motocicleta furata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Azi mi-a venit mobra ... m-am dat si eu cu ea ptr prima oara.. prima concluzie, nervoasa Sper sa n-o supar ! Editat Noiembrie 1, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 sa o stapanesti sanatos fara incidente ! e frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 E alt tip de cauciuc(nu stiu ce aveai inainte), profil mai agresiv(si ca model de cauciuc si ca dimensiune). In plus de asta, daca e uzat mult pe laterale de pe circuit, se adauga si asta la cum il simti. Presiune trebuie intre 1.6-1.8 pe spate si 2.0-2.1 pe fata. Si ca chestie: am masurat latimea cauciucului la SC2 180/60 si e de 25 cm. La R10 190/55 e de 24 cm si la un Z6 ROADTEC la 180/55 e de 22 cm. Si la 17 grade se intampla asta cu SC2 pe AMCKART. Super cauciuc. cauciuc sc2.png cand nu te dai pe amckart, la ce presiune trebuie pus spatele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 scuze ca ma bag in discutie, dar chestia asta cu presiunea ma bate mereu... la SC uri e ca la Sportmax urile cu NETC de la Dunlop? stiu ca la alea (gen Sportmart, D211,D212, Qualifier II, etc) tre sa ai presiune mai mica daca te dai pe pista. Pana la urma ce specificatii se respecta? alea date de fabricantul mobrei (pe bascula scrise) sau... ?Presupun ca un aport mare il are si faptul daca te dai pe pista sau nu. De ex daca as avea Supercorsa (SC), si merg in regim de om normal pe strada, cu ce presiune tre sa merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Ghid de presiuni Pirelli pt anvelopele de curse: http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_supercorsa_sc.tab?tab=9 Ghid de presiuni pt anvelopele Dunlop de curse (si Ntec) http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2012/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-03-31.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 e frumoasa fi serios.)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 GYX esti derbedeu !=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 m-am mai documentat legat de supercorsa, varianta road-legal e doar supercorsa SP? Cesar, graficul cu smooth <-> severe se refera la granularitatea asfaltului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Da, exista Supercorsa SC ,SP, BSB,V2.... toate au acelasi profil deci atentie!Primul (SC) e cel mai bun in sensul ca e street legal dar are o aderenta foarte buna si la limita in regim track...celelalte trei sunt o idee mai slabe.bune pe strada nu atat de bune pe circuit.Si asta se vede si in pret .un SC se misca in jurul a 250 euro.doar spatele.celelalte 3 in jur de 200 Editat Noiembrie 4, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Buna. Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica ))? Multumesc. P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"... Editat Noiembrie 4, 2013 de Ionut88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Pai simplu. se conecteaza mufele...daca n-ai mufe la fel trebuiesc taiate firele si "lipesti" firele de la mufa veche la firele semnalizarilor noi.Daca semnalizarile alea sunt chinezarii probabil tre sa "integrezi" si o rezistenta (8 ohmi parca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Buna. Intrebare de incepator: cum si unde leg firele de la noile semnalizari (aftermarket) fata, la un Suzuki GSX-R 600 din 2004 (sau, explicati ca unui copil de 7 ani, fara cunostinte electrice, sau mecanice, cum sa termine montarea unor noi semnalizari (a mai ramas partea electrica ))? Multumesc. P.S.: Voi reveni cu poze, sa se poata observa "stadiul"... Din pacate nu am mai putut edita mesajul...deci, am ajuns in stadiul ca am 4 fire (cate doua de la fiecare semnalizare) si doua mufe (cate doua suruburi mice pe fiecare), care sper ca sunt cele "corecte"...sunt total "pe langa subiect", dar invat Multumesc. P.S.: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor (tigaie de telefon, camera antica de 2MP si graba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Reglete electrice......belea . Sunt conform cu originalul . Buna. Daca te referi ca se "leaga" ca si cele originale, m-ai pierdut...nu eu am dat jos semnalizarile originale, ca sa imi fac o idee, dar situatia a facut ca eu sa le montez pe cele aftermarket, deci, momentan "proiectul" a luat o pauza Editat Noiembrie 4, 2013 de Ionut88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 L2 VS K5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Vezi ca alea SP, la o frina blana, nu tine cauciucul fata, din nefericire pt mine, am testat personal pe un RC8 echipat cu SP, eu nestiind pe vremea aia ca Supercorsa exista si in varianta SP, eu mergind de vreo 2 ani de zile pe SC. Si, ca idiotul, am frinat la fel ca si cu SC, rezultatul fiind 2 coaste fisurate si casca polizata. Si a alunecat chiar mult prea devreme, in punctul ala eu aveam de regula minim 130km/h, cu RC8-ul abia atinsesem 105km/h, si a plecat fara nici o avertizare. Am Sc-uri.Nu am de gand sa duc fata pe franare la limita aderentei.Cu pilot power m-am inteles destul de bine....banuiesc ca sc pe franare ,,tine,, mai bine decat pilot power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Da, dar sa ai grija cu el pana se incalzeste ca o sa te obisnuiesti sa faci franari cu el ca atunci cand e incalzit. E o diferenta mare intre el incalzit si el rece, mult mai mare e diferenta ca la cauciucurile de "strada" si s-ar putea sa te surprinda putin. Se incalzesc super repede la presiunea recomandata de fabricant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Pai, toti nu vrem sa ducem frinarea la limita aderentei, dar un pericol mortal aparut brusc care ne surprinde ne face sa stringem frina la maxim(poate or fi citeva exceptii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 O singura data am blocat fata la 30km/h.Atunci aveam BT016 PATRATE(fata spate)>a scartait pe asfalt si atat...nu am cazut Pe mine ma intereseaza sa fie mai aderente pe stada comparativ cu pilot power...pe circuit nu am fost nici macar spectator.Asa ca aspectul asta iese din discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 depinde foarte mult temperatura exterioara si tipul de compound. Daca nu se potriveste compound-ul sau nu reusesti sa tii o temperatura adecvata in pneuri, s-ar putea sa nu fie la fel de aderente nici ca Pilot Power. e clar ca nu poti merge 3 anotimpuri cu acelasi tip de pneu de curse pe strada. In acest sens, tabelele de la Cesar sunt foarte elocvente. Daca gresesc, rog sa ma corectati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... Fum albastru provine de la consum de ulei. Putin de la semeringuri de supape,putin de la secmenti.... Daca acel furtun vine de la rezervor este normal sa fie acolo asa,fiind drenajul de la buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.