Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Imi place mult NC 700D,Nici gixxerul nu consuma mai mult de 5-5,5 in regim de touring

Am ceva probleme medicale care transforma mersul cu gsxr ul intr-un chin daca stau in sa mai mult de 2ore

Ma tot uit dupa o mobra user frendly si usoara.Ma gandeam la un touring mare dar nu,e greu cu o barca de 300kg

 

Nici ala de 1000 nu consuma mai mult de 5.5 % (gsxr ma refer), dar doar daca mergi pensionar...

 

vreau sa vad cat rezista unul sa mearga cu 90-100 la ora pe gsx-r cand are de parcurs vreo 3-400 km :)

 

Ceea ce cauti tu e sigur una din variantele alea de la 'Onda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si referitor la ulei, colegul TNG mi-a recomandat Bel-ray EXP sau EXS... cautand, am gasit doar EXP Synthetic Ester Blend 4T 10w40, insa scrie ca are standard API SM, ori in manualul service al Suzuki scrie ca trebuie sa aiba API SG sau SF. Ce parere aveti, vor fi probleme daca pun asa?

 

PS: Nu ma intrebati ce sunt standardele astea.. ca nici eu nu stiu :">

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Baga doar full syntetic sau echivalentul bel ray de la motul 300v 15w 50



Mi-a spus TNG cate ceva despre huleiurile bel ray si motul cand am fost la el

Am vrut sa bag 15w 50 bel ray dar nu am gasit si am ales 300v 15w 50 ce bag de obicei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300v este pentru aia care merg in forja...7100 e mai indicat pentru cei care merg normal si avand in vedere ca abia si-a luat motor nu cred ca merge numai in 13.000 ture

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu l-am intrebat de Motul 300v si el mi-a recomandat Bel-Ray EXP sau EXS 10w40 sau 15w50 cu filtru HF 138. Asupra filtrului sunt lamurit... cu uleiul trebuie sa ma lamuresc. Deci Motul 300v, 7100 sau Bel-Ray ? :) Bel-Ray EXS (care e full sintetic din ce vad) nu prea gasesc... am gasit intr-un loc la 1 litru - 70 lei/litru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum am folosit 7100 pentru ca nu merg mereu in 13.000 de ture si a fost foarte bine...prieteni de ai mei care ii dau pedala au folosit 300v si la fel nu au fost probleme...de bel ray nu pot sa zic nimic pentru ca nu am folosit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa merg pe 7100 probabil pentru primul sezon .. urmand sa il schimb in caz ca observ probleme... As merge si pe Bel-Ray, insa EXS mi se pare cam scump (280 lei / 4 litri) .. iar EXP nu e full sintetic..

 

7100 / 300v sunt full sintetice?

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mergi doar pe ceva full syntetic,eu vroiam bel ray dar nu am gasit(atunci),la urmatorul schimb iau bel ray 15w 50

Prefer sa pun un ulei mai gros pentru zilele toride de vara cand motorul sare usor de 100 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pune-ti lnistit EXP , Scarto.

La Bel Ray, EXP e semi-sintetic, iar EXS e full sintetic (desi ei scriu pe cutia de EXP sintetic, multi cred ca e full).


Atata timp cat nu pui 5100, e ok.


N-ai nevoie de 300V sau EXS, poti pune lejer si 7100 sau EXP de la Belray. Conteaza mai degraba vascozitatea, sa fie cea corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la vascozitate, in manual scrie ca sa fie neaparat 10w40, insa in caz ca nu gasesc (.. asa credeau ei la vremea respectiva, ca nu prea se gaseste) .. sa pun unul conform grilei din manual. Din ce se vede in acel tabel, toate ajung pana la aceleasi temperaturi (40 grade) .. acum nush daca e temperatura de afara sau din motor :D Recomandati sa merg pe 10w40 sau pe 15w50 ?

 

Atasez grila.

post-49250-0-90536100-1386864321_thumb.png

Editat de Scarto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

nu prea vad sensul unui 15W-50 pe GSX R 600....

 

10W-40 mai mult ca sigur. (cred ca posesorii de aici pot confirma asta...)

Il las pe TNG sa iti explice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fosta mea baterie erau suruburile prea scurte asa ca de fiecare data cand o montam bagam un sul de hartie sub piulita, insurubam pana prindea surubu piulita si aia era...nu poti sa faci si tu la fel cu orice surub care se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fosta mea baterie erau suruburile prea scurte asa ca de fiecare data cand o montam bagam un sul de hartie sub piulita, insurubam pana prindea surubu piulita si aia era...nu poti sa faci si tu la fel cu orice surub care se potriveste?

 

Surubul, ca surubul, piulita aia imi trebuie musai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Imi doneaza si mie cineva, va rog, un surubel si o contra-piulita pentru borna bateriei ? Le-am pierdut pe cele de la borna dreapta si nu am cu ce sa o prind. Persoana sa fie din Bucuersti pentru a ma deplasa la dansul :) Multumesc!

Eu am pisi,ciurup si peulita nefolosite

Din pacate in perioada urmatoare(fix cand vii sa le ridici),sunt plecat in provincie

 

Banuiesc ca o piulita normala isi face treaba ...

100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...