Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Imi place mult NC 700D,Nici gixxerul nu consuma mai mult de 5-5,5 in regim de touring Am ceva probleme medicale care transforma mersul cu gsxr ul intr-un chin daca stau in sa mai mult de 2ore Ma tot uit dupa o mobra user frendly si usoara.Ma gandeam la un touring mare dar nu,e greu cu o barca de 300kg Nici ala de 1000 nu consuma mai mult de 5.5 % (gsxr ma refer), dar doar daca mergi pensionar... vreau sa vad cat rezista unul sa mearga cu 90-100 la ora pe gsx-r cand are de parcurs vreo 3-400 km Ceea ce cauti tu e sigur una din variantele alea de la 'Onda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Chiar, cam ce consumuri are un gsx-r de 600 din 2003? Asa, estimative... sau unde pot vedea? .. asta pana o sa fac eu consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 poti sa scoti un consum intre 5-11%,depinde cum mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Si referitor la ulei, colegul TNG mi-a recomandat Bel-ray EXP sau EXS... cautand, am gasit doar EXP Synthetic Ester Blend 4T 10w40, insa scrie ca are standard API SM, ori in manualul service al Suzuki scrie ca trebuie sa aiba API SG sau SF. Ce parere aveti, vor fi probleme daca pun asa? PS: Nu ma intrebati ce sunt standardele astea.. ca nici eu nu stiu :"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Baga doar full syntetic sau echivalentul bel ray de la motul 300v 15w 50 Mi-a spus TNG cate ceva despre huleiurile bel ray si motul cand am fost la el Am vrut sa bag 15w 50 bel ray dar nu am gasit si am ales 300v 15w 50 ce bag de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) 300v este pentru aia care merg in forja...7100 e mai indicat pentru cei care merg normal si avand in vedere ca abia si-a luat motor nu cred ca merge numai in 13.000 ture Editat Decembrie 12, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Pai eu l-am intrebat de Motul 300v si el mi-a recomandat Bel-Ray EXP sau EXS 10w40 sau 15w50 cu filtru HF 138. Asupra filtrului sunt lamurit... cu uleiul trebuie sa ma lamuresc. Deci Motul 300v, 7100 sau Bel-Ray ? Bel-Ray EXS (care e full sintetic din ce vad) nu prea gasesc... am gasit intr-un loc la 1 litru - 70 lei/litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 eu pana acum am folosit 7100 pentru ca nu merg mereu in 13.000 de ture si a fost foarte bine...prieteni de ai mei care ii dau pedala au folosit 300v si la fel nu au fost probleme...de bel ray nu pot sa zic nimic pentru ca nu am folosit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) O sa merg pe 7100 probabil pentru primul sezon .. urmand sa il schimb in caz ca observ probleme... As merge si pe Bel-Ray, insa EXS mi se pare cam scump (280 lei / 4 litri) .. iar EXP nu e full sintetic.. 7100 / 300v sunt full sintetice? Editat Decembrie 12, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 era un topic de la motodiscount pe aici si il dadeau cu 205 ron 4L cu filtru hiflo gratis...pret foarte bun,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Merci de sfaturi, astept si parerea lui TNG daca citeste pe aici Editat Decembrie 12, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Mergi doar pe ceva full syntetic,eu vroiam bel ray dar nu am gasit(atunci),la urmatorul schimb iau bel ray 15w 50 Prefer sa pun un ulei mai gros pentru zilele toride de vara cand motorul sare usor de 100 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Pune-ti lnistit EXP , Scarto.La Bel Ray, EXP e semi-sintetic, iar EXS e full sintetic (desi ei scriu pe cutia de EXP sintetic, multi cred ca e full). Atata timp cat nu pui 5100, e ok. N-ai nevoie de 300V sau EXS, poti pune lejer si 7100 sau EXP de la Belray. Conteaza mai degraba vascozitatea, sa fie cea corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Referitor la vascozitate, in manual scrie ca sa fie neaparat 10w40, insa in caz ca nu gasesc (.. asa credeau ei la vremea respectiva, ca nu prea se gaseste) .. sa pun unul conform grilei din manual. Din ce se vede in acel tabel, toate ajung pana la aceleasi temperaturi (40 grade) .. acum nush daca e temperatura de afara sau din motor Recomandati sa merg pe 10w40 sau pe 15w50 ? Atasez grila. Editat Decembrie 12, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 nu prea vad sensul unui 15W-50 pe GSX R 600.... 10W-40 mai mult ca sigur. (cred ca posesorii de aici pot confirma asta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 nu prea vad sensul unui 15W-50 pe GSX R 600.... 10W-40 mai mult ca sigur. (cred ca posesorii de aici pot confirma asta...) Il las pe TNG sa iti explice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Imi doneaza si mie cineva, va rog, un surubel si o contra-piulita pentru borna bateriei ? Le-am pierdut pe cele de la borna dreapta si nu am cu ce sa o prind. Persoana sa fie din Bucuersti pentru a ma deplasa la dansul Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 La fosta mea baterie erau suruburile prea scurte asa ca de fiecare data cand o montam bagam un sul de hartie sub piulita, insurubam pana prindea surubu piulita si aia era...nu poti sa faci si tu la fel cu orice surub care se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 La fosta mea baterie erau suruburile prea scurte asa ca de fiecare data cand o montam bagam un sul de hartie sub piulita, insurubam pana prindea surubu piulita si aia era...nu poti sa faci si tu la fel cu orice surub care se potriveste? Surubul, ca surubul, piulita aia imi trebuie musai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 pai daca aplici metoda spusa de mine poti sa pui orice piulitza ce se potriveste cu surubu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 pai daca aplici metoda spusa de mine poti sa pui orice piulitza ce se potriveste cu surubu... daca nu gasesc o persoana cu suflet bun, voi incerca sa fac asta dar, din anumite motive, nu as vrea sa merg pe improvizatii de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Poti sa imi spui motivele? In afara de faptul ca acea piulita iese mai greu din locasul metalic de la baterie, ce alte proprietati diferite fata de o piulita obisnuita ar avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Si eu sunt in aceeasi dilema ... Am pierdut acea contra piulita ... Banuiesc ca o piulita normala isi face treaba ... O strangi mai greu dar merge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Imi doneaza si mie cineva, va rog, un surubel si o contra-piulita pentru borna bateriei ? Le-am pierdut pe cele de la borna dreapta si nu am cu ce sa o prind. Persoana sa fie din Bucuersti pentru a ma deplasa la dansul Multumesc! Eu am pisi,ciurup si peulita nefolosite Din pacate in perioada urmatoare(fix cand vii sa le ridici),sunt plecat in provincie Banuiesc ca o piulita normala isi face treaba ... 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Eu am pisi,ciurup si peulita nefolosite Din pacate in perioada urmatoare(fix cand vii sa le ridici),sunt plecat in provincie Am luat de la fratele Geo, nu stateam eu in baza ta ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.