TNG Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salutare, am o intrebare.. Mai mult ca sigur George imi va raspunde.. puteti sa-mi spuneti de la ce modele se potriveste releul de incarcare? Detin un Suzuki GSX-R 2005 600 cmc. This Suzuki 32800-33E20 SUPERCEEDED BY 32800-33E21 is used on these models and components: 1999 GSX1300R ELECTRICAL 1999 GSX1300RZ ELECTRICAL 2000 GSX-R750 ELECTRICAL 2000 GSX1300R ELECTRICAL 2000 GSX1300RZ ELECTRICAL 2001 GSX-R1000 ELECTRICAL 2001 GSX-R600 ELECTRICAL 2001 GSX-R600Z ELECTRICAL 2001 GSX-R750 ELECTRICAL 2001 GSX1300R ELECTRICAL 2001 GSX1300RZ ELECTRICAL 2002 GSX-R1000 ELECTRICAL 2002 GSX-R600 ELECTRICAL 2002 GSX-R600Z ELECTRICAL 2002 GSX-R750 ELECTRICAL 2002 GSX1300R ELECTRICAL 2002 GSX1300RZ ELECTRICAL 2003 GSX-R1000 ELECTRICAL 2003 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2003 GSX-R600 ELECTRICAL 2003 GSX-R600Z ELECTRICAL 2003 GSX-R750 ELECTRICAL 2003 GSX1300R ELECTRICAL 2003 GSX1300RZ ELECTRICAL 2004 GSX-R1000 ELECTRICAL 2004 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2004 GSX-R600 ELECTRICAL 2004 GSX-R750 ELECTRICAL 2004 GSX1300R ELECTRICAL 2004 GSX1300RZ ELECTRICAL 2005 GSX-R600 ELECTRICAL 2005 GSX-R750 ELECTRICAL 2005 GSX1300R ELECTRICAL 2005 GSX1300RZ ELECTRICAL 2006 GSX1300R ELECTRICAL 2006 GSX1300RZ ELECTRICAL 2007 GSX1300R ELECTRICAL 2007 GSX1300RZ ELECTRICAL 1999 GSX1300R ELECTRICAL 1999 GSX1300RZ ELECTRICAL 2000 GSX-R750 ELECTRICAL 2000 GSX1300R ELECTRICAL 2000 GSX1300RZ ELECTRICAL 2001 GSX-R1000 ELECTRICAL 2001 GSX-R600 ELECTRICAL 2001 GSX-R600Z ELECTRICAL 2001 GSX-R750 ELECTRICAL 2001 GSX1300R ELECTRICAL 2001 GSX1300RZ ELECTRICAL 2002 GSX-R1000 ELECTRICAL 2002 GSX-R600 ELECTRICAL 2002 GSX-R600Z ELECTRICAL 2002 GSX-R750 ELECTRICAL 2002 GSX1300R ELECTRICAL 2002 GSX1300RZ ELECTRICAL 2003 GSX-R1000 ELECTRICAL 2003 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2003 GSX-R600 ELECTRICAL 2003 GSX-R600Z ELECTRICAL 2003 GSX-R750 ELECTRICAL 2003 GSX1300R ELECTRICAL 2003 GSX1300RZ ELECTRICAL 2004 GSX-R1000 ELECTRICAL 2004 GSX-R1000Z ELECTRICAL 2004 GSX-R600 ELECTRICAL 2004 GSX-R750 ELECTRICAL 2004 GSX1300R ELECTRICAL 2004 GSX1300RZ ELECTRICAL 2005 GSX-R600 ELECTRICAL 2005 GSX-R750 ELECTRICAL 2005 GSX1300R ELECTRICAL 2005 GSX1300RZ ELECTRICAL 2006 GSX1300R ELECTRICAL 2006 GSX1300RZ ELECTRICAL 2007 GSX1300R ELECTRICAL 2007 GSX1300RZ ELECTRICAL » Post actualizat in 12 Sep 2014 16:40 Maine vizionez o suzuki k6-k7 de 600 pe care vreau sa o cumpar. Am nevoie de ajutorului unui/mai multor proprietari pentru a-mi da sfaturi la ce sa ma uit. O voi duce oricum la mecanic, dar pentru a nu plati "diagnoza" aiurea o voi inspecta prima oara eu. Multumesc ! Defecte frecvente semnalate pe acest model 1.Incidenta mare de releu regulator si alternator ars. 2.Probleme de STV 3.Pompa frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Multumesc frumos TNG ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Sunt in cautarea unui Gsxr k1-k3 600/750 . M-am uitat aici peste cateva pagini dar n-am gasit nimic , n-am rabdare sa le vad pe toate ) . Vreau sa stiu la ce anume ar trebui sa ma uit , ma refer care sunt bubele lor . Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Sunt in cautarea unui Gsxr k1-k3 600/750 . M-am uitat aici peste cateva pagini dar n-am gasit nimic , n-am rabdare sa le vad pe toate ) . Vreau sa stiu la ce anume ar trebui sa ma uit , ma refer care sunt bubele lor . Merci! Sunt modele destul de reusite ca si fiabilitate,din cat stiu eu nu sunt probleme mari stiute. Acum trebuie luat in calcul varsta unui asemenea model,si cum a fost exploatat in acest timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Am inteles , multumesc George ! Ma gandeam ca au ceva bube al lor si trebuie sa fiu ceva mai atent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) Defecte frecvente semnalate pe acest model 1.Incidenta mare de releu regulator si alternator ars. 2.Probleme de STV 3.Pompa frana fata Repararea lor implica costuri mari ? Merci frumos TNG ! Editat Septembrie 24, 2014 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Repararea lor implica costuri mari ? Merci frumos TNG ! Depinde de bugetul fiecaruia alocat motocicletei. Pentru uni este scump un alternator de 280 euro ,pentru altii nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Extraordinar de scump nu e, depinde acum si incidenta cu care pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Salutare, am o mica intrebare. Am o problema la khilometraj imi afiseaza AIUREA sau afiseaza ''0'' km/h. Ex: merg in oras la 3-4 mii de turati cu treapta a 2 a , a 3 a...si imi indica 230 km/h si apoi scade la 70km/h sau imi indica 0 km/h!!!! poate sa mi spuna cineva daca a mai intampinat asa ceva? Modelul motoretei este Gsx-r k1 din anul 2000,750 cm3..... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Pare un contact slab pe mufa bordului sau a senzorului de viteza. Daca tot ajungi la senzor,demonteaza-l (un surub de M5 cap inbus de 4) si priveste prin gaura lui din capac.Acolo pe pinion trebuie sa fie o piesa cu 4 latruri prinsa intr-un surub de 8 (inbus de 6) ..asigura-te ca sunt cele 4 laturi. Daca totul este ok dar nu merge, schimba senzorul,pentru un test. Editat Septembrie 26, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Ok. Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Asteapta-ma draga mea, o sa vin dupa tine. O sa fim impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Salut, TNG. Astzi de dimineata am mers sa fac verificarea la senzorul de viteza asa cum m ai indrumat. Am avut surpriza sa vad ca am ramas fara baterie si nu am mai putut porni motoreta, am incarcat bateria de la un coleg de la masina si am mers repede la un service pentru a verifica problema cu bateria descacata, mi au verivicat si nu imi mai incarca bateria, se poate intampla asta din cauza problemei cu senzorul de viteza? mentionez ca am alternatorul schimbat acum o luna si jumatate!!! de la srvice mi au cerut undeva la 500-600 euro sa imi repare mobra!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 La un 600 K2 cand nu mai aveam baterie, facea exact ca al tau... nu mai indica viteza, sau indica gresit. Daca imi amintesc bine si turometrul se ducea pe 0. Dupa schimbarea bateriei, n-a mai avut nicio problema. Dar de incarcat, o facea cum trebuie. Ai fost langa ei cand au masurat, sau asa ti-au spus ei, ca nu mai incarca? Nu de alta, dar daca au sarit direct cu sume de 500-600 de euro, fara macar sa verifice exact ce anume e defect pe motocicleta, eu nu prea as avea incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) La un 600 K2 cand nu mai aveam baterie, facea exact ca al tau... nu mai indica viteza, sau indica gresit. Daca imi amintesc bine si turometrul se ducea pe 0. Dupa schimbarea bateriei, n-a mai avut nicio problema. Dar de incarcat, o facea cum trebuie. Ai fost langa ei cand au masurat, sau asa ti-au spus ei, ca nu mai incarca? Nu de alta, dar daca au sarit direct cu sume de 500-600 de euro, fara macar sa verifice exact ce anume e defect pe motocicleta, eu nu prea as avea incredere. Omul a uitat sa mentioneze un amanunt in legatura cu costurile reparatiei.El este in Germania acum... Editat Septembrie 27, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosRmin Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Salutare, Caut scarite race pt un gsxr 600 2008 si un kit de lant. Imi puteti recomanda ceva magazine cu preturi de bun simt?? scaritele in caz ca are cineva ma intereseaza si SH. Pt cei ce ajung des pe circuit, ce cauciucuri folositi?? Merci pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI BUBU Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat. » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul nu mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG. » Post actualizat in 28 Sep 2014 08:14 Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat. » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Salutare, multe piese din Busa merg la surioara ei "mica busa" gsxr. Daca sunt doritori... /index.php?/topic/717582-dau-spre-dezmembarare-hayabusa-model-2005-2006-accidentata/ O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Salut, Lorenzo. Am fost langa el cand mi a masurat. » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:37 Multumesc frumos TNG!!! Arezolvat problema cu ''senzorul''.... Problema a fost alta!!! Am avut cablutile TOPITE de la alternator si de la senzor faceau atingere intre ele!!! Spre binele meu ca nu mi-a luat foc motoreta!!! Cand mi-au schimbat in urma cu 2 luni alternatorul nu mi-au taiat mufa de la cablurile care ies din alternator si au legat pe direct cablurie, drept urmare s-au incins din cauza unui contact imperfect si s-au topit!!! Mi-am rezolvat problema de data aceeasta cu asistenta telefonica de la Domnul TNG. Sa fii sanatos omule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 cateva poze ca-mi era dor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008. Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008. Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? » Post actualizat in 03 Oct 2014 11:28 cateva poze ca-mi era dor DSC_0601.JPGDSC_0602.JPGDSC_0607.JPG DSC_0600.JPGDSC_0603.JPG DSC_0604.JPGDSC_0605.JPG DSC_0606.JPG Foarte bine Giorgica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 cateva poze ca-mi era dor DSC_0601.JPGDSC_0602.JPGDSC_0607.JPG DSC_0600.JPGDSC_0603.JPG DSC_0604.JPGDSC_0605.JPG DSC_0606.JPG Cool ! Hai cu vara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 As avea in plan prin primavara sa dau motocicleta inapoi la motomus + diferenta pentru alta (un buyback). Ca si optiuni, ma gandeam la un GSX-R 750 din 2007/2008 sau Kawasaki ZX636R din 2007/2008. Voi ce ati alege? Yamaha R6 2007/2008? la Suzuki 2007 si 2008 sunt doua modele diferite. Apoi la Kawasaki desi e acelasi model 2007/2008, nu mai exista motorul de 636. A fost pana in 2006 si l-au reintrodus abia anul trecut pe noul model. Iar la Yamaha la fel, 2007 nu e acelasi lucru cu 2008, in sensul ca in 2008 au venit cu unele imbunatatiri (inclusiv chestii minore de design). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Multumiri TNG pentru promptitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.