theos_ Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Da, CMD, asa este cum mi-ai zis dar mai doream o confirmare de la TNG La anu' cu siguranta ne vedem la Adancata. By the way, TNG, vezi ca ai cerere de tovarasie pe fb de la mine. Ma mancase in fund sa ies putin cu motocicleta azi sa ma obisnuiesc cu schimbatorul invers dar m-am razgandit, imi fu greu sa pun lupa, stop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 (editat) daca mai deschideai putin unghiul semighidoanelor atingeau in masca de fata cand luai stanga/dreapta pe loc? Editat Octombrie 18, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Nu am incercat. Am reglat semighidoanele asa... la rece, la ochi, nu am dat ture sa vad cum vor ramane. Doar le-am coborat la 5-6 mm de jug. » Post actualizat in 18 Oct 2014 20:44Si mi-am comandat parbriz clar din China, o sa vina in cca. 3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 sa nu stai pe ganduri si pune qs',nu o sa mai mergi fara din ziua cand o sa-l descoperi ,o sa-ti vina "manusa" schimbatorul pe invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Internalele de la furca fata, le-a servisat cineva? Stiu ca nu-i de ajuns sa scrie Ohlins pe ele. Toba Ajko cred ca e de prin 2006, a lui Artur, era mega zgomot cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Doar am schimbat uleiul si simeringurile furcii fata. Chestia este ca trebuie sa-i fac nivelul uleiului, eu am pus 400 ml ulei in fiecare jamba fiindca internalele sunt mai mari in diametru fata de cele stock. 510 ml ar fi intrat in jamba cu internale stock. Mi s-a recomandat sa vorbesc cu Mashinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Da-mi un call. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Ce parere aveti despre GSX-R 750 2008? As dori sa schimb mobra ... si m-am oprit la modelul asta. Ceva probleme "de serie" cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Ce parere aveti despre GSX-R 750 2008? As dori sa schimb mobra ... si m-am oprit la modelul asta. Ceva probleme "de serie" cu ele?2008 sta bine,nu sunt probleme mari stiute.Aleatoriu, cu incidenta mica, posibil probleme cu ISC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosRmin Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ISC - se pare ca e destul de frecventa problema.(TNG stie ! :goodposting: ) In rest e reusita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Inca un recall pt gixere,de data asta pt generatiile mai noi. http://www.motorcyclistonline.com/news/suzuki-recalls-23000-gsx-r-models-possible-defective-chain-adjuster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) Domnule TNG,am un gixer de 1000 2001 si mi se pare ca nu prea trage jos!putem sa umblam pe la el sa ii dam ceva viteza? Editat Octombrie 21, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Se poate jongla putin cu o remapare,cumulat cu o conversie de lant o putem transforma in ceva frumos. » Post actualizat in 21 Oct 2014 09:28 Inca un recall pt gixere,de data asta pt generatiile mai noi. http://www.motorcyclistonline.com/news/suzuki-recalls-23000-gsx-r-models-possible-defective-chain-adjuster Este vorba de 750 2010/2014..deci nu este relevant fata de 750 2008... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 geo...la mine se poate face remapare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Da dar 600 este mai limitat...este deja tras de el destul.1000 are mai mult potential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 as vrea daca se mai schimba oleaca feelingul..... se schimba plaja de cuplu sa traga mai bine in ture mici? eu nu o duc in 10k rpm unde are ceva cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Cum fac rost de bani ma ai client!asa in mare un pret pe pm? Ms,o zi placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 mergi cu incredere Eusebiu ! Eu am ramas WOW dupa resoftare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 daca eusebiu nu`si schimba motoreta, o reinventeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 De mers o sa merg cmd,cum fac rost de bani ma duc!vroiam sa stiu ca idee » Post actualizat in 21 Oct 2014 09:55 Lvk,cu siguranta nu cred ca o sa am bani sa o schimb,asa o sa o aranjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) 2008 sta bine,nu sunt probleme mari stiute. Aleatoriu, cu incidenta mica, posibil probleme cu ISC. ISC - se pare ca e destul de frecventa problema.(TNG stie ! :goodposting: ) In rest e reusita... Multam! Aveti idee, ca si marimi, e mai mare ca GSX-R 600 din 2003 ? Eu sunt mai inalt si as trece la 750 ca pe 600 par cam .... mare Editat Octombrie 21, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 ambele gixere noi sunt mici,gixerul tau e mare in comparatie cu cele 2a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 600/750 sunt identice ca dimensiuni.vezi ca modelul mai nou e mult mai subtirel decat grasanul tau si o sa pari precum ursul care merge pe bicicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Uh... naspa .. atunci ce gixer e asa, mai mare? 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 600 tau e cat miarul k5-k6.toate ss urile dupa 2006 sunt micute ca si dimensiuni.incaleca un 600rr si o sa te umfle rasul pana atunci cauta un k8 la tine in oras si cere voie sa il incaleci.vezi cum te simti pe el iar mai departe stii tu ce ai de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.