theos_ Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 S-ar putea sa nu ai vreo problema. Daca creste peste 115 grade si nu porneste ventilatorul atunci ai o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 problema undeva este pentru ca si mai sus am scris ca la 105 da afara pe la supraplin si incepe sa fiarba deci nu ajunge cat sa porneasca termocupla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Faptul ca temperatura creste cand stai pe loc este normal. Vezi ca sistemul sa fie bine aerisit. Radiatorul in ce stare se prezinta? Canale sudate? Faguri astupati? canale sudate nu vad pe el,faguri astupati nici asa l-am curatat destul de bn ...ca sa fiu mai explicit fac maine niste poze in detaliu la radiator plus o inregistrare cu timpu de incalzire poate asa va puteti da seama mai exact despre ce vorbesc » Post actualizat in 24 Feb 2015 20:27 apropo de aerisire stiu ca modelu dupa 2001 de gsx-r avea sub pompa de apa un surub pentru aerisire la modelu asta nu vad asa cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Nu-ti bate capul cu aerisirea nu este nevoie. Schimba busonul de la radiator cu un alt buson de la un prieten,doar pentru o proba.Sau decupeaza o garnitura din cauciug de camera si pune peste garnitura mica cea care etanseaza jos...nu cea care etanseaza la suprafata radiatorului. Daca si asa arunca apa afara la 105 si nu pleaca ventilatorul,trebuie sa te gandesti la o problema in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Cunoaste cineva mobra asta:http://www.autovit.ro/suzuki-gsx-r-M4248462.html ??Thanks ! » Post actualizat in 25 Feb 2015 21:07Nimeni ? Editat Februarie 25, 2015 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 inca o data trebe sa-i multumesc la TNG pentru sfaturile date ,da intradevar problema era de la buson ...Astazi mi-au adus o cunostinta busonului lui de pe un kawa zzr si intradevar problema era deacolo urca mult mai incet temperatura iar la 105 nu fierbe ci porneste termocupla MULTUMESC DE SFATURI INCA O DATA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Cu placere omule sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 TNG e doctor ....deci bagati bine la cap ce va zice . ca nu vorbeste in necunostinta de cauza Toate cele bune TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 cmd, nu stiam ca ti-ai luat k7 de 750 pentru pista ! Esti intre clase cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 e pt Secuime in general 750`ul theo ,pe Adancata o sa merg cu miarul momentan sau sa vedem ce ne rezerva viitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 E misto sa ai o motocicleta/circuit . Esti norocos ! Sa le stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Multumesc,mai am mult de "lucru" la 750 si dupa o sa pice pe TNG munca grea ,cu siguranta o sa revin cu un topic nou cand o sa fie gata si cu multumirile de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Am si eu nevoie de ajutorul unui sau mai multor posesori de GSXR 600 k6/k7.Luni voi face actele pentru un astfel de model si as mai vrea sa vad din curiozitate cateva In caz ca iesiti week-endul asta la vreo intrunire dati-mi si mie de stire. Editat Februarie 27, 2015 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) Am o rugaminte la posesorii de Gsxr-1000 k7-k8 , am mobra demontata sa o vopsesc ca am avut un incident la sf anului trecut cand am dat-o pe jos si am vazut ca amortizorul de ghidon stock era bandajat cu banda izoler peste mufa aia si am desfacut-o si vad ca sunt 2 fire subtiri, dar nu imi dau seama acum are vreo mufa care intra in el? care e treaba cu firele alea 2 subtiri? Poate cineva sa ma ajute cu o poza cu amortizorul de ghidon stock si eventual sa imi ziceti daca se mai potriveste de pe alt model gen de pe 600 ca al meu are rupta mufa aia si as lua altul sa il schimb sa nu mai umblu cu improvizatii. Eventual daca stiti de vanzare la cineva amortizor de ghidon stock de K7 1000 sunt interesat Ma tot uit pe net dupa poze si nu imi dau seama, in mufa aia de pe amortizorul de ghidon stock intre alte mufa sau e lasata asa pur si simplu? ce rol are mufa respectiva? Editat Februarie 28, 2015 de adriangl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axu Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 La modelul tau amortizorul stock este electronic...poti sa cauti unul sh, poti sa pui un aftermarket si o piesa care sa-ti "minta" calculatorul ca ai amortizor el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 amortizorul ar trebuii sa aiba o mufa si desigur in acea mufa intra o alta mufa pe care ar trebui sa o ai pe cablaj. pune o poza sa vedem ce ai tu acolo.se potriveste si amortizorul de 600 750 de la k8 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Amortizorul pe modelul tau este electronic cu harta in ecu.Daca este rupta mufa sau cablajul ne dam seama daca pui o poza.Acum ar trebui sa ai FI aprins in bord pentru ca este gestionat de ECU. Amortizorul de gsxr 600/750 k8 nu se potriveste pe gsxr 1000 k7/k8! Editat Martie 1, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 A patit vrodata cineca sa i se arda statorul din cauza xenonului?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Direct nu.Indirect prin anumite "legaturi"fantastice care pot pune in scurt instalatia electrica..posibil. Cred ca mult mai predispuse la distrugere sunt componentele electronice de cat un bobinaj solid. Ne poate lamuri un electrician/electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 si ce putem pe lupa inafara de xenon pentru a avea o lumina mai buna? cele de la philips sau osram cu imitatie xenon sau ceva bluevizion sau +40%lumina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Depinde si de lupa, sunt lupe ptr xenon si lupe ptr becuri normale. Nu e recomandat sa pui altceva pe lupa de xenon si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Cumpar amortizor de ghidon original daca are cineva de Gsxr 1000 K7-8 ca sa nu ma mai chinui sa ii lipesc mufa la cel care il am acum pe moto. Am vazut ca ati scris ca ptr a monta amortizor de ghidon aftermarket pe K7 trebuie montata o piesa acolo, ati putea sa imi ziceti despre ce e vorba? » Post actualizat in 06 Mar 2015 11:57@Tng sau daca mai e cineva care poate verfica daca amortizorul de ghidon original de pe K9 e cu ceva diferit fata de cel de pe K7-k8 , am gasit ceva pe cineva care a pregatit un K9 ptr circuit si e posibil sa aibe amortizorul stock de ghidon, ca sa stiu sa nu il comand degeaba in caz ca il mai are. Din ce m-am uitat eu in poze gasite pe internet par identice si vad ca par sa aibe aceeasi mufa, v-as ruga daca puteti sa verificati si sa imi dati un raspuns pana maine cel tarziu in jurul pranzului ca sa nu il comand degeaba, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu gsx-r Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Salutare. Ma poate lamuri cineva? Aripa fata se potriveste de la K2 la K1 din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) depinde ce capacitate cilintrica are motocicleta si ce cod din ce vad eu sunt 3 variante .... 53110-35F00-019 53110-35F00-33J 53110-35F00-Y7L » Post actualizat in 06 Mar 2015 15:11 @Adrian,din ce ma pricep eu nu se potriveste cel de k9 1000 pe k7-k8, cel de pe k9 se potriveste pe L1,l2,l3,l4.l5 eu zic insa sa astepti sa-ti raspunda George Editat Martie 6, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.