dorualexandru Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Salutare! Am un gsxr k4 600 si imi patineaza ambreiajul. As vrea sa il schimb, dar inainte de a-l cumpara as dori sa stiu daca se ocupa cineva de pe acest topic de reparatii... ca as dori inainte de toate sa primesc un sfat de la un cunoscator, inainte sa ma apuc eu sa cumpar toate cacaturile... Va multumesc. Mi-ar fi de ajutor un numar de telefon de la o persoana din Bucuresti. O zi frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Un sfat de la cunoscator este sa reglezi cablul si mecanismul de actionare prima data. Daca tot patineaza trebuie inlocuit. Ce anume? Se stabileste la demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorualexandru Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 patineaza doar in turatii mari. si eu nu ma pricep sa l demontez . d-asta ceceam numarul cuiva care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 2004-2017.... foarte posibil sa nu mai ai ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) Salutare. Am si eu o nedumerire . Cum de motoarele gen GSXR k6 erau mai ieftine acum 5-6 ani decat acum in 2017. Sunt in cautarea unuia si mi da cu mare virgula. Acelasi lucru l am vazut si la CBR 600 rr sau kawasaki 636 etc. Eu nu prea inteleg.... luminati ma voi va rog..... sau poate nu e momentul acum sa caut motor Editat Aprilie 12, 2017 de Marshal.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Atat de multe au fost facute dauna totala ca acum sunt raritati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Salutare. Am si eu o nedumerire . Cum de motoarele gen GSXR k6 erau mai ieftine acum 5-6 ani decat acum in 2017. Sunt in cautarea unuia si mi da cu mare virgula. Acelasi lucru l am vazut si la CBR 600 rr sau kawasaki 636 etc. Eu nu prea inteleg.... luminati ma voi va rog..... sau poate nu e momentul acum sa caut motor Subscriu. Am dat 4500€ pe un K8 de 750 in Februarie 2012, am mai investit 300€ in reparatii carene stanga, si l-am vandut cu 4950€ in 2014. Am luat altul acum in Februarie 2017 si am dat 5200€ pe el.... Cea din 2012 a fost cumparata din Ungaria, cea de anul acesta, din Germania. Am putea spune ca exista o diferenta de preturi intre cele doua tari, insa inainte sa o cumpar pe asta din Germania, am cautat mai bine de 3 luni si preturile din Ungaria nu au coborat sub 5400€. Ciudat cum evolueaza preturile la anumite modele.... Editat Aprilie 14, 2017 de gsxaddict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 S-a mai aflat de problema cuzinetilor la r6. Cel putin 2 prieteni care erau fani inraiti r6 s-au orientat spre altceva.Probabil au mai inceput sa vada Suzuki cu alti ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salutare! Detin un Gsx-r K7 1000 Azi am incercat sa imi fac claxonul sa functioneze. Problema ii ca nu l-am gasit. Sti careva unde se afla? Eu ma gandesc ca nu il am, si as avea nevoie sa aflu care este mufa in care vine conectat sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 in cautare de un GSXR 1000 K5 K6 in stare buna. care aveti sau sunteti in cunoștință de cauza lasati pm va rog. mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rustyr6 Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut baieti ! Suzuki gsxr 600 k6, 2006, astazi am observat ceva ciudat, motorul l-am pornit, temperatura era undeva la 35-40 grade, am incercat o accelerare mai brusca care din pacate a intarziat sa apara, mai avea putin si se oprea. Dupa ce m am purtat dragut cu ea, si temperatura a ajuns in jurul valorii de 70-80 gr, accelerarea si-a revenit. E ceva normal sau trebuie programata la inspectie ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Nu este normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 in cautare de un GSXR 1000 K5 K6 in stare buna. care aveti sau sunteti in cunoștință de cauza lasati pm va rog. mulțumesc Da, exista. Ce buget ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 buget este destul. motocicleta sa fie pe masura bugetului. aici ma refer la colorit original, fara artificii inutile, km reali.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Am o problema aparuta recent la GSX-R-ul meu de 600 din 2006.Pe accelerare, cand trec de 6-7 mii ture, se aude un scartait.. ca si cum freaca o placuta consumata pe disc, insa zgomotul nu-mi dau seama exact de unde vine, pare sa vina de la motor..Doar ca, daca urc in 6-7 mii ture, incepe sa se auda si deodata dau drumul la gaz sau apas ambreiajul si scade turatia, zgomotul inceteaza, desi viteza se mentine.. ceea ce ma face sa cred ca nu e de la sistemul de franare, ci cel mai probabil ceva pe traseul: roata - cutie - ambreiaj - motor.Singura modificare pe care am efectuat-o recent este ca am schimbat uleiul: am trecut de la Motul 7100 10w40 la Bel-Ray 10w50 EXS, in rest nimic altceva.Uleiul l-am verificat de 2-3 ori de cand am facut schimbul (acum o luna) si este la 3/4 din ochi. Am facut 500 km cu noul ulei.Idei? Probleme mari? A mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Lantul a mai fost uns in secolul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Lantul a fost curatat si uns imediat dupa ce am facut schimbul de ulei.Iar acum 3-4 zile l-am uns din nou ca mi se parea ca se aude zornaind. Dar, nu e zornait de lant.. este un scartait continuu si de intensitate constanta.La capitolul uns lant, schimbat ulei, curatat filtru aer.. le fac asa cum trebuie.. nu duce lipsa de atentie motoreta.Doar ca nu stiu de unde a aparut acest zgomot.. e pentru prima oara. P.S.: ah, mai am de schimbat bujiile, dar o sa o fac la revizia dinainte de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 A fost umblat la generator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Nu s-a umblat la generator.Tot ce s-a facut la motoreta am mentionat mai sus.La revizia de primavara am schimbat: uleiul, filtrul de ulei, placute fata/spate, curatat si uns filtrul de aer (K&N). curatat/uns si intins lantul.Voiam sa schimb si bujiile dar s-a cam terminat bugetul, insa le voi schimba la revizia dinainte de track-day (Iulie).Insa acest zgomot este extrem de ciudat, nu l-am mai auzit pana acum, apare doar pe accelerare iar daca apas ambreiajul, dispare de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Ti-ai dat singur raspunsul Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa... daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Ti-ai dat singur raspunsul Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa... daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri. Multumesc din suflet pentru informatie. La revizia pentru pregatirea motoretei de circuit, o sa rog mecanicul sa ma ajute si cu aceasta verificare. Iar vis a vis de schimbul treptelor fara ambreiaj, aici e mai greu.. mi-as fi dorit sa-mi procur un QS dar nu cred ca am sanse anul acesta. cel mai probabil pt viitorul an. Insa, am mai incercat lucrul acesta anul trecut la circuit, este adevarat, putin cam retinut, in majoritatea cazurilor era ok doar ca eram eu putin fricos, dar o sa incerc sa mai invat si sa am mai multa incredere. Un tutorial/secret de la o persoana experimentata in legatura cu treaba aceasta cu siguranta m-ar ajuta. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 QS-ul il ai la jonctiunea dintre mana dreapta, piciorul stang si creier. Trebuie doar sa o exersezi. Nu ai nevoie de QS instalat pentru nivel amator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Verifica totusi daca sunetul provine din zona generatorului (stanga) sau pe zona starter clutch (dreapta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit . Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost . Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Bravo Goe ,ma bucur ca te-am putut ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.