Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Am un gsxr k4 600 si imi patineaza ambreiajul. As vrea sa il schimb, dar inainte de a-l cumpara as dori sa stiu daca se ocupa cineva de pe acest topic de reparatii... ca as dori inainte de toate sa primesc un sfat de la un cunoscator, inainte sa ma apuc eu sa cumpar toate cacaturile... Va multumesc. Mi-ar fi de ajutor un numar de telefon de la o persoana din Bucuresti. O zi frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Am si eu o nedumerire . Cum de motoarele gen GSXR k6 erau mai ieftine acum 5-6 ani decat acum in 2017. Sunt in cautarea unuia si mi da cu mare virgula. Acelasi lucru l am vazut si la CBR 600 rr sau kawasaki 636 etc. Eu nu prea inteleg.... luminati ma voi va rog..... sau poate nu e momentul acum sa caut motor

Editat de Marshal.RO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o nedumerire . Cum de motoarele gen GSXR k6 erau mai ieftine acum 5-6 ani decat acum in 2017. Sunt in cautarea unuia si mi da cu mare virgula. Acelasi lucru l am vazut si la CBR 600 rr sau kawasaki 636 etc. Eu nu prea inteleg.... luminati ma voi va rog..... sau poate nu e momentul acum sa caut motor

Subscriu.

 

Am dat 4500€ pe un K8 de 750 in Februarie 2012, am mai investit 300€ in reparatii carene stanga, si l-am vandut cu 4950€ in 2014.

 

Am luat altul acum in Februarie 2017 si am dat 5200€ pe el....

 

Cea din 2012 a fost cumparata din Ungaria, cea de anul acesta, din Germania.

Am putea spune ca exista o diferenta de preturi intre cele doua tari, insa inainte sa o cumpar pe asta din Germania, am cautat mai bine de 3 luni si preturile din Ungaria nu au coborat sub 5400€.

 

Ciudat cum evolueaza preturile la anumite modele....

Editat de gsxaddict
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai aflat de problema cuzinetilor la r6.
Cel putin 2 prieteni care erau fani inraiti r6 s-au orientat spre altceva.
Probabil au mai inceput sa vada Suzuki cu alti ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Detin un Gsx-r K7 1000

Azi am incercat sa imi fac claxonul sa functioneze.

Problema ii ca nu l-am gasit. Sti careva unde se afla?

Eu ma gandesc ca nu il am, si as avea nevoie sa aflu care este mufa in care vine conectat sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti !

 

Suzuki gsxr 600 k6, 2006, astazi am observat ceva ciudat, motorul l-am pornit, temperatura era undeva la 35-40 grade, am incercat o accelerare mai brusca care din pacate a intarziat sa apara, mai avea putin si se oprea. Dupa ce m am purtat dragut cu ea, si temperatura a ajuns in jurul valorii de 70-80 gr, accelerarea si-a revenit. E ceva normal sau trebuie programata la inspectie ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cautare de un GSXR 1000 K5 K6 in stare buna. care aveti sau sunteti in cunoștință de cauza lasati pm va rog. mulțumesc

 

Da, exista. Ce buget ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema aparuta recent la GSX-R-ul meu de 600 din 2006.

Pe accelerare, cand trec de 6-7 mii ture, se aude un scartait.. ca si cum freaca o placuta consumata pe disc, insa zgomotul nu-mi dau seama exact de unde vine, pare sa vina de la motor..
Doar ca, daca urc in 6-7 mii ture, incepe sa se auda si deodata dau drumul la gaz sau apas ambreiajul si scade turatia, zgomotul inceteaza, desi viteza se mentine.. ceea ce ma face sa cred ca nu e de la sistemul de franare, ci cel mai probabil ceva pe traseul: roata - cutie - ambreiaj - motor.
Singura modificare pe care am efectuat-o recent este ca am schimbat uleiul: am trecut de la Motul 7100 10w40 la Bel-Ray 10w50 EXS, in rest nimic altceva.
Uleiul l-am verificat de 2-3 ori de cand am facut schimbul (acum o luna) si este la 3/4 din ochi. Am facut 500 km cu noul ulei.

Idei? Probleme mari? A mai patit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul a fost curatat si uns imediat dupa ce am facut schimbul de ulei.
Iar acum 3-4 zile l-am uns din nou ca mi se parea ca se aude zornaind.

Dar, nu e zornait de lant.. este un scartait continuu si de intensitate constanta.

La capitolul uns lant, schimbat ulei, curatat filtru aer.. le fac asa cum trebuie.. nu duce lipsa de atentie motoreta.
Doar ca nu stiu de unde a aparut acest zgomot.. e pentru prima oara.


P.S.: ah, mai am de schimbat bujiile, dar o sa o fac la revizia dinainte de circuit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a umblat la generator.
Tot ce s-a facut la motoreta am mentionat mai sus.
La revizia de primavara am schimbat: uleiul, filtrul de ulei, placute fata/spate, curatat si uns filtrul de aer (K&N). curatat/uns si intins lantul.
Voiam sa schimb si bujiile dar s-a cam terminat bugetul, insa le voi schimba la revizia dinainte de track-day (Iulie).

Insa acest zgomot este extrem de ciudat, nu l-am mai auzit pana acum, apare doar pe accelerare iar daca apas ambreiajul, dispare de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai dat singur raspunsul :)

Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa...

daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica :)

 

Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai dat singur raspunsul :)

Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa...

daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica :)

 

Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri.

 

Multumesc din suflet pentru informatie.

La revizia pentru pregatirea motoretei de circuit, o sa rog mecanicul sa ma ajute si cu aceasta verificare.

 

Iar vis a vis de schimbul treptelor fara ambreiaj, aici e mai greu.. mi-as fi dorit sa-mi procur un QS dar nu cred ca am sanse anul acesta. cel mai probabil pt viitorul an.

Insa, am mai incercat lucrul acesta anul trecut la circuit, este adevarat, putin cam retinut, in majoritatea cazurilor era ok doar ca eram eu putin fricos, dar o sa incerc sa mai invat si sa am mai multa incredere.

Un tutorial/secret de la o persoana experimentata in legatura cu treaba aceasta cu siguranta m-ar ajuta.

 

Multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit .

Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost .

Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum.

 

post-69648-0-73318000-1494613195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...