vlm450 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Ai rasucit senzorul. » Post actualizat in 03 Jul 2017 17:23 Nu te ucid stai linistit. In primul rand trebuie verificat tot sistemul de injectie sa vedem daca este totul ok.Dupa aceea o resoftare o sa rezolve problema,si mai mult de atat, o sa inbunatatim si comportamentul,raspunsul in acceleratie,cuplu..etc Mersi de info! La București mai greu sa ajung, eventual după ce vin carenele de fibra sa combin și un trackday. Discutam mai multe în privat la momentul potrivit. Pentru resoftare ar fi simplu sa îți trimit calculatorul, dar cu verificarea injecției credca trebuie sa vezi motorul. Eu încă trebuie sa ma hotărăsc și ce fac cu pinioanele, dacă păstrez raportul original sau nu(ca sa faci și sincronizarea kilometrajului cu raportul nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 da e adevarat acuma iam gasit pozitia corecta dar s-a intamplat atceva ,clipoceste tot bordul si nu afiseaza nimic ,prim data clipea indicatorul de cheie dupa care nu a mai afisat nimic pe tot bordul » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:00 bun..prin urmare am facut prostia care II SUBLINEATA IN MANUAL,ce ii de facut in continuare ?de acolo banui ca ii si lipsa afisajului » Post actualizat in 03 Jul 2017 19:01 adica prostia asta Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte.Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Da,acum nu este bine ce-ai facut..si mai ales ca nu te-ai informat inainte. Dar,incearca sa verifici conectori incepand de la baterie pana la contact.Nu uita cel din carena posibil sa fie un contact oxidat si sa scapi mai ieftin. l-am gasit mersi mult TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Banuiesc ca cel din carena...sau ai avut bornele slabe la baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v74dutz Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Salut ! Am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un GSX-R de 750, K7, 2007. Am cumparat de 2 ori un chit de reparatie pentru pompa de frana fata (front master cylinder). Niciun chit nu mi s-a potrivit fiind cu 1,5 mm mai mare pistonasul. Mai exact al meu are 17,5mm si ambele chituri aveau 19mm. Mai mult ca sigur a fost schimbata toata pompa si deaia nu mi se potrivesc. Am verificat in service manual si ar trebui sa aiba 19mm pistonasul ala mic. Are cineva un front master cylinder OEM ? As vrea sa il schimb pe asta actual cu unul original de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Se stie ca franele de suzuki sunt slabe...ma bine afli ce ai tu pe moto acum si servisezi decat sa pui oem... Editat Iulie 7, 2017 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi? Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine! Editat Iulie 7, 2017 de vlm450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Ai urcat-o invers si e garnitura de chiuloasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Salutare, alta problema! Îmi transpira puțin ulei pe la garnitura din poza. Fac mai rău dacă încerc sa strâng șuruburile? (Le desfiletez puțin, apoi le filetez la cuplul din manual) ce alta soluție ar fi? Sunt pe telefon și nu ma lasa sa urc poza, revin mâine! Acolo nu are garnitura. Inbinarea de acolo se etanseaza la montarea carterelor cu silicon.Poti incerca o strangere dar nu cred ca vei rezolva mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai dreptate TNG. Soluția ar fi dezasamblarea motorului(bănuiesc ca trebuie dat jos din cadru și ii mult de lucru)? Deocamdată ii foarte mica pierderea,pe nivelul de ulei nu o simt(2000km), doar se murdărește motorul. O sa fac încercarea asta cu re-strângerea.Daca se agravează situația, la mecanic cu ea, ca nu ma bag la operațiuni de genul. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Da,din pacate motorul trebuie demontat din cadru si desfacut pana la acel nivel.Operatie de preferinta facuta de cineva cu cunostintele necesare. Daca pierderea este minora,poti degresa bine si acoperi zona pe exterior cu un silicon de calitate. Mersi! Am mai strâns umpic șuruburile la care am avut acces(fără sa dau baia jos). Poți sa îmi recomanzi tu un silicon? Nu am lucrat cu ele deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 http://www.autokarma.ro/producatori-piese-auto-victor-reinz/piese-auto-universale-produse-intretinere/silicon-etansare-transparent-70-ml-70-31453-00-victor-reinz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Nu are reglaj! Si are nevoie de cursa aproape totala. Ca si rezolvare ..verifica sa nu ai arcurile de la cric slabe si cursa completa. Daca nu face cursa completa mai stramba putin "labuta" care apasa pe pin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 stramba putin "labuta" care apasa pe pin. Classic fix. » Post actualizat in 13 Jul 2017 09:06 Exista vreun sistem de reglaj al switch-ului de la cric (K2 750)? Mi se parea ca nu se misca cricul destul de usor si am dat cu WD, se misca sweet, dar am experimentat opriri ale motorului la unele denivelari sau franari agresive. Deocamdata am strâns balamaua mai tare, lucru care pare sa fi rezolvat problema dar as umbla la switch/arcuri pentru o rezolvare mai sigura. Dupa ce cureti, unge zona cu o vaselina cu aluminiu sau cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Multam de raspunsuri. Da, are nevoie de cursa aproape completa, altfel întrerupe (d-aia ma gandeam ca o fi vreun reglaj ceva, sa-l dau la jumatate de cursa ca prea pare sensibil). OK, o sa pun arcuri de SRAD in prima instanta (am), daca nu si nu, umblu la 'labuta'. Am prins ideea cu vaselina cuprata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Salut.nu imi mai incarca bateria.statorur arata ca in poza...pareri va rog » Post actualizat in 14 Jul 2017 15:40 E de la gsxr 600 k7 » Post actualizat in 16 Jul 2017 10:10 Statorul e bun....bateria era problena...era un element in scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Salut. Vreau si eu cateva pareri pro si contra legate de gsxr 1000 2007-2008 , cece defecte are modelul sau alte probleme ar avea .. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SenslessPower Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Salutare baieti scuzati-ma ca postez aici dar sunt disperat. caut un capac stator pentru gsxr 600 k5 . ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 cand esti disperat mai cauti si pe ebay daca nu gasesti in Ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Nope , ca daca astepti 4-5 zile sa-ti vina din UK, It, Germania, ti se pare prea mult. Atunci dai telefoane in RO timp de o saptamina, si platesti eventual si cel mai mare pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SenslessPower Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 unde pot gasi in Germania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 unde pot gasi in Germania? ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Daca trebuie cuiva piese de Srad... /index.php?/topic/748868-dezmembrez-suzuki-gsxr-750-srad/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.