suzuki_pill Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 suzuki k7 600,a mers perfect pana acum,inclusiv azi ,cand dupa ce mam plimbat cativa km(50-60)am observat ca nu vrea sa mai treaca de 12mii ture ,initial am zis ca am ramas fara gaz(eram pe rezerva) am alimentat dar tot asa ,cateodata nu trece nici de 10mii apoi iar ajunge pana pe la 12,5mii dar nu ajunge pana in capat nici in sarcina nici la gol,precizez ca am controlat toate mufele si am demontat pompa de benzina pt a curata filtrul(care nu era murdar cinestiece) daca a mai patit-o cineva sau vreo sugestie.....mai precizez ca benzina am bagat numai carera 100, la bord nu apare fi,iar daca nu treci de 10 mii nimic nu ar da de banuit ca exista vreo problema ,trage bine in orice treapta. am uitat sa precizez ,cand ajunge in turatiile de care precizez incepe sa se "balbaie" intrerupe ca si in punctul unde e limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 am uitat sa precizez ,cand ajunge in turatiile de care precizez incepe sa se "balbaie" intrerupe ca si in punctul unde e limitata pai nu la turatia aia e limitata? la 12,5k? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 pai nu la turatia aia e limitata? la 12,5k? nu la 14,5 k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Da si eu ii pun PAWER COMANDER 162045 pt ca AM 254 de injectoare man........nu m-am putu abtzine!! Man, nu mai comenta ce nu stii! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DYNOJET...bayphotohosting IA si convingeti-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Man, nu mai comenta ce nu stii! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DYNOJET...bayphotohosting IA si convingeti-te! Vezi ca-i rasuflata.....nu de datele stiintifice m-am legat......oricum nu vreau sa mai ocup degeaba spatiu pe topic......u little rossi wanna be! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Vezi ca-i rasuflata.....nu de datele stiintifice m-am legat......oricum nu vreau sa mai ocup degeaba spatiu pe topic......u little rossi wanna be! Lasa-ma ce engleza ta de balta! Tu te-ai legat de faptul ca el a spus power commander 5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Hehe sper sa nu vada ceva posesor de Kawasaki filmuletul ca desfiinteaza gixxerele . I-a dat putin peste mana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Hehe sper sa nu vada ceva posesor de Kawasaki filmuletul ca desfiinteaza gixxerele . I-a dat putin peste mana ) auzi ai idee ce a zburat ? sper ca nu era manusa/mana riderului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Chiar mana lui a fost..........nu cred ca e o idee asa de funny! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Chiar mana lui a fost..........nu cred ca e o idee asa de funny! Eu am impresia ca pistonul a sarit acolo. Nu-mi dau seama. Oricum dureros... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Nu stiu daca a fost pistonul....Ma gandesc ca pistonul ar fi iesit prin rezervor. De aia unii Drag-racer-i poarta o un fel de pieptar din materiale dure pentru ca pistonul ar trece ca un glont prin ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) mobra mea. Editat Februarie 13, 2009 de dynoviorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Hehe sper sa nu vada ceva posesor de Kawasaki filmuletul ca desfiinteaza gixxerele . I-a dat putin peste mana ) teroriste motocicletele alea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 cred ca a sarit o bucata din carena fata.....man d c ai facut-o pe SUZA REPSOL??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 mobra mea. trebuia sa postezi la rubrica Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 trebuia sa postezi la rubrica Honda e misto combinatia de culori portocaliu/negru (chiar mi se pare una dintre cele mai reusite) dar.... are aripa aia pe rezervor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 e misto combinatia de culori portocaliu/negru (chiar mi se pare una dintre cele mai reusite) dar.... are aripa aia pe rezervor.... Hiiiiiiii?Nah eu nici nu am observat aripa man!!!!Tradare pe fata ii ami trebuia un rr si gata!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 aripile de pe rezervor fac toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 cred ca a sarit o bucata din carena fata.....man d c ai facut-o pe SUZA REPSOL??? asa a fost facuta in germania.eu asa am luat-o. e misto combinatia de culori portocaliu/negru (chiar mi se pare una dintre cele mai reusite) dar.... are aripa aia pe rezervor.... o sa le dau jos cat de curand ca si pe mine ma enerveaza.dar nu as schimba gixxer-ul cu o rr pentru nimic in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 vezi ca acum daca o sa le dai jos o sa iti faci dusmani printre cbr-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 asa a fost facuta in germania.eu asa am luat-o. o sa le dau jos cat de curand ca si pe mine ma enerveaza.dar nu as schimba gixxer-ul cu o rr pentru nimic in lume. Corect.....hai sa fiu rau si sa ne unim sa batem pe toti cu rr-urile:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Corect.....hai sa fiu rau si sa ne unim sa batem pe toti cu rr-urile:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 costum dainese ----> /index.php?showtopic=316592 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 salutare la toti am avut un gsx-r de 750 din 98 si acum vreau sa imi iau unu de 600 dar din 2004. as vrea sa va intreb ce avantaje si dezavantaje are un gsx-r din 2004 fatza de alta vitezana (r6,cbr,zx6-r) din acelasi an si de aceasi capacitate cilindrica ? ms de help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Nu cred ca sunt asa mari diferente intre ele la capitolul putere sau manevrabilitate (poate doar la Kawa care are 36 de cm cubi in plus o sa ai un pic mai mult cuplu). Eu zic sa iei ce gasesti in in starea cea mai buna indiferent de marca. Singurele diferente vizibile ar fi furca upside-down de la Suzuki si Kawa, fata de furca normala la Honda si Yamaha si faptul ca Suzuki este cea mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.