metoxil Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 greseala mea.... ma gandeam ca e ca la 600.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad. VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 poate o fi sticla murdara ! ! glumesc ! srad sau nu ... nivelul trebuie sa il vezi ....mai asteapta pareri si o sa te convingi ! poti distruge motorul in ritmul asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 help...si de zgomotul ala ce ziceti? dar cea mai nasoala treaba e cu uleiul.mai ales ca nu scoate fum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 si io tot detinator srad 750 98....cand am cumparat aceeasi poveste cu uleiul(recent schimbat mai merge 2000-3000), am inclinat motorul destul de mult pe partea stanga pana cand am zarit o urma de ulei pe gemulet...cat dewspre zgomot la fel boala veche la SRAD(reomatist)...si a mea mai bate dar nimic grav cel putin dupa ce se incalzeste un pic manca asfalt...la ulei normal ar fi trebuit sa se aprinda si un bec prin bord dar nu se stie mai bine schimbal sa stii ca e facut de tine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 mersi frati gixxeristi...mai astept totusi pareri....nu se aprinde nimic..decat becul de ulei care se stinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 de ce trebuie sa crezi tot ce spune lumea<am schimbat, am facut, etc> primul lucru care tr sa-l faci cand il cumperi este o revizie cu schimb ulei,filtre si verificat restu<placute, jocuri, etc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 mersi frati gixxeristi...mai astept totusi pareri....nu se aprinde nimic..decat becul de ulei care se stinge... Pai... nu stiu cata experienta ai cu motoarele, de aceea o sa te intreb daca ai verificat uleiul cu motorul la verticala, nu pe cric; daca pe verticala nu-ti apare, fa-i un schimb, sa fii tu linistit, si vezi dupa aia daca mai scade; ideea e ca daca nu scoate fum si nu lasa nici pete, nu prea are cum sa-l piarda.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 help...si de zgomotul ala ce ziceti? dar cea mai nasoala treaba e cu uleiul.mai ales ca nu scoate fum daca nu ai ulei in motor de unde sa iasa fum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad.VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME.. Mergi des cu motorul ? sau il ti de pomana in garaj sau in curte..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Frate zli.......nici eu nu am avut intentia sa ma supar:)) am zis-o la stou Spuma activa distruge cadrul si oricealtceva din aluminiu. Uleiul nu neaparat trebuie sa se vada dar daca ti minte ce fel de ulei a fost turnat in el mai pune si tu un pic.....e motor mai vechi s-rad asta poate fix cantitatea aceea iti lipseste care se vede prin gemulet....nu cred ca e problema mare. Relantiul se regleaza din partea stanga jos de la un surub.....nu trebuie sa desfaci nimic..... pac pac! Zgomotul ce se aude este de la intinzatorul de lant(distributie) nu e cine stie ce....de fapt este arcul de la intinzator.....dupa ce se incalzeste motorul tace........eu am mers cu s-rad-ul meu 20.000 asa si nu are nimic...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Scuze de interventie..Ma intrebam daca ma ajuta cineva cu o oglinda dreapta de gsxr ca aceasta pt ca se potriveste perfect pe sv-ul meu!! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 sa vezi ce fain vin alea de hayabusa... sunt mari, bratul este imbracat in cauciuc, si costa 50 de roni ..parca pe louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 salut.va supar cu o intrebare care ma framanta de cateva zile. am pe spate un cauciuc fabricat in 2004 si fata fabricat in 2000 sunt destul de bune. ca marca sunt pirelli corsa.mentionez ca sunt pe un srad. sunt un risc la aceasta vechime? va multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Dezmembrare GSXR 600 K2. Nu am vazut-o, insa pe langa ce se vede in poza stiu ca mai exista si carenele laterale, crapate/rupte dar se pot repara, precum si codita completa. Pedala frana si pedala schimbatorului de viteza s-au dat. PM pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 salut.va supar cu o intrebare care ma framanta de cateva zile. am pe spate un cauciuc fabricat in 2004 si fata fabricat in 2000 sunt destul de bune. ca marca sunt pirelli corsa.mentionez ca sunt pe un srad. sunt un risc la aceasta vechime? va multumesc pt raspunsuri Producatorul da un termen de garantie de 3 ani ! Cauciucul poate sa arate super ok pe afara dar pe interior poate sa fie varza ! Eu personal recomand sa le schimbi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 salut.va supar cu o intrebare care ma framanta de cateva zile. am pe spate un cauciuc fabricat in 2004 si fata fabricat in 2000 sunt destul de bune. ca marca sunt pirelli corsa.mentionez ca sunt pe un srad. sunt un risc la aceasta vechime? va multumesc pt raspunsuri recomandat e sa le schimbi .... insa si eu am rulat pe k1 cu michellin power race an de fabricatie 2001 pana le-am terminat , nu am avut nici o problema cu ele si aveau o foarte buna aderenta pe curbe ... depinde unde si cum au fost depozitate ! acum depinde de tine ... daca simti ceva in neregula schimba-le fara ezitare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 recomandat e sa le schimbi .... insa si eu am rulat pe k1 cu michellin power race an de fabricatie 2001 pana le-am terminat , nu am avut nici o problema cu ele si aveau o foarte buna aderenta pe curbe ... depinde unde si cum au fost depozitate ! acum depinde de tine ... daca simti ceva in neregula schimba-le fara ezitare ! nu ma dau eu f tare mai ales pe curbe dar nu am pierdut niciodata aderenta fata sau spate nici in franari violente,as vrea sa le mai folosesc vara asta si sa le schimb cand o pun la hibernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salutare tututor. de curand si eu proaspat posesor de k1. m-ar interesa o aripa spate. nu stiu daca i-am zis bine dar am atasat o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 si eu am cautat la un moment dat aripa e asta, da nu am gasit nicaieri; probabil ca este custom made, da nu-i exclus sa se si gaseasca daca reusesti anunta-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 stiti/recomandati pe cineva care vopseste bine (si ieftin eventual )? ....as avea de vopsit cam toate carenele si sunt un pic paranoic cu vopseaua proasta care sare daca se indoaie un pic plasticul... ...din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salutare tututor. de curand si eu proaspat posesor de k1. m-ar interesa o aripa spate. nu stiu daca i-am zis bine dar am atasat o poza. misto treaba daca gaseste cineva ceva de vanzare vreau si io una pt a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salutare tututor. de curand si eu proaspat posesor de k1. m-ar interesa o aripa spate. nu stiu daca i-am zis bine dar am atasat o poza. E facuta din fibra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 incercati aici: http://www.redracingparts.com/en/english.htm FAIRING>CARBON FIBER PARTS dar totusi cu vopsitul ala?? ceva? cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) ....sau la fiberglass parts Editat Iunie 2, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.